Even de laatste post van Soltd uit de kunst van het loslaten van je ex # 131.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:13 schreef Soltd het volgende:
Iksdee. Ik wil dit eventjes delen:
Uitgegaan -> ik kapot -> hele tijd geen contact. heb haar proberen te vergeten, en ben daarin - na 8 maanden - goed geworden. Nu duikt ze opeens op msn op:
Freekwillem zegt:
da's nog een verschil tussen ons
ik ben een stuk liever/eerlijker
Julia zegt:
zeg het is.. wat is mijn probleem?
wat jouw probleem is...
ik heb geen idee
Julia zegt:
zeg nou is eerlijk!
ben ik sluw? niet lief? en niet eerlijk?
eigenlijk een heks dus...
[12/16/2010 9:49:54 PM] Freekwillem zegt:
waarisjebezemdan?
Ik zit mezelf weer gek te maken met de vraag waarom zij, na 8 maanden, opeens weer contact zoekt... Mja, ik kan erom lachen. =).
Haha ja, leest zij ook mee op Fokquote:Op zondag 19 december 2010 17:15 schreef jeice het volgende:
[..]
Ja, die date van vandaag werd dus veranderd in het stappen van gisteravond. Alleen die kant op gegaan, best apart moet ik zeggen. Het stappen was iig gezellig, maar de date viel, net als bij jou, tegen.
Ik heb eigenlijk ook zin om dit jaar nog te stappen. En ik ben dus nog steeds uitgenodigd voor dat nieuwjaarsfeest door m'n eerste vriendin, maar aangezien de meeste van m'n vrienden al wat anders hebben zal ik dan weer alleen moeten. Weet niet of ik daar zo'n zin in heb, maar ik heb ook geen zin om in die feestweken alleen thuis te gaan zitten zegmaar
De wil is er Ennudan, dat is al een heel goed begin! Alleen zijn is ook niet slecht hoor.. Vermaak me prima!quote:Op zondag 19 december 2010 17:24 schreef ennudan het volgende:
@wandering je hebt gelijk dat 30 geen excuus is........... en je maakt het inderdaad zo moeilijk voor jezelf als je zelf wilt....
Alleen is ook helemaal niet erg begin ik langzaam te merken.... nu nog wat aan me social skills en het contact met de vrouwen doen en dan komt het helemaal goed.... hoop ik
@joycie....
Mwah ik weet het niet goed... van alles bij elkaar denk ik. Die sneeuw buiten ziet er leuk uit en dan denk ik aan vrienden en familie die allemaal gezellig met hun vriend/vriendin op de bank zitten of een wandeling door de sneeuw maken. Terwijl ik alleen thuis zit, voetbal te kijken. En dat die date tegenviel zegmaar, ik had gewoon gehoopt dat dat een omslagpunt zou gaan worden voor me denk ik. Terwijl er misschien nog wel meer zullen volgen, of juist niet en ik mijn toekomstige liefde over een paar maanden zomaar ineens tegen het lijf loop. Alleen, en dat is ook nog zo'n punt waar ik mee zit: iedereen is deze maand natuurlijk druk met de feestdagen en elkaar. En hoewel ik genoeg vrienden heb waar ik mee zou kunnen stappen, kunnen hun allemaal niet. En dan ga ik weer denken: "pfff, zo kom ik toch nooit aan de vrouw". Terwijl januari best wel weer een goede maand kan worden. Ik weet het allemaal ff niet, ik word gek van mezelf vandaagquote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Had ik net gereageerd.. Lees ik dat je een minder dagje hebt! Hoe komt het?
Nou die eerste vriendin, daar kan ik dus niet echt een pijl op trekken. Laat ik het zo zeggen: vriendschap is het sowieso, en toen we elkaar 2 weken geleden spraken in de kroeg was er WEL meteen weer een klik, alleen niet zozeer in de zin van: "wow, dit gaat zeker wat worden!" maar meer dat het vertrouwd was. Toch heeft ze enige moeite (dienst geruild met collega) gedaan om op mijn verjaardag te zijn, en ze maakt soms van die plagerige opmerkingen dat ik denk: Mjah, ze vindt me ergens nog wel leuk. Maar als ik dan vandaag sms van: "als je niks te doen hebt vandaag neem ik je mee voor een borrel, of een hapje, of biosje". Krijg ik terug: "vandaag zit ik volgepland. Heb je al een sneeuwpop gemaakt?" Ja... wat moet ik daarmee?quote:Op zondag 19 december 2010 17:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ja, leest zij ook mee op Fok
Wel mooi dat het stappen in ieder geval leuk was!
Hmm wat is je band met je eerste vriendin? Puur vriendschappelijk? Dat zou ik wel meenemen in mijn besluit namelijk wanneer ik moet beslissen of ik alleen naar dat feest zou gaan.
Sinds wanneer ben jij alleen dan? Want ik ben het nu zo'n 2 maanden en hoewel de betere dagen de mindere wel beginnen te overstemmen, voel ik me soms nog best wel eenzaam. Heb jij dat nooit?quote:Op zondag 19 december 2010 17:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De wil is er Ennudan, dat is al een heel goed begin! Alleen zijn is ook niet slecht hoor.. Vermaak me prima!
Was die vraag voor mij?quote:Op zondag 19 december 2010 17:32 schreef jeice het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij alleen dan? Want ik ben het nu zo'n 2 maanden en hoewel de betere dagen de mindere wel beginnen te overstemmen, voel ik me soms nog best wel eenzaam. Heb jij dat nooit?
Overigens begin ik het alleen zijn langzaamaan wel meer te waarderen hoor
Haha ik ben nu denk ik 6-7 weken vrijgezel.. En had hem daarvoor al 2 weken niet meer gezien.. En hij heeft nu bijna 2 maanden een nieuwe vriendin.. Dus voor mij voelt het alsof het al langer uit is, snap je het nog een beetjequote:
Zoals zonet geschreven; ondergesneeuwd in een hoop gedip. Ik wil er juist niet voor wegvluchten maar laat het voluit komen. Het helpt me beter dan allerlei dingen doen die mijn gedachten afleiden en daarna toch weer geconfronteerd worden.quote:Op zondag 19 december 2010 17:21 schreef J0ycie88 het volgende:
En @Wanderingwhy: Hoe is het vandaag?
Je moet ook niet altijd willen dat je dip zo over is.. Of maar afleiding zoeken, het gevoel moet eruit he!quote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Zoals zonet geschreven; ondergesneeuwd in een hoop gedip. Ik wil er juist niet voor wegvluchten maar laat het voluit komen. Het helpt me beter dan allerlei dingen doen die mijn gedachten afleiden en daarna toch weer geconfronteerd worden.
Van dit weet ik juist dat ik er sterker uitkom. Het is alsof er in die dip-periode een hoop afgefakkelt wordt
Ja oke, ongeveer even lang als ik dus. En als ik het zo hoor dus ook ongeveer dezelfde situatie, met een ex die er eigenlijk vanaf dag 1 met een ander vandoor is. Ik heb hetzelfde hoor, zit ik gisteravond eerst nog in de woonkamer bij m'n beste vriend. Hij samen op de bank met zijn vriendin, erg gelukkig samen wat hem van harte gegund is natuurlijk. Kerstboompje erbij. Dat zijn van die momenten dat het wel even moeilijk is. Vandaag zit ik dan ook te denken: (soms hoor, dat wordt gelukkig al heel wat minder!) zou mijn ex nu met HEM kerstinkopen aan het doen zijn vandaag, op koopzondag, gezellig in de sneeuw, terwijl ik alleen thuis zit? Ik probeer dan wel m'n gedachten te verzetten door een voetbalwedstrijd en een film te kijken, maar het helemaal onderdrukken kan ik niet.quote:Op zondag 19 december 2010 17:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ik ben nu denk ik 6-7 weken vrijgezel.. En had hem daarvoor al 2 weken niet meer gezien.. En hij heeft nu bijna 2 maanden een nieuwe vriendin.. Dus voor mij voelt het alsof het al langer uit is, snap je het nog een beetje?
Ik heb ook nog wel het gevoel van alleen zijn, vooral als ik kijk naar vriendinnen die samenwonen, vriendinnetje van mij is verloofd.. Wanneer ik daar nu naar kijk of aan denk komt zeker dat gevoel naar boven. En voel me ook nog vaak gekwetst. Maar voel me in vergelijking met 2 weken terug een heel stuk beter! Ik probeer echt heel positief te denken, want ik weet dat ik anders in een negatieve sleur kom.. (en gelukkig heb ik dan mensen die mij daar uit halen!)
de wil is er inderdaad... gewoon een kwestie van doorgaan en je eigen persoon weer worden... als ik haar de laatste twee keren in de kroeg zag en zie hoe ze met me omgaat is het absoluut beter zo...quote:Op zondag 19 december 2010 17:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De wil is er Ennudan, dat is al een heel goed begin! Alleen zijn is ook niet slecht hoor.. Vermaak me prima!
Keep it up! Je bent iig op de goede weg, volhouden zoquote:Op zondag 19 december 2010 17:51 schreef jeice het volgende:
[..]
Toegegeven, het gaat met mij ook echt al een stuk beter. Een maand geleden wilde ik nog niet eens aan daten denken, en er zijn ook best momenten dat ik gigantisch kan lachen om een comedyserie of met vrienden, zoals gisteravond bij die vriend thuis. Dat was een maand geleden ook nog niet zo.
Nou, het voelde opzich goed, maar het is niet iets wat ik nu elke week wil gaan doen ofzo. Dit kwam toevallig op m'n pad, en als zoiets over 2 weken weer gebeurt zal ik het misschien wel weer doen. We zullen zienquote:Op zondag 19 december 2010 18:08 schreef Bartinhoo het volgende:
Nou
[..]
Keep it up! Je bent iig op de goede weg, volhouden zo
Daten is misschien al een beetje veel van het goede als je nog maar net weer kan lachen om een comedy, maar als je dat helpt om sneller over je ex heen te komen moet je dat gewoon doen natuurlijk
Dat doet de nummering niet, dat doet je exquote:
Zal ik het voor je doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |