Die worden al ontslagen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een wet dat je sfeerverpestende militairen makkelijk kunt ontslaan. In plaats van homo's het zwijgen op te leggen, omdat ze potentieel de sfeer kunnen verpesten.

Jij zegt verbieden dus. Anders krijg je alsnog mensen die zich niet zullen handhaven alleen je weet het niet.,quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het leger is een machowereld. Vraag mij af of homoseksuelen, uitzonderingen daargelaten, zich zullen kunnen handhaven.

Ik zeg verbieden maar in tijden van dienstplicht toelaten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij zegt verbieden dus. Anders krijg je alsnog mensen die zich niet zullen handhaven alleen je weet het niet.,

Ik schreef dat de overheid ze niet wil discrimineren en dat het leger ze niet wil. Een probleem dus. Ik heb niet geschreven dat ik ze wil verbieden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij zegt verbieden dus. Anders krijg je alsnog mensen die zich niet zullen handhaven alleen je weet het niet.,

Wat is het probleem dan als een openlijke homosexueel voor een probleem zorgt ontsla je hem. Wanneer een openlijke een goede soldaat is dan laat je hem gewoon in zijn functie.quote:

In de post die ik quote schrijf je dat je denkt homo's zich niet kunnen handhaven in het leger. Dus ik vraag of je daarmee bedoelt dat je het wilt verbieden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik schreef dat de overheid ze niet wil discrimineren en dat het leger ze niet wil. Een probleem dus. Ik heb niet geschreven dat ik ze wil verbieden.

Wat ben jij een enge conservatief.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:03 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik zeg verbieden maar in tijden van dienstplicht toelaten.

Ik denk dat het problemen op gaat leveren en zie het probleem, dat is er uit af te leiden. Meer niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In de post die ik quote schrijf je dat je denkt homo's zich niet kunnen handhaven in het leger. Dus ik vraag of je daarmee bedoelt dat je het wilt verbieden.

Waarom niet gewoon niet toelaten dan loop dat je dat risico al niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan als een openlijke homosexueel voor een probleem zorgt ontsla je hem. Wanneer een openlijke een goede soldaat is dan laat je hem gewoon in zijn functie.

De overheid wil ze niet discrimineren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon niet toelaten dan loop dat je dat risico al niet.

Het gaat erom dat een groot gedeelte van de andere militairen het een probleem zal vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:05 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan als een openlijke homosexueel voor een probleem zorgt ontsla je hem. Wanneer een openlijke een goede soldaat is dan laat je hem gewoon in zijn functie.

In tijden van nood tellen dat soort dingen minder,dan gaat het meer overleven en zijn mensen niet bezig met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wat ben jij een enge conservatief.Kunnen diensplichtige homo's in het leger de sfeer niet verpesten?

Als je hem niet toelaat heb je ook de grote kans dat je een goede militair weigert. Je moet toch wel goede redenen hebben om homosexuelen te weigeren om hun geaardheid. Voorlopig ben ik er niet van overtuigd dat homosexuelen slechte soldaten zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon niet toelaten dan loop dat je dat risico al niet.

Hierboven stond al een onderzoek dat 70% het geen probleem zal vinden, toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een groot gedeelte van de andere militairen het een probleem zal vinden.

Het gaat er niet om of het slechte of uitstekende soldaten zijn, dat zal per individu ook verschillen. Het gaat erom dat veel andere militairen in die machowereld het een probleem vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Als je hem niet toelaat heb je ook de grote kans dat je een goede militair weigert. Je moet toch wel goede redenen hebben om homosexuelen te weigeren om hun geaardheid. Voorlopig ben ik er niet van overtuigd dat homosexuelen slechte soldaten zijn.

Tja, dan kunnen we ook gewoon die enge conservatieve soldaten eruit trappen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een groot gedeelte van de andere militairen het een probleem zal vinden.

Misschien schat ik het wel helemaal verkeerd in.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hierboven stond al een onderzoek dat 70% het geen probleem zal vinden, toch?
http://www.wired.com/dang(...)ith-lifting-gay-ban/

Ze worden er dan natuurlijk gewoon uitgewerkt, liggen buiten de groep. Niets vaak waarop je die soldaten zal kunnen pakken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Tja, dan kunnen we ook gewoon die enge conservatieve soldaten eruit trappen.

Als je vrouwen in gevechtsposities zet kan je je inderdaad afvragen waarom je dat niet met homo,s zou kunnen doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Als je hem niet toelaat heb je ook de grote kans dat je een goede militair weigert. Je moet toch wel goede redenen hebben om homosexuelen te weigeren om hun geaardheid. Voorlopig ben ik er niet van overtuigd dat homosexuelen slechte soldaten zijn.

Vrouwen vormen vaak aparte groepen binnen het leger met eigen faciliteiten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:13 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als je vrouwen in gevechtsposities zet kan je je inderdaad afvragen waarom je dat niet met homo,s zou kunnen doen.

Dat zijn juist de diehards die ze willen houden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Tja, dan kunnen we ook gewoon die enge conservatieve soldaten eruit trappen.

Inderdaad de mensen die zelf niet kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat zijn juist de diehards die ze willen houden.

Wat mij betreft een ongegronde onderbuik angst.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef rutger05 het volgende:
In het leger ben je, vooral in gevaarlijke situaties, zeer sterk afhankelijk van de kameraadschap en het vormen van een goed team. Het leger is bang dat die openlijke homoseksualiteit die kameraadschap en sfeer zal frusteren.

Ik denk dat je snel genoeg weet wat je aan elkaar hebt in een team als soldaat. Dus mensen die tijdens zwaar vuur steeds panisch achterom kijken of er niemand naar hun kont gluurt, zullen snel door de mand vallen en passen niet in het team.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef rutger05 het volgende:
In het leger ben je, vooral in gevaarlijke situaties, zeer sterk afhankelijk van de kameraadschap en het vormen van een goed team. Het leger is bang dat die openlijke homoseksualiteit die kameraadschap en sfeer zal frusteren.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |