Ja, ik ben tegen referenda en ben pleitbezorger van een machtiger Brussel. Zie alleen niet in hoe mij dat een communist maakt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jij bent voor een communistisch venus project en tegen referenda en alle verdragen die ervoor zorgen dat de nederlandse wetten in brussel worden bepaald vind jij geweldig.
En nee we hebben geen EU nodig voor vrijhandel.
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik ben tegen referenda en ben pleitbezorger van een machtiger Brussel. Zie alleen niet in hoe mij dat een communist maakt.
Vertel.quote:
mensen zoals jij zijn gevaarlijk, voor de democratie en vrijheidquote:
Mwoh, taal is niet echt een barrière te noemen op dit niveau.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Typisch dat politici nu over elkaar heen rollen om te zeggen hoe slecht de euro er voorstaat... Iets wat vrijwel alle burgers in de EU al 10 jaar weten, en nooit wilden hebben.
En die oude Fransoos aan het eind geeft wel weer aan wat er mis is met de EU... stop dat gewauwel met 36 talen! Praat Engels, en ontsla iedereen die daar niet toe in staat is.
http://europa.eu/ geeft in 1 oogopslag weer waarom die hele EU-hobby nooit gaat werken:
[..]
Probeer het eens met argumenten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mensen zoals jij zijn gevaarlijk, voor de democratie en vrijheid
Dat is het nu, je weet zelf niet wat je zegt, linksmenschquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten.
Is het werkelijk zo moeilijk om te beargumenteren waarom ik in jouw ogen een communist ben?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is het nu, je weet zelf niet wat je zegt, linksmensch
jij bent er voor je inkomen afhankelijk, dan zou ik ook voor zijn, net of je betaald wordt door de Stasi, Koos is gewoon een echte communist CPN of zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:42 schreef RQPS het volgende:
Ik ben een rechtse racist en pro-EU. Probeer het nu nog eens.
Iets dat niet deugt haten, is wat anders dan Europa haten om het Europa-haten. De kritiek van Farage snijdt hout.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:58 schreef RQPS het volgende:
Europeaan meldt zich. Die Europa-haat is stuitend.
Ik heb toen nog een leuk stukje gepost op de FP.. was tegen iemand gericht, misschien leuk om te lezen.quote:Op zondag 26 december 2010 02:55 schreef Boldface het volgende:
De Europese Unie bestaat helemaal niet. Er is alleen een groep van 27 landen die elkaar wijsmaakt dat ze een unie zijn. In werkelijkheid houden diverse landen zich helemaal niet aan de spelregels (op verschillende fronten), dus is van een 'eenheid' (cq. een unie) helemaal geen sprake.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 @ 22:23 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Bovendien kan en mag je gewoon ongefundeerd je mening vormen vriend, dat is je recht. Dat betekent niet dat ik dat doe. Ik baseer mijn mening op wat ik hoor, lees, en meemaak. Noem jij eens een paar goede punten op van de EU. Veel verder dan ''economische samenwerking'' komen de meeste mensen niet, en dat klopt ook. Maar dat hadden we met de EMU ook. Met de huigige opzet kan brussel ons wetten door de strot duwen die we helemaal niet willen. Ons opzadelen met bevolkingsgroepen die we niet willen, ons opzadelen met belastingen die we, verbazingwekkend genoeg, niet willen!
Heb je gelezen dat er zo'n beetje 1 miljoen Albanezen en roemenen staan te trappelen om ons land binnen te komen? En wie gaat dat betalen? De EU? Leuk man, zo'n sigaar uit eigen doos als je netto een van de grootste betalers bent.
En dan heb ik het nog niet eens over dat stuk verdriet wat de ''president'' moet voorstellen. Heeft iemand ooit van van Rompuy gehoord? Nee he.. mooiste komt nog. Als de beste man zegt dat je een wet niet door mag voeren en je doet het toch, zegt hij een keer op een beledigde toon ''nou ja zeg'' en druipt af. En dat is precies wat Duitsland en Frankrijk doen. Ze steken een grote, dikke middelvinger op naar de EU. En dat moeten wij ook doen.
Ik ben voor samenwerking, maar niet in deze vorm.
China en Rusland zijn een land, de EU niet, je kunt landen die verder niets met elkaar hebben niet samenvoegen met dezelfde munt.quote:Op zondag 26 december 2010 11:30 schreef Nielsch het volgende:
Alle EU-haters willen zich blijkbaar liever in hun kont laten neuken door de Chinezen en Russen over een aantal jaar... nou veel plezier jongens!
Grappig. Misschien zou jij je eens moeten verdiepen in de Chinese geschiedenis.. Kan erg leerzaam zijn. Eenheid is voor de Chinezen van vandaag de dag nog steeds een belangrijk thema.quote:Op zondag 26 december 2010 11:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
China en Rusland zijn een land, de EU niet, je kunt landen die verder niets met elkaar hebben niet samenvoegen met dezelfde munt.
Dat kan simpelweg niet.
De EU is niet een supermacht, maar een verzameling van landen met hun eigenwijze bestuurders, topambtenaren en koningen, die allemaal hun eigen defensie willen en hun eigen ministers .quote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef Ryon het volgende:
[..] Dat zal wennen zijn voor veel mensen, maar met 499 miljoen inwoners ben je wel een supermacht die zijn weerga nauwelijks kent in de wereld. En dat is dan wel weer mooi.
Ik snap het ook wel. De wat meer eenvoudige mensen zijn nou eenmaal bang voor verandering.quote:Op zondag 26 december 2010 11:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Grappig. Misschien zou jij je eens moeten verdiepen in de Chinese geschiedenis.. Kan erg leerzaam zijn. Eenheid is voor de Chinezen van vandaag de dag nog steeds een belangrijk thema.
Persoonlijk snap ik lui die een wantrouwen hebben tegen alles wat Europees is wel een beetje. Van een afstandje gezien lijkt het ook een enge constructie. Daarnaast spreken een heleboel mensen ook Frans, en iedereen weet dat Frans een vervelende, enge en nare taal is.
Het kan simpelweg niet, de EURO in de huidige samenstelling bestaat geen vijf jaar meer, of uitstappen of enorme armoe voor de zuidelijke landenquote:Op zondag 26 december 2010 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. De wat meer eenvoudige mensen zijn nou eenmaal bang voor verandering.
Zo makkelijk is het inderdaad niet. Maar niemand heeft het ook gezegd dat het makkelijk zou worden. Het heeft dan ook geen nut om bij elke willekeurige crisis meteen te gaan lopen schreeuwen: "het werkt niet! Het werkt niet!". Dan ga je de grote en de complexiteit van dit project geheel voorbij.quote:Op zondag 26 december 2010 12:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De EU is niet een supermacht, maar een verzameling van landen met hun eigenwijze bestuurders, topambtenaren en koningen.
Rusland krijgt ook Wit Rusland, Oekraïne, Moldavië, Kirgizië of Kazachstan niet meer in hun macht
China kan ook niet samengaan met Taiwan
En zelfs Joegoslavië is uiteengevallen in vijf landen, dus zo makkelijk is het niet
Uiteraard hebben we belang bij een groter geheel, daarom moet Nederland fuseren met Duitsland en Denemarken en Vlaanderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |