quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn vriendinnetje is op weg naar Den Haag met de trein.. Nu staan ze in Zwolle stil..
ZE ZIJN DE CONDUCTEUR DIE DE DEUREN MOET SLUITEN KWIJT
Ja echtquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De Dag des Oordeels is gekomen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
Kijk de site van de NS ineens walgelijk vrolijk zijn met die vlokjes![]()
http://www.ns.nl/
Als er een zonnetje stond was je nog meer boos geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
Kijk de site van de NS ineens walgelijk vrolijk zijn met die vlokjes![]()
http://www.ns.nl/
Nee, te veel gedoe met de treinen tussen Amsterdam-Enkhuizen. Ik heb gelukkig mijn lelijke hardloopschoenen aan dus ik loop wel naar huisquote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
De Dag des Oordeels is gekomen
Ik erger me aan dat geel. Dta moet zwart zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er een zonnetje stond was je nog meer boos geweest
dus je kijkt vanavond VOHquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, te veel gedoe met de treinen tussen Amsterdam-Enkhuizen. Ik heb gelukkig mijn lelijke hardloopschoenen aan dus ik loop wel naar huis
Daar waren ze de hele middag mee bezig, dat plaatje painten. Daarom was de site offline. Updaten enzulksquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik erger me aan dat geel. Dta moet zwart zijn![]()
Haha nee, vanochtend en vroeg in de middag was het nog lila of niet te bereiken en nu hebben ze die vrolijke vlokjes geplaatst. Alsof ze daar zo doorheen rauzen
Wat is er in Enkhuizen dan in godsnaam?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, te veel gedoe met de treinen tussen Amsterdam-Enkhuizen. Ik heb gelukkig mijn lelijke hardloopschoenen aan dus ik loop wel naar huis
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar waren ze de hele middag mee bezig, dat plaatje painten. Daarom was de site offline. Updaten enzulks
Een vriendin van mij woont er. Wel een leuk dorpje en morgen is er lichtjesavond o.i.d.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er in Enkhuizen dan in godsnaam?
/nieuwsgierig is
Ah grappigquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
I guess
[..]
Een vriendin van mij woont er. Wel een leuk dorpje en morgen is er lichtjesavond o.i.d.
En dan kan ik weer heerlijk West-Fries praten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
YayBen je ook in het Live-topic?
Nou ja...een beetjequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah grappigMaar idd klote wss met dit weer. Ben benieuwd of het vanavond nog een beetje gaat sneeuwen of niet
Anouk moeten ze nu gewoon eens verbieden bij talentenjachen, elke auditieronde alleen al 20 keerquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
Als die kleine dikke weer een nummer van Anouk gaat doen
Dat klinkt leuk, lichtjesavondquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
Een vriendin van mij woont er. Wel een leuk dorpje en morgen is er lichtjesavond o.i.d.
En dan kan ik weer heerlijk West-Fries praten
Ja maar dat springerige mokkel uit het team van JvdB das ook echt een Anouk-wannabe, het wordt ondertussen een beetje droevigquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anouk moeten ze nu gewoon eens verbieden bij talentenjachen, elke auditieronde alleen al 20 keer
Ze klinkt van zichzelf al heel erg als Anouk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat springerige mokkel uit het team van JvdB das ook echt een Anouk-wannabe, het wordt ondertussen een beetje droevig
Ja maar ze wíl ook zo graag echt als Anouk klinken en zijn heb ik het idee... en JvdB gaat dat dan nog lekker lopen pushenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze klinkt van zichzelf al heel erg als Anouk.
Daarom moet ze het eik alleen al niet doen.
Ze is gewoon van de rock, ik hou er wel van, maar het blijft een apart grietjequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ze wíl ook zo graag echt als Anouk klinken en zijn heb ik het idee... en JvdB gaat dat dan nog lekker lopen pushen
Was niet als anti-homo reactie bedoelt. Ik heb helemaal niks tegen ze. Ik had precies hetzelfde gezegd als het om Marjolijn Keuning en die andere ging.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe es niet zo homofoob, dankje.
Oehquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
Er is niemand meer in het pand, creepy
Neequote:
Pisces! Ik kwam er vandaag achter dat je een vrouw bent.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had verwacht dat er nog een dik pak sneeuw zou zijn de komende dagen, alles van vanochtend is gewoon weg of spekglad, de zon heeft flink z'n werk gedaan vanmiddag
Ohquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pisces! Ik kwam er vandaag achter dat je een vrouw bent.
Onmogelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had verwacht dat er nog een dik pak sneeuw zou zijn de komende dagen, alles van vanochtend is gewoon weg of spekglad, de zon heeft flink z'n werk gedaan vanmiddag
Ik heb me vanochtend door +-13cm sneeuw moeten ploegen en alles is gewoon glad, spekglad en glimmend. Gewoon een 1cm ijs. Alleen stukjes gras nog met sneeuw, maar alle wegen en stoepjes vlak.quote:
Unbelievablequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend door +-13cm sneeuw moeten ploegen en alles is gewoon glad, spekglad en glimmend. Gewoon een 1cm ijs. Alleen stukjes gras nog met sneeuw, maar alle wegen en stoepjes vlak.
Of er is een leger van mensen door de tent heen gewandeld
haha ja dat met auto-update heb ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Kally het volgende:
O jullie gaan in de live topics zitten
Ik niet met die auto update gaat het klote en loop ik steeds achter de feiten aan.
Hoiquote:
Hoi gomiquote:
ben blij dat ik al thuis ben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi gomi![]()
Nou, op naar huisAls ik er om 9 uur nog niet ben, komen jullie me dan zoeken
En terecht...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:33 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker nu
t is weekend en ik zit binnen. en ben van plan daar ook te blijven zitten ook
als er morgen nog net zo een pak ligt, haal ik snel boodschappen en blijf weer binnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
En terecht...
Als het morgen nou net zo sneeuwt/pak blijft liggen dan ga ik een sneeuwpop maken
Succes... en tuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi gomi![]()
Nou, op naar huisAls ik er om 9 uur nog niet ben, komen jullie me dan zoeken
Ach, hoeft toch niet te zingen. En er staat in die regio toch heul geen filequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:38 schreef iBenny het volgende:
Ben zit al 5 uur vast in de file opweg naar Ede![]()
gaan jullie morgen al verhuizen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef Laysa het volgende:
Als er morgen nog zoveel sneeuw ligt gaan we nog steeds verhuizen![]()
Vandaag een 360 graden draaitje gedaan
Wiepquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef iBenny het volgende:
Wiep 5 minuten na die tweet van Ben
[..]
geen Red Roomquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef Lutte het volgende:
Winston gaat het niet halen denkt ie. Wat erg nou.
Nee morgen de laatste meubels van D_K ...we wonen hier al sinds maandagquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:43 schreef gomi het volgende:
[..]
gaan jullie morgen al verhuizen?
nice
ben komt uit nh toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:41 schreef iBenny het volgende:
Wiep 5 minuten na die tweet van Ben
[..]
ah nog mooier danquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee morgen de laatste meubels van D_K ...we wonen hier al sinds maandag
Ja das wel fijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah nog mooier dan
wist niet dat t zo snel is gegaan allemaal. maar mooi voor jullie. en toch voor de kerst nog
Nu...het is hier 23 gr,quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef gomi het volgende:
[..]
en wanneer is de housewarming party?
en we zingen allemaal:quote:
Deurzakkers toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:53 schreef gomi het volgende:
[..]
en we zingen allemaal:
Het is hier binnen beter dan buiten
We dansen door totdat ze gaan sluiten
Er gaat toch niks boven een feestje
Kom op, daar gaat 'ie nog een keer
Het is hier binnen beter dan buiten
Dus je zit nu een tijdje zonder bureau of?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Graseter het volgende:
Lang leve mijn geniale moeder.
Eerst mijn bureau verkopen en daarna pas een nieuwe kopen.
Je zit nu op de grond?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Graseter het volgende:
Lang leve mijn geniale moeder.
Eerst mijn bureau verkopen en daarna pas een nieuwe kopen.
Ja, handig he.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus je zit nu een tijdje zonder bureau of?
Sneeuw en Nederlandquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:08 schreef Rauzer het volgende:
Utrecht idd, mensen mogen de perrons niet meer op
Jemig, wat erg. Ik heb echt met ze te doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:08 schreef Rauzer het volgende:
Utrecht idd, mensen mogen de perrons niet meer op
tyft zelf op!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Rauzer het volgende:
Patrique rot op met je kut-TT. Dood aan de sneeuw.
Groetjes terugquote:
Wat daar valt, valt hier nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Rauzer het volgende:
Patrique rot op met je kut-TT. Dood aan de sneeuw.
Mag niet klagen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groetjes terugBen je al lang onderweg?
quote:
Het had erger gekundquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag niet klagen.
Almere-Zoetermeer
80 km
1.5 uur over gereden!!!
Ben nu thuis
quote:
Sterktequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ben op weg naar den bosch. Dan ben ik al op 2/3 van mijn reis. In den bosch zie ik wel weer verder.
Ik had verwacht niet voor 9 uur thuis te zijnquote:
Dat bedoel ik, mazzel dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had verwacht niet voor 9 uur thuis te zijn
Half uur voor ik vertrok werd er op mijn route nog zeker 30 km file gemeldt
Ik heb een glijbaan voor de deur, niet normaal zo glad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Iedereen heeft het over sneeuw, maar hier in het Noorden ligt dus bijna niks
Ik heb nog ff preventief zout gestrooidquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een glijbaan voor de deur, niet normaal zo glad.
Ik bedoelde de weg, daar strooi ik geen zoutquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb nog ff preventief zout gestrooid
Yep:Dquote:
Je hoofdwegen zijn helemaal schoon hier. Binnenwegen niet, is zo'n spiegelijsbaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde de weg, daar strooi ik geen zout
Maar ik moest stapvoets rijden, de auto's gingen met hun wielen vooruit gewwon naar rechts en links
Op de snelweg ook goed te doen, maar idd die kleine straatjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je hoofdwegen zijn helemaal schoon hier. Binnenwegen niet, is zo'n spiegelijsbaan
Ben gewoon met 85km/u naar huis getuft
quote:
Poesquote:
De A9 was een grote ijsbaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Op de snelweg ook goed te doen, maar idd die kleine straatjes
Echt? Dat valt reuze meequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog 20 minuutjes en ik ben thuis. Uiteindelijk maar 10 minuten vertraging.
Jij evenaard Delfzijl vast niet!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat gaat al behoorlijk richting het uiterste noorden.
Haiquote:
Haiquote:
Nee iddquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
weer thuis?
de zoekactie hoeven we dus niet meer te beginnen
Ben je nog naar college gegaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog 20 minuutjes en ik ben thuis. Uiteindelijk maar 10 minuten vertraging.
Nee dat nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij evenaard Delfzijl vast niet!
Ja ging allemaal prima. Bussen reden gewoon.quote:
Jij en MB wel jaquote:
Oh mooi zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ging allemaal prima. Bussen reden gewoon.
Lucky basterd. Op wie of wat?quote:
Zo zag het er al niet meer uit. Het was nu niet drukker dan met een normale spits.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mooi zo![]()
Wel verbazingwekkend als je de foto's van Utrecht CS ziet
ah 45 minuten valt nog mee idd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hai
[..]
Hai
[..]
Nee idd
Het viel wel mee 45 minuten gelopen. Alleen de brug bij Artis was een beetje een obstakel![]()
Ik heb in al die tijd geen tram mijn kant uit zien gaan trouwensBlij dat ik ben gaan lopen
Dat dacht ik dus ook!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ah 45 minuten valt nog mee idd.
met dit weer moet je idd niet gokken op gvb. dan had je nu ws nog op de halte gestaan
yeah geen hond die nu dedeur nog uitgaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook!
Het is doodstil bij mij in de buurt...heerlijk rustig
Okeequote:
Nee, twee van de vijf moeten werken, nu gaan we maandag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Ga je nog naar het Glazen huis dinsdag?
Okee, komt je schatjeook deze kant op?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, twee van de vijf moeten werken, nu gaan we maandag.
Haha.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, komt je schatjeook deze kant op?
Is dat een ja een nee of een zeg ik lekker niet ?quote:
Dat is een ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat een ja een nee of een zeg ik lekker niet ?
Dan ga ik me maar niet opdringen om ook te komen, jullie horen lekker samen te zijnquote:
Haha, lief van je Bos!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ga ik me maar niet opdringen om ook te komen, jullie horen lekker samen te zijn
Ja ik heb kansen genoeg om een keer naar dat huis te gaan. Hoef er nog een 20 minuten voor te lopen. En ga morgen als het goed is al met een paar FOkkers van hier. Teminste als de spoorwegen en het weer geen roet in het eten gooien.quote:
Ja, dat gaat hier ook het probleem worden, de bussen rijden (bijna) niet. ik denk dat er dalijk ouders mogen gaan rijden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb kansen genoeg om een keer naar dat huis te gaan. Hoef er nog een 20 minuten voor te lopen. En ga morgen als het goed is al met een paar FOkkers van hier. Teminste als de spoorwegen en het weer geen roet in het eten gooien.
Ik weet de vooruitzichten niet, maar wie weet is het maandag wel een stuk beter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, dat gaat hier ook het probleem worden, de bussen rijden (bijna) niet. ik denk dat er dalijk ouders mogen gaan rijden.
Ik mag het hopen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet de vooruitzichten niet, maar wie weet is het maandag wel een stuk beter.
Glow bedoel je denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mag het hopen!
Was je naar dat lichtjesdinges in Eindhoven geweest?
Okay, jammer. Wilde er heel graag naar toe maar is er niet meer van gekomen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Glow bedoel je denk ik.
Nee ben ik niet heen geweest. Voelde me toen echt iedere avond matigjes en toen was het ook een paar avonden stormachtig weer enzo.
Jammer, Misschien als het een keer dichterbij huis is, dat je vrijwel gratis kan reizen..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga niet naar het Glazen huis... ik wilde wel.... maar money is bijna op en woensdag is het pas payday
moet gewoon naar Rotterdam komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer, Misschien als het een keer dichterbij huis is, dat je vrijwel gratis kan reizen..
Ja, schijnt echt weer heel indrukwekkend te zijn. VOlgend jaar ga ik het echt proberen te lopen, zeker wanneer ik nog mocht wonen waar ik nu woon. Lekker dicht bij de stad dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, jammer. Wilde er heel graag naar toe maar is er niet meer van gekomen.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet gewoon naar Rotterdam komen
Dat zei ik ook netquote:
Nee hij zit aan de wijn en stokbrood thuisquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van zijn bekendheid aan het genieten in très chique uitgaansgelegenheden?
Hij kijkt welquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis Patrique tijden de VOH... en nu mist hij Bart
Want?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
O ik ben weg uit live, het is het niet meer
huh?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
O ik ben weg uit live, het is het niet meer
Ik vind the Voice gewoon niet zo goed meer, dus ik heb niks toe te voegen daarquote:
Ik heb ook geen zin om mee te posten. Veel verder dan goed, wat slecht of Dat kapselquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind the Voice gewoon niet zo goed meer, dus ik heb niks toe te voegen daar
lekker tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef Lutte het volgende:
Ik zit in mijn eentje een pak koeken op te eten.
Ik zit aan de tijgernootjes en ook aan de Brand Up.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef Lutte het volgende:
Ik zit in mijn eentje een pak koeken op te eten.
Ik vind Bart niet knap eigenlijk...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
IK heb BART gezien hoor.. geile eyecandy.. maar nee.. dat nummer verkracht..
Ik kijk ook niet eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind the Voice gewoon niet zo goed meer, dus ik heb niks toe te voegen daar
Ik wel.. gewoon zo voor een keertje.. hear me roar... raawwrrrrquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind Bart niet knap eigenlijk...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
IK heb BART gezien hoor.. geile eyecandy.. maar nee.. dat nummer verkracht..
Precies hahahahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om mee te posten. Veel verder dan goed, wat slecht of Dat kapselkom ik niet en dat lijkt te veel op postopkrikken m.i.
quote:
welquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe het niet om postopkrikken hoor
???quote:
Ik zeg ook niet dat JIJ postopkrikt. jij zal vast wel inhoudelijk meeposten, Maar daar ben IK niet zo goed in dus blijf IK weg daar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe het niet om postopkrikken hoor
Wie beschuldigt jou dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
ja dag.... ik heb een hekel aan postopkrikkers... en dan word je daarvan beschuldig omdat je toevallig meepost in live?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat JIJ postopkrikt. jij zal vast wel inhoudelijk meeposten, Maar daar ben IK niet zo goed in dus blijf IK weg daar.
Je zegt toch echt wel wat andersquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om mee te posten. Veel verder dan goed, wat slecht of Dat kapselkom ik niet en dat lijkt te veel op postopkrikken m.i.
Ik beschuldig jou dus nergens van. Ik zeg alleen maar dat als IK er mee post IK post opkrik en niet iemand anders.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
ja dag.... ik heb een hekel aan postopkrikkers... en dan word je daarvan beschuldig omdat je toevallig meepost in live?
dan zien we het anders. Er zullen heus wel postopkrikkers zitten daar, maar ook mensen die gewoon mee willen posten. Niet iedereen die daar komt is dus een postopkrikkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Je zegt toch echt wel wat anders
Ja je kent me.... ik ben helemaal geen aandachtshoer met postopkrikkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
Weet je ga onderling ook nog even ruzie zoeken om alles, gezellig, ik ben er klaar mee, veel plezier verder met zijn allen op Fok!
Het zijn gewoon mensen die ik vanaf Idols al ken, en die altijd meeposten in het livetopic.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dan zien we het anders. Er zullen heus wel postopkrikkers zitten daar, maar ook mensen die gewoon mee willen posten. Niet iedereen die daar komt is dus een postopkrikker
Nou dan ben ik dom en blond.....quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Bos heeft het toch echt over zichzelf hoor..
zelfs ik snap dat
Sorru was niet mijn bedoeling ik stop er al meequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
Weet je ga onderling ook nog even ruzie zoeken om alles, gezellig, ik ben er klaar mee, veel plezier verder met zijn allen op Fok!
Ik denk dat er eik amper postopkrikkers zittenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dan zien we het anders. Er zullen heus wel postopkrikkers zitten daar, maar ook mensen die gewoon mee willen posten. Niet iedereen die daar komt is dus een postopkrikker
Nee ik reageer heftig Bos, dit is niet jou schuld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorru was niet mijn bedoeling ik stop er al mee
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er eik amper postopkrikkers zittenIedereen volgt fanatiek de show
En C_A ik denk dat Bos gewoon voor zichzelf "lelijk haar" als postopkrikken bedoelt
Niks aan de hand lieverd
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik reageer heftig Bos, dit is niet jou schuld.
Miranda Bos had het over zichzelf en over niemand anders.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan ben ik dom en blond.....
Ik zie het niet zo
nee preciesquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ach lieverds toch![]()
Er is niks aan de hand...
en ik beschuldig jou nergens van, ik zeg alleen maar dat ik daarweg blijf omdat ik mezelf betrapte op postgedrag wat niet bij mij past. Postopkrikken dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow en ik ben niet ongesteld
Is goed, was ik dan echt onaardigquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
Zullen we weer ff lief tegen elkaar doen?
nee, de manier waarop je postte kon je op 2 manieren opvatten, en je hebt nu uitgelegd hoe je het bedoeldequote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe dat vooral niet, blijf jij lekker mijn doos
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
nee, de manier waarop je postte kon je op 2 manieren opvatten, en je hebt nu uitgelegd hoe je het bedoelde
jawel, ik snap je wel, maar zo was het niet bedoeld en over niemand niet in live, live posten is niet bos zijn ding, daar voelt hij zich niet prettig bijquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je uitleg gegevenMaar ik geloof dat niemand mij snapt
* Stil in een hoekje kruipt en gaat zitten trillen van angstquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Zo, weer opgelost? Of moet ik mijn boze blik opzetten?
Ja dat weet ik wel....quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
jawel, ik snap je wel, maar zo was het niet bedoeld en over niemand niet in live, live posten is niet bos zijn ding, daar voelt hij zich niet prettig bij
Ik heb me misschien ongelukkig uitgedrukt net, maar ik wilde je echt niet beschuldigen van postopkrik gedrag hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je uitleg gegevenMaar ik geloof dat niemand mij snapt
Nee hoor.... ik ga geloof ik zo naar bed....quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Nee haha die heb ik nog nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel....
Maar je hebt mijn antwoord gelezen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor.... ik ga geloof ik zo naar bed....
Is verstandiger
Goed zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
* Stil in een hoekje kruipt en gaat zitten trillen van angst
Sorry Benny ikwil dit uit de lucht hebben, of heb je liever dat dit via PM gaat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Echt hequote:
Ik denk dat het wel opgelost is, toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry Benny ikwil dit uit de lucht hebben, of heb je liever dat dit via PM gaat?
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel opgelost is, toch?
quote:
Zo voelt het bij mij niet igg, maar ik hou er maar over op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel opgelost is, toch?
PM dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo voelt het bij mij niet igg, maar ik hou er maar over op.
Leuk dat jij er ook weer bent.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:13 schreef Rauzer het volgende:
God wat een discussie weer zeg. Terwijl het probleem heel makkelijk opgelost zou zijn geweest als c_a gewoon gestopt was met postopkrikken
!
Miauwtje! Ik krijg echt het idee dat wij een heel eind hetzelfde mooi/lelijk/goed/slecht/leuk/stom vinden.quote:
Ja hèquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Miauwtje! Ik krijg echt het idee dat wij een heel eind hetzelfde mooi/lelijk/goed/slecht/leuk/stom vinden.
Sjeuzes manquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:13 schreef Rauzer het volgende:
God wat een discussie weer zeg. Terwijl het probleem heel makkelijk opgelost zou zijn geweest als c_a gewoon gestopt was met postopkrikken
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |