Ik denk dat het rustig is tot augustus volgend jaar, wanneer WMB weer begint met RMVquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat zeker, ik keek al weken niet meer.
Knetters, dan pasquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik denk dat het rustig is tot augustus volgend jaar, wanneer WMB weer begint met RMV
Niet op zondag toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, volgende week is de SBS kerstparade in enschede![]()
Ik was niet echt van plan SBS te kijken dan inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Met de kerst zal het ook wel niks worden hier
Lekker herhalen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar 1x per jaar nieuwe afleveringen ja
Ik weet ook niet of ik morgen ga kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik was niet echt van plan SBS te kijken dan inderdaad
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik morgen ga kijkenPeter R's hoogtepunten
quote:
Halve uitzending over Joran denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef PiRANiA het volgende:
Ik weet niet of ik zijn hoogtepunten wil zien
Een drieluik!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Halve uitzending over Joran denk ik
Meer dan dat sbs waard isquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef PiRANiA het volgende:
Hoppa, 40 euro, hoeveel % hebben we al?
Een drieluik met hoogtepunten waarvan de laatste aflevering de hoogtepunten van de hoogtepunten zijnquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een drieluik met hoogtepunten waarvan de laatste aflevering de hoogtepunten van de hoogtepunten zijn
[ afbeelding ]
Of Undercover in Nederlandquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik denk dat het rustig is tot augustus volgend jaar, wanneer WMB weer begint met RMV
Jawel en dan Albertoquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We krijgen hierna toch geen John v/d Heuvel he...
Het is wel weer tijd voor Alberto, John kan wel wachtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
We krijgen hierna toch geen John v/d Heuvel he...
Of die malafide paardenhandelaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of Undercover in Nederland![]()
Die aflevering met die vieze smerige eigenaar van een aquariumwinkel waar Alberto achter aan ging.
Keith Bakkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die kut John ga ik boycotten sinds Keith Bakker gvd
John moet zijn boek over Joran promoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
John moet zijn boek over Joran promoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een drieluik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |