abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:44:43 #101
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90231336
Hall0n!

Misskien een dom vraagske, maar hoe vaak komt post langs bij een huis, slechts eenmalig per dag? Ik verwacht een pakketje via TNT post en die zat niet in de post die een TNT bezorgster hier langs bracht. ;(
pi_90231463
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef RickoKun het volgende:
Hall0n!

Misskien een dom vraagske, maar hoe vaak komt post langs bij een huis, slechts eenmalig per dag? Ik verwacht een pakketje via TNT post en die zat niet in de post die een TNT bezorgster hier langs bracht. ;(
Misschien pakketservice?
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:48:06 #103
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90231528
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Misschien pakketservice?
Ehhh dat zou kunnen, het is een PC spel (maar ik zou denken, dat zou ook wel door de brievenbus passen denk ik)
pi_90239626
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef MissSpooky het volgende:
Toevallig twee grote roosters? :P
Jij wilt wel erg graag bbq'en in de winter :')

Het is nu pas winter trouwens :') Echt weird _O-
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 december 2010 @ 16:49:34 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90241057
Was vandaag prima te doen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_90241648
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
Was vandaag prima te doen
Hier niet. Die kutgemeente is of te gierig om te strooien, of het zout is nu al op. De meeste fietspaden zijn of in het geheel niet gestrooid, of er is wel gestrooid maar geen sneeuwschuiver ingezet, zodat het resultaat een ongeveer 10 cm breed berijdbaar paadje is, temidden van een berg witbruine smurrie. De autorijbaan is nauwelijks beter, er is wel een sneeuwschuiver langsgeweest maar onvoldoende gestrooid, zodat je over een gladde ijslaag heenfietst met af en toe een paar gaten erin. En ik praat hier niet over achterafstraatjes of woonerven, maar over doorgaande wegen. Er zijn dan ook al de nodige collega's onderuit gegaan, wat heeft geresulteerd in de blessures, en een aantal wijken die zijn blijven staan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_90241825
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier niet. Die kutgemeente is of te gierig om te strooien, of het zout is nu al op. De meeste fietspaden zijn of in het geheel niet gestrooid, of er is wel gestrooid maar geen sneeuwschuiver ingezet, zodat het resultaat een ongeveer 10 cm breed berijdbaar paadje is, temidden van een berg witbruine smurrie. De autorijbaan is nauwelijks beter, er is wel een sneeuwschuiver langsgeweest maar onvoldoende gestrooid, zodat je over een gladde ijslaag heenfietst met af en toe een paar gaten erin. En ik praat hier niet over achterafstraatjes of woonerven, maar over doorgaande wegen. Er zijn dan ook al de nodige collega's onderuit gegaan, wat heeft geresulteerd in de blessures, en een aantal wijken die zijn blijven staan.
Nijmegen?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_90242233
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Nijmegen?
Nee, een gemeente in het westen des lands.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_90242776
Wat een dag vandaag... Na mijn eerste stukje lopen, pak ik de fiets, wil trappen, hoor ik PATS. Ketting kapot :')

En het zou er al om spannen of ik het wel of niet voor het donker ging redden, nu heb ik dus 1/3e deel van de wijk moeten terugbrengen naar het kantoor. En de TC ook niet effe hulp kunnen regelen, nee 'want alle mensen zijn bezet en ik kan niemand meer krijgen'. Ok dan, stik erin :W
pi_90242842
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nee, een gemeente in het westen des lands.
Hier was het fietspad beter begaanbaar dan de autoweg _O-
pi_90242892
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef RickoKun het volgende:
Hall0n!

quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:59 schreef RickoKun het volgende:
Die kankerlijers bij TNT moeten niet zo janken met die stakingen, want hun werk doen ze niet goed. Hier is ook een pakketje niet aangekomen.

Daarom, UPS _O_
Stik in je pakketje, debiel :')
pi_90242970
Dat topic :')

Dat ze gaan galbakken bij SANDD of bij de bedrijven die te gierig zijn om een fatsoenlijke bezorger in te huren.
pi_90243122
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:22 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een dag vandaag... Na mijn eerste stukje lopen, pak ik de fiets, wil trappen, hoor ik PATS. Ketting kapot :')

En het zou er al om spannen of ik het wel of niet voor het donker ging redden, nu heb ik dus 1/3e deel van de wijk moeten terugbrengen naar het kantoor. En de TC ook niet effe hulp kunnen regelen, nee 'want alle mensen zijn bezet en ik kan niemand meer krijgen'. Ok dan, stik erin :W
Hoe kut dat ook is, je bent in eerste instantie zelf verantwoordelijk voor het hebben van een fatsoenlijke fiets. Nou weet ik natuurlijk niet hoe jouw fiets is maar als ik zie met wat voor barrels mensen hier soms aankomen. Banden volkomen versleten, halve trappers, kettingen die zo slap staan dat ze bijna over de grond slepen etc etc. :')

En dat er geen hulp te krijgen is in deze tijd is ook vrij logisch.

In dat soort gevallen loop ik gewoon stug door in het donker overigens. Duurt wat langer maar dat mogen ze dan mooi uitbetalen :+
pi_90243215
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef lololo het volgende:

[..]

Hoe kut dat ook is, je bent in eerste instantie zelf verantwoordelijk voor het hebben van een fatsoenlijke fiets. Nou weet ik natuurlijk niet hoe jouw fiets is maar als ik zie met wat voor barrels mensen hier soms aankomen. Banden volkomen versleten, halve trappers, kettingen die zo slap staan dat ze bijna over de grond slepen etc etc. :')

In dat soort gevallen loop ik gewoon stug door in het donker overigens. Duurt wat langer maar dat mogen ze dan mooi uitbetalen :+
Ik heb (had eigenlijk) gewoon een fatsoenlijke fiets hoor. Twee weken terug zelfs nog het licht en de rechter remkabel laten fixen. Verder nog nooit wat mee gehad in de afgelopen 4 jaar dat ik hem heb, zelfs geen lekke band.

Tja, dat jij doorloopt in het donker moet je zelf weten, hier mag het officieel niet eens.
pi_90243271
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:32 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik heb (had eigenlijk) gewoon een fatsoenlijke fiets hoor. Twee weken terug zelfs nog het licht en de rechter remkabel laten fixen. Verder nog nooit wat mee gehad in de afgelopen 4 jaar dat ik hem heb, zelfs geen lekke band.

Tja, dat jij doorloopt in het donker moet je zelf weten, hier mag het officieel niet eens.

Echt niet? Dan zal dat hier officieel vast ook niet mogen :D . Het gebeurt iig vaak zat tijdens de kerstperiode :P
  FOK!fotograaf dinsdag 21 december 2010 @ 17:40:25 #116
73911 ultra_ivo
pi_90243511
Sterker nog, ik heb in het verleden al eens om 18 u teamcoaches lampen naar beneden zien gooien, naar postbodes die nog uit moesten met een bestelling.
pi_90243640
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef lololo het volgende:

[..]

Echt niet? Dan zal dat hier officieel vast ook niet mogen :D . Het gebeurt iig vaak zat tijdens de kerstperiode :P
Tuurlijk gebeurt het vaak zat, maar dat is vaak omdat het handiger is om effe het laatste stukje te doen dan die paar bundels weer naar het kantoor te brengen. Maar als je drie grijze tassen nog hebt staan en het begint te schemeren...
pi_90244932
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:43 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Tuurlijk gebeurt het vaak zat, maar dat is vaak omdat het handiger is om effe het laatste stukje te doen dan die paar bundels weer naar het kantoor te brengen. Maar als je drie grijze tassen nog hebt staan en het begint te schemeren...
ik had gisteren nog een hele tas toen het al bijna donker was. Ben zo lang mogelijk doorgegaan, maar als ik niet meer kan lezen (vooral die rode enveloppen met kerstkaarten zijn zo lastig :D) dan hou ik ermee op hoor.

Mijn teamcoach belde overigens vandaag of ik morgen kon komen, maar dat gaat niet lukken. Toen zei ie: nou, dan moet ik zelf maar een wijk weglopen denkik. Ze zitten echt tot over hun oren in het werk hier, en uitzendkrachten haken sneller af met dit weer denk ik :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90246547
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:12 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik had gisteren nog een hele tas toen het al bijna donker was. Ben zo lang mogelijk doorgegaan, maar als ik niet meer kan lezen (vooral die rode enveloppen met kerstkaarten zijn zo lastig :D) dan hou ik ermee op hoor.

Mijn teamcoach belde overigens vandaag of ik morgen kon komen, maar dat gaat niet lukken. Toen zei ie: nou, dan moet ik zelf maar een wijk weglopen denkik. Ze zitten echt tot over hun oren in het werk hier, en uitzendkrachten haken sneller af met dit weer denk ik :D
Hier ongeveer hetzelfde dus. Ze graven hun eigen graf. Een paar jaar geleden was er VEEL meer post met kerst en toen deelden ze zonder problemen wijken op en hadden ze genoeg personeel. Nu ben je inderdaad afhankelijk van goedkope uitzendkrachten die soms helemaal niet komen opdagen :')

Tja, het zal me jeuken eerlijk gezegd.
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:52:52 #120
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_90246671
Mijn laatste 2 weken bij TNT Post :)

Officiëel mag ik nu lekker weg. Maar uit loyaliteit tov mijn collega's en mijn TC waar ik erg fijn mee kon samenwerken beun ik even mee in deze drukke periode.
Dik 8-9 uur per dag. :P
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:53:59 #121
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_90246739
Wij hebben hier trouwens gewoon Poolse mensen die komen werken, hebben jullie dat niet? :o
Wel mooie dames :o
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_90247465
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:53 schreef Dionysiou het volgende:
Wij hebben hier trouwens gewoon Poolse mensen die komen werken, hebben jullie dat niet? :o
Wel mooie dames :o
Wij hadden vorig jaar een Pool in dienst die tijdens de jaarlijkse BBQ drie flessen wijn in zijn eentje had opgezopen. Daarna nooit meer gezien.
pi_90247700
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:10 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wij hadden vorig jaar een Pool in dienst die tijdens de jaarlijkse BBQ drie flessen wijn in zijn eentje had opgezopen. Daarna nooit meer gezien.
Oh ja :') Die ging met ons nog mee naar de stad en opeens was hij weg. :D
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 december 2010 @ 19:32:56 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_90248610
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:12 schreef sbientje het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op ja. Wij lijken het met de vaste krachten te kunnen redden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_90248768
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef lololo het volgende:

[..]

Ik had een oud barrel die het jaren deed. Nieuwe fiets en continu gezeik mee. Die nieuwe fietsen kunnen gewoon niet tegen postwerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')