quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeps... dus het 'klikte' niet zo
Zaterdag en misschien is het nog glad bij jullie ofzo? (weet niet of dat zo isquote:
het moet ook helemaal uit japan komen!quote:
In die tijd dat je em komt brengen had je dat stuk al 20 keer kunnen vertalenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, dan kom ik de mijne niet brengen.
Mja, of huiswerk nog even af makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In die tijd dat je em komt brengen had je dat stuk al 20 keer kunnen vertalenOf doe een beter bod of hup aan het werk
Heb ik nog wel, wanneer kwam je met je "deegroller?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb alleen geen sushi-spullen kunnen halen. Ik heb wel rijst (nog 3 kilo van de 10 kilo-zak), maar ja, de nori is ook wel handig om te hebben
2011quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik nog wel, wanneer kwam je met je "deegroller?
Ja dan is het gedaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope..
en voeg daar een goede echtelijke ruzie aan toe over de schuldvraag en het gaat snel bergafwaarts..
Ik zou 'quote' onder de post gewoon gebruiken!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
nou nog uitzoeken hoe ik op mobile kan quoten
daar heb je knopjes voorquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Door op quote te klikkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
dat zie dus nou ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou 'quote' onder de post gewoon gebruiken!
een rode blousequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef Pien85 het volgende:
Iemand suggesties wat ik met de kerst aan moet op een zwarte broek?
een rode stropdas en verder niksquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef Pien85 het volgende:
Zullen m'n schoonouders leuk vinden jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een rode stropdas en verder niks
quote:
Een shirt/blouse/trui?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef Pien85 het volgende:
Dat is wel een goed idee maar toch wel foto's voor ons?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een rode stropdas en verder niks
Jij eerstquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee maar toch wel foto's voor ons?
Ja, maar wat voor shirt/blouse/trui?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hebbie al een brilletje?
[..]
Een shirt/blouse/trui?
Is wel anders als niksquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zullen m'n schoonouders leuk vinden ja
Heb je niet nog een leuk/mooi topje oid?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor shirt/blouse/trui?
Denk alleen niet dat het gewaardeerd wordtquote:
tegewoordig heb je baby-bornquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met kinderen baren zonder baarmoeder
Neequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je niet nog een leuk/mooi topje oid?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat het gewaardeerd wordt
Ja, jij eerst dat soort foto's posten, dan praten we verderquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ik eerst op de foto met een zwarte broek en rode stropdas?
Dat is wat andersquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat het gewaardeerd wordt
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeNiet echt eigenlijk
Alleen maar korte mouwen... draag mijn zomerkleding in de winter ook, met een vest er over
Maar dat kan ik met kerst niet doen
Ik weet niet of ik jullie dat wel aan kan doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Misschien wel door schoonpappa
![]()
[..]
Ja, jij eerst dat soort foto's posten, dan praten we verder
En ehm, waarom kun je niets vinden dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeNiet echt eigenlijk
Alleen maar korte mouwen... draag mijn zomerkleding in de winter ook, met een vest er over
Maar dat kan ik met kerst niet doen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een latte macchiato maken, en met een walnotenschuimgebakje zo Jochem Myjer kijken
Fijne avond allemaal![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een latte macchiato maken, en met een walnotenschuimgebakje zo Jochem Myjer kijken
Denk dat dat wel gaat lukken, veel plezier LLquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
Of een lady sting, of een cool cat womanquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ehm, waarom kun je niets vinden dan?Ik las iets over kindermaten, dus ik gok dat je petit bent?
Dan zou je eens naar een Mexx winkel oid gaan
Bovenkleding kan ik wel normale dingen aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ehm, waarom kun je niets vinden dan?Ik las iets over kindermaten, dus ik gok dat je petit bent?
Dan zou je eens naar een Mexx winkel oid gaan
Maar het is nu opruimingquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bovenkleding kan ik wel normale dingen aanMaar mexx is me eigenlijk te duur, t meeste dan
Didi kan ik nog wel eens gaan kijken, die andere 2 heb ik al gehadquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of een lady sting, of een cool cat womangegarandeert mini-vrouwenmaatjes
En DIDI heeft ook nog wel eens leuke dingen
En anders is er een baby-dump in de buurt!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
tegewoordig heb je baby-born
* Pien85 gaat website checkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het is nu opruimingDus gaan
![]()
En zie edit: wehkampquote:
wehkamp heb ik me de halve dag al mee bezig gehouden, niks écht leuksquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zie edit: wehkampKrijg je er ook nog rituals douchespul bij als het feestkleding is
Da's wel balenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
wehkamp heb ik me de halve dag al mee bezig gehouden, niks écht leuks
-edit- ik ben kieskeurig
Het is kerst, geen trouwerij!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
-edit- ik ben kieskeurig
Dat blijktquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
-edit- ik ben kieskeurig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |