Ja echt he.quote:
Zolang het niet de pixelage heeft die sommige afleveringen hadden uit seizoen 1 (Belachelijk was dat, de compressie was om te janken, met als chronisch dieptepunt Linda op het feest van de muziekstudio, wat een compressie-fuckup) vind ik het prima.quote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef Hogendoorn het volgende:
Wat me wel opvalt is dat dit seizoen veel meer afleveringen bevat die 'storen' met lijntjes, andere kleuren, strepen. De kwaliteit van sommige afleveringen is iets minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:35 schreef Frey het volgende:
Omdat sommigen nog geen spoilers wilden voor de box:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Prettig dat er toch nog users zijn die gewoon over de huidige afleveringen posten ipv dat gezeik over die oude seizoenen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:59 schreef J_TM het volgende:
De aflevering van gisteren:
*Rik begint aan zijn bijbaan als taxichauffeur. Zijn eerste klus brengt hem helemaal naar Milaan, wat betekent dat hij drie dagen weg is.
*"Ik heb Rutger neergeslagen omdat hij niet wou luisteren" bekent Sil. Hoewel Rikki het onbegrijpelijk vindt wil ze niet dat Sil zichzelf aangeeft.
*Lorena moet Charlie de waarheid vertellen maar kwijt zich van haar taak door 5 procent salarisvermindering voor te stellen en door allerlei kadootjes te kopen.at laatste hoeft ze niet bij Laura te proberen; die is namelijk door Jef op de hoogte gebracht en eist een verklaring.
Wat jij gezeik vind, vindt een ander weer niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:55 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Prettig dat er toch nog users zijn die gewoon over de huidige afleveringen posten ipv dat gezeik over die oude seizoenen.
Kan ik inkomen, maar dit in nu eenmaal inherent aan een forum:quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:55 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Prettig dat er toch nog users zijn die gewoon over de huidige afleveringen posten ipv dat gezeik over die oude seizoenen.
Wat mij betreft trommel je een heel leger die over het huidige gtst wilt praten, hebben wij oude rotten geen enkel probleem mee, graag zelfs, wat diversiteitquote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
In principe is het natuurlijk zo dat het moet kunnen dat iedereen in één topic(reeks) zijn/haar ei kwijt en dat men, als hem/haar iets niet bevalt, gewoon maar over de betreffende post heen moet lezen.
Het lijkt de me dan de bedoeling dat het huidige topic blijft zoals deze is, dus dat het over alles omtrent GTST gaat, oud, nieuw, toekomst, algemene dingen etc. en dat er in het nieuwe topic alleen over de actuele afleveringen wordt gepraat (en natuurlijk 'tijdneutrale' dingen).
Ja in 20 jaar GTST heb je niet zoveel afleveringen he...quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
Vreemd overigens dat ze bij het GTST-kanaal op YouTube "geen classics meer beschikbaar hebben om online te zetten" :S
Nee, maar een stuk of 4000 afleveringen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:12 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ja in 20 jaar GTST heb je niet zoveel afleveringen he...
En dat zegt een user met een nickname die wijst naar een televisieserie van honderd jaar geleden. Triest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:55 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Leuke verwijzing, gezien Marjolein Keuning destijds Joyce Couwenberg speelde.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:10 schreef Maartel het volgende:
Zelfgetekende kerstkaarten? Kunnen ze Maxime nog meer vertrutten?
En Elizabeth Ansink was een ONM personage
Dus omdat ik een username heb van een serie van lang geleden mag ik niet balen dat er alleen maar gezeikt wordt over dvd's en niet of nauwelijks meer over de inhoud van de afleveringen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dat zegt een user met een nickname die wijst naar een televisieserie van honderd jaar geleden. Triest.
Zeik gwn niet! -_________________-quote:Op woensdag 22 december 2010 04:01 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dus omdat ik een username heb van een serie van lang geleden mag ik niet balen dat er alleen maar gezeikt wordt over dvd's en niet of nauwelijks meer over de inhoud van de afleveringen?![]()
![]()
![]()
Lees je berichten eens na voordat je op 'invoeren' drukt
Ja daarom snap ik dat ze geen materiaal meer hebben...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:16 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Nee, maar een stuk of 4000 afleveringen.
Overigens: Ik heb seizoen 3 binnen!!!
Het is heel simpel. Je kan niet tegen discussies over oude reeksen? Prima, lees er overheen, negeer het topic. Ik bedoel, je kan het ook echt niet verwachten hè, als een topic 'SEIZOEN 3 IS UIT!' heet. Dan kunnen we het uiteraard on-mogelijk over die oude seizoenen gaan hebben.quote:Op woensdag 22 december 2010 04:01 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dus omdat ik een username heb van een serie van lang geleden mag ik niet balen dat er alleen maar gezeikt wordt over dvd's en niet of nauwelijks meer over de inhoud van de afleveringen?![]()
![]()
![]()
Lees je berichten eens na voordat je op 'invoeren' drukt
Echt? Ik ergerde me aan Dian 2 naar 3.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik erger me vooral aan Dian, wat een zeikwijf zeg, Dian #2 was een stuk interressanter.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janine en die dokter gaan vast nog weer sex hebben.
Hij had sex met iemand toen hij 13 was met iemand die 19 was (zei hij laatst)quote:Op woensdag 22 december 2010 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe is die Lucas zo geworden eigenlijk ?
Bij Nina weten we het die is dood gegooid met prinsesje als klein meisje maar Lucas is opgegroeid door Stefano hoe is het zo aanstellerige aap geworden.
Niet iedereen in New York is een verwaand verwend tering jong lijkt me,quote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hij had sex met iemand toen hij 13 was met iemand die 19 was (zei hij laatst)
ps: hij komt uit New York..
Hij verslaat Marcus niet..quote:Op woensdag 22 december 2010 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet iedereen in New York is een verwaand verwend tering jong lijkt me,
Die Stefano heeft gefaald als vader.
Was idd nergens voor nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo die jaloers gaat lopen doen op Anton
Ze verpesten hem echt he.
Het was een goede aflevering deze woensdag. Mag ook wel eens gezegd worden. Iedereen was los met leuke dialogen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Die 'hallootjes' van Ludo en JanineEn dan Lucas met z'n gezichtsmaskertje
Heerlijk
Op Ludo jaloerse gedoe na dan, da's natuurlijk écht te kinderachtig voor woorden.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:18 schreef Perico het volgende:
[..]
Het was een goede aflevering deze woensdag. Mag ook wel eens gezegd worden. Iedereen was los met leuke dialogen.
Ik vind ze toch allemaal menselijker dan in de eerdere seizoenen, Herman die inderdaad blijk geeft van emotie als hij hoort dat Rien is overleden. En inderdaad Frits die Herman omarmt, wat die laatste niet eens erg vindt. Het lijkt erop dat ie Jack heeft ontvoert omdat ie denkt dat dat het beste is en niet om Frits een hak te zetten. Ook zegt ie nu steeds 'met je vader' als ie belt, terwijl hij dat eerst steeds min of meer niet wilde horen. Maarja ook dit verandert weerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Lucas15 het volgende:
Seizoen 3 is geweldigHad gisteravond meteen doorgespoeld naar de Hogendoorn/VanHouten momenten, echt GE-WEL-DIG! Kon er wel om lachen, Frits die Herman een knuffel gaf haha, en vervolgens zijn kind meenam naar Amerika.
Ook Martine en de onderwereld is geweldig! Nu ben ik van begin aan het kijken.. Harmsen is ook geniaal
Moet altijd lachen om hem, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dat zeker, dat gezeik rondom Mark en Michelle vind ik bijzonder ergelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik erger me vooral aan Dian, wat een zeikwijf zeg, Dian #2 was een stuk interressanter.
Och wat Myriam betreft, dat was haar rol, maar ik heb me af en toe schuldig gemaakt aan doorspoelen als ze voor de zoveelste keer met Julie in beeld kwamquote:Op donderdag 23 december 2010 12:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zeker, dat gezeik rondom Mark en Michelle vind ik bijzonder ergelijk.
Sowieso erger ik me rot aan Myriam (en zoveel doet ze nog geeneens, vind haar gewoon al een irritant personage). Het gedrag van Tim bij zijn terugkomst was ook ergelijk, gelukkig is het nu weer bijgedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |