WAAAAAAAAAH!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Poppejans het volgende:
even een enorme ego post
Wolf liep net twee stapjes los![]()
Ja en dáárom vind ik het dus stom dat er niemand van jullie hier in de buurt woontquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef oeke het volgende:
Ik vind dat echt een kado, onze 2 kinders die samen spelen, naast elkaar of met elkaar.![]()
Tja, wie gaat er dan ook in dat gat wonen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef innepin het volgende:
Ja en dáárom vind ik het dus stom dat er niemand van jullie hier in de buurt woont![]()
Wat een heerlijke posting, oeke.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef oeke het volgende:
En het praten gaat steeds beter, en hij heeft vandaag ook lekker met papa gespeeld, dus dat hele eenkennige is misschien ook weer voorbij.
En hij slaapt tegenwoordig door!
Kortom, one happy mama here!![]()
![]()
We gebruiken een drie-eenheid: hoestsiroop voor kindjes, neusspray en paracetamol. Oh en inderdaad een ui bij haar bedje, dus vier dingen zelfsquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef miss_sly het volgende:
Wat naar dat Willow toch weer/nog steeds ziek is. Hoest ze ook nog steeds zo erg? Heb je daar al iets voor, zoals Tussikind en/of een ui bij haar bedje?
Jaaaaquote:innepin, als Willow weer beter is, moeten we meeten! Je woont niet zo om de hoek als oeke, maar je woont ook niet ech vreselijk ver weg, hoor!
Ja ehh sorry? Haha.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:55 schreef oeke het volgende:
[..]
Tja, wie gaat er dan ook in dat gat wonen?![]()
Ik wilde trouwens nog even vertellen dat Ko het weer zo goed doet, hij is zo vrolijk en gezellig weer. Hij kan zich weer heel lang alleen vermaken, met fantasiespellen, dat vind ik echt een leuke ontwikkeling!
Een lege shampoofles gebruiken om nep-water in een bakje te gieten en dat dan zogenaamd op te drinken.![]()
Echt veeg mij maar op!![]()
En het praten gaat steeds beter, en hij heeft vandaag ook lekker met papa gespeeld, dus dat hele eenkennige is misschien ook weer voorbij.
En hij slaapt tegenwoordig door!
Kortom, one happy mama here!![]()
![]()
Geen foto's Claudia, helaas.
Ja! Ik ben ze tegengekomen toen ik zat te bedenken wat ik voor Ivans verjaardag wilde maken. Op Fok! loopt er in het kookforum ook een topic over. Het lijkt me wel aardig om de basis onder de knie te krijgen en dan in de toekomst met de kinderen cupcakes te versieren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:10 schreef miss_sly het volgende:
cupcakes, goed plan! Wisten jullie dat er aparte sites zijn alleen maar over cupcakes?
mee eensquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef Ssserpente het volgende:
Wij geven ook altijd nog yoghurt na, ongeacht hoe ze heeft gegeten. Ik geloof niet dat je daarmee slecht eetgedrag in de hand werkt, hoor. Integendeel, ik denk dat het erg belangrijk is om de avondmaaltijd zo gezellig en ontspannen mogelijk te houden. Andere alternatieven, zoals een boterham geven doen we dan weer niet. Het enige wat ze 's avonds voor d'r neus krijgt is de warme maaltijd en yoghurt, die duidelijkheid heeft ze iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |