Donderdag tot half 4 's nachts doorgewerkt, gisteren heel de dag en nu nog steeds bezigquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:54 schreef GameBabe het volgende:
Deadlines en kerst, op de een of andere manier gaan die altijd hand in hand...
Maar net lekker met een glaasje port uit mijn geboortejaar in bad gezeten. Nu helemaal relaxed
nooit geweten dat putjes scheppen 24 uur per dag door gaatquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Donderdag tot half 4 's nachts doorgewerkt, gisteren heel de dag en nu nog steeds bezig
Morgen ook heel de dag weer en dan is maandag alweer maandag![]()
FML^2
wat een goeie grapquote:Op zondag 19 december 2010 00:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
nooit geweten dat putjes scheppen 24 uur per dag door gaat
Je hebt geen internet nodig om een media-server te draaien nee. PMS kan ook zonder internet films streamen naar je PS3 (mits ze op hetzelfde netwerk zitten). Dit kan volgens mij zelfs gesimplificeerd worden tot 1 kabel tussen je PC en je PS3.quote:Op zondag 19 december 2010 00:46 schreef koei het volgende:
Ik heb thuis een netwerk liggen met een modem en router. Als ik nou een PlayStation 3 met een kabel op die router aansluit dan zit hij in hetzelfde netwerk als mijn laptop. Moet ik om dat netwerk te gebruiken verbinding hebben met internet met die PS3 of kan ik die gewoon helemaal offline laten en toch kunnen gebruiken om te streamen? En bestaat er een manier om mijn laptop of pc direct met de ps3 te verbinden om te streamen, zonder tussenkomst van routers of modems?
Say what now?quote:Ik ben aan het kijken wat voor tweede leven de PS3 van mn ouders kan krijgen. Zij willen er iig vanaf en een goede (lees: geen Sony) bluray speler kopen ipv de PS3.
Dat is wel erg handig!quote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je hebt geen internet nodig om een media-server te draaien nee. PMS kan ook zonder internet films streamen naar je PS3 (mits ze op hetzelfde netwerk zitten). Dit kan volgens mij zelfs gesimplificeerd worden tot 1 kabel tussen je PC en je PS3.
apparaat herkent geen blurays meer en dat is waar mn ouders hem vooral voor gebruiken. Verder doen alleen de kleinkinderen af en toe een spelletje buzz!junior, maar dat is het ook wel. Zonder bluray is dat ding overbodig voor hen en dus willen ze er vanaf. Apparaat was twee weken buiten de garantie en Sony wil hem alleen voor 150 euro repareren en een nieuwe bluray speler is 80 euro. Keuze is dan niet zo moeilijk...quote:Say what now?
Ah okay, hij is stuk. De BR speler in de PS3 is, naar mijn weten, een zwaar degelijke speler ÉN er zitten gratisch software updates bij (iets wat 99% van de stand-alone spelers niet heeft).quote:Op zondag 19 december 2010 01:03 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel erg handig!
[..]
apparaat herkent geen blurays meer en dat is waar mn ouders hem vooral voor gebruiken. Verder doen alleen de kleinkinderen af en toe een spelletje buzz!junior, maar dat is het ook wel. Zonder bluray is dat ding overbodig voor hen en dus willen ze er vanaf. Apparaat was twee weken buiten de garantie en Sony wil hem alleen voor 150 euro repareren en een nieuwe bluray speler is 80 euro. Keuze is dan niet zo moeilijk...
Volgens de helpdesk van Sony zelf is een kapotte laser een veel voorkomend probleem bij PlayStations. Die dingen hebben een gemiddelde levensduur van zo'n drie jaar aldus de jongen van de helpdesk, wat me zelf wel wat laag lijkt overigens.. Verder heb ik nog nooit een grafische software update nodig gehad en als ik dat niet nodig heb, dan mijn ouders al helemaal niet. DVD's kijken ze sowieso nog steeds op de oude DVD-speler ipv op de PS3quote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah okay, hij is stuk. De BR speler in de PS3 is, naar mijn weten, een zwaar degelijke speler ÉN er zitten gratisch software updates bij (iets wat 99% van de stand-alone spelers niet heeft).
Een kleine side-note; de PS3 heeft ook een meer-dan-prima upscaler en daardoor zullen je DVDtjes er ook nog meer-dan-prima uitrollen
Volgens mij is het nog steeds beter om gewoon een nieuwe PS3 te kopen dan een niet-Sony stand-alone imo.
Best een raar idee dat een oldskool dvd speler dus schijnbaar veel langer mee mag gaan dan de bluray van PS3. Die van mijn ouders heeft in 10 jaar alleen een software reset nodig gehad, verder niks.quote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens de helpdesk van Sony zelf is een kapotte laser een veel voorkomend probleem bij PlayStations. Die dingen hebben een gemiddelde levensduur van zo'n drie jaar aldus de jongen van de helpdesk, wat me zelf wel wat laag lijkt overigens.. Verder heb ik nog nooit een grafische software update nodig gehad en als ik dat niet nodig heb, dan mijn ouders al helemaal niet. DVD's kijken ze sowieso nog steeds op de oude DVD-speler ipv op de PS3Als je niet/amper gamed is een PS3 tegenwoordig gewoon veel te duur voor wat je ervoor krijgt, of dat nou een nieuwe a 250 euro is of een refurbished voor 150. Bluray spelers zijn enorm in prijs gezakt de laatste jaren, terwijl de PS3 ook wel iets in prijs is gezakt, maar relatief veel minder. Ze zijn ooit voor een PS3 gegaan omdat dat een van de goedkoopste opties was voor een BR-speler en dat de kleinkinderen dat misschien wel leuk vonden, niet omdat ze zelf zo graag een ps3 wilden hebben.
Helpdesks zitten dan ook vol met incompetente-geen-diploma-hebbende-gezakt-voor-hun-mavo-drugs-gebruikende-niets-nuttende-hangjongeren uiteraardquote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens de helpdesk van Sony zelf is een kapotte laser een veel voorkomend probleem bij PlayStations. Die dingen hebben een gemiddelde levensduur van zo'n drie jaar aldus de jongen van de helpdesk, wat me zelf wel wat laag lijkt overigens.. Verder heb ik nog nooit een grafische software update nodig gehad en als ik dat niet nodig heb, dan mijn ouders al helemaal niet. DVD's kijken ze sowieso nog steeds op de oude DVD-speler ipv op de PS3Als je niet/amper gamed is een PS3 tegenwoordig gewoon veel te duur voor wat je ervoor krijgt, of dat nou een nieuwe a 250 euro is of een refurbished voor 150. Bluray spelers zijn enorm in prijs gezakt de laatste jaren, terwijl de PS3 ook wel iets in prijs is gezakt, maar relatief veel minder. Ze zijn ooit voor een PS3 gegaan omdat dat een van de goedkoopste opties was voor een BR-speler en dat de kleinkinderen dat misschien wel leuk vonden, niet omdat ze zelf zo graag een ps3 wilden hebben.
Nogal een duh obv.quote:Op zondag 19 december 2010 01:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Best een raar idee dat een oldskool dvd speler dus schijnbaar veel langer mee mag gaan dan de bluray van PS3. Die van mijn ouders heeft in 10 jaar alleen een software reset nodig gehad, verder niks.
quote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah okay, hij is stuk. De BR speler in de PS3 is, naar mijn weten, een zwaar degelijke speler ÉN er zitten gratisch software updates bij (iets wat 99% van de stand-alone spelers niet heeft).
Een kleine side-note; de PS3 heeft ook een meer-dan-prima upscaler en daardoor zullen je DVDtjes er ook nog meer-dan-prima uitrollen
Volgens mij is het nog steeds beter om gewoon een nieuwe PS3 te kopen dan een niet-Sony stand-alone imo.
Maar als je dan eens een goede baksteen nodig hebt, kapoef, nergens een hele te vindenquote:Op zondag 19 december 2010 02:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Aan een baksteen kan weinig kapot gaan.
Een nieuwe lazer kost ongeveer 50 - 55 euro, en heel toevallig kan ik die dingen vervangenquote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef koei het volgende:
[..]
Ook een goedemorgen Kuukske, how are you feeling today?quote:Op zondag 19 december 2010 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen lieve SC-ers.
* Kuukske strooit met koffie.
quote:
??????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |