Ah, ik bedoelde gewoon dat klinisch de grootste groep isquote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Tink89 het volgende:
Ik weet niet waarom SH. denkt dat de meeste mensen klinische doen... in Tilburg is het al jaren ongeveer 50/50 (muv van vorig jaar of het jaar daarvoor geloof ik).
Bij ons is het ook echt minimaal 66-33 hoor, behalve als het de laatste 2 jaar opeens heel erg veranderd is.quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef Tink89 het volgende:
Ik weet niet waarom SH. denkt dat de meeste mensen klinische doen... in Tilburg is het al jaren ongeveer 50/50 (muv van vorig jaar of het jaar daarvoor geloof ik).
Maar in ieder geval zie je psychologen overal en is het belangrijk dat je een richting kiest die je leuk vindt!
Ik heb niet het idee dat er veel veranderd is de laatste twee jaarquote:Op zondag 3 april 2011 15:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bij ons is het ook echt minimaal 66-33 hoor, behalve als het de laatste 2 jaar opeens heel erg veranderd is.
Ik zat met 350 man in de algemene bachelor, en met 50-75 in de sociale master
Ik vind het niet erg, voor mij gemakkelijkerquote:Op maandag 4 april 2011 13:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er veel veranderd is de laatste twee jaar
Ja, kloptquote:Op maandag 4 april 2011 17:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, voor mij gemakkelijker
Jij doet klinische toch?
Ja. Niet dat ik daar nou dagelijks mee bezig ben of zo, maar naar aanleiding van de eerder gestelde vraag is dat natuurlijk wel een tikkie gemakkelijker dan wanneer je met 200 bent.quote:Op maandag 4 april 2011 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, klopt![]()
Hoezo gemakkelijker? Om er tussen te komen / jezelf te bewijzen?
Ligt er aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is zo'n "enquête" nou eigenlijk wel betrouwbaar?
Ik weet nog of je nu betrouwbaar bedoelt of meer valide, indien dat laatste is de externe validiteit natuurlijk maar de vraagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is zo'n "enquête" nou eigenlijk wel betrouwbaar?
Stuur die mensen daarna door naar de overkant, kan nog wel wat ppn gebruikenquote:Op maandag 9 mei 2011 07:54 schreef Tink89 het volgende:
Ik gebruik de enquete alleen voor het selecteren van de stimuli van mijn "echte" test, die overigens vanaf vandaag in het lab gaat draaien.
Zijn we al aan het doenquote:Op maandag 9 mei 2011 08:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Stuur die mensen daarna door naar de overkant, kan nog wel wat ppn gebruiken
Ik zou wel langskomen, maar Tilburg is een pokke endquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:49 schreef Tink89 het volgende:
Nog mensen die deze week tijd hebben om een proefpersoonuurtje te komen doen in het lab?
Je verdient sowieso 8,- euro en ik heb echt heel hard proefpersonen nodig.
Mocht je tijd hebben, kom dan even langs in ESP-lab 2 (p7.16) op de UvT!
Alvast superbedankt!
Tink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |