quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn vriendinnetje is op weg naar Den Haag met de trein.. Nu staan ze in Zwolle stil..
ZE ZIJN DE CONDUCTEUR DIE DE DEUREN MOET SLUITEN KWIJT
Ja echtquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De Dag des Oordeels is gekomen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
Kijk de site van de NS ineens walgelijk vrolijk zijn met die vlokjes![]()
http://www.ns.nl/
Als er een zonnetje stond was je nog meer boos geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
Kijk de site van de NS ineens walgelijk vrolijk zijn met die vlokjes![]()
http://www.ns.nl/
Nee, te veel gedoe met de treinen tussen Amsterdam-Enkhuizen. Ik heb gelukkig mijn lelijke hardloopschoenen aan dus ik loop wel naar huisquote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De Dag des Oordeels is gekomen
Ik erger me aan dat geel. Dta moet zwart zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er een zonnetje stond was je nog meer boos geweest
dus je kijkt vanavond VOHquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, te veel gedoe met de treinen tussen Amsterdam-Enkhuizen. Ik heb gelukkig mijn lelijke hardloopschoenen aan dus ik loop wel naar huis
Daar waren ze de hele middag mee bezig, dat plaatje painten. Daarom was de site offline. Updaten enzulksquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik erger me aan dat geel. Dta moet zwart zijn![]()
Haha nee, vanochtend en vroeg in de middag was het nog lila of niet te bereiken en nu hebben ze die vrolijke vlokjes geplaatst. Alsof ze daar zo doorheen rauzen
Wat is er in Enkhuizen dan in godsnaam?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, te veel gedoe met de treinen tussen Amsterdam-Enkhuizen. Ik heb gelukkig mijn lelijke hardloopschoenen aan dus ik loop wel naar huis
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar waren ze de hele middag mee bezig, dat plaatje painten. Daarom was de site offline. Updaten enzulks
Een vriendin van mij woont er. Wel een leuk dorpje en morgen is er lichtjesavond o.i.d.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er in Enkhuizen dan in godsnaam?
/nieuwsgierig is
Ah grappigquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I guess
[..]
Een vriendin van mij woont er. Wel een leuk dorpje en morgen is er lichtjesavond o.i.d.
En dan kan ik weer heerlijk West-Fries praten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
YayBen je ook in het Live-topic?
Nou ja...een beetjequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah grappigMaar idd klote wss met dit weer. Ben benieuwd of het vanavond nog een beetje gaat sneeuwen of niet
Anouk moeten ze nu gewoon eens verbieden bij talentenjachen, elke auditieronde alleen al 20 keerquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
Als die kleine dikke weer een nummer van Anouk gaat doen
Dat klinkt leuk, lichtjesavondquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
Een vriendin van mij woont er. Wel een leuk dorpje en morgen is er lichtjesavond o.i.d.
En dan kan ik weer heerlijk West-Fries praten
Ja maar dat springerige mokkel uit het team van JvdB das ook echt een Anouk-wannabe, het wordt ondertussen een beetje droevigquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anouk moeten ze nu gewoon eens verbieden bij talentenjachen, elke auditieronde alleen al 20 keer
Ze klinkt van zichzelf al heel erg als Anouk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat springerige mokkel uit het team van JvdB das ook echt een Anouk-wannabe, het wordt ondertussen een beetje droevig
Ja maar ze wíl ook zo graag echt als Anouk klinken en zijn heb ik het idee... en JvdB gaat dat dan nog lekker lopen pushenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze klinkt van zichzelf al heel erg als Anouk.
Daarom moet ze het eik alleen al niet doen.
Ze is gewoon van de rock, ik hou er wel van, maar het blijft een apart grietjequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ze wíl ook zo graag echt als Anouk klinken en zijn heb ik het idee... en JvdB gaat dat dan nog lekker lopen pushen
Was niet als anti-homo reactie bedoelt. Ik heb helemaal niks tegen ze. Ik had precies hetzelfde gezegd als het om Marjolijn Keuning en die andere ging.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe es niet zo homofoob, dankje.
Oehquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
Er is niemand meer in het pand, creepy
Neequote:
Pisces! Ik kwam er vandaag achter dat je een vrouw bent.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had verwacht dat er nog een dik pak sneeuw zou zijn de komende dagen, alles van vanochtend is gewoon weg of spekglad, de zon heeft flink z'n werk gedaan vanmiddag
Ohquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pisces! Ik kwam er vandaag achter dat je een vrouw bent.
Onmogelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had verwacht dat er nog een dik pak sneeuw zou zijn de komende dagen, alles van vanochtend is gewoon weg of spekglad, de zon heeft flink z'n werk gedaan vanmiddag
Ik heb me vanochtend door +-13cm sneeuw moeten ploegen en alles is gewoon glad, spekglad en glimmend. Gewoon een 1cm ijs. Alleen stukjes gras nog met sneeuw, maar alle wegen en stoepjes vlak.quote:
Unbelievablequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend door +-13cm sneeuw moeten ploegen en alles is gewoon glad, spekglad en glimmend. Gewoon een 1cm ijs. Alleen stukjes gras nog met sneeuw, maar alle wegen en stoepjes vlak.
Of er is een leger van mensen door de tent heen gewandeld
haha ja dat met auto-update heb ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Kally het volgende:
O jullie gaan in de live topics zitten
Ik niet met die auto update gaat het klote en loop ik steeds achter de feiten aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |