http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rand-te-steken.dhtmlquote:Jongens proberen supermarkt Moerkapelle in brand te steken
FOTO'S GUUS SCHOONEWILLE
MOERKAPELLE - De politie heeft vier jongeren opgepakt in verband met een brand aan het rolluik van de supermarkt in Moerkapelle die dinsdagochtend werd overvallen en waarbij één van de overvallers vermoedelijk aan de gevolgen van een val overleed.
Dat meldt de politie vanmiddag.
De brandweer wist de beginnende brand rond 01.00 uur snel te blussen. Volgens de politie rook het bij het rolluik naar een brandbare vloeistof. Direct na de melding heeft de politie de omgeving afgezocht en trof vier personen aan op het nabijgelegen Industrieterrein.
Het gaat om drie jongeren uit Moerkapelle (18 en 19 jaar) en één Bleiswijker van 19 jaar. Het is nog niet duidelijk of de jongeren betrokken zijn bij de brand. In afwachting van het verdere onderzoek zijn de jongeren heengezonden. (ANP)
Wat kunnen ze al goed Nederlands zegquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef zeeeend het volgende:
Even de opinie gepeild op de diverse fora :
Als ik die jonge z'n vriend was, geloof mij ik had die moordenaar ontvoerd ze keel doorgesneden me pipa door geladen en dwars door ze kop geramd!
gangsterboy1303
#
die dader ontkomt niet aan eerwraak al gaat hij naar pluto
xhejarx1
Die kankerkaas ligt al in hospitaal ,maar hij gaat tog dood!
rbejoleve
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef zeeeend het volgende:
Als ik die jonge z'n vriend was, geloof mij ik had die moordenaar ontvoerd ze keel doorgesneden me pipa door geladen en dwars door ze kop geramd!
gangsterboy1303
#
xhejarx1
rbejoleve
er staat dat er 3 uit Moerkapelle kwamen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Ringo het volgende:
En anders komen ze wel vanuit de eerstvolgende gemeenplaats rollen.
Wel, dan zijn het wellicht geen Marokkanen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef DrsPhil het volgende:
[..]
er staat dat er 3 uit Moerkapelle kwamen.
Of ze hebben er niks mee te maken, of het zijn marokkanen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wel, dan zijn het wellicht geen Marokkanen!
Is dat op scooterafstand?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:51 schreef DrsPhil het volgende:
[..]
er staat dat er 3 uit Moerkapelle kwamen.
allemaal neppe reacties , wie heeft dit geschreven ??quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef zeeeend het volgende:
gangsterboy1303
#
xhejarx1
rbejoleve
quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
allemaal neppe reacties , wie heeft dit geschreven ??
Nep omdat, je niet gelooft dat ze zoiets zouden zeggen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
allemaal neppe reacties , wie heeft dit geschreven ??
waarom krijgt deze supermarkt geen continu politiebewaking ???quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:17 schreef IHVK het volgende:
Maar goed die brandstichters zijn idioten en die man ligt al met hartproblemen in het ziekenhuis..
Omdat lange tenen en geloof.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
waarom krijgt deze supermarkt geen continu politiebewaking ???
Ligt tch voor de hand dat ze wraak nemen ?? Bij een moskee had de ME al gestaan
Als die supermarkt aan een doorgaande weg zou liggen, dan hadden ze er wel een radarwagentje neergezet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
waarom krijgt deze supermarkt geen continu politiebewaking ???
Ligt tch voor de hand dat ze wraak nemen ?? Bij een moskee had de ME al gestaan
Schrijfstijl, maar ik zie dat het iemand het heeft getypted n.à.v. reacties, dus ik neem het terug.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nep omdat, je niet gelooft dat ze zoiets zouden zeggen?
Nee dat zien ze niet want het zijn idioten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef SeLang het volgende:
Als Great Depression-II eenmaal toeslaat voorzie ik een Kristalnacht-II waarbij er met bepaalde bevolkingsgroepen wordt afgerekend door autochtone paupers die toch nog altijd een meerderheid vormen. Ik vraag me weleens af of de bontkraagjes zich eigenlijk wel realiseren hoe kwetsbaar ze straks zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |