quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Rob is weer werken en ik verveel me
Ga zo maar even Kyra uitlaten en dan ga ik even Kinecten
Uhu.. Roxanne van 2 weken terugquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:56 schreef Kally het volgende:
Maar van de groep van gisteren vind ik alleen Kim goed, wat zang aangaat
bij julliequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw, en mensen die (overdag) inbreken
Whut, waar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw, en mensen die (overdag) inbreken
Nope... net moest ik ff boodschappen bij de Appie hier verderop. Politie rende me voorbij schreeuwend in zijn portofoon ding dat hij assistentie nodig had omdat hij 2 Marokanen achterna zat die net hadden ingebrokenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... net moest ik ff boodschappen bij de Appie hier verderop. Politie rende me voorbij schreeuwend in zijn portofoon ding dat hij assistentie nodig had omdat hij 2 Marokanen achterna zat die net hadden ingebroken
Ooh nu snap ik je tweet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... net moest ik ff boodschappen bij de Appie hier verderop. Politie rende me voorbij schreeuwend in zijn portofoon ding dat hij assistentie nodig had omdat hij 2 Marokanen achterna zat die net hadden ingebroken
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yesquote:
ik vind m lekker.. Goed.. Nee.. Beter dan 2 wewek geleden word t toch niet!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
PatriQue... Jij vindt Bart wel goed toch?
Okay, dan is het goed. Al vind ik hem ook niet echt 'lekker' maarja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik vind m lekker.. Goed.. Nee.. Beter dan 2 wewek geleden word t toch niet!
Ik vind hem ook echt niet knap... Dacht al dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef Kally het volgende:
Ik zie het niet van Bart hoor, dat hij lekker is.
Nee, kwestie van smaken verschillenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem ook echt niet knap... Dacht al dat het aan mij lach.
Het is in ieder geval heel rustig op FOK!.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
Dit voelt nu al als een luie zaterdag
Meestal op zaterdagquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is in ieder geval heel rustig op FOK!.
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:09 schreef Lutte het volgende:
Kan Shake up Christmas niet gewoon anthem worden ofzo, dat ze die vaak draaien.
http://verkiezingen.fok.nl/quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn die FOK! verkiezingen nog bezig? Zo ja, waar kan ik dat lijstje invullen?
Dank u!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://verkiezingen.fok.nl/
Tot en met 31 december
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan bijna bij geen enkele categorie iets of iemand bedenken, dus laat maar.
Das wel heel ergquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
Nee gewoon eerlijk invullenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
Of ik kan jullie allemaal bij de leukste users gooien en het daar bij laten.
Nou vooruit. Done.quote:
Bij alles wat goed is, zet je mij en de rest AP ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij alles wat goed is, zet je mij en de rest AP ofzo
Precies, die is de moeite niet waard om te kennen dusquote:
Ehm ja, daar sta je al een tijdje hoorquote:
Hey lief zijn, kijk eens waar jij staat bij mijquote:
Ja maar jij, roze bril enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik je allemaal heb staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |