quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Rob is weer werken en ik verveel me
Ga zo maar even Kyra uitlaten en dan ga ik even Kinecten
Uhu.. Roxanne van 2 weken terugquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:56 schreef Kally het volgende:
Maar van de groep van gisteren vind ik alleen Kim goed, wat zang aangaat
bij julliequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw, en mensen die (overdag) inbreken
Whut, waar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw, en mensen die (overdag) inbreken
Nope... net moest ik ff boodschappen bij de Appie hier verderop. Politie rende me voorbij schreeuwend in zijn portofoon ding dat hij assistentie nodig had omdat hij 2 Marokanen achterna zat die net hadden ingebrokenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... net moest ik ff boodschappen bij de Appie hier verderop. Politie rende me voorbij schreeuwend in zijn portofoon ding dat hij assistentie nodig had omdat hij 2 Marokanen achterna zat die net hadden ingebroken
Ooh nu snap ik je tweet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... net moest ik ff boodschappen bij de Appie hier verderop. Politie rende me voorbij schreeuwend in zijn portofoon ding dat hij assistentie nodig had omdat hij 2 Marokanen achterna zat die net hadden ingebroken
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yesquote:
ik vind m lekker.. Goed.. Nee.. Beter dan 2 wewek geleden word t toch niet!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
PatriQue... Jij vindt Bart wel goed toch?
Okay, dan is het goed. Al vind ik hem ook niet echt 'lekker' maarja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik vind m lekker.. Goed.. Nee.. Beter dan 2 wewek geleden word t toch niet!
Ik vind hem ook echt niet knap... Dacht al dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef Kally het volgende:
Ik zie het niet van Bart hoor, dat hij lekker is.
Nee, kwestie van smaken verschillenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind hem ook echt niet knap... Dacht al dat het aan mij lach.
Het is in ieder geval heel rustig op FOK!.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
Dit voelt nu al als een luie zaterdag
Meestal op zaterdagquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is in ieder geval heel rustig op FOK!.
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:09 schreef Lutte het volgende:
Kan Shake up Christmas niet gewoon anthem worden ofzo, dat ze die vaak draaien.
http://verkiezingen.fok.nl/quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn die FOK! verkiezingen nog bezig? Zo ja, waar kan ik dat lijstje invullen?
Dank u!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://verkiezingen.fok.nl/
Tot en met 31 december
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan bijna bij geen enkele categorie iets of iemand bedenken, dus laat maar.
Das wel heel ergquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
Nee gewoon eerlijk invullenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
Of ik kan jullie allemaal bij de leukste users gooien en het daar bij laten.
Nou vooruit. Done.quote:
Bij alles wat goed is, zet je mij en de rest AP ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij alles wat goed is, zet je mij en de rest AP ofzo
Precies, die is de moeite niet waard om te kennen dusquote:
Ehm ja, daar sta je al een tijdje hoorquote:
Hey lief zijn, kijk eens waar jij staat bij mijquote:
Ja maar jij, roze bril enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik je allemaal heb staan.![]()
Haha.quote:
Ik voel me vereerd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey lief zijn, kijk eens waar jij staat bij mij
Het is ook moeilijk, sowieso van hier, dan loop je iemand voorbij. Nou ja als iemand zich gepasseerd voelt is dat hun probleem.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
Ik ga het maar gewoon niet invullen, de meeste namen die ik kan bedenken posten al lang niet meer.
Hier posten lijkt wel je kans op een award behoorlijk te vergrotenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk, sowieso van hier, dan loop je iemand voorbij. Nou ja als iemand zich gepasseerd voelt is dat hun probleem.
Daar ben ik dus bang voor, want ik heb Koen, Graseter, Patje, Miauw, Bos en jou van hier erin staan, en nog wat mensen uit de andere SC, maar daardoor schieten er ook weer mensen bij in enzo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk, sowieso van hier, dan loop je iemand voorbij. Nou ja als iemand zich gepasseerd voelt is dat hun probleem.
Dat denk ik niet, er zijn ook een hoop lijstjes uit ONZ en KLB.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier posten lijkt wel je kans op een award behoorlijk te vergroten.
ONZ kent ONZ.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, er zijn ook een hoop lijstjes uit ONZ en KLB.
Ja maar goed je kan nu eenmaal niet iedereen invullen, en ach het is maar een lijstjequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor, want ik heb Koen, Graseter, Patje, Miauw, Bos en jou van hier erin staan, en nog wat mensen uit de andere SC, maar daardoor schieten er ook weer mensen bij in enzo.
Vast welquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
Heeft iemand mij al als irritantste user opgegeven?
Ik weet niet meer wie ik bij irritantste heb, maar jou niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
kitaoquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
Kun jij zijn lijstje veranderenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
kitao
Maar ik wil het wel voor je veranderen?
Neequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kun jij zijn lijstje veranderen?
Dat vroeg ik niet.quote:
Ik ook, vervelend stuk vreten is het.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:05 schreef Lutte het volgende:
Oja, ik had kitao! En ook bij wie je een lange ban toewenst.
Hij had een twee weken ban maar is nog niet terug, of wel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
Dat was wel een uitzonderlijk figuur ja.
Het is een vies mannetje, en hij moet zijn stomme kop gewoon eens houden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij had een twee weken ban maar is nog niet terug, of wel?
Ik heb hem dan ook nooit iets zinnigs zien posten, en hij heeft een enorme pesthekel aan mij. En heeft tegen CC gezegd dat ie het jammer vond dat ze haar naam geen eer aan doet... Uitzonderlijk ja.
Dat kan ik hem ook wel zonder topic vertellen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Geen idee, ik kom hier ook maar eens per maand ofzo. Wat ik me kan herinneren was hij hier 'weggepest' en opende vervolgens een topic in R&P over waarom mensen in SC's hem niet mochten.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Geen idee, ik kom hier ook maar eens per maand ofzo. Wat ik me kan herinneren was hij hier 'weggepest' en opende vervolgens een topic in R&P over waarom mensen in SC's hem niet mochten.
Dit zei ie over mij, is het geen schatje?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus.
Ik heb geen behoefte aan het advies van een nitwitgroentje die zich met alle macht omhoog probeert te slijmen.
Alsof zijn mening ertoe doet, mijn god hij biedt vrouwen geld aan voor sex in PM, wees blij dat hij zo over je denktquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit zei ie over mij, is het geen schatje?
Gok trouwens eens wie het toen voor me opnam...
Ooh dat meen je niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof zijn mening ertoe doet, mijn god hij biedt vrouwen geld aan voor sex in PM, wees blij dat hij zo over je denkt
En ik denk zomaar Benny?
Ja Miranda schoot er ook vol van ja.quote:
Wat een 'eikel'quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Miranda schoot er ook vol van ja.
Ik ga zo even naar de brievenbus, ben al 2 dagen niet geweest
Zo lief? Awwwwwquote:
Jaquote:
Haha, neen. Ons mam gaat kerstkaarten van FOK!kers niet overleven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Lutte, heb ik jou adres al in PM?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, neen. Ons mam gaat kerstkaarten van FOK!kers niet overleven.
Zwabbertquote:
Ik ga ze maandag doen, ik had jou adres alquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn dat er al wat kaartjes aan zijn gekomen.hoop dat jullie ze waarderen.
Denk het niet. Vraag maar iemand, zit mobiel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij heb ik het adres niet van jou, k'nijntje... of wel?
Nee dank je, ik heb een koekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |