Ik denk dat het rustig is tot augustus volgend jaar, wanneer WMB weer begint met RMVquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat zeker, ik keek al weken niet meer.
Knetters, dan pasquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik denk dat het rustig is tot augustus volgend jaar, wanneer WMB weer begint met RMV
Niet op zondag toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, volgende week is de SBS kerstparade in enschede![]()
Ik was niet echt van plan SBS te kijken dan inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Met de kerst zal het ook wel niks worden hier
Lekker herhalen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar 1x per jaar nieuwe afleveringen ja
Ik weet ook niet of ik morgen ga kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik was niet echt van plan SBS te kijken dan inderdaad
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik morgen ga kijkenPeter R's hoogtepunten
quote:
Halve uitzending over Joran denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef PiRANiA het volgende:
Ik weet niet of ik zijn hoogtepunten wil zien
Een drieluik!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Halve uitzending over Joran denk ik
Meer dan dat sbs waard isquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef PiRANiA het volgende:
Hoppa, 40 euro, hoeveel % hebben we al?
Een drieluik met hoogtepunten waarvan de laatste aflevering de hoogtepunten van de hoogtepunten zijnquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een drieluik met hoogtepunten waarvan de laatste aflevering de hoogtepunten van de hoogtepunten zijn
[ afbeelding ]
Of Undercover in Nederlandquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik denk dat het rustig is tot augustus volgend jaar, wanneer WMB weer begint met RMV
Jawel en dan Albertoquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We krijgen hierna toch geen John v/d Heuvel he...
Het is wel weer tijd voor Alberto, John kan wel wachtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We krijgen hierna toch geen John v/d Heuvel he...
Of die malafide paardenhandelaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of Undercover in Nederland![]()
Die aflevering met die vieze smerige eigenaar van een aquariumwinkel waar Alberto achter aan ging.
Keith Bakkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die kut John ga ik boycotten sinds Keith Bakker gvd
John moet zijn boek over Joran promoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
John moet zijn boek over Joran promoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een drieluik
![]()
Ja jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is onschuldig ik zweer het je
quote:Deze uitzending ging over de vermeende onveiligheid van Amsterdam voor toeristen. De programmamaker deed zich voor als een Zweedse toerist met een rugzak. Hij werd geregeld aangesproken door drugsdealers, proppers die foutieve informatie over hotelprijzen gaven, en afpersers.
ja, John van den Heuvel werkt voor sbs6 en de telegraaf, FFFFFUUUUCCCCKKKquote:
Seizoen 1 was duidelijk de beste!!!1quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:39 schreef tralalala het volgende:
Die wikipagina over Undercover in Nederland is wel handig!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Undercover_in_Nederland
Undercover in NL, malafide kerstmannenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar wat is er dan op tweede kerstdag?
Dan moet hij wel de waarheid sprekenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, John van den Heuvel werkt voor sbs6 en de telegraaf, FFFFFUUUUCCCCKKK
Seizoen 1 heb ik nooit gezienquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Seizoen 1 was duidelijk de beste!!!1
Handige Harry van Bassie en Adriaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:53 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Rara wie zit er onder deze vermomming?
Ik zat toen in de 3e van de middelbare school, IEDEREEN had het vrijdagochtend over de aflevering die dag ervoor, vooral die homoparkeerplaatsen episode was epic.quote:
Ik zou het dan de hele dag kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter komt er een SBS themakanaal met oude afleveringen.
Vrijdagochtend? Was het toen op donderdagquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zat toen in de 3e van de middelbare school, IEDEREEN had het vrijdagochtend over de aflevering die dag ervoor, vooral die homoparkeerplaatsen episode was epic.
yepquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vrijdagochtend? Was het toen op donderdag
Geen idee, op SBS gemist staat het tot 2007:quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kun je nergens seizoen 1 terugkijken?
le fu!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef TheKC het volgende:
[..]
Geen idee, op SBS gemist staat het tot 2007:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=901187/langid=43
Dat was een mooie confrontatie ja, op de fietsquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:00 schreef tralalala het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=157800/page=1
@ 41:00 een confrontatie die ik gemist heb.![]()
quote:Het rechercheteam van de Koninklijke Marechaussee op Schiphol noemde Stegeman gekscherend de 'Kiekeboe-smurf'.
kiekeboesmurf... ook niet echt humor daar bij schipholquote:
Zaterdag is de nieuwe zondagquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:12 schreef tralalala het volgende:
Topic gaat wel snel nu, het lijkt wel zondag!
Dat is op RTLquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou van holland kijken?
dit vanavond?quote:23:35 Piets mooiste kerstversiering
Ik ben er ook niet vanaafquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat dachten jullie van de kroeg vanavond?
Ohja je speelt WoW..quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:20 schreef Maraca het volgende:
Middag![]()
Ik heb chocolademelk, slagroom, oliebollen en WoWIk ben er de rest van de dag niet meer
Ushi en Loesiequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou van holland kijken?
WoWquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:20 schreef Maraca het volgende:
Middag![]()
Ik heb chocolademelk, slagroom, oliebollen en WoWIk ben er de rest van de dag niet meer
Vroegah was alles beterquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef tralalala het volgende:
Vroegah hadden we altijd op zo'n koude zaterdagmiddag spontane sneeuwbalgevechten met de hele buurt.
Is dat er weer op?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Over de rooie![]()
Ushi en Loesie is stom
je bouwt een band op met je avatarquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef tralalala het volgende:
WoWooit eens die trial gespeeld, toen moest ik 30x van de ene kant naar de andere kant lopen.
Wat is daar leuk aan?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bouwt een band op met je avatar
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bouwt een band op met je avatar
Maar dat is niet in Nederland op tvquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:37 schreef tralalala het volgende:
Little Britain is tenminste wel leuk
Op de publiekequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar dat is niet in Nederland op tv
Ik ga het niet weer uitleggenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ohja je speelt WoW..
Hoe staat het ervoor met tarotkaarten btw?
Woensdag @ Ned 3quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar nu toch niet meer? Ik weet dat het er eerder wel op was
Allesquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef tralalala het volgende:
WoWooit eens die trial gespeeld, toen moest ik 30x van de ene kant naar de andere kant lopen.
Wat is daar leuk aan?
Misschien maar eens kijken danquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Woensdag @ Ned 3
Maar ik heb alle dvd's
The Sims is na een tijdje heel erg saaiquote:
Elk spel wordt na een tijdje saaiquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
The Sims is na een tijdje heel erg saai
ja moet je ook niet cheatenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
The Sims is na een tijdje heel erg saai
Met cheaten blijft het juist leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja moet je ook niet cheaten
Geef toe, jullie gingen proberen je eigen huis na te bouwenquote:
Dat heb ik meerdere keren geprobeerd jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geef toe, jullie gingen proberen je eigen huis na te bouwen
En het lukt nooitquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere keren geprobeerd ja
Net als alles in een huis proberen te laten verbranden door telkens te koken met een goedkoop fornuisquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere keren geprobeerd ja
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Net als alles in een huis proberen te laten verbranden door telkens te koken met een goedkoop fornuis
RCTquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt
Net als bij RCT een achtbaan bouwen met een baan die ineens eindigde.
Inderdaad, ik probeerde ook rondlopende gasten te vermoorden door een achtbaan op ze te laten vallen, lukte nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt
Dat heb ik ook zo vaak gedaan jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt
Of een verboden toegang bord voor de uitgang zetten zodat ze niet weggaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik probeerde ook rondlopende gasten te vermoorden door een achtbaan op ze te laten vallen, lukte niet
Iedereen boosquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Of een verboden toegang bord voor de uitgang zetten zodat ze niet weggaan
dan worden ze depressief en haal je het alsnog niet!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Of een verboden toegang bord voor de uitgang zetten zodat ze niet weggaan
Gewoon oppakken en verdrinken in een meertjequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan worden ze depressief en haal je het alsnog niet!!
Hoeveel levels heb je wel nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:48 schreef Maraca het volgende:
Lvl 71 gehaaldAl goed op weg naar lvl 72 [ afbeelding ]
Nu even pauze want ik begin koppijn te krijgen
Daar kun je toch geen koppijn van krijgenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Koppijn krijgen van spelletjes spelen
Ik zit rustig een hele dag achter Football Manager
Ja, dat is ook echt hetzelfdequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Koppijn krijgen van spelletjes spelen
Ik zit rustig een hele dag achter Football Manager
Vroegah (lees: < december 2010) had je 80 levels en nu tot 85 meen ik. Ben nu bijna lvl 72quote:
Football Manager is heel erg inspannend hoor!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt hetzelfde
[..]
Vroegah (lees: < december 2010) had je 80 levels en nu tot 85 meen ik. Ben nu bijna lvl 72
Kan hoor. Denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt hetzelfde
[..]
Vroegah (lees: < december 2010) had je 80 levels en nu tot 85 meen ik. Ben nu bijna lvl 72
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maraca is een vrouw hoor geen dikke vette mannelijke nerd
Cloverfield is nicequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
Simtower![]()
Vanavond maar even Cloverfield of Godzilla kijken, heb wel zin in een monsterfilm
Het gaat om het ideequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maraca is een vrouw hoor geen dikke vette mannelijke nerd
En daarna een zo'n slechte film dat hij grappig (zoals Disaster movie of Epic movie, een 1.7 en een 2.2 als cijfer van de 10quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Maraca
RacerDKB
naatje_1
Danny
Mexicaantje.
roos85
aloa
HappyBob
Oceanview
TheKC
Stephan1237
Flippiee
goldfinger1963
GlowMouse
swarmahoer
PeZu
Bart
AMDB
deepart
chufi
friekin_
Doler12
Irritatie100
tralalala
Hooidraad
stbabylon
TheFamousMan
sinterklaaskapoentje
TWP
julian6
Michhas
Paul
Gitaarmat
xenobinol
Maanvis
tong80
vaasinbloem
JustinK
Desunoto
Beaudelaire
boem-dikkie
8108139dpths
Faux.
L-ascorbinezuur
iBenny
Thory
9611Niels
Ali Salami
Crutch
Seam
Gewoon een pm naar Piles sturen met alle topics die er nog niet in staan, dan regelt hij het gelijk.quote:
Meet the Spartans is wel vermakelijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En daarna een zo'n slechte film dat hij grappig (zoals Disaster movie of Epic movie, een 1.7 en een 2.2 als cijfer van de 10)
Goed idee, heb er nu alleen geen zin inquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon een pm naar Piles sturen met alle topics die er nog niet in staan, dan regelt hij het gelijk.
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waar kon je dat ook alweer berekenen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Goed idee, heb er nu alleen geen zin in
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
tralalala
Karina
roos85
Doler12
sinterklaaskapoentje
Maraca
Irritatie100
PiRANiA
Stephan1237
Injetta
Me_Wesley
Dartanion
Nuchterheid
MeissieMeissie
ATOMIC_FUUU
gebrokenglas
Jor_Dii
SuperrrTuxxx
Rectum
9611Niels
Xantalien
Renesite
stevenmac26
Enchanter
tuintegel
koekii
SpeedyGJ
Stokstaart
Drassss
wise
Danny
eleusis
j0rdiiii
StephanL
Snuf.
Plasterk
fonsoy
MYV
Verbodsbord
Gronkel
Opa.Bakkebaard
Klonk
SpaceJoran
Pietverdriet
Crutch
Temlin
DoorgestokenKaart
Deckard
zone
fs180
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
PiRANiA
WillFerrell
Maraca
Karina
Irritatie100
sinterklaaskapoentje
Doler12
Stephan1237
tralalala
roos85
Broekpaling
wolvendagen
teamlead
xxiessiexx
SuperrrTuxxx
9611Niels
Battlefan
Jor_Dii
BobbyB
WcPot
Japsnars
Chai
henrydg
Salatrel
Mozy
Bragi
gebrokenglas
Juicyhil
Cassius
DoorgestokenKaart
Kwalberto
4EverBlackEyed
gers
Potloodvis
L0t..
Smart_ass
tho_Omas
Lakitu
reetveter
Penisbaard
Hyundai
Me_Wesley
dubidub
AdvancedPower
Otis2.0
ynuhh
wise
Skylark.
MiVer
Crack_
Maar.. ik heb Roos al een tijdje niet meer gezienquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
roos85
PiRANiA
Stephan1237
Irritatie100
tralalala
sinterklaaskapoentje
TheKC
Doler12
Karina
Whiskers2009
ikweethetookniet
KoosVogels
SuperrrTuxxx
Outlined
betyar
eleusis
Arglist
motorbloempje
hexje
mctwigt
Hyundai
IbeBen
Baba-O-Riley
ElmoFan
08gnoT.
Me_Wesley
Viking84
mane
teknomist
Renesite
remlof
Paul
GlowMouse
Injetta
guessyess
Roel_Jewel
RacerDKB
Toverheks
eriksd
Pugg
Cerbie
mirved
darktower
sunny16947
Stali
Halcon
Serrano
Stokstaart
roelofjan
ShadyLane
Hier sta je nog wel hoog:quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
PiRANiA
tralalala
sinterklaaskapoentje
Maraca
Karina
Doler12
Irritatie100
roos85
Stephan1237
Snuf.
MeissieMeissie
Temlin
zone
DeRakker.
Jor_Dii
Bart
Lindstrøm.
Opa.Bakkebaard
Renesite
JDude
SaintOfKillers
GewoneMan
Turbomuis
Catch22-
Zwollesjappie
themauster
ButcherPete
nattermann
gebrokenglas
Paul-89
Oblivion
Saekerhett
Gronkel
EvanStone
Daffodil31LE
twaalf
MaLo
HeatWave
Drassss
henkde_j
Fredo55
horned_reaper
Infection
Flurry
Eyjafjallajoekull
TheFamousMan
royjn
Cybart
hussyfan11
MisterSqueaky
Vreemd!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. ik heb Roos al een tijdje niet meer gezien
quote:
PiRANiA
Stephan1237
sinterklaaskapoentje
TheKC
Irritatie100
xxiessiexx
Karina
roos85
SuperrrTuxxx
Doler12
teamlead
9611Niels
tralalala
Jor_Dii
henrydg
Cassius
Apebeer
Salatrel
Hyundai
WcPot
dubidub
Juicyhil
motorbloempje
tho_Omas
mirved
Battlefan
D.
gebrokenglas
Pisces29
Drassss
iBenny
Snaavel
Me_Wesley
Wasmachinemann
Sobraine
StephanL
Semmm
AdvancedPower
Kally
Adelante
Renesite
kwiwi
Gtaboy107
BlackLining
Pieter-utd
Bellatrix
Kwalberto
08gnoT.
gers
DoorgestokenKaart
Ja, die post hier ook niet meer? Heb dr iig al een tijje niet meer gezienquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. ik heb Roos al een tijdje niet meer gezien
quote:
Maraca
Stephan1237
TheKC
sinterklaaskapoentje
chufi
Karina
Doler12
xxiessiexx
AskMe
9611Niels
Irritatie100
teamlead
DeLuna
Jor_Dii
SuperrrTuxxx
tomtomaat
aloa
roos85
thewishmaster
Rnie
8108139dpths
tho_Omas
Juicyhil
Danny
tralalala
Battlefan
WcPot
JustinK
henrydg
RacerDKB
GlowMouse
gebrokenglas
naatje_1
goldfinger1963
tong80
Sobraine
dubidub
Salatrel
Zeroku
swarmahoer
busfoto.nl
Arcee
nightcowboy
Gorgrealis
Bart
kwiwi
Trollface.
BanaanTelefoon
Cassius
Tabloid
Eens haar profiel opzoeken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, die post hier ook niet meer? Heb dr iig al een tijje niet meer gezien
Gaan we nog iets doen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:20 schreef TheKC het volgende:
Alberto is over 2 maanden alweer jarig
Weer een kaart doen of iets anders?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:20 schreef TheKC het volgende:
Alberto is over 2 maanden alweer jarig
Je zit in de friends-zonequote:
Moeten we wel nu iets gaan verzinnenquote:
Iets goeds welquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moeten we wel nu iets gaan verzinnen
Of smsjesquote:
Alsof dat echt zijn nummer isquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of smsjesMaar dan vermoord hij me, dus dat is ook eigenlijk geen optie
Als hij je vermoord dan heeft Peter R. wel weer iets om een drieluik over te makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of smsjesMaar dan vermoord hij me, dus dat is ook eigenlijk geen optie
Komt hij langs FOK!, kan hij weer laffing aut laut zeggen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als hij je vermoord dan heeft Peter R. wel weer iets om een drieluik over te maken
Komt hij dit topic met deze TT tegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Komt hij langs FOK!, kan hij weer laffing aut laut zeggen.
Pijnlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Komt hij dit topic met deze TT tegen
Krijg nu een smsje van je, maar niet onder het nummer van Albertoquote:
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijg nu een smsje van je, maar niet onder het nummer van Alberto
Maak hem nog even vol danquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:24 schreef TheKC het volgende:
Maargoed, ik ga er weer vandoor
Niet te veel posten, ik wil nog wel in het spamrecord komen.
Ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet, maar weet wat er zou moeten staan:
Kwestie van prioriteiten stellenquote:
Al bier op hebbenquote:
Wijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bier.
Mensen die "bier" zeggen
Jep, nieuwe TT voordat Peter het zietquote:
Je denkt dat hij hier niet achter komt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep, nieuwe TT voordat Peter het ziet
't is Peter héquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je denkt dat hij hier niet achter komt?
twee keer de helftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:27 schreef TheKC het volgende:
[..]
twee keer de helftEen kwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een google met 3 zoekopdrachtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hier heb je geen drieluik, maar google voor nodig
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=dfaebb53bc6659e9quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hier heb je geen drieluik, maar google voor nodig
Staat er al redelijk hoog inquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=dfaebb53bc6659e9
7e ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=dfaebb53bc6659e9
Die heeft een drankprobleemquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
* PiRANiA denkt aan jochem meijer
Dat is er nu opquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
* PiRANiA denkt aan jochem meijer
watwatquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die heeft een drankprobleemNet als Hero Brinkman
Of was het die andere?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
watwat. Ik zag hem laatst bij DWDD
Ken hem niet zo goedquote:
Weet nog nietquote:
Da's triestquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet nog nietmisschien weer WoW'en
Waarom is dat triest?quote:
Die zitten allemaal aan de andere kant van Nederlandquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De norm is: met vriendjes en vriendinnetjes gezellig samen zijn
Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die zitten allemaal aan de andere kant van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |