fipo in tim-elzinga topicquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:56 schreef tim-elzinga het volgende:
mijn klacht is harde muziek je word er doof van en andere mensen hebben er ook last van dat doe je ge woon niet![]()
![]()
![]()
In de binnenstad wonen en klagen over lawaaiquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:01 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vind het een terechte klacht, woon in de binnenstad en elke keer weer van die jostie's die met hun golfje de bubbeling kneiter hard hebben staan. Maargoed ik kan ze sowieso overstemmen met goede indie-rock.
Ik klaag enkel over de herrie van de sjonnies die uberhaupt hier niet voor mijn deur mogen parkeren ( da's alleen voor taxi's )quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:05 schreef Maanlander het volgende:
[..]
In de binnenstad wonen en klagen over lawaai
Ik heb mijn vleesmans in je zusje haar parkeervak geparkeerd (da's alleen voor bazen vleestaxi's)quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik klaag enkel over de herrie van de sjonnies die uberhaupt hier niet voor mijn deur mogen parkeren ( da's alleen voor taxi's )
Op lowlands zou je dit niet hebben gezegd lulquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb mijn vleesmans in je zusje haar parkeervak geparkeerd (da's alleen voor bazen vleestaxi's)
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat zet je de muziek toch gewoon zachter.
Opgelost.
Geen klacht meer.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:11 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Op lowlands zou je dit niet hebben gezegd lulik heb je notabene mijn vodka gegeven wat doe je
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat zet je de muziek toch gewoon zachter.
Opgelost.
Geen klacht meer.
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:13 schreef aight1 het volgende:
Je kan toch niet zelf de muziek van anderen zachter zetten, dat is erg onbeleefd. En als je er wat zegt, dan horen ze je niet want de muziek staat te hard! Ik voel je Tim.
Er staat nergens in de OP dat het om muziek van anderen gaat, wel dat anderen er last van hebben. Wellicht gaat het dus gewoon om z'n eigen muziek.quote:
Als ik kaartjes hadquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Ik zat nog te twijfelen of ik dit hier zou durven zeggen
MAAR IK ZIT ACHTER M'N COMPUTER DUS JE KAN ME NIKS MAKEN BWHEEHhehehEHEHh
-edit-
Die vodka (en dat spel) was wel chill, op herhaling volgend jaar!
Boh gek, da's wel zuur inderdaad! Nouja, misschien dat er nog een batch vrijkomt ofzulksquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als ik kaartjes hadVerdomme daar baal ik van. Zip zip zi boing, hop, hop. of later , tip tip, flu, flu, tip.
Begrijpend lezen jongeuquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er staat nergens in de OP dat het om muziek van anderen gaat, wel dat anderen er last van hebben. Wellicht gaat het dus gewoon om z'n eigen muziek.
Niet haten op Tim Elzingaquote:Op zondag 19 december 2010 13:59 schreef geelkuikentje het volgende:
wat is dit voor topic. TS = kneus
haten op tim elzingaquote:Op zondag 19 december 2010 13:59 schreef geelkuikentje het volgende:
wat is dit voor topic. TS = kneus
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:02 schreef JackHerrer het volgende:
Goede metal kan je nooit te hard draaien.
Of gewoon de speakers gebruiken. Wat nou oordopjes?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:13 schreef summer2bird het volgende:
Terechte klacht, je hebt ook van die pubertjes die in de trein hun Ipod loeihard moeten zetten.
hoe haal ik dit wegquote:
Metal moet hardquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:02 schreef JackHerrer het volgende:
Goede metal kan je nooit te hard draaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |