Pas je op voor de hordes bij de AH? Ergens ben ik wel blij dat we naar ouders en schoonouders gaan met kerst, hoef ik zelf niks in huis te halen van de superquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik loop zo wel even naar de juwelier op kronenburg. Kan ik meteen kijken of ze nog wat leuks hebben hangen bij de h&m ofzo.
Haha zal ik doen. Ik ben blij dat ik in een kleine ruimte woon en niemand uit kan nodigen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Pas je op voor de hordes bij de AH? Ergens ben ik wel blij dat we naar ouders en schoonouders gaan met kerst, hoef ik zelf niks in huis te halen van de super
quote:Arnhem Verstoorde dienstregeling, ernstige vertraging
Grmbl.. Dan maar met de trein straks.quote:
Zou k wel doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Grmbl.. Dan maar met de trein straks.
Thanks!
Ik heb geen lijn 5 gezien...quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:17 schreef sveno1990 het volgende:
wat nou vertragingen
niks van gemerkt hoor bussen waren gewoon optijd
Ik ga vanaf eind januari iedere werkdag naar Amsterdamquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:08 schreef _Loki het volgende:
En, ik mag maandag bij een ander bedrijf langskomen om te solliciteren voor de zomer, lol. Deze keer in Amsterdam.
Echt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ga vanaf eind januari iedere werkdag naar Amsterdam
Afstuderen.quote:
Vandaag is het vliegveld weer in bedrijf, dus ik ga er vanuit dat we morgen vliegen. Mits het niet weer gaat sneeuwen vannachtquote:
Ah, dat is goed om te horen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vandaag is het vliegveld weer in bedrijf, dus ik ga er vanuit dat we morgen vliegen. Mits het niet weer gaat sneeuwen vannacht
Ik hoop het voor je!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vandaag is het vliegveld weer in bedrijf, dus ik ga er vanuit dat we morgen vliegen. Mits het niet weer gaat sneeuwen vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |