Ondanks mn sneeuwschoenen! Het was idd koopavond
 Ondanks mn sneeuwschoenen! Het was idd koopavond  Net naar de stad gelopen en kerstcadeautjes gekocht
 Net naar de stad gelopen en kerstcadeautjes gekocht  

Daar op die 5 splitsing zeker bij de ingang van het Musiskwartier?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef sveno1990 het volgende:
jezus wat was het glad in de stad stuk of 5 mensen zien vallen
en allemaal op de zelfde plek

Het gaat om sexshop Erotica.quote:Politie onderzoekt gewapende overval
Publicatiedatum: 22-12-2010 21:51:37
ARNHEM Twee onbekende mannen hebben op woensdagavond 22 december een winkel aan de Steenstraat in Arnhem overvallen. Niemand raakte daarbij gewond. De politie is een onderzoek gestart en is op zoek naar getuigen.
Even na 21.00 uur kwamen de daders de winkel binnen en bedreigden de twee aanwezige medewerkers met een vuurwapen of iets wat daarop leek. Vervolgens maakten zij een onbekend geldbedrag buit en verlieten de zaak weer. De medewerkers raakten niet gewond bij de overval.
Getuigen
Het zou gaan om twee mannen met een blanke huidskeur. Zij droegen donkere kleding en hadden een capuchon op hun hoofd. De politie roept getuigen op zich te melden via 0900-8844. Anoniem reageren kan ook. Bel dan met 0800-7000.

Die durfden gewoon niet op de normale manier om een voorbinddildo te vragen dus dan maar zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het gaat om sexshop Erotica.
http://yfrog.com/h0u76tj
 Nee, dit is overigens al de 3e overval binnen nog geen week.
 Nee, dit is overigens al de 3e overval binnen nog geen week.

Zielig...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hamerhaai Burgers' Zoo overleden
rip
 Hamerhaaien zijn zo mooi
 Hamerhaaien zijn zo mooi

Ik hoorde dat 85 van de 95 sprinters defect zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Wtf, kerstdienstregeling? Maar één sprinter per uur tussen Arnhem en Nijmegen

Eentje doet het nogquote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zielig...Hamerhaaien zijn zo mooi

Jamaar die is nu helemaal alleenquote:

Dat zijn de nieuwe Sprinters, hier in de provincie rijden alleen gereviseerde oude Sprinters. Maar die doen het tenminste welquote:Op donderdag 23 december 2010 10:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 85 van de 95 sprinters defect zijn

Ik neem aan dat ze er nog eentje halen uit Thailandquote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar die is nu helemaal alleen

Ze moeten gewoon die oude hondekoppen weer inzitten, die reden altijd...quote:Op donderdag 23 december 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn de nieuwe Sprinters, hier in de provincie rijden alleen gereviseerde oude Sprinters. Maar die doen het tenminste wel
[ afbeelding ]
Nieuwe Sprinter
[ afbeelding ]
Oude Sprinter

Die zie ik met dit barre weer inderdaad steeds vaker rijden, zijn kennelijk nog betrouwbaarder dan de ouwe sprintersquote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon die oude hondekoppen weer inzitten, die reden altijd...

Ja, zoiets hoorde ik wel op de radio. Ik hoop het, anders is dat vrouwtje zo alleen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze er nog eentje halen uit Thailand

quote:Op donderdag 23 december 2010 08:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die durfden gewoon niet op de normale manier om een voorbinddildo te vragen dus dan maar zo.Nee, dit is overigens al de 3e overval binnen nog geen week.

Spannend!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef _Loki het volgende:
Oh gooeed ;D Ik moest ineens Frans praten, oh my! Ik klapte dicht en ik wist niks meer.
Ik word vandaag al gebeld, ben best zenuwachtig want ik wil het echt heeeel graag.

Toch nog een fijne kerst voor de hamerhaai's!quote:Nu al nieuwe hamerhaai voor Burgers' Ocean
ARNHEM - De hamerhaai die woensdag overleed na het transport naar Burgers' Zoo in Arnhem is gisteren al vervangen.
De leverancier uit Gorinchem die ook het eerste paartje leverde, had nog een mannetje. Dat is gistermiddag bij het vrouwtje in het aquarium losgelaten. Beide beesten maken het goed.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |