abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:00:17 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90049154
Het vorige deel: Slank # 1273 met TODO lijstjes

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:00:47 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90049180
fipo!!!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:01:25 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90049200
Dinsdag pas pay-day hier.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:01:36 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90049207
YEAH! Het is idd het nr van m'n ouders :D. Hebben een paar weken geleden 257 overgeboekt gekregen en snapten al niet waarvoor. Nou dan is er ws wel meer wat nog voor mij bestemd is.
Niet meer actief op Fok!
pi_90049227
Nou, graven! *O*
Ja doei.
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:02:47 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90049252
En een factuur sturen! :D
pi_90049301
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
YEAH! Het is idd het nr van m'n ouders :D. Hebben een paar weken geleden 257 overgeboekt gekregen en snapten al niet waarvoor. Nou dan is er ws wel meer wat nog voor mij bestemd is.
oh wat fijn *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90049316
Ah, dus je ouders zijn de mensen die... :P.

Nee, grapje. Fijn dat het opgehelderd is!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90049422
Jeej Vik! Da's fijn! ^O^

Hmm.. ik breek al dagen mijn hoofd over wat ik voor kerstcadeaus moet geven aan mijn familie.. Wat geven jullie als jullie iets geven? }:|
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:08:02 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90049454
Hahahaha, ja kaalplukken zal ik ze! }) . Nah, het zal hooguit om een paar honderd euro gaan. Net even gebeld en we gaan de rest ook nog even bekijken. Gelukkig heeft m'n pa z'n administratie beter op orde dan ik :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90049623
Ik heb mijn salaris al gehad. Plus eindejaarsbonus O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90049630
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90049649
hoi!
pi_90049683
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90049686
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
SPOILER
Doe niet zo raar, laiverd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_90049689
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:12 schreef Perruche het volgende:
hoi!
:W

Wanneer kom jij je riem ophalen?
pi_90049734
zo, lekker chillen op de bank :) :W
Ja doei.
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:17:34 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90049845
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
Whehehe :P.

quote:
Dat idd. Al kan ik me je angst wel een beetje voorstellen.

Troost: mijn ouders zijn al 46 jaar samen (riep ze nog maar een keer heel trots) en die vinden elkaar nog steeds keileuk! Meestal dan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90049953
Zo, helemaal alleen over in de bieb ;( moet tot 18.00-18.30 wachten tot we gaan eten :9
Ah damn ben het licht vergeten uit te doen op de plee's :(

Vik, wat fijn dat het nummer van je ouders is :D *O* *O* *O*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_90050035
De mijne al 38 jaar samen *; Ze belden gisteren, samen naar de Gamma om voor mij raufaser te kopen. En ze hebben donderdag samen in mijn huis geklust :7 (niet op de OUD-manier. Tenminste, dat denk ik niet *huuu*).

Morgen eens zien wat ze hebben gedaan.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_90050037
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
O+

Vik, wat fijn dat het terecht is.

zo, bijna ingepakt. Nog even wachten op de schone was...
pi_90050054
46 jaar hoeft nu ook niet weer direct, maar ik heb soms het gevoel alsof me gewoon een bepaalde tijd gegund is voor hij (of iemand anders, for that matter) erachter komt dat ik eigenlijk helemaal niet zo leuk of lief of wat dan ook ben. Zo is het immers al een paar keer gegaan.
pi_90050088
maar als je je daar druk over maakt dan kun je nergens meer van genieten. Gewoon genieten zolang het leuk en fijn is!

Zo, 2 pakjes bakpoeder in m'n koffer gestopt...
pi_90050135
Wat is lopend boodschappen doen een feest met dit weer O+ !
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:27:48 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90050251
Idd. Geen zorgen voor de dag van morgen, DaD! O+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:28:11 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90050263
Ik ga straks een film met Tilda Swinton kijken, de enige echte ijskoningin! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_90050269
DaD gewoon van genieten en je niet bezig houden met van die onzin gedachten ;)
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:29:19 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90050305
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Jagärtrut het volgende:
maar als je je daar druk over maakt dan kun je nergens meer van genieten. Gewoon genieten zolang het leuk en fijn is!

Zo, 2 pakjes bakpoeder in m'n koffer gestopt...
Nu maar hopen dat je niet aangehouden wordt bij de douane :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90050343
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat je niet aangehouden wordt bij de douane :P.
koffer wordt ingecheckt. En er staat bakpoeder op..Al heb ik wel bedacht dat ik de pakjes over ga doen in een plastic zakje ofzo, voordat ik ze op de post doe naar DaD. Scheelt portokosten, maar de post kan daar wel wat gek van opkijken, natuurlijk....
pi_90050534
Bedankt voor de lieve woorden. :*. Zulke gedachten zijn moeilijk te onderdrukken, af en toe...

Over naar echt belangrijke kwesties: wat eten jullie bij spaghetti carbonara, voor wat betreft groente?
pi_90050588
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden. :*. Zulke gedachten zijn moeilijk te onderdrukken, af en toe...

Over naar echt belangrijke kwesties: wat eten jullie bij spaghetti carbonara, voor wat betreft groente?
Tomaat
pi_90050918
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

Niet zoveel eigenlijk :@

Maar een frisse salade met sla, tomaat, komkommer en een lekkere dressing smaakt er goed bij.
pi_90051381
ik eet bij spaghetti carbonara meestal groenten uit de oven, ui, courgette, champignon, paprika :9

heb de biologische riblappen in de marinade liggen voor mijn stoofvlees morgen, heb er nu al zin in!
en doordat ik zo bezig was met wat ik morgen ga eten had ik voor vandaag geen inspiratie meer dus eet ik ovenfrietjes en een kroket en broccoli :')
ach ja, ik ben ook heel zielig vandaag want ongesteld dus dan mag dat best vind ik :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_90051725
Hoeveel sneeuw ligt er in Duitsland?
Beetje een slechte vraag trouwens :')
pi_90051954
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel sneeuw ligt er in Duitsland?
Beetje een slechte vraag trouwens :')
in Bremen behoorlijk wat. Maar Duitsland is groot!
pi_90052052
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in Bremen behoorlijk wat. Maar Duitsland is groot!
Ja daarom was het ook een slechte vraag!
De date probeert nu naar z'n ouders/naar Duitsland te komen. Ben benieuwd of het lukt!
En we hebben zondag afgesproken dus ben benieuwd of ie terug komt ;)
pi_90052077
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja daarom was het ook een slechte vraag!
De date probeert nu naar z'n ouders/naar Duitsland te komen. Ben benieuwd of het lukt!
En we hebben zondag afgesproken dus ben benieuwd of ie terug komt ;)
Waar in Dld?
pi_90052161
Oeh, ik ben trots op mijn filmpje, nu de andere 2 deadlines nog!
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:25:55 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90052513
Genieten DaD, ellende komt altijd onverwachts! En bang zijn is de grootste angst... zonde dus!

Stap er in met volle overgave en geniet.
Je wordt geboren, je gaat dood en tussendoor moet je zoveel mogelijk leuke dingen doen.
Hoe het ook loopt, heb je iig een leuke tijd gehad :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 17 december 2010 @ 18:46:18 #40
70532 loveli
N
pi_90053318
w/
crap in = crap out
pi_90053482
fuck, de klm site zegt dat m'n vlucht al gecancelled is. Zo maar even bellen....
pi_90053663
Ik zou visite krijgen dus ik had muffins gebakken maar nu heb ik ze zelf allemaal maar opgegeten want de visite heeft afgebeld.

Wel van die vieze kruidcake muffins, dus maar beter dat ik ze niet aan mijn visite gegeven heb..
pi_90053760
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Ewelina het volgende:

[..]

:W

Wanneer kom jij je riem ophalen?
Voorlopig niet :P veel te druk man, 40 uur werken. En het is ook te koud :D Maar erg in de weg ligt 'ie niet toch?
pi_90054091
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar erg in de weg ligt 'ie niet toch?
Jawel, enorm! Hij neemt zoveel ruimte in beslag... ;)
pi_90054443
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Jagärtrut het volgende:
fuck, de klm site zegt dat m'n vlucht al gecancelled is. Zo maar even bellen....
k*t
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:21:42 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90054894
Hopen dat ie nog gaat Nynk :Y Zou wel erg klote zijn anders!

Zo maar even douche en naar bed, morgen moeten we allebei er om 4.30 uur eruit, daarna nog 3 x :')
pi_90054980
Dat zou balen zijn Nyn! -O-

Muhh, ik verveel me nu al. :@
pi_90055036
nee, dat is balen. Ik ben omgeboekt op een vlucht voor zondag. Een dag minder met de duutser, en ik heb geen huis....het huis waar ik nu woon komt de bewoner morgen weer terug. Godverdomme.
pi_90055108
:{ Klote...
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:26:10 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90055132
:o Dat is zachtjes uitgedrukt erg onpraktisch!
pi_90055143
ah wat shit zeg Nynke -O-
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:28:10 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90055242
Idd, wat kut zeg, Nynke -O-. Wat nu?
Niet meer actief op Fok!
pi_90055479
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
nee, dat is balen. Ik ben omgeboekt op een vlucht voor zondag. Een dag minder met de duutser, en ik heb geen huis....het huis waar ik nu woon komt de bewoner morgen weer terug. Godverdomme.
Biedt de KLM ook schadevergoeding of een hotelovernachting oid? Dan kan je in elk geval ergens terecht.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_90055545
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Biedt de KLM ook schadevergoeding of een hotelovernachting oid? Dan kan je in elk geval ergens terecht.
ze wisten niet zeker of ze dat zouden vergoeden, de man met wie ik sprak kon me dat niet vertellen, en het bureau wat daar over gaat is dicht.

Maar, het is al geregeld, ik kan in het apartement waar ik in januari ga wonen terecht. Ik baal er wel van, want dat zit vol met spullen van de huidge bewoner, en dat vind ik wat ongemakkelijk...
pi_90055625
*Valt binnen: bedankt voor jullie kaartje!! Wat ontzettend lief O+ O+ O+

Jee Nynke dat is mooi kut! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90055644
Balen Jagär, maar ik ben blij dat je onderdak bent.
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:38:29 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90055770
Phaidra O+ Hoe gaat het nu?

Fijn Nyn dat je onderdak hebt
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:41:05 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90055908
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Phaidra het volgende:
Hehe, eindelijk is 'ie er *O*. We (ik iig :@) begonnen ons al een beetje zorgen te maken.
Niet meer actief op Fok!
pi_90055956
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehe, eindelijk is 'ie er *O*. We (ik iig :@) begonnen ons al een beetje zorgen te maken.
ik ook..
pi_90056009
ah het kaartje is er O+

Hoe is het nou met je moeder Phaidra?
pi_90056962
Die rot TNT staking ook... ;)

Het gaat eigenlijk erg goed, de trachiostoma scheelt behoorlijk. Al schoot 'ie vanochtend een paar keer los, zit lekker stevig :D . Praten lukt nog niet zo goed, schrijven echter wel. En ze staat op de wachtlijst om overgeplaatst te worden naar een ander ziekenhuis. Misschien maandag!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90057094
Kan je vast wennen in je nieuwe huis jag !
Lekker stamppot gegeten :9
Fijn dat je mama naar een ziekenhuis dichterbij mag phaidra!
pi_90057134
De weg was wel een ramp vandaag: Zaandam - Amstelveen 2 uur, Amstelveen - Hoofddorp 1 uur :') En dat ruim buiten de spits...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90057937
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Phaidra het volgende:

Jee Nynke dat is mooi kut! :*
:*
Ja doei.
pi_90058020
en in plaats van in m'n nieuwe huis slapen, dat nog vol staat met de spullen van de vorige bewoner en waar ik eerst grondig zou moeten opruimen en schoonmaken enzo, kan ik ook in een hotel slapen, ik krijg 60 euro per nacht van de reisverzekering, als klm het niet vergoedt....
pi_90058503
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Jagärtrut het volgende:
en in plaats van in m'n nieuwe huis slapen, dat nog vol staat met de spullen van de vorige bewoner en waar ik eerst grondig zou moeten opruimen en schoonmaken enzo, kan ik ook in een hotel slapen, ik krijg 60 euro per nacht van de reisverzekering, als klm het niet vergoedt....
Doen. Jij ziet nog eens een hotel daar, met je woonperikelen.Vorige was duur maar lekker toch?
pi_90059849
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Doen. Jij ziet nog eens een hotel daar, met je woonperikelen.Vorige was duur maar lekker toch?
heerlijk. Ja, ik denk dat ik het ook doe. Scheelt gedoe met ontbijt kopen, bed opmaken en afhalen als ik weer wegga, spul van de oude bewoner verplaatsen en weer terugleggen...
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:37:25 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90062217
Yay kaartje is gearriveerd O+ Fijn dat het vrij goed gaat, Phaidra!

Jagärtrut: mooi ruk -O- Wel hotel, dat kan wel leuk zijn O+

Ik zit me nu al af te vragen of de fietspaden morgenochtend schoon genoeg zullen zijn voor Zumba oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_90062946
zo, ik verblijf morgennacht in het best western hotel uppsala. Niet verkeerd, denk ik..
pi_90062958
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:49 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, ik verblijf morgennacht in het best western hotel uppsala. Niet verkeerd, denk ik..
Lekker!
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:31:48 #71
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_90065434
Fijn dat dat kan nynke!
Ik ben net terug uit Amsterdam, na ruim een uur op duivendrecht te hebben gewacht kwam er toch nog een stoptrein, in totaal 3 uur ofzo over gedaan, maar ik ben allang blij dat ik thuis ben!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_90065576
hier is het eigenlijk goed begaanbaar :)

Samen met lief lekker naar de stad geweest, kleding gescoord, wat make up gehaald en nog wat tips gekregen van de MAC mevrouw, da's altijd mooi meegenomen :Y

En nog van die speciale tijdelijke smaakjes gehaald voor onze nespresso :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90065999
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef _aurum_ het volgende:
hier is het eigenlijk goed begaanbaar :)

Samen met lief lekker naar de stad geweest, kleding gescoord, wat make up gehaald en nog wat tips gekregen van de MAC mevrouw, da's altijd mooi meegenomen :Y

En nog van die speciale tijdelijke smaakjes gehaald voor onze nespresso :9
Die nespresso smaakjes zijn :9~
pi_90066233
we gaan ze morgen testen, ik ben benieuwd :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90070314
Oooh Jag, wat een gedoe! Ik hoop dat je weer zo snel mogelijk bij de Duutser bent!

Phaidra, wat een goed nieuws! Heerlijk!
pi_90071187
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef Phaidra het volgende:
Die rot TNT staking ook... ;)

Het gaat eigenlijk erg goed, de trachiostoma scheelt behoorlijk. Al schoot 'ie vanochtend een paar keer los, zit lekker stevig :D . Praten lukt nog niet zo goed, schrijven echter wel. En ze staat op de wachtlijst om overgeplaatst te worden naar een ander ziekenhuis. Misschien maandag!
wat een fijn nieuws :*

truste iedereen die dit nog leest! :*
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 18 december 2010 @ 01:29:24 #77
70532 loveli
N
pi_90074767
trusten!

*licht uit*
crap in = crap out
  zaterdag 18 december 2010 @ 03:03:37 #78
331 Merel
Be here now.
pi_90076524
Ik doe het licht weer even aan hoor!

Vanavond kerstfeest nr.2 gehad. En heb me gedragen! Taxi vinden daarna was nog gedoe, maar gelukt. Nu logeren bij een vriend die echt irritant dronken was toen ik thuis kwam, dus die heb ik maar naar bed geschopt. Zo zelf ook maar eens doen :O
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 18 december 2010 @ 04:59:26 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90077270
*Licht aangelaten door Merel*
Goedemorgen
*kwark eet*
pi_90077492
Mogge!
pi_90077674
Goedemorgen. :).
pi_90077691
Goedemorgen D&D!

Wat ga je eigenlijk met je nietgrotemensenbaan doen nu je een welgrotemensenbaan in de wacht gesleept hebt?
pi_90077789
Ik blijf voorlopig nog even, maar dan wel maar voor één zaterdag(middag) in de twee weken, en geen koopavonden meer. Ik zou het best wel jammer vinden om weg te gaan, heb zulke geweldige collega's! Maar als dit niet wil, dan ga ik helemaal stoppen.

Off to work! :W .
  zaterdag 18 december 2010 @ 09:10:56 #84
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_90077957
Werkze DaD!

ik ben al voor de 2e morgen op rij met keelpijn wakker geworden.. zul je zien dat ik ziek word nu de stress wat begint te zakken }:|

hebben jullie nog fijne weekendplannen?

ik ga maandag vragen op mijn baan (die ik voor 2 maanden had en nu nog 7 mag blijven) of ik een schaal hoger kan worden ingeschaald, want ik ben een schaal onder mijn niveau gezet..
En de dag voor kerst heb ik contractbespreking met de andere baan! Spannend zeg allemaal, dat heb ik nog nooit eerder gedaan :o
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_90078045
Zeg Merel, doe het licht eens uit in de toekomst!

OH, ik baal zo van die situatie met de vluchten. Ik bedoel het is niet anders...maar zondag zou de enige dag zijn de komende tijd die de Duutser en ik samen zouden hebben.. Maandagavond heeft hij iets met het werk, dinsdag moet hij tot half 9 lesgeven en is daarna afgedraaid en moet nog pakken...en woensdag gaan we naar onze ouders...Nu kom ik zondag om zes uur afgepeigerd aan. Als ik dan al aan kom..
pi_90078050
het grote voordeel van de sitautie is dat ik me niet hoef te stressen over verhuizen en degelijke, anders had ik nu al lang op gemoeten en dingen moet inpakken enzo..nu lig ik nog in bed met laptop..
pi_90078080
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Werkze DaD!

ik ben al voor de 2e morgen op rij met keelpijn wakker geworden.. zul je zien dat ik ziek word nu de stress wat begint te zakken }:|

hebben jullie nog fijne weekendplannen?

ik ga maandag vragen op mijn baan (die ik voor 2 maanden had en nu nog 7 mag blijven) of ik een schaal hoger kan worden ingeschaald, want ik ben een schaal onder mijn niveau gezet..
En de dag voor kerst heb ik contractbespreking met de andere baan! Spannend zeg allemaal, dat heb ik nog nooit eerder gedaan :o
tof zeg! Ik ben echt heel blij voor je!

Over weekeindplannen: vandaag niet zo veel, spullen naar m'n nieuwe appartement verhuizen, wat door de stad lopen en relaxen..Gek, ineens heb ik een dag over die niet in m'n planning past.

Morgen vliegvelden enzo..
  Vis een optie? zaterdag 18 december 2010 @ 09:28:43 #88
70532 loveli
N
pi_90078090
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:10 schreef _Calimero_ het volgende:
http://www.amazon.com/You(...)-Cohen/dp/0553281097

Moet ik ook nog eens lezen ;)
crap in = crap out
pi_90078266
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg Merel, doe het licht eens uit in de toekomst!

OH, ik baal zo van die situatie met de vluchten. Ik bedoel het is niet anders...maar zondag zou de enige dag zijn de komende tijd die de Duutser en ik samen zouden hebben.. Maandagavond heeft hij iets met het werk, dinsdag moet hij tot half 9 lesgeven en is daarna afgedraaid en moet nog pakken...en woensdag gaan we naar onze ouders...Nu kom ik zondag om zes uur afgepeigerd aan. Als ik dan al aan kom..
Laten omboeken naar Luik kon niet? Of Maastricht Aachen Airport? Daar vliegen ze nog wel meen ik. Vind het echt zo rot voor jullie :{
pi_90078301
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Laten omboeken naar Luik kon niet? Of Maastricht Aachen Airport? Daar vliegen ze nog wel meen ik. Vind het echt zo rot voor jullie :{
Nee, helaas. Ach ja. Niets aan te doen. Ik ga vannacht lekker luxe in een hotel slapen, en heel hard hopen dat de vluchten morgen wel gaan...
pi_90078414
goedemorgen! wat balen Nynke, dat je vastzit.

was gisteren op congres waar ook een aantal mensen afwezig waren ivm vastgesneeuwd in diverse Europese landen. dinertje erna was erg gezellig en erg lekker, maar moest wel 45 minuten naar huis schuifelen over ijs en sneeuw.

net verslapen want mn wekker wekt niet meer op mn foon, die is gewoon stil! hoef er gelukkig pas om 11 uur te zijn, maar lopend duurt dat allemaal wat langer... had voor t congres nog willen printen enzo, hebben een presentatietje vanmiddag met de hele projectgroep. dat gaat nu niet meer lukken want zit nog halfnakend...

vanavond concert vriendje en dan ben ik wel weer actief genoeg geweest voorlopig.
Kwak
pi_90078443
Hoe is het met je buik, kwak? Kan je al weer wat eten naar binnen krijgen?
En bevalt in je eigen huis zijn alweer wat beter?
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:03:05 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90078453
Mogge :)
pi_90078465
Ik had het congres geskipt Kwak, dus ik vind je echt een heldin :Y
Ik denk altijd dat mijn grenzen veel lager liggen dan ze echt liggen :@ :')
Nou ja, ik kom er ook wel, alleen een stuk langzamer :P

Ik baal wel dat ik de verhuisdozen van mijn collega niet kon lenen (die wat gevallen is en dus niet kon komen werken). Had ik die wel dan had ik nu alles al ingepakt, moet nu waarschijnlijk eerst dozen legen in het nieuwe huis en dan terug. Ach ja.

De keukenkastjes zijn bijna leeg 8-)
pi_90078466
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge :)
Mogge! Lekker uitgeslapen?
pi_90078485
En de kaartlezer gaat mee naar mijn ouders, dus ik hoop vanavond mijn klustopique te kunnen openen :9
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:07:48 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90078489
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Mogge! Lekker uitgeslapen?
Uiteindelijk wel :D. Was om 6:30 klaarwakker, maar ben uurtje later nog weer in slaap gevallen. Fietsen zat er toch niet in want trotse bezitster van een auw-lijf na lange wachten in de kou op CS gister :'). Dus lekker rustig aan. Durf toch niet te fietsen of te autorijden met die ijsbanen die voor wegen door moeten gaan :D.
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:08:55 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90078501
Goeiemorgen :W.

Ik lag ook wakker tot een uur of 2:30. Ga straks miss een sneeuwpop maken met Nachtwacht :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90078521
goedemorgen!

Ik wel! Wat heb ik heerlijk geslapen! Gisteravond lekker een Stargate Marathon gehouden, toen om half 1 maar 's gaan slapen en nu rond half 10 wakker! O+ Ga er vandaag een rustig/productief dagje van maken!
Zo eerst lekker ontbijten, dan alvast wat kerstboodschapjes doen (gisteren al een groot blok Old Amsterdam voor 't kaasplankje gehaald in de aanbieding bij de Jumbo, evenals Hertog Jan!) en beginnen met m'n tentamen-essay voor 20th-century American Literature O+ heb leuke essay onderwerpen en 15 boeken uit de bieb meegenomen, dus kan wel vooruit!
Ja doei.
pi_90078524
Ik baal echt dat ik moet werken, ik vind dit het leukste weer ter wereld! Zal mij benieuwen of ik vooruitkom op de fiets zo direct! :')
pi_90078619
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!

() in de aanbieding bij de Jumbo, evenals Hertog Jan!()
Mo, ken je deze site: http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen ?
Handig :Y. Aan de rechterkant kan je aan/afvinken welke winkelketens je wil zien.
pi_90078637
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Mo, ken je deze site: http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen ?
Handig :Y. Aan de rechterkant kan je aan/afvinken welke winkelketens je wil zien.
ja, daar hebben we die aanbieding ook gevonden ^O^ gebruiken we altijd als 't bier op is :P
Ja doei.
pi_90078678
mogguh!

Ik ben weer wakker geworden met keelpijn -O- Hopelijk zet het niet door....

Vandaag op mijn gemak het huis aan kant maken en dan naar mijn vriendin om te helpen verhuizen.

Gepland lijstje:

O: havermoutpap met lijnzaad en krenten
L: 2 roggebrood met pindakaas en ham
D: rijst, zalm en spitskool
T: eitjes
pi_90078826
Goedemorgen!

Heerlijk geslapen en nu een klein beetje hoofdpijn van de vele drankjes in de buurtkroeg. Voor op de planning:

Ontbijten, wandelen door het Vondelpark en besneeuwd Amsterdam, carols luisteren in de kerk, uit eten en daarna naar Harry Potter. Wat een fijne dag O+
pi_90078981
Goedemorgen!
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:50:24 #107
331 Merel
Be here now.
pi_90079104
Mogguh.

Weet iemand hier een leuk tentje in Amsterdam, op loopafstand van Carré, waar je leuk kunt ontbijten? Vrijdag maar de matineevoorstelling van het kerstcircus, maar wil van tevoren wel even wat eten. Voorstelling begint om 12 uur, net zo'n onhandige tijd!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90079264
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:50 schreef Merel het volgende:
Mogguh.

Weet iemand hier een leuk tentje in Amsterdam, op loopafstand van Carré, waar je leuk kunt ontbijten? Vrijdag maar de matineevoorstelling van het kerstcircus, maar wil van tevoren wel even wat eten. Voorstelling begint om 12 uur, net zo'n onhandige tijd!
Ik dacht aan de IJsbreker, zit aan de weesperzijde, maar dan wat verder richting Amstelstation. Weet alleen niet zeker of die vroeg open is.
pi_90079368
goedemorgen...

Gisteravond heerlijk met vriendje het eerste seizoen van Dexter afgekeken... O+
Vandaag naar de verjaardag van mijn oma en dan vanavond uit eten..
Wel bij van der valk :') Maar we hebben daar altijd een apart zaaltje en alles is daar al helemaal in kerst-sfeer, dus dat is altijd wel weer leuk.

Vanavond dan hopelijk nog naar Speedy J in Poema (Utrecht)

Hoop dat het weer een beetje meewerk en dat het niet weer idioot gaat sneeuwen vandaag.
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:10:24 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90079418
Hoi. Kater. }:|

Net een ei en een paar plakjes ciabatta gegeten. Meer krijg ik er niet in :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_90079435
Ja, de Ysbreker is leuk en je kan er ontbijten!
pi_90079468
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:

Leuke avond gehad? ;)
pi_90079476
Het fietsen was een hachelijke onderneming. Op het fietspad ging echt niet; er was niet gestrooid en alle voren waren opgevroren, zodat ik alleen maar aan het wegglijden was. Wel goed voor je armspieren trouwens. Toen ben ik op den duur maar op de rijbaan gaan fietsen, maar dat is ook best link, want auto's rekenen daar niet op. Gelukkig waren er daar niet veel van. :P

Ik durf best te wedden dat er vandaag niet meer dan 10 mensen binnen komen. Wie gaat er nu kunst kopen als je ook iglo's kan bouwen!
pi_90079526
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:

Ik hoop dat het erin blijft, dan ;).
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:22:36 #115
331 Merel
Be here now.
pi_90079676
Ik moet nog terug vanuit Amsterdam naar huis zo, ook spannend! Ysbreker ziet er leuk uit :)
pi_90080134
:W vanuit m'n nieuwe appartementje. Al m'n spul in een taxi gegooid, en verrek: een Nederlandse takxichauffeur.

Wel blij dat ik een hotel geboekt heb, het zou erg gek zijn om hier te blijven...de wc stinkt nogal en is vies enzo, ik hoop dat ze dat nog schoonmaken....
pi_90080529
Jakkie, een vieze wc :{ Hopelijk volgt er idd nog een schoonmaakactie ;)

Zo, ik ga eens naar mijn nieuwe woonst glibberen. Eerst de auto ontsneeuwen :')
Hoorde net van mijn moeder dat mijn zus pas om 12 uur vannacht thuis was, die moest van Baarn naar Utrecht en halverwege ging haar auto stuk :X gelukkig had ze een collega bij zich en was ze niet alleen. En kon haar vriend haar komen redden *;
pi_90080709
Vanavond gourmetten!!! :Y)
pi_90081170
Gourmetten is lekker :9

wij hebben net Merlin af zitten kijken, zo'n toffe serie en dan moet je een jaar wachten op het vervolg }:|
pi_90081394
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:50 schreef Merel het volgende:
Mogguh.

In het Amstel hotel is het zeker lekker :P IJsbreker is een soort balzaal geworden.. De Hesp is een leuk oud eetcafé, als je vanaf het Amstel station komt wel op de route..

Alleen ontbijt... Weet eigenlijk niet, ben er nooit zo vroeg..
pi_90081451
Heeft iemand enig idee hoe ik dit positief in een application kan zetten:

- ik heb niet het beste over-all gemiddelde
- wel hoge cijfers voor de vakken die er toe doen (literatuur/essay writing), aangezien dat een erg belangrijke manier van assessment is in de UK: Essay writing.

Want er is gezegd dat er 'cum laudes' meedoen en dat er ook naar prestaties wordt gekeken, en ik wil dat ze focussen op de vakken die er toe doen, zeg maar...

of moet ik dat helemaal niet noemen? Want ze kennen me wel, zeg maar :')
Ja doei.
pi_90081452
Ik heb 19 uur geslapen met 2 kleine pauze's, ik had het nodig denk ik :')!
Ik ben nog steeds niet naar buiten geweest sinds de sneeuw :@!!
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:40:12 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90081562
Mo: je kunt alleen de positieve kanten ervan noemen denk ik.

"Ik wil graag de literatuurkant op, en dit is ook waar ik de beste resultaten voor heb". oids.

"Ik heb begrepen dat essay writing in de UK de meest belangrijke vorm van assessment is, en aangezien ik veelal hoge cijfers haal voor essays, denk ik goed te kunnen functioneren in het Engelse onderwijssysteem".

Al kunnen ze bij dat laatste dan misschien weer denken dat je dat dus niet echt hoeft te leren :') Ik heb geen idee waar ze allemaal naar kijken! :@
pi_90081591
Je kan ook noemen dat je hogere cijfers had kunnen halen als je niet zo veel tijd in je baantjes had moeten steken, die je nodig hebt om je college geld te betalen. Dus dat je de beurs heeeel hard nodig hebt.
pi_90081664
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan ook noemen dat je hogere cijfers had kunnen halen als je niet zo veel tijd in je baantjes had moeten steken, die je nodig hebt om je college geld te betalen. Dus dat je de beurs heeeel hard nodig hebt.
dat had ik eerst staan, maar ik weet niet of dát nou zo'n goede motivatie is.. ?
Ja doei.
pi_90081667
Mo, als het goed is helpt een docent je nog voor hij officieel wordt ingediend?
Ik was even naar de application letter van ex aan het kijken maar daar werd ik treurig van dus ben er maar mee gekapt :')
pi_90081672
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat had ik eerst staan, maar ik weet niet of dát nou zo'n goede motivatie is.. ?
Ex had het er in en werd als een van de weinige aangenomen?
pi_90081680
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mo, als het goed is helpt een docent je nog voor hij officieel wordt ingediend?
Ik was even naar de application letter van ex aan het kijken maar daar werd ik treurig van dus ben er maar mee gekapt :')
Het gros van de docenten die ik dit kan vragen beslist mee :+ dus dat doen ze niet :)
Ja doei.
pi_90081699
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het gros van de docenten die ik dit kan vragen beslist mee :+ dus dat doen ze niet :)
Hmm.. Ik weet nog dat hij een contactpersoon had die de brief voor hem nakeek :s)
pi_90081710
Ja, dat hebben we dus niet, geloof me, dat heb ik al nagevraagd :)
Ja doei.
pi_90081758
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat hebben we dus niet, geloof me, dat heb ik al nagevraagd :)
Hij heeft hem geloof ik ook na laten kijken door andere mensen, dat kun je natuurlijk sowieso doen.
pi_90081770
O bummer, ik hoef niet met kerst te werken -O- Alleen kerstavond..
pi_90081782
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hij heeft hem geloof ik ook na laten kijken door andere mensen, dat kun je natuurlijk sowieso doen.
Ook al gedaan, en waarom denk je dat ik hier ook om advies vraag? Genoeg mensen zoals Maria met ervaring :)
Ja doei.
pi_90081834
Ik probeer je alleen maar te helpen, en net als jij zie ik ook dat je hier om advies vraagt. Maar goed, succes er mee.
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:51:20 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90081859
Ervaring met studie in buitenland - check!

Ervaring met beurs aanvragen - ....!

Helaasch :+ Was handig geweest, maar was niet eligible ;( *motje uit portemonnee vliegt*
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:52:30 #136
331 Merel
Be here now.
pi_90081895
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O bummer, ik hoef niet met kerst te werken -O- Alleen kerstavond..
Waar zit je werk? :)
pi_90081978
loveli: http://www.amazon.com/You(...)-Cohen/dp/0553281097 is dit een aanrader?

Ik heb binnenkort een tentamen onderhandelen en heb er nu al geen zin in :')
pi_90082213
:') x1.000.000.000.000
pi_90082309
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:04 schreef conleche het volgende:
:') x1.000.000.000.000
:') :') :') :') :')

Dit kan niet waar zijn.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_90082390
Sorry voor de smileyoverload, maar ik lig nu echt op de grond van het lachen.
pi_90082437
juist :')!
Ja doei.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:14:18 #142
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90082439
omg :')
pi_90082444
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Sorry voor de smileyoverload, maar ik lig nu echt op de grond van het lachen.
jij zou dat kunnen proberen. Ik niet, m'n borsten zijn er niet groot genoeg voor!
pi_90082459
wat Jägärdïngës zegt :')!

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 18-12-2010 13:35:59 ]
Ja doei.
pi_90082478
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jij zou dat kunnen proberen. Ik niet, m'n borsten zijn er niet groot genoeg voor!
Dat ik dat KAN, wil niet per sé zeggen dat ik dat wil :') !
pi_90082501
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
wat Nynke jagärtrut zegt :')!
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:17:59 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90082534
Oh my! :')

Jagärtrut: ik moet echt beslissen over een afkorting, want mijn intuïtie zegt steeds 'trut' en da's heul niet lief nie :') Ik ga denk ik voor JAT ofzo :P Of JÄT :Y Jätje = Jetje?
pi_90082562
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh my! :')

Jagärtrut: ik moet echt beslissen over een afkorting, want mijn intuïtie zegt steeds 'trut' en da's heul niet lief nie :') Ik ga denk ik voor JAT ofzo :P Of JÄT :Y Jätje = Jetje?
it's all up to you!
pi_90082805
Ik neig naar Jagar. Toevallig doen momenteel m'n püntjes het wel, maar dat blijft vast niet zo.
pi_90082820
Ik denk steeds aan jagermeister :P!
pi_90083019
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik aan Barbar, maar mijn synapsjes zitten wat los.
pi_90083063
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ge-edit :')! :P
Ja doei.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:42:11 #153
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90083230
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik aan Barbar, maar mijn synapsjes zitten wat los.
[ afbeelding ]
en dit doet mij weer denken aan babar!

ik ga de sneeuw trotseren! even het centrum in wat dingetjes halen en dan boodschappen doen :W
pi_90083258
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:42 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ik ga de sneeuw trotseren! even het centrum in wat dingetjes halen en dan boodschappen doen :W
oh, mijn held. Wat was ik gek op dat tv programma!
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:31:07 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90084635
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:42 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En dat doet mij weer denken aan:

Grr, naar welke AH ik ook ga: altijd hebben ze iets wat ik nodig heb niet in het assortiment. Pecorino kaas ;(. Naja, volgende week maar even inslaan bij de XL.
Niet meer actief op Fok!
pi_90084668
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dat doet mij weer denken aan:

[ afbeelding ]

Grr, naar welke AH ik ook ga: altijd hebben ze iets wat ik nodig heb niet in het assortiment. Pecorino kaas ;(. Naja, volgende week maar even inslaan bij de XL.
Ligt bij de verse kazen naast de grana padano? Heb je daar al gekeken? (19 euro per kilo.. 3-4 euro per stukje :P)
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:35:01 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90084755
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ligt bij de verse kazen naast de grana padano? Heb je daar al gekeken? (19 euro per kilo.. 3-4 euro per stukje :P)
Ja, daar heb ik gekeken ja. Van alles gezien behalve... juist :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90084931
Huh wat gek! Heb het nog nooit niet gezien zeg maar!
pi_90085643
vanuit het hotel! Zo maar even een rondje door de stad lopen...
pi_90086184
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ook!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:35:30 #161
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90086470
stoofvlees staat op! ben benieuwd, het ruikt iig al goed :9
pi_90086501
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:35 schreef Blurred86 het volgende:
stoofvlees staat op! ben benieuwd, het ruikt iig al goed :9
Het borrelt niet te hard hè?
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:38:15 #163
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90086545
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Het borrelt niet te hard hè?
nee nee, heeeel zachtjes! dat het nog nét borrelt zeg maar, dat is goed toch?
pi_90086753
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:38 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

nee nee, heeeel zachtjes! dat het nog nét borrelt zeg maar, dat is goed toch?
Ja, da's goed. Het moet trekken eerder dan koken. Als je het idee krijgt dat het op den duur toch te hard gaat: gewoon nog een koekenpan dronder.
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:12:08 #165
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90087434
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, da's goed. Het moet trekken eerder dan koken. Als je het idee krijgt dat het op den duur toch te hard gaat: gewoon nog een koekenpan dronder.
ok, gaat helemaal goed komen!
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:23:50 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90087748
Zo, de administratie weggewerkt en opgeruimd. Periode: december 2008 t/m december 2010 :X.
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:27:22 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90087831
Lijstje so far

O: plak krentenbrood
T: laatste pepernoten
L: bakje magere kwark met muesli
D: weet niet, Duvel heeft net gehaald. Denk wraps.
pi_90087873
Zo, wij zijn begonnen met de kerstinkopen voor 't kerstdiner eerste kerstdag :)

Het wordt echt super lekker! :9
Ja doei.
pi_90088079
Waarom kan ik niet (online) vinden waar ik een pakketje kan versturen? Stomme postkantoren..
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:48:09 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90088348
Lijst:
400 gr. kwark
4 x boterham osseworst
1 x grote beker cup a soup kerrie
1 x slagroomgebak
2 bekers ijskoude melk :9
appel, peer, tomaat, sinaasappel, wortels
blokje choco
kommetje chips
witlof ham en kaas uit de oven met wat romige past.
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:49:56 #171
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90088399
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom kan ik niet (online) vinden waar ik een pakketje kan versturen? Stomme postkantoren..
kan wel hoor! hier: http://www.tntpost.nl/voo(...)u%2Din%2Dde%2Dbuurt/
pi_90088419
mijn lijstje van vandaag is bagger. Weet niet zo goed wat en waar ik moet gaan eten, heb niet zoveel zin om in m'n eentje uit eten te gaan...denk dat het döner ofzo wordt...

