Dan ga je toch?quote:
Hmm, dat is wel lastig dan, als je nog niet genoeg geld hebt. En 5 maanden is eigenlijk te kortquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef _Loki het volgende:
Maar geld
En ik ga er sowieso stage lopen, vind ik, 5 of 10 maanden.
Jajaja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef donroyco het volgende:
Ik bedenk me net dat ik precies een jaar geleden onderweg was van Adelaide naar Melbourne via de Great Ocean Road...
quote:
Haha oh die moet ik zien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef _Loki het volgende:
Ik hou van BBC. Straks komt ook nog George of the jungle
Heftig zeg...quote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik werkte toen (2008) bij de Shell (hoe cliché) en werd op klaarlichte zondag overvallen door een jongen met een vuurwapen. Bij mijn Shell werkte je alleen, en er was dus ook niemand. En ik was bezig met bijvullen, dus de route naar de kassa was open. En het gaat zo snel, je bent veels te laat om de deur dicht te gooien.
Dat gevoel, in een loop kijken, da's niet te beschrijven... Maar trillen van angst, het kan ècht![]()
Op fietspaden niet nee. Maar op de autobaan wel. Reden net 5 tractors/vrachtwagens voorbij, een strooide ander borstelde de weg, ander met een schraper en toen weer een strooiwagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:18 schreef voodoolady het volgende:
Slechts 2 uur over gedaan van en naar Amsterdam...
Er is alleen in Arnhem totaal niet gestrooid of geveegd, fietst voor geen meter.
[..]
Heftig zeg...
Fietstas, ook wel Vitesse genoemd, is de Stichting Betaald Voetbal van Arnhem.quote:
Nou, ondanks het slechte strooibeleid valt het me nog heel erg mee dat fietsen. Het is nog niet overal zo ontzettend glad. De Utrechtseweg is intussen wel gestrooid. Als je als fietser gewoon op de normale weg fietst, dan is er niets aan de hand (op een paar geïrriteerde automobilisten na dan).quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:18 schreef voodoolady het volgende:
Er is alleen in Arnhem totaal niet gestrooid of geveegd, fietst voor geen meter.
Ik kijk daarvoor altijd op de site van de h&m.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef heaven7 het volgende:
Hallo weer!
Weet iemand of Arnhem centrum vanavond toevallig een extra koopavond heeft?
Vrijdag staat er niet tussenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:43 schreef _Loki het volgende:
he, vrijdag gesloten?
M'n vriend moet dan gewoon werken in de Free Record Shop
Nee, vrijdag normale openingstijden neem ik aan, daarom staan ze er niet bijquote:Op woensdag 22 december 2010 11:43 schreef _Loki het volgende:
he, vrijdag gesloten?
M'n vriend moet dan gewoon werken in de Free Record Shop
Terecht, iedereen moet naar de nachtmis kunnenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, maar wel een gewone werkdag. Maar in de meeste gevallen gaan de winkels eerder dicht
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Terecht, iedereen moet naar de nachtmis kunnen
Succes!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef _Loki het volgende:
Nou, here goes nothing.
Dit gesprek gaat de 2 maanden van m'n zomer bepalen
Ik kijk altijd op: http://www.koopzondagen.net/koopavond/donderdag.html#Gelderlandquote:Op woensdag 22 december 2010 11:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kijk daarvoor altijd op de site van de h&m.
Daar staat dit :
22/12/2010 9:30 - 21:00
23/12/2010 9:30 - 21:00
25/12/2010 Gesloten
26/12/2010 Gesloten
27/12/2010 10:00 - 19:00
28/12/2010 9:30 - 19:00
29/12/2010 9:30 - 19:00
01/01/2011 Gesloten
Kijk ik normaal ook op maar daar staan alleen de donderdag koop avond en zondag op. Niet de extra koopavonden.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:02 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op: http://www.koopzondagen.net/koopavond/donderdag.html#Gelderland
En hier kun je ook de koopzondagen in Arnhem bekijken.
Ik heb uit betrouwbare bron dat het vanavond een algemene koopavond is in de binnenstad.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef tliciouz het volgende:
Maar nu ga ik wel erg twijfelen of de rest van de winkels ook open zijn vanavond tot 9. H&M is altijd een uitzondering.
Je doet je ondertitel eer aanquote:Op woensdag 22 december 2010 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat het vanavond een algemene koopavond is in de binnenstad.
Ah okay, goed om te weten.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk ik normaal ook op maar daar staan alleen de donderdag koop avond en zondag op. Niet de extra koopavonden.
Haha, is goedquote:
Echt? Wil het best doen, maar het is alweer bijna anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst iemand geknipt heb.quote:
Oh shit, ik wil niet verknipt aankomen tijdens het kerstdinerquote:Op woensdag 22 december 2010 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt? Wil het best doen, maar het is alweer bijna anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst iemand geknipt heb.
Ach dan ligt het eens niet aan je haarquote:Op woensdag 22 december 2010 16:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh shit, ik wil niet verknipt aankomen tijdens het kerstdiner
Whehe.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach dan ligt het eens niet aan je haar
Daar op die 5 splitsing zeker bij de ingang van het Musiskwartier?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef sveno1990 het volgende:
jezus wat was het glad in de stad stuk of 5 mensen zien vallen
en allemaal op de zelfde plek
Het gaat om sexshop Erotica.quote:Politie onderzoekt gewapende overval
Publicatiedatum: 22-12-2010 21:51:37
ARNHEM Twee onbekende mannen hebben op woensdagavond 22 december een winkel aan de Steenstraat in Arnhem overvallen. Niemand raakte daarbij gewond. De politie is een onderzoek gestart en is op zoek naar getuigen.
Even na 21.00 uur kwamen de daders de winkel binnen en bedreigden de twee aanwezige medewerkers met een vuurwapen of iets wat daarop leek. Vervolgens maakten zij een onbekend geldbedrag buit en verlieten de zaak weer. De medewerkers raakten niet gewond bij de overval.
Getuigen
Het zou gaan om twee mannen met een blanke huidskeur. Zij droegen donkere kleding en hadden een capuchon op hun hoofd. De politie roept getuigen op zich te melden via 0900-8844. Anoniem reageren kan ook. Bel dan met 0800-7000.
Die durfden gewoon niet op de normale manier om een voorbinddildo te vragen dus dan maar zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het gaat om sexshop Erotica.
http://yfrog.com/h0u76tj
Zielig...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hamerhaai Burgers' Zoo overleden
rip
Ik hoorde dat 85 van de 95 sprinters defect zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 09:53 schreef remlof het volgende:
Wtf, kerstdienstregeling? Maar één sprinter per uur tussen Arnhem en Nijmegen
Eentje doet het nogquote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zielig...Hamerhaaien zijn zo mooi
Jamaar die is nu helemaal alleenquote:
Dat zijn de nieuwe Sprinters, hier in de provincie rijden alleen gereviseerde oude Sprinters. Maar die doen het tenminste welquote:Op donderdag 23 december 2010 10:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 85 van de 95 sprinters defect zijn
Ik neem aan dat ze er nog eentje halen uit Thailandquote:Op donderdag 23 december 2010 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar die is nu helemaal alleen
Ze moeten gewoon die oude hondekoppen weer inzitten, die reden altijd...quote:Op donderdag 23 december 2010 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn de nieuwe Sprinters, hier in de provincie rijden alleen gereviseerde oude Sprinters. Maar die doen het tenminste wel
[ afbeelding ]
Nieuwe Sprinter
[ afbeelding ]
Oude Sprinter
Die zie ik met dit barre weer inderdaad steeds vaker rijden, zijn kennelijk nog betrouwbaarder dan de ouwe sprintersquote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon die oude hondekoppen weer inzitten, die reden altijd...
Ja, zoiets hoorde ik wel op de radio. Ik hoop het, anders is dat vrouwtje zo alleen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze er nog eentje halen uit Thailand
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die durfden gewoon niet op de normale manier om een voorbinddildo te vragen dus dan maar zo.Nee, dit is overigens al de 3e overval binnen nog geen week.
Spannend!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef _Loki het volgende:
Oh gooeed ;D Ik moest ineens Frans praten, oh my! Ik klapte dicht en ik wist niks meer.
Ik word vandaag al gebeld, ben best zenuwachtig want ik wil het echt heeeel graag.
Toch nog een fijne kerst voor de hamerhaai's!quote:Nu al nieuwe hamerhaai voor Burgers' Ocean
ARNHEM - De hamerhaai die woensdag overleed na het transport naar Burgers' Zoo in Arnhem is gisteren al vervangen.
De leverancier uit Gorinchem die ook het eerste paartje leverde, had nog een mannetje. Dat is gistermiddag bij het vrouwtje in het aquarium losgelaten. Beide beesten maken het goed.
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toch nog een fijne kerst voor de hamerhaai's!
Ahw.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toch nog een fijne kerst voor de hamerhaai's!
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef Adelante het volgende:
Er komt ook weer 15/20 cm sneeuw aan vanavond
Boh. Blij dat ik vakantie heb. Of nou ja maar een paar dagen vrij.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef Adelante het volgende:
Er komt ook weer 15/20 cm sneeuw aan vanavond
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Boh. Blij dat ik vakantie heb. Of nou ja maar een paar dagen vrij.Ik hoop alleen dat het met kerst niet zo erg is want anders kan ik niet naar huis.
Ik hoop voor jou dat Schiphol open is op zondagquote:Op donderdag 23 december 2010 18:06 schreef Adelante het volgende:
Ik moet morgen nog naar A'dam en dan zondag in het vliegtuig naar Zweden
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat Schiphol open is op zondag
We vliegen vanaf Weezequote:Op donderdag 23 december 2010 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat Schiphol open is op zondag
Zweedse meisjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:06 schreef Adelante het volgende:
Ik moet morgen nog naar A'dam en dan zondag in het vliegtuig naar Zweden
Inderdaad, die zijn niet zulke schijters.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
We vliegen vanaf WeezeDuitsers kunnen wel wat met een beetje sneeuw...
Godver, je was me net voor.quote:
Zwaai je even als je overvliegt (Noord-Limburg).quote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vergeet de mannen nietquote:
De belgen hadden geen sneeuwvrij spul meer voor de vliegtuigenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn niet zulke schijters.
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zwaai je even als je overvliegt (Noord-Limburg).
Ah, daar moet ik dinsdag iemand ophalen. Zonder winterbandenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Meestal is dat toch de aanvliegroute.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat we over Limburg gaan eig'k
Oei, dat is kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, daar moet ik dinsdag iemand ophalen. Zonder winterbanden
Dat is verplicht in Duitsland jongeheer.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, daar moet ik dinsdag iemand ophalen. Zonder winterbanden
Befehl ist Befehlquote:Op donderdag 23 december 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is verplicht in Duitsland jongeheer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |