Ik had vandaag ongeveer 8 uur vertraging om naar m'n werk te komen en heb toen het weekend maar ingeluidtquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
Zo, maar met een uur vertraging thuis vanuit Utrecht.
Nog maar zes dagen werken en dan weekend
Ik vind het wel mooi, alles witquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Jian het volgende:
Eindelijk Thuis, ik haat die rotzooi, ik haat 't, ik haat 't, i haat 'tTot aan m'n kuiten op sommige plaatsen
![]()
Ik hoop dat het heet water gaat regenen vannacht, vieze rottroep
Zit niet zo te janken als een klein kind manquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Jian het volgende:
Eindelijk Thuis, ik haat die rotzooi, ik haat 't, ik haat 't, i haat 'tTot aan m'n kuiten op sommige plaatsen
![]()
Ik hoop dat het heet water gaat regenen vannacht, vieze rottroep
quote:
Ik moest gvd m'n auto uitgravenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken als een klein kind man
Ja, er zijn met dit weer ook een hoop kloothommels op de weg, dat is waar. Maar als je nu de weg opgaat is een stuk rustiger. En dat ga ik dan ook maar doen, ffies rondneuzenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest gvd m'n auto uitgravenJe zag alleen nog een vage witte vorm, zeiknatte poten, kouwe klauwen, 20 km per uur, stupide eikels die niet kunnen rijden, klote voetgangers die op de weg, in het spoor van de auto's gaan lopen, een trut met een telefoon aan haar oor die haar autodeur open trekt terwijl ik kom aanrijden en nog ternauwernood kan remmen. Pestbende
Ik mag nu zeuren, maar hoor je niet puffen als het over de 25 graden is! Het is hierbinnen al een graad of 23quote:
Dan hoor je me idd niet puffen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mag nu zeuren, maar hoor je niet puffen als het over de 25 graden is! Het is hierbinnen al een graad of 23
Staat nog 600 km file geloof ik en hij gaat ffies rondneuzenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, er zijn met dit weer ook een hoop kloothommels op de weg, dat is waar. Maar als je nu de weg opgaat is een stuk rustiger. En dat ga ik dan ook maar doen, ffies rondneuzen
Nou wil ik niet de party pooperd zijn...maar morgen ligt alles dr nog en dr komt nog meer bijquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
Morgenochtend naar Utrecht, nou hopen en bidden maar dat ze die zooi vannacht van die A2 afgepeuterd krijgen. Lekker hoor, als ik op wintersport wil ga ik wel naar Oostenrijk
Schöne Heimat!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:05 schreef Noek het volgende:
En dit was vanmiddag. Het is een kleurenfoto.Maar zo zwart wit was het gewoon.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest gvd m'n auto uitgravenJe zag alleen nog een vage witte vorm, zeiknatte poten, kouwe klauwen, 20 km per uur, stupide eikels die niet kunnen rijden, klote voetgangers die op de weg, in het spoor van de auto's gaan lopen, een trut met een telefoon aan haar oor die haar autodeur open trekt terwijl ik kom aanrijden en nog ternauwernood kan remmen. Pestbende
als je vroeg moet, kun je t wel shaken ben ik bangquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
Morgenochtend naar Utrecht, nou hopen en bidden maar dat ze die zooi vannacht van die A2 afgepeuterd krijgen. Lekker hoor, als ik op wintersport wil ga ik wel naar Oostenrijk
Ach ja, zo kan het dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef Toverheks het volgende:
he he poe poe, nou vanmiddag met tante van 83 naar ziekenhuis, ze was kwart voor 3 klaar maar je raad het al, geen taxi, geen hortsikbusjes, dus wachten en wachten, maar compliment aan Lucas Ziekenhuis, koffie,thee,soep en broodjes werden er in de hal geserveerd, er zaten mensen vanaf half 11 vanmorgen al te wachten.
Uiteindelijk werden we door Connexi taxi gratis en voor niets naar haar huis gebracht met nog een paar mensen die op de route wonen, nou natuurlijk ff flinke fooi gegeven, netjes wat een service, terwijl mijn tante niet eens lid is van die stadsmobiel enzo.
Kun jij morgenochtend dus zo aansluitenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat nog 600 km file geloof ik en hij gaat ffies rondneuzen
Is het het pakket van vorig jaar dan? Anders vind ik het best redelijk op tijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Gert het volgende:
Oe, m'n kerstpakket wordt net bezorgd. Blijkbaar hebben de bezorgdiensten ook wat vertraging.
daarom gewoon echt service, oh ja er kwam ook een meneer een handje geven, was 1 van de direkteuren en praatje maken, nou al die bejaarde vol lof erover hahaha moest wel lachen de saamhorigheid van waar moet U naar toe en we rijden met zijn alle een route enzo, nee was allemaal netjes, en terwijl mijn tante geen lid is van stadsmobiel hebben ze ons bij haar huis toch netjes afgezet.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga Harrie Pottenbakker kijken
Ach, die kleine dingen doen gewoon goed. Service noemen ze zo iets geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom gewoon echt service, oh ja er kwam ook een meneer een handje geven, was 1 van de direkteuren en praatje maken, nou al die bejaarde vol lof erover hahaha moest wel lachen de saamhorigheid van waar moet U naar toe en we rijden met zijn alle een roete enzo, nee was allemaal netjes
Dat was echt een beetje dom van je, had je hem wel erkend was je nu een Heksie in bonus geweest!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn zoon die ik niet erkend heb
wat een lief kaartjequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn zoon die ik niet erkend heb
daarom, maar ja ik loop weg met het Lucas he hahaha vind het prima ziekenhuis.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach, die kleine dingen doen gewoon goed. Service noemen ze zo iets geloof ikIs gewoon fijn dat het ziekenhuis eraan dacht wat voor de mensen te doen nu ze lang moesten wachten.
quote:
schandaligquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef beequeen het volgende:
Mera, heb je dit gelezen? En dan die reacties.![]()
ik verwacht wel een kaartje terug jah...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt er nog eentje maar doe hem maandag op de bus moet ff nieuwe postzegels halen
en nu over kaartjesff voor FANN
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt die man eigenlijk in het ziekenhuis, is dat bekend?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef zeeeend het volgende:
Even de opinie gepeild op de diverse fora :
Als ik die jonge z'n vriend was, geloof mij ik had die moordenaar ontvoerd ze keel doorgesneden me pipa door geladen en dwars door ze kop geramd!
gangsterboy1303
#
die dader ontkomt niet aan eerwraak al gaat hij naar pluto
xhejarx1
Die kankerkaas ligt al in hospitaal ,maar hij gaat tog dood!
rbejoleve
Hartklachten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Waarom ligt die man eigenlijk in het ziekenhuis, is dat bekend?
Dit is wel heel erg triest...
Thanks Spuitje.,je hoort het wat we doen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef spuitje het volgende:
Hondjes, voor morgen beloven ze voor zowel Parijs als Metz sneeuw. Nu kunnen het natuurlijk van die piegelbuitjes zijn die hier momenteel vallen, maar het kan ook 15 cm of meer worden! Weet ik veel! Het is hier trouwens wel spek- en spekglad hier en ook rond Parijs is het momenteel een redelijke puinhoop. Misschien moeten jullie de ANWB eens bellen ofzo? Vergeet vooral niet dat morgen veel fransozen op kerstvakantie gaan!
De Philipsmensjes kregen een espresso-apparaat. Ik heb er al 4 op Marktplaats gespot.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Gert het volgende:
Oe, m'n kerstpakket wordt net bezorgd. Blijkbaar hebben de bezorgdiensten ook wat vertraging.
sjezus, wat een ellende voor die man en zijn familie,quote:
Erg he? Maar het was bijna te verwachten al durf ik dat amper hardop te zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef beequeen het volgende:
Nah... skattie ik normaal ook nietquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... skattie ik normaal ook niet![]()
Alleen mijn Ma en zo... maar dit jaar was ik ervoor in de mood seg maar![]()
misschien de volgende 10 jaar niet meer
Bedoel je de supermarkt eigenaar? Die is opgenomen met hartklachten en eigenlijk vind ik dat niet heel vreemd. De supermarkt is al meerdere keren overvallen, er is diverse keren ingebroken en nu dus deze ellende.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Waarom ligt die man eigenlijk in het ziekenhuis, is dat bekend?
Dit is wel heel erg triest...
Iets dergelijks heeft onze oudste meegemaakt. Die werkte op een deurwaarders kantoor en daar stond op een kwaad moment ook iemand met een pistool te zwaaien. Het is verder goed afgelopen maar ik droom er dus af en toe nog van. Gewoon de gedachte dat er iemand met een pistool voor de neus van je kind staat te zwaaien. Ze is uiteindelijk ook van baan veranderd, haar baas voerde de beveiligingsmaatregelen niet door die hij kort na de overval had toegezegd en ze zag het niet meer zitten daar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sjezus, wat een ellende voor die man en zijn familie,
om maar niet te denken aan dat winkelmeisje die dat pistool tegen haar hoofd
kreeg gedrukt, gaat ook niet in je koude kleren zitten denk ik.
soms durf ik dingen ook amper hardop te zeggen, maar vanmiddag liep ik dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Erg he? Maar het was bijna te verwachten al durf ik dat amper hardop te zeggen
yep, ik ken iemand die in zo'n winkeltje in een een benzine station heeftquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Iets dergelijks heeft onze oudste meegemaakt. Die werkte op een deurwaarders kantoor en daar stond op een kwaad moment ook iemand met een pistool te zwaaien. Het is verder goed afgelopen maar ik droom er dus af en toe nog van. Gewoon de gedachte dat er iemand met een pistool voor de neus van je kind staat te zwaaien. Ze is uiteindelijk ook van baan veranderd, haar baas voerde de beveiligingsmaatregelen niet door die hij kort na de overval had toegezegd en ze zag het niet meer zitten daar.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nou heb ik een kuthumeur en ga ik een chocomel warm maken
En nu verder kijken! Die Harrie Pottenbakker!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga Harrie Pottenbakker kijken
Tadaa..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moeten ze meer oppassen voor matties van dat geteisem, die "verhaal komen halen".
Jesus Christ Superstar is er ook op!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En nu verder kijken! Die Harrie Pottenbakker!
Wat gebeurt er dan, beweegt-ie het stuur met zijn hand of zo?quote:
Jep, 't is wonderschoon in de bossen, ook in het donkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat nog 600 km file geloof ik en hij gaat ffies rondneuzen
Nee, het is een apparaatje om je fiets in een lantaarnpaal te hijsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan, beweegt-ie het stuur met zijn hand of zo?
hier ook in het park, en zo rustig nee hoor mag hier blijven liggen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, 't is wonderschoon in de bossen, ook in het donker
Er moet nog veel meer bij en strooien moeten ze verbieden. Al dat zout is ook slecht voor het milieuquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier ook in het park, en zo rustig nee hoor mag hier blijven liggen.
Tegen 't jatten dus? En je vindt 'm ook wat makkelijker terug.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, het is een apparaatje om je fiets in een lantaarnpaal te hijsen
En mijn opa zei vroeger altijd wanneer er hele fijne sneeuw viel, en dat was vanmiddag geruime tijd het geval, dat de winter dan nog wel even aan zou houden. In het nieuws zeggen ze van niet -volgende week dooi-, we wachten dus maar even af.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er moet nog veel meer bij en strooien moeten ze verbieden. Al dat zout is ook slecht voor het milieu
Yep. En als ik GL zou hebben gestemd en al helemaal als ik op "us Femke" zou hebben gestemd zou ik me nu genaaid hebben gevoeld! Maar dat heb ik allemaal niet gedaan, dus doei Femke!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Halsema, die kwam toch vorig jaar in het nieuws dat ze een derde termijn als fractievoorzitter wilde?
Dan hoop ik dat je opa het altijd bij het rechte eind had, want wat mij betreft de wereld ziet er toch een stukje mooier uit met al dat wit, en het is lekker weer buiten echt niet koud.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En mijn opa zei vroeger altijd wanneer er hele fijne sneeuw viel, en dat was vanmiddag geruime tijd het geval, dat de winter dan nog wel even aan zou houden. In het nieuws zeggen ze van niet -volgende week dooi-, we wachten dus maar even af.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Yep. En als ik GL zou hebben gestemd en al helemaal als ik op "us Femke" zou hebben gestemd zou ik me nu genaaid hebben gevoeld! Maar dat heb ik allemaal niet gedaan, dus doei Femke!
Iets van: "als de dagen lengen, begint d winter te strengen"?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En mijn opa zei vroeger altijd wanneer er hele fijne sneeuw viel, en dat was vanmiddag geruime tijd het geval, dat de winter dan nog wel even aan zou houden. In het nieuws zeggen ze van niet -volgende week dooi-, we wachten dus maar even af.
Haha serieus?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jesus Christ Superstar is er ook op!![]()
Geweldig! Maar niet met vijf reclameblokken tussendoor.
Dat is ook zo'n oude wijsheidquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Iets van: "als de dagen lengen, begint d winter te strengen"?
Jezus, nou is de hipheid er ook wel definitief vanaf.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik durf niet te kijken of het hier nog sneeuwt
Sounds familiarquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha serieus?
Is dat niet een beetje uit de richting? Meer richting pasen ofzo?
Paar weken geleden nog gezien.
En met z'n 2 op de bank in slaap gevallen, te moe om naar bed te gaan
Nee! Ik durf niet!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wel hoor, kijk maar boven in de banner
Nee, totaal niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Sounds familiair![]()
Wel het einde gehaald?
Haha ik hóór haar zuchten!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
We zijn tot de farizeeërs gekomen. Dus da's niet ver.
Nadat we eerst 4x het beeld stil hebben gezet om de schoonheid van Ted te bewonderen.
Dronken is ie altijd mooier vind ik
gewoon doen, het is geen shocktherapie hahahaquote:
Ja, was nog een heel gekut om met die kleine toetsjes het WW in te typen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geslaagd hoor.
Tenminste, als dit is wat je wilde.
Tsja 't is nu wel een pauperding geworden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus, nou is de hipheid er ook wel definitief vanaf.
Bellen kan pas vanaf 17 januari.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt er ook mee bellen. Op zich ook een handige functie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |