Sorry, kwartje (nog steeds) niet gevallen denk ik. Het gaat gewoon nergens naartoe en het draalt maar door en het is niet catchy en en en .... tsja, ik weet het niet.quote:
Je bent niet de enige hoor. Ik ben sowieso geen fan van Caroquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, kwartje (nog steeds) niet gevallen denk ik. Het gaat gewoon nergens naartoe en het draalt maar door en het is niet catchy en en en .... tsja, ik weet het niet.
Niet catchy? WTF.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, kwartje (nog steeds) niet gevallen denk ik. Het gaat gewoon nergens naartoe en het draalt maar door en het is niet catchy en en en .... tsja, ik weet het niet.
Hmm ging over Fitz & The Tantrums...quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Ik ben sowieso geen fan van Caro
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Vertel! heb jen u geen spijt?quote:
Ik heb 't over Fitz & The Tantrums.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Ik ben sowieso geen fan van Caro
nopequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Vertel! heb jen u geen spijt?
Haha, foutjequote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:52 schreef Mar_Sle het volgende:
Zo, ik ben ook klaar voor vanavond! Vorig jaar hier alleen meegelezen, misschien dat ik nu ook eens mee ga posten.
Nee, alles komt in de vergaarbak van de redactie terecht en die maakt er dan mooie (of minder mooie) selecties per uur van.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:50 schreef Pino112 het volgende:
Worden de requests gedraaid op volgorde van aanvraag?
Giel heeft dat al 2 keer gedaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef Waalwijker het volgende:
Vorig jaar had Giel mijn plaat gedraaid maar er niet bij gezegd wie 'm had aangevraagd.
Die is erg dik idd, goede keuze.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vorig jaar helemaal vernoemd... inclusief Gerard Joling-imitatie door Ekdom
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:00 schreef gerbenp het volgende:
Bart komt vanaf Eindhoven zo te zien.
En wat levert dat op?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:03 schreef Mar_Sle het volgende:
Ik heb al 2 nummers aangevraagd. Ik kon niet kiezen.
Dat zei ik dus ook al, maar Sirolf vond het wel meevallen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
Dat plaatje![]()
[ afbeelding ]
Sowieso die bril van Giel waarbij zijn wangen ook mee kunnen kijken
En die tekst links lijkt op hun 3 te slaan: aids nam hun ouders weg... ietwat ongelukkig gemaakt dus.
Toppertjequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:12 schreef Mar_Sle het volgende:
[..]
Bij elkaar 25 euro. Het valt nog wel mee.
Beetje dubieuze banner inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
Dat plaatje![]()
[ afbeelding ]
Sowieso die bril van Giel waarbij zijn wangen ook mee kunnen kijken
En die tekst links lijkt op hun 3 te slaan: aids nam hun ouders weg... ietwat ongelukkig gemaakt dus.
Zo gaat dat op de radio.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:14 schreef TAV74 het volgende:
Huh, Green Day nummer draait te langzaam lijkt het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |