Geeft niet heur hebben we allemaal wel eensquote:
Als jij nou mijn werk ga doen ga ik hele jaar (quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jawel man! Nu mag ik van mezelf de hele week gamen
Wat voor werk doe je en nog belangrijker werk je voor een Fortune 500 companyquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als jij nou mijn werk ga doen ga ik hele jaar () uitgamen !
Hij bedient de lampjes in het gebouw van de grote telecomaanbiederquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je en nog belangrijker werk je voor een Fortune 500 company
Sollyquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:46 schreef SingleCoil het volgende:
Pfff...pijn in mijn schouder, kan niet slapen. Iets met een zenuw. Aangestoken door JXP natuurlijk. En ibuprofen op...
Erg hequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Je weet de topics er wel uit te halen he?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef junkiexp het volgende:
Vandaag contract binnen gehad van mijn werkgever.
Per 3 januari full time beginnen in mijn nieuwe functie
300 euro loonsverhoging
70 euro netto ''onkostenvergoeding'' per mand
Gsm waarmee ik 70 euro per maand mag bellen op kosten van de zaak
Auto is besteld, wordt geleverd in maart en krijg tot die tijd een huurauto
Eindelijk is alles geregeld, me happy![]()
Dank, ik ben er echt al een half jaar mee bezig om het e.e.a. rond te krijgen.quote:
Van harte!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef junkiexp het volgende:
Vandaag contract binnen gehad van mijn werkgever.
Per 3 januari full time beginnen in mijn nieuwe functie
300 euro loonsverhoging
70 euro netto ''onkostenvergoeding'' per mand
Gsm waarmee ik 70 euro per maand mag bellen op kosten van de zaak
Auto is besteld, wordt geleverd in maart en krijg tot die tijd een huurauto
Eindelijk is alles geregeld, me happy![]()
quotum van 0?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:15 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo mijn zelfopgelegde quotum voor sollicitaties voor deze week, zit er op
Zeg ga je kooi in kutgorillaquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat doe jij hier? Lelijke bosrat
Ja kom, laten we nog meer gemeen doen tegen hemquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat doe jij hier? Lelijke bosrat
Yo G, sounds like nothing that a shotgun bang can't solve man!quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
Joh dat smerige pestventje zit me al een jaar of 25 in de weg.. Dus dit kan ik wel handelen hoor
Dat weet MalaCocinera al lang, want die lurkt hier al een jaar of 8 mee en weet alles van iedereenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
Joh dat smerige pestventje zit me al een jaar of 25 in de weg.. Dus dit kan ik wel handelen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |