Dat weet jij niet, want je weet niet waar ik woon.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik dat nog wel mee vind vallen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet dat in spoiler?mag ook via personal chatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar, dat zou best wel koewl zijn als dat 'm was, hij heeft gewoon een heuse chick!Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
japan is not built for a giant like mequote:
Dan wil ik wel een kaartje voor jou kopenquote:
Doeg snoetjequote:
Stel je niet aan, het toilet spuit in hetzelfde gat!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
japan is not built for a giant like me
kaartje op attractie pezu zijn gratis mits goede kussersquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een kaartje voor jou kopen![]()
Bis Later PGRquote:
Ik denk wel dat ik van hier uit langer naar het dichtstbijzijnde station woon dan jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, want je weet niet waar ik woon.
Daarbij, IK vind dat
Zonder tieten, zoals Honkeytonk zeiquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mag ook via personal chat
maar, dat zou best wel koewl zijn als dat 'm was, hij heeft gewoon een heuse chick!
zijn we zo saai?quote:
ik stel me niet aan, zelfs nederland is fokking troublesomequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het toilet spuit in hetzelfde gat!
Ik weet niet of ik een goede kusser ben, heb nooit klachten gehad dus denk dat dat wel goed zitquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
kaartje op attractie pezu zijn gratis mits goede kussers
Je wordt sowieso gek daar, maar dat komt door de drukte. Ik was blij met de twee persdagen daarvoor, want op de publieke dagen kun je weinig. Ja, bruut met een perspas voorkruipenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was maar een paar daagjes op de tgs maar ik werd echt letterlijk gek van al;le japanners die me aanbeden
Ligt aan hem, niet aan onsquote:
Dat zal heus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
Ik denk wel dat ik van hier uit langer naar het dichtstbijzijnde station woon dan jij
gaat er eerder om of jij een gaatje hebtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een goede kusser ben, heb nooit klachten gehad dus denk dat dat wel goed zitWanneer heb je een gaatje?
niet echt een pino moet ik zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zonder tieten, zoals Honkeytonk zeiWhaha, dat vond ik echt een goeie
![]()
Ja, maar dat ze in Afrika meer ellende hebben wil niet zeggen dat we hier geen verdriet mogen hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later PGR
[..]
Ik denk wel dat ik van hier uit langer naar het dichtstbijzijnde station woon dan jij
Zelfs meer!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaat er eerder om of jij een gaatje hebt
weet ik, had ik ook, ook op de E3quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt sowieso gek daar, maar dat komt door de drukte. Ik was blij met de twee persdagen daarvoor, want op de publieke dagen kun je weinig. Ja, bruut met een perspas voorkruipen![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaat er eerder om of jij een gaatje hebt
Dat kan zo zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal heus.
Ik vind dat ik ver van het station woon.
Zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat ze in Afrika meer ellende hebben wil niet zeggen dat we hier geen verdriet mogen hebben
van het station naar mij is vet leuk lopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal heus.
Ik vind dat ik ver van het station woon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |