Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig is niet het juiste woord, maar ben wel blij dat je het snapt. Want soms voel ik me echt zo
Ik een rodequote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik bekijk alles door een roze bril.
hah nee maar ik kan de aankomende uurtjes nog niet slapen . en ik had geen geld om uit te gaan en op de een of andere manier vind ik dat op zaterdagnacht 10 maal erger dan door de weeks als ik niet moe thuis zit achter de computer:pquote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ben je net wakker ofzo wat is er gaande ?![]()
Nee. Mooiboy zijn is verplicht.quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan het ook zonder een mooiboy te worden? Ik heb daar de kwaliteiten niet voor.
Slecht excuusquote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik word depressief van je depressiviteit![]()
Dus ik ga weg van hier.
Dan faal ik in het leven en blijf ik altijd allenquote:
allen?quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan faal ik in het leven en blijf ik altijd allen
quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Whutquote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef JanPiraat het volgende:
ik werd vandaag aangevallen door een bord spaghetti in de bus
wow ik heb echt nog nooit een avondmaal in de bus gezien en dan helemaal niet door de luchtquote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef JanPiraat het volgende:
ik werd vandaag aangevallen door een bord spaghetti in de bus
Goedenacht baasquote:
groot gelijkquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef I_Need_Money het volgende:
Was er maar een spiegel die het innerlijk liet zien. Mensen die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet.
quote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef I_Need_Money het volgende:
Was er maar een spiegel die het innerlijk liet zien. Mensen die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet.
Dat moest alleen zijn. Ik geloof gewoon niet dat jij überhaupt naar school gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |