abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90301766
Hoi mensen :W

Ik kom af en toe eens binnenvallen en meelezen met jullie :)

Leah is vandaag 1 jaar geworden (en jij ook gefeliciteerd miss_sly :* )

Het was geweldig! Slingers, ballonnen, taart en een heel erg jarige Leah.
Ze was uitermate in haar hum. Ze genoot van alle aandacht, de cadeautjes en wist dondersgoed dat het allemaal speciaal was en om haar draaide. Echt opvallend en grappig.
Heel heel erg leuk O+

mijn allereerste kennismaking met haar op de OK tafel

en vandaag

pi_90301915
Jee wat vervelend zeg Estrys. Zo vaak koorts voor Seb. Goed dat je even naar de huisarts gaat.

Trix, ik heb nu je filmpje van Stef kunnen bekijken. Ik ging er zelf ook helemaal van lachen. zo cute!

Ik heb het dierenspelletje net weer gedaan met Isabeau en gefilmd. Helass was bij giraffe mijn geheugenkaartje vol, maar die wist ze ook ;)

Terwijl ik met deze posting bezig was hoorde ik ineens gehuil uit 't kamertje van Isabeau komen. Ik ging kijken en toen ik binnenkwam rook ik het al, maar het natte, sompige gevoel onder mijn sokken bevestigde mijn vrees. Alles ondergespuugd. Dus ik heb net dreumes, hobbelpaard, bed, muur, vloerkleed en knuffelbeest schoongemaakt. Nu de wasmachine maar aanzetten.

Isabeau even goed gewassen (haren zaten vol met braaksel) en een lekker slokje water gegeven. Helemaal vrolijk, niets aan te merken. Nu maar hopen dat het hierbij blijft.

Dit was overigens de allereerste keer écht braaksel. En idd, van je eigen kind vind je het wel vies, maar niet zo erg als van een ander. Grappig hoe dat werkt.
pi_90301973
Leah! Mooi grietje! Wat een prachtige foto's! <3

Gefeliciteerd Lily :D
pi_90302093
haha, thx

ze leek ineens op Bob de Rooij met die plakharen :D
Ze heeft flink gesmeerd met de slagroom van de taart. Het zat echt overal!
pi_90302354
Lily, wat is ze toch geweldig :D . Nogmaals gefeliciteerd :Y , en ik vind het heel koddig staan hoor, zo'n rokje en dan van die spekkies in een maillootje :Y) .

Nu jullie het toch over vette haren en braaksel hebben, kan deze er denk ik ook nog wel bij :X . De kinderen zijn dus nog voordat we klaar waren met eten (yoghurt enzo moest nog) maar vast in bad gegaan :+ .

pi_90302383
Oh, het gaat dus om die witte pyjamabroek die ineens niet geheel of geheel niet meer wit bleek te zijn.
pi_90302492
Oh wáuw Groofsken. Dat heeft ie knap gedaan!
pi_90302628
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wáuw Groofsken. Dat heeft ie knap gedaan!
En hij doet dit dus al twee weken lang elke avond hè. Het zullen de tandjes wel zijn. :')
pi_90302708
Dat filmpje van Isabeau is doorgestoken kaart! Dat kan helemaal niet! O+

Wat heeft Leah een ondeugend snoetje, zeg! Mooie foto's, lily. Vond ze haar taart lekker?

Die R.! :D

Estrys, Ivan heeft hier wel vaker ineens verhoging of koorts, maar 3x per maand is wel veel! Vermoed je iets hardnekkigs verder, dat je zo snel een afspraak met de huisarts maakt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90302797
gatver groofs :') :D

Lily ontzettend van harte met je kleine grote meisje O+ die foto van je eerste ontmoeting vind ik zó mooi O+ heel ontroerend op een of andere manier <3
Geweldige verjaarsfoto's!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90302829
Zal Isabeau leuk vinden, dat jij haar kennis in twijfel trekt :P
pi_90302894
Oh ja, dat wilde ik ook nog zeggen. Dat vind ik ook echt een prachtige foto. Hebben jullie een bijzonder goede camera Lily (ben ik weer met die stomme vraag, I know :') )? Ik vind de verlichting van de kerstboom ook zo mooi op die laatste foto, zo zonder flits, denk ik.
pi_90302958
En hij moet er nog bij lachen ook! Gekke R. :s)

Lily, wat een leuke foto's en wat goed dat ze zo van alle aandacht genoten heeft! O+

Knappe Isabeau! :7

Oh, dat is fijn geregeld Vicky!

Beterschap voor Seb, hopelijk kunnen jullie een longontsteking dit keer overslaan.

Ko heeft lekker lang geslapen op het kdv, stoer kind! 8-)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90302982
quote:
16s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:44 schreef Sorbootje het volgende:
Zal Isabeau leuk vinden, dat jij haar kennis in twijfel trekt :P
Het is toch te belachelijk voor woorden dat ze zelfs de zebra eruit haalt! :D Ik zou rap het boek Matilda voor haar kopen en regelmatig voorlezen. 't Is een bijzonder kind!
pi_90303086
Mathilda staat al in de kast, maar voorlopig geeft ze de voorkeur aan een boekje over vijf lieveheersbeestjes :)

Dat ze de zebra eruit pikte vind ik trouwens juist niet gek. Die is heel herkenbaar!
pi_90303170
Hoe R. ook kijkt hè?! Zo van: "Zo, die broek heb ik eens lekker volgekleid!" En ik moet ook aan het poepsapverhaal van Trix denken.

Hmm, dat in combinatie met de kots die ik net tussen mijn tenen vandaan heb gepoetst maakt het tot een smakelijk avondje.
pi_90303200
Sorbo, cool man ^O^ O+ . Ze is zelf ook steeds zo blij :D .
pi_90303217
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, dat wilde ik ook nog zeggen. Dat vind ik ook echt een prachtige foto. Hebben jullie een bijzonder goede camera Lily (ben ik weer met die stomme vraag, I know :') )? Ik vind de verlichting van de kerstboom ook zo mooi op die laatste foto, zo zonder flits, denk ik.
Zulke foto's kun je prima met een compactcamera maken, hoor! Je moet gewoon altijd in je hoofd houden dat fotografie draait om licht, zoveel mogelijk licht hebben en het licht op een juiste manier gebruiken. Als je een paar foefjes onthoudt en je de positie van waaruit je fotografeert daarop aanpast zul je zien dat je foto's ineens veel mooier worden! Het is alleen lastig met kinderen om dat voor elkaar te krijgen, want ze zijn zo snel. Hoe dan ook, een dure camera helpt je vooral om te compenseren voor gebrekkige techniek (in mijn geval :Y) ) of omstandigheden (bijvoorbeeld weinig licht of weinig tijd).
  woensdag 22 december 2010 @ 19:51:54 #294
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90303281
Leah! Tóch jarig! *O* *O* O+ Lily, supergefeliciteerd, wat een mooie foto's O+ Die slofjes ook, zo cute O+ Ik had vanmiddag al een heel felicitatieverhaal getypt, maar heb het maar niet gepost omdat ik mezelf zo suf vond, ik kon nergens terugvinden of je meissie nu jarig is of niet.. Alsnog congrats dus *O*

Seilram, jij hebt de witte, of niet? :D Haha, hoe cool :D

Groofs, iiieeeww! Hij lijkt er zelf niet zo'n probleem mee te hebben, haha!

Sorbo, hopelijk heb ik morgen geluid op de pc, dan ga ik jouw filmpje ook kijken O+ Stef's lachje in dat filmpje is aanstekelijk he? Nu hij zo ziek is en veel huilt laat ik hem dit filmpje soms zien als hij zich rot voelt, dan gaat hij zelf ook meelachen O+

Oh, en een bekene postte dit op twitter en zelfs zonder geluid zat ik er al half bij te huilen, zó mooi: een 8 maanden oude baby, doof geboren, hoort voor het eerst zijn mama:

http://current.com/102vo4c

O+ O+
3!
pi_90303313
Volgens mij is het toch gewoon een dure camera hoor :P . Want de boeken op de tweede foto zijn ook minder scherp en mijn camerading pakt altijd alles even scherp. :')
pi_90303566
Trix wat een lief filmpje. En dat jongentje heeft iets Steffigs.
  woensdag 22 december 2010 @ 19:56:19 #297
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90303572
Groofsken, heb je ook een manuele stand op je camera? Als je een beetje aanrotzooit met diafragma en sluitertijd kun je zelf ook best het één en ander voor elkaar krijgen met een compactcam hoor :)

Sobo, echt? Haha, zou ik daarom meteen zitten snotteren?
3!
pi_90303660
Ja, dat heb ik wel ja. Daar moet ik toch maar eens mee gaan oefenen dan. Ik zie regelmatig zulke mooie foto's voorbij komen. O+

En ik vind het ook een heel ontroerend filmpje. Ik zie wel wat je bedoelt Sorbo, kwa gelijkenis :Y .
pi_90303752
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef oeke het volgende:
En hij moet er nog bij lachen ook! Gekke R. :s)

Ja natuurlijk! t zal wel opgelucht hebben :D :+

Mathilda O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90303757
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Volgens mij is het toch gewoon een dure camera hoor :P . Want de boeken op de tweede foto zijn ook minder scherp en mijn camerading pakt altijd alles even scherp. :')
Het is wel zo dat je met een spiegelreflexcamera (een 'dure camera') meer mogelijkheden hebt om een contrast te krijgen tussen een scherp onderwerp en een onscherpe achtergrond. Maar het levert je ook weer gezeur op, bijvoorbeeld dat je een lens moet kiezen waar je andere dingen weer minder goed mee kunt. Ik heb bijvoorbeeld een heel gave lens om portretten mee te maken, maar als ik dan een foto wil met iets meer dan een hoofd erop dan moet ik gauw lenzen verwisselen (en dat is een secuur klusje, want je moet er voorzichtig mee zijn om zo weinig mogelijk stof op de sensor van je camera te krijgen). In de praktijk gebruik ik die lens dus zelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')