Net zo jong als ikquote:
Zet dan gewoon het geluid uit als je alleen naar vrouwelijk schoon kijkt. Zeg me dat je de cd voor het hoesje hebt gekocht!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En iedereen heeft afgebeld
Meer taart
godverdomme
Dat is wel klotequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer taart
godverdomme
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Mijn vrouw is jonger. Je bent te oud voor mequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net zo jong als ik![]()
En hoi meisYou okay?
zet dan ook iets ander sop dan kelly clarksonquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet dan gewoon het geluid uit als je alleen naar vrouwelijk schoon kijkt. Zeg me dat je de cd voor het hoesje hebt gekocht!
Beetjequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net zo jong als ik![]()
En hoi meisYou okay?
Niet als ik komquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer taart
godverdomme
Mijn hart, voor de zoveelste keer gebroken deze avondquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik hou toch ook niet van Marijke, en ik doe haar gwn
Ik heb de cd gekocht omdat ik de muziek ook wel kan waarderenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zet dan gewoon het geluid uit als je alleen naar vrouwelijk schoon kijkt. Zeg me dat je de cd voor het hoesje hebt gekocht!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de cd gekocht omdat ik de muziek ook wel kan waarderen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw is jonger. Je bent te oud voor me
Goed zo!quote:
Jammer, dan neem ik Marijke welquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw is jonger. Je bent te oud voor me
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
En toen was het al weer bijna zaterdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |