quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn vriendinnetje is op weg naar Den Haag met de trein.. Nu staan ze in Zwolle stil..
ZE ZIJN DE CONDUCTEUR DIE DE DEUREN MOET SLUITEN KWIJT
Ja echtquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De Dag des Oordeels is gekomen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
Kijk de site van de NS ineens walgelijk vrolijk zijn met die vlokjes![]()
http://www.ns.nl/
Als er een zonnetje stond was je nog meer boos geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
Kijk de site van de NS ineens walgelijk vrolijk zijn met die vlokjes![]()
http://www.ns.nl/
Nee, te veel gedoe met de treinen tussen Amsterdam-Enkhuizen. Ik heb gelukkig mijn lelijke hardloopschoenen aan dus ik loop wel naar huisquote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De Dag des Oordeels is gekomen
Ik erger me aan dat geel. Dta moet zwart zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er een zonnetje stond was je nog meer boos geweest
dus je kijkt vanavond VOHquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, te veel gedoe met de treinen tussen Amsterdam-Enkhuizen. Ik heb gelukkig mijn lelijke hardloopschoenen aan dus ik loop wel naar huis
Daar waren ze de hele middag mee bezig, dat plaatje painten. Daarom was de site offline. Updaten enzulksquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik erger me aan dat geel. Dta moet zwart zijn![]()
Haha nee, vanochtend en vroeg in de middag was het nog lila of niet te bereiken en nu hebben ze die vrolijke vlokjes geplaatst. Alsof ze daar zo doorheen rauzen
Wat is er in Enkhuizen dan in godsnaam?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, te veel gedoe met de treinen tussen Amsterdam-Enkhuizen. Ik heb gelukkig mijn lelijke hardloopschoenen aan dus ik loop wel naar huis
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar waren ze de hele middag mee bezig, dat plaatje painten. Daarom was de site offline. Updaten enzulks
Een vriendin van mij woont er. Wel een leuk dorpje en morgen is er lichtjesavond o.i.d.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er in Enkhuizen dan in godsnaam?
/nieuwsgierig is
Ah grappigquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I guess
[..]
Een vriendin van mij woont er. Wel een leuk dorpje en morgen is er lichtjesavond o.i.d.
En dan kan ik weer heerlijk West-Fries praten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
YayBen je ook in het Live-topic?
Nou ja...een beetjequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah grappigMaar idd klote wss met dit weer. Ben benieuwd of het vanavond nog een beetje gaat sneeuwen of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |