2 uur, waar moet ie vandaan komen dan? Nijmegen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je!
Ik wacht al bijna 2 uur op de broer van Jochem om naar zijn moeder te kunnen.
Nee A'dam. En moeten naar zo'n gehucht bij Doetinchem.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
2 uur, waar moet ie vandaan komen dan? Nijmegen?
Haha, iedereen woont in NL.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:48 schreef Adelante het volgende:
Ah verplichtingen
Morgen zeker naar jouw familie in Duitsland/Druten?
Hee, wij gaan vandaag ook naar een gehucht bij Doetinchemquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee A'dam. En moeten naar zo'n gehucht bij Doetinchem.
Ik hoop dat Syntus ook gaatquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee, wij gaan vandaag ook naar een gehucht bij Doetinchem
Dat hoop ik ook voor die mensen. Maar Syntus is wel de reden dat wij lekker met de auto gaanquote:
Ik ging naar Toldijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, wij gaan bijvoorbeeld naar Etten GLD. Ben benieuwd waar tlic heengaat
Ik was er donderdag, Hertog Jan in flesquote:Op zondag 26 december 2010 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was effe bij The Move met een vriend. Maar jij bent de stad zeker ook ontvlucht?
Donderdag was ik er ook geloof ik, weet ik niet meerquote:Op zondag 26 december 2010 03:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik was er donderdag, Hertog Jan in fles
Nu 'veilig' in Limburg..
Haha, jij zei dat je juist vrijdag gingquote:Op zondag 26 december 2010 03:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Donderdag was ik er ook geloof ik, weet ik niet meer
DAB!
Donderdag ook tegenwoordig, bij 't Moortgat mag je nog steeds niet rokenquote:Op zondag 26 december 2010 03:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Haha, jij zei dat je juist vrijdag ging
Rokenquote:Op zondag 26 december 2010 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Donderdag ook tegenwoordig, bij 't Moortgat mag je nog steeds niet roken
Iemand nog een tientje over?quote:Vitesse zoekt nieuwe hoofd- en shirtsponsor
ARNHEM - Vitesse raakt hoofd- en shirtsponsor Zuka.nl kwijt. De makelaarsorganisatie heeft zaterdag op twitter aangekondigd direct te stoppen met de sponsoring.
Zondag volgt er meer informatie, geeft het bedrijf op twitter aan.
Volgens de club wordt nog onderhandeld over de contractbeëindiging. ''Zuka wil stoppen. Er is overleg tussen beide partijen daarover."
"Vitesse heeft voorwaarden gesteld aan het beëindigen van het contract. Er is echter nog geen overeenstemming over de ontbindende voorwaarden'', stelt een woordvoerster van de club zaterdagmiddag.
De naam Zuka.nl stond vanaf het begin van 2010 op het shirt van de Arnhemse eredivisieclub.
Wat de gevolgen zijn voor de club, is nog niet duidelijk. Vitesse is door de KNVB in categorie 1 geplaatst, hetgeen betekent dat de club onder curatele staat. De Arnhemmers zijn tegen dat besluit in beroep gegaan.
Aan het begin van het seizoen nam de Georgische zakenman Merab Jordania de club over.
Mjah, er is weinig enthousiasme zag ik al: Vitesse Arnhem #69: Met een vleugje Spaans temperamentquote:
omdat het kanquote:Op zondag 26 december 2010 09:39 schreef tliciouz het volgende:
Twitter. Waarom moet ALLES gemeld worden op twitter.
omdat het kanquote:Op zondag 26 december 2010 09:39 schreef tliciouz het volgende:
Twitter. Waarom moet ALLES gemeld worden op twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |