Sorry, kwartje (nog steeds) niet gevallen denk ik. Het gaat gewoon nergens naartoe en het draalt maar door en het is niet catchy en en en .... tsja, ik weet het niet.quote:
Je bent niet de enige hoor. Ik ben sowieso geen fan van Caroquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, kwartje (nog steeds) niet gevallen denk ik. Het gaat gewoon nergens naartoe en het draalt maar door en het is niet catchy en en en .... tsja, ik weet het niet.
Niet catchy? WTF.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, kwartje (nog steeds) niet gevallen denk ik. Het gaat gewoon nergens naartoe en het draalt maar door en het is niet catchy en en en .... tsja, ik weet het niet.
Hmm ging over Fitz & The Tantrums...quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Ik ben sowieso geen fan van Caro
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Vertel! heb jen u geen spijt?quote:
Ik heb 't over Fitz & The Tantrums.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Ik ben sowieso geen fan van Caro
nopequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Vertel! heb jen u geen spijt?
Haha, foutjequote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:52 schreef Mar_Sle het volgende:
Zo, ik ben ook klaar voor vanavond! Vorig jaar hier alleen meegelezen, misschien dat ik nu ook eens mee ga posten.
Nee, alles komt in de vergaarbak van de redactie terecht en die maakt er dan mooie (of minder mooie) selecties per uur van.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef Pino112 het volgende:
Worden de requests gedraaid op volgorde van aanvraag?
Giel heeft dat al 2 keer gedaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef Waalwijker het volgende:
Vorig jaar had Giel mijn plaat gedraaid maar er niet bij gezegd wie 'm had aangevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |