quote:
Op woensdag 29 december 2010 16:13 schreef tha_rizzo het volgende:[..]
Ik vind 't vreemd dat jij een klassieker rijdt wanneer het weer niet zo goed is en je E46 alleen met lekker weer. Ik zou het juist andersom doen, een oude auto is ook gevoeliger voor roestvorming, en drie keer raden wat pekel doet.
Ja misschien niet heel slim. Reed laatst nog achter zo'n zout strooier

maar om er nou 30 km achter te rijden leek me ook niet goed dus moest er wel langs. Hoorde het zout kletteren over m'n arme oldtimertje

Maar de E21 heeft winterbanden en de E46 komt vast te zitten, vandaar dat ik hem deze winter gebruik. Ach ja, de E21 is laatst van onder gelast en getectyleerd dus hij houdt het nog wel ff vol. Verder weinig kosten aan gehad en met aankoopprijs totaal zo'n 1500 kwijt. Ik rijd hem wel op

quote:
Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef bascross het volgende:[..]
Handige site, jammer dat het Duits is.

[..]
Ten eerste hangt het af van het aanbod. Ik kwam deze tegen en hij staat relatief dichtbij. Verder heb ik het idee dat die 6 cilinders toch iets meer te verduren krijgen en dat is ook logisch.
http://translate.google.n(...)2Ff00509.htm&act=url
niks mis met de 316itjes hoor en zijn niet zo heel traag als het lijkt.