Jaaaquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Ik ben ze tegengekomen toen ik zat te bedenken wat ik voor Ivans verjaardag wilde maken. Op Fok! loopt er in het kookforum ook een topic over. Het lijkt me wel aardig om de basis onder de knie te krijgen en dan in de toekomst met de kinderen cupcakes te versieren.
Kan ze Joep een hand geven. Ik moet sinds eergister ineens zo opletten wat ik op het aanrecht leg! Hij schuift zijn stoel er naar toe en hup daar staat meneer. Hij heeft gister wel meegeholpen met de afwasquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaaa
Ik heb afgelopen zaterdag met Senna muffins gemaakt (wat is eignelijk het vershcil tussen muffins en cupcakes?) en nu vindt ze het vooral interessant om op het krukje te staan en op het aanrecht te hangen en te kijken. Behalve als ik ga mixen, dat vindt ze herrie. We hebben 6 hele leuke elkaar opvolgende foto's (met zo'n aparte instelling gemaakt) waarop ze me eerst heel moeilijk aan kijkt, en dan van het krukje afklimt, waarbij je op de foto's heel grappig dat hoofdje ziet verdwijnen
Als je merkt dat je kindje er beter op gedijt zou ik me er idd ook op aanpassen. Hier is dat voorlopig niet zo vast nog dus t kan allemaal nog zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:21 schreef miss_sly het volgende:
lily en Leah welkom hier
Gefeliciteerd met je grote dochter!
Wij waren ook heel erg flexibel met eten en bedtijd, maar ik merk de laatste dagen dat als we proberen Senna rond half 8 in bed te hebben, ze heel goed gaat slapen en ook goed doorslaapt. Dus dat wil ik toch eens een tijdje proberen zo. Op werkdagen betekent dat wel dat we wat minder quality tijd samen hebben, maar ik zie aan Senna dat ze hier op gedijt, vrolijker is, fijner kan spelen, beter wandelen, overdag beter slaapt, dus dan moeten wij ons daar maar aan aanpassen, vind ik
oooooh ok! Gezelligquote:Op woensdag 22 december 2010 08:54 schreef Vicky het volgende:
Huup, ik mocht kiezen.. huisbezoek of cb bezoek. Mijn eigen wvk komt, das zo'n leuk mens! Meten en wegen zullen ze niet doen denk ik, dus meer praatje hoe het gaat ofzo..
Wat grappig dat dat dus voor elk kindje anders kan zijn. Ko slaapt al best lang door, maar gisteravond ging hij dus vroeger naar bed dan anders en prompt is hij wakker om 3 uur.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Senna slaapt eigenlijk nooit langer dan tot een uur of 7, hoe laat ze ook gaat slapen. Ze slaapt ook tot die tijd, zijn we achtergekomen onlangs, als ze rond half 8 naar bed gaat. Nou mooi, slaapt ze toch langer en is ze beter uitgerust.
het stond in dat boekje 'lekker slapen zonder huilen' dat met slecht/kort slapende kinderen men eens kon proberen om ze niet later naar bed te doen in de hoop dat ze dan ook later wakker zouden worden, maar juist eerder. Slapen leer je kennelijk door te slapen. Dus bij de eerste lichte vermoeidheidstekenen meteen naar bed. Gisteren was er zelfs nog niet eens een vermoeidheidsteken, en toch ging ze prima om kwart over 7 naar bed!
Nou, grappig he? Ik zou er zelf nooit aan gedacht hebben om haar eerder in bed te leggen om langer te laten slapen. Het zal vast niet voor iedereen zo werken, en misschien voor Senna ook maar evenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat grappig dat dat dus voor elk kindje anders kan zijn. Ko slaapt al best lang door, maar gisteravond ging hij dus vroeger naar bed dan anders en prompt is hij wakker om 3 uur.![]()
Wel fijn dat dat boekje in jullie situatie zo goed werkt.
quote:
Het gaat echt veel beter, maar het ging een paar avonden echt heel slecht. We snapten er niets van. We lieten haar na het bad nog even spelen, lekker even uitrazen en moe worden met wilde spelletjes en rondjes rennen enzo...en ze sliep niet voor 23 uurquote:Op woensdag 22 december 2010 10:32 schreef oeke het volgende:
Oh, dat aaien is zo leuk! Gister gingen Senna en Ko elkaar ook aaien over het hoofd.![]()
Verdrietig hoor, dat je meisje zo slecht slaapt door pijn. Hopelijk kan de ka iets voor haar betekenen.
Miss, is het slapen nog steeds niet helemaal naar wens? Ik had het gevoel dat het allemaal alweer prima ging met de puckabag.
Isabeau zegt zeker nog geen kwak?
Moeten we eens gezellig samen gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]muppet hahaha
ik vond het zo gek toen, pakte ze een boekje, bladerde naar de eend en zegt ze ineens "kwak".
Ik dacht nog van ja daaaagno way! Maar later weer en weer en weer. Heeft het toch nut dat ik de hele dag als een geep overal alle dieren na sta te doen. ja die idioot die al WafWafWaf roepend door de AH loopt ben ik ja
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |