30jaar geleden liepen ze niet anders dan in het donker,ik weet ook niet beter dan dat alle gewoon bezorgd moet worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk gebeurt het vaak zat, maar dat is vaak omdat het handiger is om effe het laatste stukje te doen dan die paar bundels weer naar het kantoor te brengen. Maar als je drie grijze tassen nog hebt staan en het begint te schemeren...
mijn oude fiets houdt het ook prima uit.. alleen nu is mijn spatbord doorgeroest dus dat slingert nu wat los rond.. maar goed,d at is verder niet heel erg. Hopelijk houdt ie het nog ff vol want het is een heel fijne fietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef carboni het volgende:
[..]
Ik had een oud barrel die het jaren deed. Nieuwe fiets en continu gezeik mee. Die nieuwe fietsen kunnen gewoon niet tegen postwerk.
Van onze hulpkrachten tijdens de kerst voor onze sector zijn we er al 3 van de 4 kwijt. 1 kwam na 2 dagen niet meer terug, de andere had een vriendin die vorige week beviel en de derde is al sinds vrijdag ziek.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:12 schreef sbientje het volgende:
Mijn teamcoach belde overigens vandaag of ik morgen kon komen, maar dat gaat niet lukken. Toen zei ie: nou, dan moet ik zelf maar een wijk weglopen denkik. Ze zitten echt tot over hun oren in het werk hier, en uitzendkrachten haken sneller af met dit weer denk ik
Ja wij hebben ineens ook van die buitenlandse mensen (geen idee of dat het Polen zijn). Afgelopen zaterdag kwam er zo een me helpen met m'n buitenwijk ingooien, geloof dat er in een kwartier 4 brieven in de vakken zijn gegooidquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:53 schreef Dionysiou het volgende:
Wij hebben hier trouwens gewoon Poolse mensen die komen werken, hebben jullie dat niet?
Wel mooie dames
Ik ken het... En als ze je dan 'geholpen' hebben, kun je daarna op straat 25% foutlopers er tussenuit vissenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja wij hebben ineens ook van die buitenlandse mensen (geen idee of dat het Polen zijn). Afgelopen zaterdag kwam er zo een me helpen met m'n buitenwijk ingooien, geloof dat er in een kwartier 4 brieven in de vakken zijn gegooidToen ze wou helpen met zetten heb ik haar maar vriendelijk verzocht iemand anders te gaan "helpen"
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja wij hebben ineens ook van die buitenlandse mensen (geen idee of dat het Polen zijn). Afgelopen zaterdag kwam er zo een me helpen met m'n buitenwijk ingooien, geloof dat er in een kwartier 4 brieven in de vakken zijn gegooidToen ze wou helpen met zetten heb ik haar maar vriendelijk verzocht iemand anders te gaan "helpen"
bij ons waren ze zaterdagnacht binnen geweest en hadden wat dingen vernield geloof ik.. of laptops gestolen. ik weet niet precies. 1tje was aangehouden, de politie was toevallig in de buurt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:43 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Mijn vaste auto laat het wel afweten met dit weer. Gisteren was de schuifdeur bevroren en vandaag lag de accu plat.Ik had dus een nieuw busje maar helaas is daar pas geleden ook de radio uit gestolen.
Nu we het over stelen hebben trouwens... Vandaag toen ik moest wachten op een klant kwam er een groepje gasten langs waarvan er een eerst aan mijn schuifdeur trok en daarna aan de achterdeuren. Helaas voor hem zaten alle deuren op slot maar zo te zien is TNT Post dus ook populair bij het dievengilde.
Bij ons wel. Was een stuk eerder klaar dan voorgaande dagen. Het hielp denk ik wel dat praktisch alle sneeuw en ijs vandaag wel zo'n beetje van de wegen zijn verdwenen, dus daar had ik geen last meer van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Radioheader het volgende:
Was er vandaag bij jullie ook zo weinig post?
Die Transporters vallen hier ook een voor een allemaal uit. Vooral de lampen gaan ernstig vaak kapot. Zo erg dat soms beide lampen tegelijk het niet meer deden. Maandag lagen er 5 van de 13 autos uit ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:52 schreef rub3n het volgende:
Bij de VW Transporters hier moeten nu al 3x in 2 dagen de startkabels aan te pas komen. Handig...
Mijn Kangoo startte vanmorgen ook niet moeiteloos moet ik zeggen.
Het is bij mij deze week wel stressen. Ik moet echt crossen door mijn boerenwijk om mijn late dienst te halen. Wel lekker ze hebben de "K" bij mij uit de dienst gehaald. Die wordt nu door een ander voorbereid. Maar wat een tijd kosten die kerstkaartjes! Maar ach, een broodje kroket doet wonderen voor mijn humeur!
Hier staan elke dag op de parkeerplekken bij 2 aangrenzende bedrijven ook opeens allemaal auto's van collega's omdat we een aantal extra huurauto's hebben en er tijdens KNJ meer mensen werken, dus meer mensen die met de auto naar kantoor gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:03 schreef lbeew het volgende:
Bij ons tot nu toe 1 auto gehad die niet startte, maar we hebben nu ook een stuk of 10 huurauto's erbij gekregen, waarvan een met een meubelbak+laadklep, haast een vrachtwagen. Dus nu staat het hele terrein vol met auto's, niet genoeg parkeerplekken meer.
Lekker wagenpark zonder boco's. Mijn score zal wel drastisch gedaald zijn doordat het systeem wel geen verschil ziet hard optrekken en een band die totaal geen grip heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:03 schreef lbeew het volgende:
Bij ons tot nu toe 1 auto gehad die niet startte, maar we hebben nu ook een stuk of 10 huurauto's erbij gekregen, waarvan een met een meubelbak+laadklep, haast een vrachtwagen. Dus nu staat het hele terrein vol met auto's, niet genoeg parkeerplekken meer.
Colin McTNT: DiRT 3.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef carboni het volgende:
[..]
Lekker wagenpark zonder boco's. Mijn score zal wel drastisch gedaald zijn doordat het systeem wel geen verschil ziet hard optrekken en een band die totaal geen grip heeft.
Met sommige autos is het meer TNT Post: KNJ Drift hiero. sta je opeens horizontaal.
Gelukkig is het pleintje voor ons kantoor vorig jaar opnieuw bestraat, sindsdien nergens meer last van.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:13 schreef carboni het volgende:
De binnenplaats is ook een enorme troep, geen rolcontainer over te duwen.
Bestraat met zoutblokken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Gelukkig is het pleintje voor ons kantoor vorig jaar opnieuw bestraat, sindsdien nergens meer last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |