Z'n broerquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:17 schreef porsche1 het volgende:
Ik dacht dat het Piet Paulusma was.!
Maandagquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
Welke fokkers gaan er allemaal naar het huis?
wehehe, dat is wel een gaaf idee!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vraag een van de nummers van de vogelCD van michiel aan... (not)
Haha.quote:
Nou, dat dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit, als het meezit met treinen.
Ja, ik namelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
Zullen de PSV-supporters morgen ook nog ff langskomen?
wat verwacht je van eintjuh?quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
gemeng mannenkoor, gemengd douchen...
Feyenoord Rotterdam.quote:
Welk nummer ??quote:
quote:
*zucht*quote:
Das wel tofquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wij toch zeker met een mannetje of 15.
Morgen lekker weer met ruime cijfers winnenquote:
Dit. Dan stond ik er 24/7.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ze hadden naar Zwolle moeten komen ;_;
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een liedje wil ik het niet noemen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:21 schreef Intrepidity het volgende:
Doe dan toch maar dat brabant-nummer van Guus.
Ohw, die zullen we vast nog wel een paar keer te horen krijgenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:21 schreef Intrepidity het volgende:
Joss van Oss.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:21 schreef Intrepidity het volgende:
Daar hebben ze een hele mooie knop voor uitgevonden. Wordt vaak aangeduid met een speaker waar een kruis doorheen is getekend . . .quote:
Compleet geen last hier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:22 schreef Miam het volgende:
Overigens kijk ik 101tv momenteel en deze zender stoooooooort ontzettend,
net als vorig jaar.
Ik zocht die ook, maar ik kon 'm niet vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar hebben ze een hele mooie knop voor uitgevonden. Wordt vaak aangeduid met een speaker waar een kruis doorheen is getekend . . .
Ik woon dan ook in het hoge Noorden.quote:
quote:
Dude. Ik zie echt te vaak dit soort tweets van jou.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
komen er btw ook weer lekkere wijven in bikini de ramen lappen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Miam het volgende:
Ik vind dit een waardeloos kerstnummer.
huh? dat valt toch best mee? en nou ja...ik ben nu eenmaal vrijgezel. de enige tieten die ik zie zijn op mn beeldscherm...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dude. Ik zie echt te vaak dit soort tweets van jou.![]()
Ja maar godver, wie wil er nou geen schaarsgeklede ramenlappende chicks! de-emancipatie op z'n bestquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dude. Ik zie echt te vaak dit soort tweets van jou.![]()
Niks is zo erg als Wijd Open.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Seam het volgende:
Hier gaan we mee doodgegooid worden denk ik zo
dat dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef Miam het volgende:
Ik vind dit een waardeloos kerstnummer.
't Is wel duidelijk dat jij 3rdRock niet vaak ziet posten hier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja maar godver, wie wil er nou geen schaarsgeklede ramenlappende chicks! de-emancipatie op z'n best
ik zou juist wat meer wijd open willen meemakenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Niks is zo erg als Wijd Open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |