Hoe is de hazelnoot? Ik zit me momenteel helemaal misselijk te drinken aan de caramelquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel erg lekker.Ik heb ze ook van buzzer
Ik lees me nu wat in over Okinawa, een stuk interessanter.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Pheno, valt het jou ook op dat we iedereen weg hebben gejaagd met onze onderwerpkeuze?
Ik ben zelf niet zo'n fan van hazelnoot, dus nog niet geprobeerd. Die karamel is te heerlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe is de hazelnoot? Ik zit me momenteel helemaal misselijk te drinken aan de caramel
Nee, daarom heb ik de hazelnoot ook nog niet geprobeerdquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n fan van hazelnoot, dus nog niet geprobeerd. Die karamel is te heerlijk.
Daar hebben ze tot n de jaren 70 nog mensen teruggevonden die niet wisten dat de oorlog afgelopen was toch?>quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees me nu wat in over Okinawa, een stuk interessanter.
WB Marijkequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja Pien, de koffie is binnenHad er alleen wel een doosje tussen zitten met open zakjes
En dat was juist 1 van de caramel
En avond allemaal![]()
Oh dat is jammerquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja Pien, de koffie is binnenHad er alleen wel een doosje tussen zitten met open zakjes
En dat was juist 1 van de caramel
En avond allemaal![]()
Ja, de caramel kende ik al, die is heerlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh dat is jammerMaar tis wel heel lekker
Caramelquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, de caramel kende ik al, die is heerlijkBen ook benieuwd wel naar de hazelnoot
caramel lijkt me wel lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier kun je zelf een proefsetje bestellen
http://www.wilwatmetjedelen.nl/
Oh, koffie. HUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, je antwoordde maar niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
Hotmail
Postvak IN (1678)
Ik heb wat bij te lezen.
Mwoa, te lui.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hotmailquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Myraela het volgende:
Hotmail
Postvak IN (1678)
Ik heb wat bij te lezen.
Hey TFMquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik weer
zuurkool was
straks weer door de sneeuw fietsen
Moet ik caramelletjes voor je maken?quote:
quote:
Als ik je adres had jonguhquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, te lui.Bestel jij maar wat voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |