ik zou juist wat meer wijd open willen meemakenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Niks is zo erg als Wijd Open.
Drierdrosk! Alles goed kerel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? dat valt toch best mee? en nou ja...ik ben nu eenmaal vrijgezel. de enige tieten die ik zie zijn op mn beeldscherm...
Morgenmiddag krijg je een warme choco van me...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik blijf ze lekker suporten. Goede tijden of slechte tijden, maakt niet uit.
Wel een erg toepasselijke titel, gezien het effect dat het op mijn kringspier heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Niks is zo erg als Wijd Open.
QFTquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:25 schreef Miam het volgende:
Coldplay vond ik nog leuk met The Scientist en Fix you..
daarna ging het echt wel bergafwaarts
w00t. hoe is dat mogelijk?quote:
Pino! ik kan je amper vinden tussen al die posers hier!quote:
quote:tracklist:
01 Hakkûm Om
02 De Gabbertjes Ravûh Bij Nachtûh
03 Jingle Bells
04 Gabbers In The Snow
05 Oh Dennûhboom
06 Do They Know It's Xmas
07 Happy New Year
08 Rudolph The Rednosed Reindeer
09 Mary's Boychild
10 White X-Mas
11 All I Want For Christmas
12 Last Christmas
13 Santa Claus Is Coming To Town
14 We Wish You A Merry Christmas
Laatste album was best aardig hoor, de eerste singles waren juist de slechtste (lees meest stadionrock) nummers.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:25 schreef Miam het volgende:
Coldplay vond ik nog leuk met The Scientist en Fix you..
daarna ging het echt wel bergafwaarts
Haha, zullen we wel weer verliezen. Maarja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenmiddag krijg je een warme choco van me...
Noem dat eens een goed kerstnummer niet ouder dan 10 jaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Miam het volgende:
Ik vind dit een waardeloos kerstnummer.
Ja en neequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een hit, en het is een zeiknummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |