Penis vergroten?quote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ik vraag mij af of het serieus is.
OOK ?quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik was in november ook al alcoholist.
Beterschap.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:46 schreef SingleCoil het volgende:
Pfff...pijn in mijn schouder, kan niet slapen. Iets met een zenuw. Aangestoken door JXP natuurlijk. En ibuprofen op...
in januari ook al!quote:Op maandag 20 december 2010 22:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik was in november ook al alcoholist.
Wat kut voor je!quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben trouwens echt alcoholist aan het worden zeg, dat heb ik altijd in December.
Van overal vandaan krijg je whiskey, cognac, wijn en champagne.
Misschien moeten we zijn lever redden, en hem helpen met het nuttigen van al deze drank.quote:
Klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien moeten we zijn lever redden, en hem helpen met het nuttigen van al deze drank.
Natuurlijk niet, ik heb het te druk ''solliciteren''.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
MalaCocinera, begin je met onze gallerij?![]()
Uiteraard ken ik het woord welquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:37 schreef SingleCoil het volgende:
dus je kent het woord wel? Of doe je net alsof?
Nee ik zit in een rijdende trein naar Utrecht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je zit vast in die ene trein richting Zaltbommel?
geen ideequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik het woord welWat bedoel je met doe je net alsof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |