a ik heb een zeer goed geheugenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat weet MalaCocinera al lang, want die lurkt hier al een jaar of 8 mee en weet alles van iedereen![]()
Ik vermoed dat ze foto's van ons aan dr muur heeft hangen. Met notities erbij enzo...
Ik verwacht hier ieder moment een paratrooper ballonvaarder door het raam die mijn FOK! archief in beslag neemt en op fokk!leaks zet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vermoed dat ze foto's van ons aan dr muur heeft hangen. Met notities erbij enzo...
On the doublequote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik verwacht hier ieder moment een paratrooper ballonvaarder door het raam die mijn FOK! archief in beslag neemt en op fokk!leaks zet.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef junkiexp het volgende:
Vandaag contract binnen gehad van mijn werkgever.
Per 3 januari full time beginnen in mijn nieuwe functie
300 euro loonsverhoging
70 euro netto ''onkostenvergoeding'' per mand
Gsm waarmee ik 70 euro per maand mag bellen op kosten van de zaak
Auto is besteld, wordt geleverd in maart en krijg tot die tijd een huurauto
Eindelijk is alles geregeld, me happy![]()
bijna 26 zelfs, reden voor een feestjequote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
Joh dat smerige pestventje zit me al een jaar of 25 in de weg.. Dus dit kan ik wel handelen hoor
http://wiki.fok.nl/cableposts ?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik verwacht hier ieder moment een paratrooper ballonvaarder door het raam die mijn FOK! archief in beslag neemt en op fokk!leaks zet.
JJDJ1984 zou hem organiseren volgens mij. Samen met Muck.quote:
Van mij mag er nog een meter bijkomen.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Uit het raam kijken en overal sneeuw zien
Van mij ook, maar dan liever pas morgen, als het zondag dan maar weer weg is.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Van mij mag er nog een meter bijkomen.
precies!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dat mag van mij ook
Behalve in Friesland daar moet het gewoon nog even een weekje -25 zijn en geen sneeuw. Ik herhaal geen sneeuw
In Friesland ligt amper sneeuw, dus daarmee heb je al mazzel.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dat mag van mij ook
Behalve in Friesland daar moet het gewoon nog even een weekje -15 zijn en geen sneeuw. Ik herhaal geen sneeuw
Dat weet ikquote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In Friesland ligt amper sneeuw, dus daarmee heb je al mazzel.
Liever vanaf vrijdag ik moet morgen de deur uit, voor de rest ben ik het met je eensquote:Op woensdag 22 december 2010 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dan liever pas morgen, als het zondag dan maar weer weg is.
woont er familie van jou of heb je de broer van je oom gebeld?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dat weet ik
Mijn lijntjes met het Noorden des Lands zijn wat dat betreft prima in orde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |