abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90193231
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Omg, ik geloof nog steeds niet wat me een uur geleden is gebeurd...

De meesten van jullie hebben de ruzie tussen mij en m'n ex meegekregen. Ik voelde me er heel rot om en heb m'n excuses aangeboden om alles goed te laten gaan. Ik wil d'r niet kwijt, ook niet als beste vriendin. Ze had gisteravond nog een smsje gestuurd met 'We praten nog wel, ok? Komt allemaal wel goed'.
Ik stuur een heel smsje terug met weltrusten enz, heel lief en aardig. Geen reactie :r

Vandaag liep ik enorm te mokken over wat er gisteravond was gebeurd. Ik probeerde haar in m'n pauze op te bellen, maar ze liet niks van zich horen en nam niet op. Uiteindelijk maar wat ingesproken en dat ze zsm moest laten weten wanneer ik d'r kon bellen. Ze zat nog steeds bij die andere ex van d'r. Wat spookte ze uit toen ik d'r belde? Ze hoefde niet te werken of naar school, dus ik vraag het me af...

5 minuten voor einde werktijd smst ze "wat is er allemaal aan de hand"? Ik smste dr dat ik binnen 5 minuten zou bellen. Goed, ik liep m'n werk uit en belde haar op en zei: luister, ik heb morgen onverwachts vrij gekregen, kunnen we elkaar zien?
'Nee, ik ga morgen al naar Groningen toe... heb ik vandaag een beetje zo afgesproken'
Ik: Ow, leuk dat ik dat ook weet.. ik had namelijk even fatsoenlijk willen praten over de dingen die tussen ons spelen. Zoals je weet lukt ons dat face to face beter dan via zo'n kut telefoongesprekje, laat staan msn.
'Ten eerste hoef ik jou echt niet alles te vertellen en ten tweede heb ik geen zin dat je naar me toe komt om "te praten". Ik heb daar geen behoefte aan'
Ik: Ik probeer onze vriendschap, die voor jou ook zo belangrijk was, te redden door gewoon even alles rustig door te nemen.
'Dus als we niet praten, gaat onze vriendschap kapot? Leuk om te weten joh!'
Ik: Luister, je gaat eerst naar je andere ex en naar die gast in Groningen... beide zijn dat vrienden voor jou, NET ZOALS IK DAT BEN. Wat heb je er tegen om mij te zien? Heb ik soms wéér wat verkeerd gedaan?
'Je bent niet voor niets m'n ex, dat betekent dat ik geen zin in jou heb'
Ik: je bent nu bij je andere ex... daar heb je dus blijkbaar wel zin in
'Ik hoef jou geen verantwoording af te leggen! Je bent je constant met mijn leven aan het bemoeien!'
Ik: ik heb je nooit gezegd dat je bepaalde mensen wel of niet moet ontmoeten. Ik heb je altijd vrijgelaten in je keuzes. Het enige wat ik heb gedaan is af en toe mijn emoties erover geuit. Dat mag toch in een vriendschapsband? Jij doet overigens niets anders
'Ja maar dat is anders, ik ben niet degene waar je tegenaan hoeft te kankeren.. daar zoek je je maar iemand anders voor'
-zo ging dit even door-
'-naam van ex- komt nu net binnen van de hond uitlaten. We gaan zo eten, dus ik hang zo op'
(toen die ex binnenkwam, veranderde d'r toon en houding ineens heel sterk. Een stuk hartelozer en nog kutter dan het al ging)
Ik: kunnen we straks dan nog even bellen? Ik hoop gewoon dat we dit probleem op kunnen lossen
'JIJ hebt een probleem, niet ik. Je maakt er mijn probleem van door me zo te stalken. Ik vind m'n eten nu belangrijker dan jouw gezeik'
Ik: ik stalk je niet.. ik wil gewoon dat alles goed blijft tussen ons... alsjeblieft, laten we het straks even uitpraten
'NEE! je belt me niet. Je bent alleen maar aan het kankeren en aan het zeiken en als je me durft te bellen, dan bel ik de politie om te melden dat je me stalkt en lastigvalt'
Ik viel hier ff helemaal stil van... wat is dit voor absurde omgekeerde wereld? Ik probeer iets goed te maken en ze behandeld me op deze manier. Of die ex er iets mee te maken heeft, weet ik niet. Haar gedrag veranderde enorm toen die klootzak erbij kwam.
Ik: luister nou alsjeblieft... ik bedoel het echt goed, het spijt me dat ik doe zoals ik doe, maar begrijp me toch alsjeblieft
'Rens, ik ga eten'
Ik: *stilte*... smakelijk dan maar, en pas op jezelf de komende dagen in Groningen... ik hoop dat we elkaar nog kunnen spreken voordat je naar Hongarije gaat (komende vrijdag voor een week)
'Dankje, en of we elkaar nog spreken.. hoop er maar niet op'
Ik: 'geen dank... doei..'
'Doei'
*click*

Jankend ben ik naar huis gereden. Dit is toch gewoon zo afschuwelijk oneerlijk? Als ik de kracht had om d'r meteen los te kunnen laten deed ik het direct, maar ik kan het gewoon niet...
Je zet het hier op het draadje, dus geef ik je een eerlijke reactie:
Aan het verleden kun je niets meer veranderen en aan het gesprek van hierboven ook niet.

Je moet de keuze gaan maken of je echt nog een soort van vriendschap wilt overhouden met haar, of dat je uiteindelijk helemaal niets wilt overhouden met haar.

In het laatste geval hoef je niets te veranderen aan hoe je nu met haar omgaat. Dan is ze je uiteindelijk helemaal zat en zal ze steeds minder tot niets meer met je te maken willen hebben.
Kies je voor het wel willen behouden van een vriendschap dan moet je je gaan realiseren dat je haar - zoals het lijkt in wat je schrijft - bijna geen lucht geeft om de dingen te doen die ze graag wil

Geef haar maar eens wat ruimte. Hoeveel? Net zoveel ruimte totdat zij jou weer gaat bellen.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90193390
@Neo-Mullen:

Hoe eerlijk wil je het hebben?

Ex en ik hebben je beiden tegelijk EXACT HETZELFDE ADVIES gegeven.

Je bent heel hard aan het slopen Neo-Mullen...... :N
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 19:51:41 #203
189961 ex
aperture science
pi_90193510
Great minds..
The cake is a lie!
  maandag 20 december 2010 @ 19:53:09 #204
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90193608
Ach ja, je weet wel waar je aan toe bent, "als je me durft te bellen dan bel ik de politie"_O- :')

Het is oneerlijk in jou ogen ja, maar ook te verwachten, jij mag je emoties uiten, maar ik betwijfel, of weet bijna wel zeker, dat het niet de emoties zijn die een standaard gewone vriend zou hebben als een gewone vriendin naar haar ex of een willekeurige gast in Groningen gaat. Ze is ook naïef bezig en ze kon dat ook wel aan zien komen, en gewoon haar mond er over houden.

Ik zou er ook geen behoefte aan hebben dat mijn ex die vrienden met mij wilt blijven me de ene dag komt melden dat ze iemand van internet gaat ontmoeten, om de dag er na bij mij te komen zeiken over hoe het thuis gaat, om vervolgens bij weer een andere gast te blijven slapen, om de dag daarna weer te melden dat ze voor mij geen tijd heeft omdat ze naar die persoon van internet gaat waar ze al naartoe zou gaan en zou blijven logeren. Maar JIJ kan dat zelf voorkomen. Niemand hier kan zijn of haar ex meteen los laten, maar bijna iedereen hier maakt wel de keuze om dat te doen, totdat jij die keuze ook maakt zal je vast nog vaak genoeg irritaties tegen komen en zal het je nog vaak zat dwars zitten dat ze weer dit of dat gaat ondernemen met die of die gast.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_90193917
Jullie hebben gelijk, en m'n beste vriend zei hetzelfde... ik hoor wel van d'r als ze wilt praten. Ik ben het echt zat om zo als een vaatdoek te worden gebruikt door haar.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90194761
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie hebben gelijk, en m'n beste vriend zei hetzelfde... ik hoor wel van d'r als ze wilt praten. Ik ben het echt zat om zo als een vaatdoek te worden gebruikt door haar.
Weet je Neo-Mullem, ik ben pas een 1-2 maandjes uit een relatie die mogelijk heel wat abrupter eindigde....

Niets lulligs mee bedoeld, en begrijp me goed dat ik je dit zeg omdat ik je wil helpen, maar je doet precies het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen. Je stelt je aan als een klein kind met de nodige moodswings en gaat haar dat kwalijk nemen?
Je moet echt gaan begrijpen dat je je verlaagt als je begint te roepen "dit is toch zo afschuwelijk oneerlijk" en in dezelfde zin dat JIJ niet loslaat omdat JIJ het niet kan.
Wat is daar nou oneerlijk aan? Jij krijgt toch precies wat je gedrag behoort op te leveren? Geen respect....jij biedt jezelf aan als vaatdoek...als je daarmee stopt ben je een stuk verder.

Daar ligt het echte probleem Neo-Mullen; niet bij je ex maar bij JOU/JIJ.

No offence ok? Ik word er bijna kriegelig van. Je bent toch geen 15?
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 20:13:23 #207
189961 ex
aperture science
pi_90194955
Argh, niks zo'n goede afleiding als een probleem met een website >.< zucht.. * ex gooit een leeg blikje Red Bull weg
The cake is a lie!
pi_90195010
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Weet je Neo-Mullem, ik ben pas een 1-2 maandjes uit een relatie die mogelijk heel wat abrupter eindigde....

Niets lulligs mee bedoeld, en begrijp me goed dat ik je dit zeg omdat ik je wil helpen, maar je doet precies het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen. Je stelt je aan als een klein kind met de nodige moodswings en gaat haar dat kwalijk nemen?
Je moet echt gaan begrijpen dat je je verlaagt als je begint te roepen "dit is toch zo afschuwelijk oneerlijk" en in dezelfde zin dat JIJ niet loslaat omdat JIJ het niet kan.
Wat is daar nou oneerlijk aan? Jij krijgt toch precies wat je gedrag behoort op te leveren? Geen respect....

Daar ligt het echte probleem Neo-Mullen; niet bij je ex maar bij JOU/JIJ.

No offence ok? Ik word er bijna kriegelig van. Je bent toch geen 15?
Ik heb nooit de keuze gehad om het uit te maken. Zij maakt het uit, ze houdt totaal geen rekening met m;n gevoelens, terwijl ik dat wel altijd met haar gevoelens PROBEER.
Tuurlijk moet ik eroverheen komen, maar lees je wel wat ze zegt? Ze blijft bij d'r ex en een kneusje uit Groningen slapen, nog geen maand nadat het uit is.
We zouden vrienden blijven en vrienden delen lief en leed. Ik heb nooit gezegd dat ze het achterwege moet laten, ik heb alleen gezegd dat ik me daar wel rot bij voel.

edit: je kunt niet verwachten dat je geen terugval hebt. En als je contact hebt met je ex dan zul je dat af en toe te horen krijgen. Dat had ze anderhalf jaar geleden ook met de ex waar ze nu is (hij dumpte haar). Nu zijn de rollen omgedraaid en doet ze zo harteloos.

[ Bericht 4% gewijzigd door Neo-Mullen op 20-12-2010 20:24:17 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90195443
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik heb nooit de keuze gehad om het uit te maken. Zij maakt het uit, ze houdt totaal geen rekening met m;n gevoelens, terwijl ik dat wel altijd met haar gevoelens PROBEER.
Tuurlijk moet ik eroverheen komen, maar lees je wel wat ze zegt? Ze blijft bij d'r ex en een kneusje uit Groningen slapen, nog geen maand nadat het uit is.
We zouden vrienden blijven en vrienden delen lief en leed. Ik heb nooit gezegd dat ze het achterwege moet laten, ik heb alleen gezegd dat ik me daar wel rot bij voel.

Wat jij zegt is zo enorm politiek correct en gewoonweg niet haalbaar als je een beetje emotie hebt.
Nee Neo-Mullen, je blijft hangen in je emotie.

IK heb ook niet de keuze gehad het uit te maken. Mijn relatie was gewoon goed totdat ik ineens een mailtje kreeg waarin mijn vriendin me compleet zwartmaakte met onzinverhalen.
IK heb haar nooit meer kunnen spreken of bellen.
IK kon me niet verdedigen tegen die onzinverhalen en moest toezien hoe ze ook nog een hoop anderen die zwarte onzin zat te vertellen.

Maar ik heb wel dat briefje over zelfrespect gelezen.....kom op Neo-Mullen, wakker worden ok? Doe het voor de belangrijkste persoon in je leven: JEZELF!

Je zit echt in een soort van "kijk-mij-nou-zielig-zijn"-modus en zolang je je daarin blijft verstoppen zul je nooit de stappen maken die je uit je verdriet zullen helpen.

Politiek correct? Ik denk dat je nu een hoop mensen hier tegen de schenen aanschopt en zeker mij. Ik ben er ook kapot van maar weiger te accepteren dat ik stil ga staan.
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 20:22:25 #210
189961 ex
aperture science
pi_90195596
Juist. Ik wachtte al even met een reactie tikken omdat die van jou wel zou komen :P.
The cake is a lie!
pi_90195883
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nee Neo-Mullen, je blijft hangen in je emotie.

IK heb ook niet de keuze gehad het uit te maken. Mijn relatie was gewoon goed totdat ik ineens een mailtje kreeg waarin mijn vriendin me compleet zwartmaakte met onzinverhalen.
IK heb haar nooit meer kunnen spreken of bellen.
IK kon me niet verdedigen tegen die onzinverhalen en moest toezien hoe ze ook nog een hoop anderen die zwarte onzin zat te vertellen.

Maar ik heb wel dat briefje over zelfrespect gelezen.....kom op Neo-Mullen, wakker worden ok? Doe het voor de belangrijkste persoon in je leven: JEZELF!

Je zit echt in een soort van "kijk-mij-nou-zielig-zijn"-modus en zolang je je daarin blijft verstoppen zul je nooit de stappen maken die je uit je verdriet zullen helpen.

Politiek correct? Ik denk dat je nu een hoop mensen hier tegen de schenen aanschopt en zeker mij. Ik ben er ook kapot van maar weiger te accepteren dat ik stil ga staan.
Excuses, stukje eruit gehaald, zie edit.

Ik vind het gewoon super moeilijk om iemand, die zo dicht bij me stond, los te moeten laten. Of in ieder geval een heel stuk ruimte te moeten geven terwijl ze nu van de ene jongen naar de andere jongen gaat om te blijven slapen.
Ik kan gewoon niet leven met het feit dat ze niet aan me denkt terwijl ze het zo leuk met ze heeft.

Ja, dat is iets waar IK aan moet werken, absoluut, maar zij kan toch wel een BEETJE rekening met me houden? Ik ben een mens, heb m'n emoties en m;n gebrekken. Ik ben niet perfect en kan niet altijd alles precies doen zoals zij het wilt...

edit: en zeg nou zelf... de politie bellen omdat ze vindt dat ik stalk doormiddel van bellen? Zeker als je mijn achterliggende gedachte erbij pakt. Of het bellen terecht is of niet, laat ik in het midden. Maar roepen dat je de politie gaat bellen voor zoiets gaat toch te ver lijkt me...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90196201
@Neo-Mullen:

Dat bedoel ik niet zo ;)

Ik begrijp je emotie best, maar het is zo jammer voor jezelf dat je jezelf daarmee onnodig pijn doet.

Wees trots op de liefde die je voelde. Snap dat je iets moois mee te brengen hebt in een volgende relatie. Snap dat je geen 89jr bent en dat als je je ogen open gaat doen er ineens allerlei leuke meiden zijn als JIJ weer gaat glimlachen ok? ;)
Strek je eens uit !
  maandag 20 december 2010 @ 20:31:20 #213
189961 ex
aperture science
pi_90196280
Vrouwen gaan soms ver, en zijn soms raar. :)
The cake is a lie!
pi_90196347
Mannen gaan soms ook ver, en zijn soms ook raar ;)
Strek je eens uit !
pi_90196498
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Excuses, stukje eruit gehaald, zie edit.

Ik vind het gewoon super moeilijk om iemand, die zo dicht bij me stond, los te moeten laten. Of in ieder geval een heel stuk ruimte te moeten geven terwijl ze nu van de ene jongen naar de andere jongen gaat om te blijven slapen.
Ik kan gewoon niet leven met het feit dat ze niet aan me denkt terwijl ze het zo leuk met ze heeft.

Ja, dat is iets waar IK aan moet werken, absoluut, maar zij kan toch wel een BEETJE rekening met me houden? Ik ben een mens, heb m'n emoties en m;n gebrekken. Ik ben niet perfect en kan niet altijd alles precies doen zoals zij het wilt...

edit: en zeg nou zelf... de politie bellen omdat ze vindt dat ik stalk doormiddel van bellen? Zeker als je mijn achterliggende gedachte erbij pakt. Of het bellen terecht is of niet, laat ik in het midden. Maar roepen dat je de politie gaat bellen voor zoiets gaat toch te ver lijkt me...
true
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 20 december 2010 @ 20:37:52 #216
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_90196699
Rekening houden met jou op welke manier? Alles wat ze met jou deelt kan omdat jij dat toe laat, en alles wat ze doet kan omdat jij er niks over te zeggen hebt.

Jullie zitten gewoon niet op een lijn, jij hebt nog heel veel gevoelens voor haar en zij niet meer voor jou, en dan doet ze dingen die jij op kan vatten als niet rekening houden met jou maarja.. Neem gewoon afstand en probeer eens te leven zonder haar, ik durf te wedden dat het leven dan ook nog leuk kan zijn hoor :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_90196970
Neo.. Je verdient een knuffel! En daarna een schop onder je kont!

Probeer het echt, laat haar los.. Dit moet je jezelf niet aan willen doen!

(Hoe lang is het nu uit, en hoe lang hadden jullie wat? Vroeg ik me net even af, want kan het zo niet terughalen)

[ Bericht 29% gewijzigd door J0ycie88 op 20-12-2010 20:53:07 (Vraagje) ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90197955
Hoe zit dat eigenlijk met gevoelens en exen?
Ik zat er net even over na te denken, maar kunnen gevoelens echt helemaal verdwijnen? Ik bedoel, je hebt toch veel meegemaakt samen, samen slapen, sex, op vakantie, noem maar op...

Kunnen gevoelens voor een ex (dan heb ik het over serieuze relaties, geen kalverliefde ) , eigenlijk wel echt helemaal verdwijnen, en dat bedoel ik in de zin van: Zou een ex voor jullie weer net zo iemand kunnen worden als ieder ander zegmaar? Of blijft diegene in positief dan wel negatief opzicht toch wel op een bepaalde manier speciaal?

Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn ex ooit nog als een ''normaal'' meisje zou kunnen zien...
pi_90198032
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Bartinhoo het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met gevoelens en exen?
Ik zat er net even over na te denken, maar kunnen gevoelens echt helemaal verdwijnen? Ik bedoel, je hebt toch veel meegemaakt samen, samen slapen, sex, op vakantie, noem maar op...

Kunnen gevoelens voor een ex (dan heb ik het over serieuze relaties, geen kalverliefde ) , eigenlijk wel echt helemaal verdwijnen?
Echte liefde verdwijnt niet.....
Strek je eens uit !
pi_90198197
Mja ik bedoel niet zozeer echte (pure) liefde, maar meer bijvoorbeeld relaties van (bijna) een jaar of meer, waarin je zeker wel verliefd bent geweest, althans de relatie was serieus, maar het heeft uiteinderlijk niet gewerkt..

Oke op een gegeven moment accepteerd je dat, naarmate de tijd vordert komt er steeds meer stof over de herrinneringen, maar wordt zo iemand ooit weer 100% een ''normaal'' persoon in jullie ogen? Of is dat praktisch onmogelijk?
pi_90198508
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef Catkiller het volgende:
Rekening houden met jou op welke manier? Alles wat ze met jou deelt kan omdat jij dat toe laat, en alles wat ze doet kan omdat jij er niks over te zeggen hebt.

Jullie zitten gewoon niet op een lijn, jij hebt nog heel veel gevoelens voor haar en zij niet meer voor jou, en dan doet ze dingen die jij op kan vatten als niet rekening houden met jou maarja.. Neem gewoon afstand en probeer eens te leven zonder haar, ik durf te wedden dat het leven dan ook nog leuk kan zijn hoor :D
Ik ga ook afstand nemen... ik zie nu toch wel in dat het ff hard nodig is.
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Neo.. Je verdient een knuffel! En daarna een schop onder je kont!

Probeer het echt, laat haar los.. Dit moet je jezelf niet aan willen doen!

(Hoe lang is het nu uit, en hoe lang hadden jullie wat? Vroeg ik me net even af, want kan het zo niet terughalen)
Knuffel terug... en idd, die trap heb ik eigenlijk wel verdiend ja. Ik ga m'n best doen om afstand te doen.

Ik ken haar al 8 jaar. We zijn al eens eerder 13 maanden samengeweest en afgelopen keer was 1 jaar, minus precies 1 week. Veel meegemaakt enz... leef heel erg in het verleden en die herinneringen, nog zo'n stom iets wat ik moet loslaten.
Het is 21 november uitgegaan. 28 november zouden we een jaar samenzijn.

quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Bartinhoo het volgende:
Mja ik bedoel niet zozeer echte (pure) liefde, maar meer bijvoorbeeld relaties van (bijna) een jaar of meer, waarin je zeker wel verliefd bent geweest, althans de relatie was serieus, maar het heeft uiteinderlijk niet gewerkt..

Oke op een gegeven moment accepteerd je dat, naarmate de tijd vordert komt er steeds meer stof over de herrinneringen, maar wordt zo iemand ooit weer 100% een ''normaal'' persoon in jullie ogen? Of is dat praktisch onmogelijk?
Zoals gezegd, ik heb al eerder iets met m'n ex gehad. 13 maanden. In de tijd dat het uit was (een kleine 3 jaar) heb ik d'r nooit fatsoenlijk los kunnen laten, en toen was het ook nog eens oorlog tussen ons.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90198945
@Neo-Mullen:

Pff...respect....wel een hele geschiedenis samen...wordt allemaal wat begrijpelijker zo dat je het er zo moeilijk mee hebt.
Strek je eens uit !
pi_90199106
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik ga ook afstand nemen... ik zie nu toch wel in dat het ff hard nodig is.

[..]

Knuffel terug... en idd, die trap heb ik eigenlijk wel verdiend ja. Ik ga m'n best doen om afstand te doen.

Ik ken haar al 8 jaar. We zijn al eens eerder 13 maanden samengeweest en afgelopen keer was 1 jaar, minus precies 1 week. Veel meegemaakt enz... leef heel erg in het verleden en die herinneringen, nog zo'n stom iets wat ik moet loslaten.
Het is 21 november uitgegaan. 28 november zouden we een jaar samenzijn.

[..]

Zoals gezegd, ik heb al eerder iets met m'n ex gehad. 13 maanden. In de tijd dat het uit was (een kleine 3 jaar) heb ik d'r nooit fatsoenlijk los kunnen laten, en toen was het ook nog eens oorlog tussen ons.
Voor ik ga slapen toch even reageren! Aan het verleden kun je niets veranderen, je moet denken aan je toekomst volgens mij ben je nog best jong! Je hebt nog zoveel voor je.. Denk aan de leuke dingen die je wilt gaan doen! Denk aan dingen die je wilt bereiken, probeer niet meer te denken aan de dingen die er waren, maar aan de dingen die er komen!
Je verdient echt beter dan dit, veel beter! Volgens mij ben jij gewoon te goed voor haar.. En voor andere mensen om je heen! Die in druk krijg ik!

Misschien stom, maar schrijf negatieve dingen op die je doen denken aan haar.. De dingen waarin je blijft hangen, en verscheur het of hou even de aansteker erbij ;) Of typ het en mail het naar iemand zodat je het kwijt bent.. Desnoods sla je het bestand op en verwijder het.. Maar haal het uit je systeem! (Zelf was ik hier niet zo van, maar door therapie heb ik echt gemerkt dat dit helpt! In ieder geval voor mij, en wie niet waagt wie niet wint he!)

Nou trusten allemaal!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90199824
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Voor ik ga slapen toch even reageren! Aan het verleden kun je niets veranderen, je moet denken aan je toekomst volgens mij ben je nog best jong! Je hebt nog zoveel voor je.. Denk aan de leuke dingen die je wilt gaan doen! Denk aan dingen die je wilt bereiken, probeer niet meer te denken aan de dingen die er waren, maar aan de dingen die er komen!
Je verdient echt beter dan dit, veel beter! Volgens mij ben jij gewoon te goed voor haar.. En voor andere mensen om je heen! Die in druk krijg ik!

Nou trusten allemaal!
Ik heb altijd al moeite met dat soort dingen gehad. Ben veel te conservatief ingesteld. In het heden wil ik alleen maar perfecte bereiken en daar hoort onzekerheid bij, omdat perfectie niet haalbaar is.
Het verleden romantiseer ik altijd heel erg. Hoe leuk en mooi het toen was.
Altijd al gehad, en hoe erg ik dat ook probeer los te laten, het lukt me maar niet ;(

Dankjewel trouwens... vandaag is er echt iets in me geknapt dat ik me echt op andere dingen ga focussen. Ik wil niet meer afhankelijk van haar zijn en ik ga zorgen dat dat ook stopt.

Slaap lekker Joyce :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90203371
Ik snap niet dat iedereen zo wanhopig graag vrienden wil blijven met z'n ex.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')