O: boterham met jam, bakje yoghurt met muesli
T: wat chocoladebiscotti
T: paar snoepjes
T: zakje chips
D: döner.

Een wat chaotische dag!
pi_90088433
Vet sla je niet op als vet maar als ....?
En koolhydraten sla je wel op als vet?

Ik zoek een argument om wel vet te eten :)
pi_90088446
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

kan wel hoor! hier: http://www.tntpost.nl/voo(...)u%2Din%2Dde%2Dbuurt/
Ah, ik zocht op www.ing.nl en op www.postkantoor.nl thank you!
maar hoe zie ik of ik er een pakketje weg kan brengen? welke optie moet ik dan aanvinken?
pi_90088512
verdomme, vlucht voor morgen is ook geannuleerd? KLM maar bellen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:55:08 #176
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90088558
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ah, ik zocht op www.ing.nl en op www.postkantoor.nl thank you!
maar hoe zie ik of ik er een pakketje weg kan brengen? welke optie moet ik dan aanvinken?
even kijken hoor.. gewoon postkantoor volgens mij?
pi_90088916
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:55 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

even kijken hoor.. gewoon postkantoor volgens mij?
Nee postkantoren bestaan bijna niet meer, dus moet je naar winkels... Hmm
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:12:46 #178
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90088978
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee postkantoren bestaan bijna niet meer, dus moet je naar winkels... Hmm
bij mij geeft hij wel de balie in de AH aan als ik aanvink dat ik een postkantoor zoek.. dus hij vindt dan ook de winkels neem ik aan..
pi_90089332
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:12 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

bij mij geeft hij wel de balie in de AH aan als ik aanvink dat ik een postkantoor zoek.. dus hij vindt dan ook de winkels neem ik aan..
Ja maar dan moet ik alsnog uitzoeken of ze niet alleen postzegels verkopen..
pi_90089367
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Jagärtrut het volgende:
awh -O-
Ja doei.
pi_90089561
quote:
O wat kudt!!!!! En nu?
pi_90089776
quote:
Balen -O-

Ik heb een galajurk gekocht! :D En hij is alles wat ik niet wilde: groot, rood en dramatisch :') Maar wel mooi O+
pi_90090082
nu vlieg ik morgen al om 20 over 6 's morgens naar amsterdam, alwaar ik 6 uur moet wachten, en dan vlieg ik naar hannover, en vandaar moet ik nog in Bremen zien te geraken. Jippie. 20 over zes vliegen betekend dat ik om half 5 hier weg moet, om om 5 uur in het ziekenhuis te zijn. Nog meer jippie.
pi_90090087
Jammer jagar! -O- alternatief? O, totaal onhandig dus...
En een foto van de jurk!
Vanavond eten we rundersaucijs met aardappels en rode kool met appels :9
Daarna naar lucky fonz :)
pi_90090153
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:
nu vlieg ik morgen al om 20 over 6 's morgens naar amsterdam, alwaar ik 6 uur moet wachten, en dan vlieg ik naar hannover, en vandaar moet ik nog in Bremen zien te geraken. Jippie. 20 over zes vliegen betekend dat ik om half 5 hier weg moet, om om 5 uur in het ziekenhuis te zijn. Nog meer jippie.
ik heb van het hotel een broodje gekregen als ontbijt voor morgenochtend, maar ik denk dat ik dat nu opeet, dan hoef ik er niet meer uit. Ik heb om 4 uur toch geen zin in ontbijt...
pi_90090364
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vet sla je niet op als vet maar als ....?
En koolhydraten sla je wel op als vet?

Ik zoek een argument om wel vet te eten :)
je hebt vetten nodig voor je hormoonhuishouding, en dan bedoel ik goede vetten. Volgens mij heb je minimaal 80 gram per dag nodig.

@ Jager: 't zit je niet mee he -O- Hopelijk loopt het morgen voor de rest wel op rolletjes.
@ Ewelina: foto :)
pi_90090373
Ik raak een beetje in een winterslaap :@! Al vanaf woensdag nacht niet buiten geweest, alleen zin in croissaintjes, kant en klaar eten, etc.. Gister 19!!! uur geslapen...

Nu kan ik natuurlijk geen wandeling meer in het licht maken, dat zal vast wel helpen, maar wat nog meer behalve gezond eten en sporten?

Wie had er nu hardgelopen in de sneeuw? Kan dat? Ik wilde gaan zwemmen, maar ik kon niet echt een zwembad in de buurt vinden dat nu open was..
pi_90090480
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik raak een beetje in een winterslaap :@! Al vanaf woensdag nacht niet buiten geweest, alleen zin in croissaintjes, kant en klaar eten, etc.. Gister 19!!! uur geslapen...

Nu kan ik natuurlijk geen wandeling meer in het licht maken, dat zal vast wel helpen, maar wat nog meer behalve gezond eten en sporten?

Wie had er nu hardgelopen in de sneeuw? Kan dat? Ik wilde gaan zwemmen, maar ik kon niet echt een zwembad in de buurt vinden dat nu open was..
onder de zonnebank gaan?
pi_90090662
Edit: betere foto.

Riem wordt nog vervangen door een zwarte tailleband, die van achter naar beneden hangt.

[ Bericht 49% gewijzigd door Ewelina op 18-12-2010 18:19:24 ]
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:17:35 #190
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90091012
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 17:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja maar dan moet ik alsnog uitzoeken of ze niet alleen postzegels verkopen..
nee hoor, je kunt bij alle postkantoren pakketen verzenden (er is ook een apart vinkje voor postzegels kopen ;) )
quote:
Pakket versturen en afhalen op het postkantoor
Een pakket versturen binnen Nederland of naar het buitenland regelt u op een van de postkantoren van TNT Post . Daar kunt u ook alle benodigde postzegels en verzendartikelen kopen.
maar goed..

wat balen zeg Jagar.. -O- had het helemaal niet gezien net!
pi_90091165
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

onder de zonnebank gaan?
Ja dat deed ik al een maand lang 1x per week, ben nu een week niet gegaan. Maar ga vanavond dan nog maar eens een keer..!
pi_90091195
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:07 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]

Riem wordt nog vervangen door een zwarte tailleband, die van achter naar beneden hangt.
Hij staat heel erg mooi! Je lijkt er erg lang in!!
pi_90091262
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hij staat heel erg mooi! Je lijkt er erg lang in!!
Dank je! O+ Ik wilde eigenlijk geen rood, want ik heb al een rode jurk, maar toen kwam ik deze tegen bij Laura Dols en het was liefde op het eerste gezicht O+ Dat ik lang lijk ligt ook een beetje aan het perspectief van de foto ;)

en niet onbelangrijk: ik hoef bij deze jurk geen nieuwe meuk als tasjes, schoenen, sieraden ed te kopen....
pi_90091300
Ik wil ook ooit nog zo een overdadige jurk, ben altijd een beetje bang voor gek te lopen of zo :P En geen idee waar te kijken..
pi_90091331
Wat een prinsessenjurk :D !
Mooi hoor!
pi_90091350
ik vind 'm mooi Ewelina!
pi_90091377
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:07 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]

Betere foto!
Mooi hoor, je kan de jurk hebben :Y.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:30:46 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90091431
Mooi Ewelina!

Vandaag mijn kater weggeshopt in A'hem. Ik had heel veel zin om heel veel te kopen, maar heb me ingehouden. Een beetje teveel, want nou heb ik nog geen cadeautjes voor de familie :')

Lijstje is geworden
o. ei + paar plakjes ciabatta
l. tomatensoep, kroket, dubbele boterham met zalmsalade en blaadjes sla
t. aloaveradrankje + 3/4 zak groentechips (maakt niets uit in cal, maar wel heel lekker!)
d. salade van sla, aardappel, gerookte kip
t. veel thee en vroeg naar bed denk ik
pi_90091464
Het is white tie, dus het mag overdadig zijn.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:35:57 #200
331 Merel
Be here now.
pi_90091602
Mooie jurk Ewelina!

Balen van je vlucht Trut :P Maar ik zie liever dat de KLM je véílig naar Duitsland brengt dan dat we straks een Slankie minder hebben wegens een uitgegleden vliegtuig ;)

Net thuis, was glibberig op de weg! TV gekocht, en een jurkje O+
pi_90091619
Foto van jurkje merel!

Ik heb ook nieuwe schoenen gekocht O+ en toen vond ik dat ik wel weer genoeg geld uitgegeven had.
pi_90091628
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef Merel het volgende:
Mooie jurk Ewelina!

Balen van je vlucht Trut :P Maar ik zie liever dat de KLM je véílig naar Duitsland brengt dan dat we straks een Slankie minder hebben wegens een uitgegleden vliegtuig ;)

Pics O+?!
pi_90092028
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef Merel het volgende:
Mooie jurk Ewelina!

ik zit te overwegen om naar AMS te vliegen en niet naar Bremen te gaan. de tijd met de Duutser is zo weinig, en we zien elkaar na kerstmis...en het zou me zoveel gedoe schelen..
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:54:19 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90092162
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik zit te overwegen om naar AMS te vliegen en niet naar Bremen te gaan. de tijd met de Duutser is zo weinig, en we zien elkaar na kerstmis...en het zou me zoveel gedoe schelen..
Volgens mij mag je blij zijn als je voor maandagavond kunt vliegen -O- Ik maak me zelf ook zorgen, vlieg zaterdag naar Boston.
pi_90092362
weet je wat het is? het heeft zo weinig zin om naar Bremen te komen, omdat de Duutser en ik ook zo weinig tijd samen hebben...hij heeft maandag en dinsdagavond dingen, en ik ben morgen niet gezellig als ik om 4 uur opmoet. Dus, alle plannen veranderen, en nu zien we elkaar n kerstmis pas...
pi_90092379
zaterdag moet wel lukken toch? en volgens mij is het vooral het eruopese verkeer dat pecht heeft...
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:03:55 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90092505
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
zaterdag moet wel lukken toch? en volgens mij is het vooral het eruopese verkeer dat pecht heeft...
Geen idee. Vlieg van Frankfurt en daar schijnt het nu een drama te zijn :')

En ik denk dat je gelijk hebt nu niet naar hem toe te gaan. De stress maakt het er niet leuker op
pi_90092606
via of vanaf? Gelukkig is het pas over een week, dat scheelt vast..

de Nederlandse klm telefoondienst komt een mens niet doorheen, de Duitse is gesloten, en de Zweedse doet het niet...wat moet ik nu? ik wil m'n ticket veranderen!
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:10:11 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90092776
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Jagärtrut het volgende:
via of vanaf? Gelukkig is het pas over een week, dat scheelt vast..

de Nederlandse klm telefoondienst komt een mens niet doorheen, de Duitse is gesloten, en de Zweedse doet het niet...wat moet ik nu? ik wil m'n ticket veranderen!
Vanaf.
Ik wou dat ik je kon helpen, maar weet het ook niet. Mailen misschien?
pi_90092826
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vanaf.
Ik wou dat ik je kon helpen, maar weet het ook niet. Mailen misschien?
Nee, ze zullen wel alleen mailtjes beantwoorden. ik ga er maar vanuit dat ze me morgen op het vliegveld kunnen helpen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:14:10 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90092948
@Jagar:
quote:
KLM vraagt reizigers naar huis te gaan
Uitgegeven: 18 december 2010 18:58
Laatst gewijzigd: 18 december 2010 18:58

SCHIPHOL - De KLM vraagt zaterdagavond reizigers op Schiphol van wie het ticket niet is omgeboekt, naar huis te gaan.

© ANPDe luchtvaartmaatschappij hoopt dat daarmee de wachtrijen voor de balies korter worden. Ook vraagt de luchthaven mensen niet te komen als hun vlucht is geannuleerd, zei een woordvoerster zaterdagavond.

Veel vluchten binnen Europa zijn geannuleerd, omdat ook elders veel sneeuw ligt. Zelfs in Algerije is plaatselijk 30 cm gevallen. De woordvoerster verwacht dat de situatie op Schiphol zondagochtend nog hetzelfde zal zijn als zaterdag.
pi_90092990
Da's mooi kut -O-
pi_90093269
ik heb het voordeel dat het vliegtuig dat ik meot hebben waarschijnlijk vanavond al in stockholm is. Volgens mij zijn alle annuleringen nu vooral logistiek, omdat ze de vliegtuigen en het personeel niet op de juiste bestemming hebben...Maar goed, ik wacht rustig af..
pi_90093676
ik keek alleen zo uit naar ontbijt in het hotel... -O-
pi_90093756
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik keek alleen zo uit naar ontbijt in het hotel... -O-
:*
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:50:42 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90097291
Staat je goed Ewelina! :Y Het is niet mijn smaak, maar je kan 'm heel goed hebben!

@trüt: dat is balen -O-. Hopen dat je vlucht gaat morgen, er wordt hier vannacht weer sneeuw verwacht :{

Hm, vanochtend bericht gehad, a.s. vrijdag een crematie ;(. De dag voor kerst. Bah :{. Dat maakt het allemaal nog extra 'zwaar'.
pi_90097535
Sneeuw komt er nu al aan! :o

M'n motivatie is af.. nu moet ik alleen nog de moed vinden hem in te sturen.. uiterlijk morgenavond moet hij weg :o
Ja doei.
pi_90097556
Gecondoleerd XM :* Sterkte ermee.
pi_90097595
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef Ewelina het volgende:
Gecondoleerd XM :* Sterkte ermee.
en dat.. :*
Ja doei.
pi_90097596
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Sneeuw komt er nu al aan! :o

M'n motivatie is af.. nu moet ik alleen nog de moed vinden hem in te sturen.. uiterlijk morgenavond moet hij weg :o
*geeft Mo een schop onder d'r kont om brief in te sturen*
pi_90097718
ik slaap er nog één nachtje over.. heb vandaag nog zóveel aangepast, toegevoegd enzo.. dat ik het even in wil laten zinken.

Gelukkig nog bedacht dat ik ook moest vermelden dat ze nergens anders dan in de UK mij vanuit een Brits perspectief zo goed kunnen vertellen en onderwijzen over de tijd van en na 'the Empire'... dat ze me wel daarheen moeten laten gaan! Er zijn daar zoveel vakken, bij zowel afdeling Engels als Geschiedenis, waar ze er uitgebreid aandacht aan besteden, dat is in Nederland gewoon niet te krijgen. En vanuit Brits perspectief.. hier in Nederland zal het altijd meer 'van buitenaf' zijn, en dat heb ik er ook nog in gezet *)

Ze MOETEN me laten gaan ;( :P
Ja doei.
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:25:44 #222
331 Merel
Be here now.
pi_90098670
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 18:36 schreef Ewelina het volgende:
Foto van jurkje merel!

pi_90098687
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:25 schreef Merel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi, chic! O+
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:27:27 #224
331 Merel
Be here now.
pi_90098741
Gecondoleerd XM :*
pi_90098807
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:25 schreef Merel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo, mooi! Pied de poule ^O^
pi_90098842
mooi hooi Merel! O+
Ja doei.
pi_90098847
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

Hm, vanochtend bericht gehad, a.s. vrijdag een crematie ;(. De dag voor kerst. Bah :{. Dat maakt het allemaal nog extra 'zwaar'.
Gecondoleerd! Een naaste?
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:32:01 #228
331 Merel
Be here now.
pi_90098914
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 21:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mooi, chic! O+
Had 'm al eens eerder gepast maar vond 'm toen te duur. Nu uitverkoop!

Hij zit wel een tikkie strak.. Maar ik moet na december dan ook weer echt even flink streng op eten & sport gaan letten.
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:35:21 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90099056
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Gecondoleerd! Een naaste?
De vader van de vriend van mijn schoonzusje.
pi_90099180
XM, gecondoleerd :*

Merel, wat een tof jurkje! O+
pi_90099192
gecondoleerd, XM.

Tof jurkje, Merel.

Ik ga maar naar bed, de wekker gaat om 4 uur....Wedden dat als ik op het vliegveld ben, de vlucht alsnog gecancelled is?
pi_90099247
Gecondoleerd, XM. :*.

Prachtig jurkje, Merel.

Gok op tv. O+.
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:40:22 #233
331 Merel
Be here now.
pi_90099272
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef motorbloempje het volgende:

Ze MOETEN me laten gaan ;( :P
Mo, ik heb het niet helemaal gevolgd omdat ik niet meer helemaal in het studeer-gebeuren zit, maar gaat dit nou om een beurs of überhaupt om een studieplek daar? Hoe dan ook, succes :)
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:41:10 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90099309
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gecondoleerd, XM. :*.

Prachtig jurkje, Merel.

Gok op tv. O+.
Ik kijk ook Gok.
Mooi jurkje Merel.
En gecondoleerd XM. Heb trouwens bij Steps dat jurkje gepast dat jou zo goed staat. Dat staat het bij mij dus niet :') Helaas.
pi_90099693
Ik kijk LotR O+
pi_90099769
Ik kreeg laatst naar aanleiding van een lesbezoek de opmerking dat ik me te onvolwassen kleed. Dus ik ben maar even gaan shoppen voor een nieuwe outfit om m'n brugklassertjes straks in tegemoet te treden.

[ Bericht 19% gewijzigd door DevilsAndDust op 18-12-2010 22:16:49 ]
pi_90099832
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst naar aanleiding van een lesbezoek de opmerking dat ik me te onvolwassen kleed. Dus ik ben maar even gaan shoppen voor een nieuwe outfit om m'n brugklassertjes straks in tegemoet te treden.
Chic! Maar volgens mij kleed jij je toch sowieso wel netjes?
pi_90099858
Maar, je moet je toch gemakkelijk voelen tijdens 't lesgeven? Lijkt me dat je dat meer doet in je eigen 'onvolwassen' kleding dan in iets wat je liever niet draagt?
Ja doei.
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:54:50 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90099898
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Staat je goed. Je hoeft trouwens niet perse in het zwart of grijs als je je volwassen wilt kleden he? Kleur mag best . En het hoeft gelukkig ook niet saai te zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tinkepink op 18-12-2010 22:19:29 ]
pi_90099956
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, je moet je toch gemakkelijk voelen tijdens 't lesgeven? Lijkt me dat je dat meer doet in je eigen 'onvolwassen' kleding dan in iets wat je liever niet draagt?
Oh, ik voel me ook goed in m'n nieuwe outfit hoor! Ga het ook gewoon met kerst dragen, denk ik. :P.

Tijdens dat lesbezoek droeg ik trouwens dit tuniekje op een nette donkere spijkerbroek.

[ Bericht 6% gewijzigd door DevilsAndDust op 18-12-2010 22:16:31 ]
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:56:52 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90099991
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, ik voel me ook goed in m'n nieuwe outfit hoor! Ga het ook gewoon met kerst dragen, denk ik. :P.

Tijdens dat lesbezoek droeg ik trouwens een tuniekje op een nette donkere spijkerbroek.
Kan ik wel inkomen. Als je er een colbertje over had gedragen met hoge pumps was het trouwens prima geweest.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tinkepink op 18-12-2010 22:18:22 ]
pi_90100009
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tijdens dat lesbezoek droeg ik trouwens dit tuniekje op een nette donkere spijkerbroek.
Niks mis mee. :{

een vriendin van mij geeft filosofie op een kakcollege in het Gooi en die loopt gewoon in hoodies, gympen en spijkerbroek. Niemand die er iets van zegt.
pi_90100103
Zolang je kleding netjes en schoon is moeten ze niet zeuren vind ik. Kom op zeg. :') Wat je hebt gekocht staat je wel heel goed DaD! O+
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:01:02 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90100159
Volgens mij heeft het wat te maken met overwicht hebben op een klas ed. Als je dat moeilijk vindt,kan het helpen je wat minder casual te kleden. En je kan zeggen wat je wilt, maar dat geruite tuniekje was zeer casual. Wel leuk trouwens.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:07:04 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90100433
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heeft het wat te maken met overwicht hebben op een klas ed. Als je dat moeilijk vindt,kan het helpen je wat minder casual te kleden. En je kan zeggen wat je wilt, maar dat geruite tuniekje was zeer casual. Wel leuk trouwens.
Inderdaad. Je moet je niet hetzelfde kleden als de leerlingen. Vandaar dat ik ook altijd een pantalon en een blouse droeg, dingen die ik thuis nooit draag.

Maar de kleding van DaD meteen 'onvolwassen' noemen vind ik wel weer het andere uiterste. Op mijn werk liepen ook docenten in hoodie / t-shirt en spijkerbroek met gympen eronder hoor. Dat vond ik dan weer niet kunnen.
Niet meer actief op Fok!
pi_90100456
Dat is het ook inderdaad, Tink. Ik maak me wel echt veel te druk om die opmerking hoor (en passant ging het ook nog even over m'n tengere, onvolwassen lijf. Alsof ik daar iets aan kan veranderen). Ik werd er gewoon nogal onzeker van.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:08:54 #247
331 Merel
Be here now.
pi_90100494
Ik denk dat het inderdaad ook wel afhankelijk is van de verhouding met je klassen. Toen ik net ging lesgeven kleedde ik me ook vrij netjes, later heb ik dat helemaal losgelaten :+ Collega is wel eens aangesproken op blote buiken en zichtbaar ondergoed. Vond ik compleet terecht, maar zij was laaiend!
pi_90100500
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is het ook inderdaad, Tink. Ik maak me wel echt veel te druk om die opmerking hoor (en passant ging het ook nog even over m'n tengere, onvolwassen lijf. Alsof ik daar iets aan kan veranderen). Ik werd er gewoon nogal onzeker van.
WTF. Dat vind ik wel buiten het boekje gaan :{
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:10:07 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90100539
Die opmerkingen over je lijf vind ik niet kunnen. Overigens ben je wel tenger (maar dat wil je toch ook?), maar ook zeer vrouwelijk. Je hebt echt het tegenovergestelde van een kinderlijfje :o
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:13:18 #250
331 Merel
Be here now.
pi_90100664
Zij ze dat echt zo DaD, of is dat hoe jij het hebt geïnterpreteerd?
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:13:56 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90100690
Nu op Ned 3: Into the wild O+. Eén van m'n favo films :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90100697
@ Merel: Zij :o
Ja doei.
pi_90100730
Dat zij ze zo, Merel.

Maar goed. Beter op m'n kleding letten, veel meer kan ik niet doen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:16:44 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90100789
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat zij ze zo, Merel.

Maar goed. Beter op m'n kleding letten, veel meer kan ik niet doen.
Raar mens. Jij niet. De dame die dat tegen je zei dus.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:16:45 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90100790
Zij zei zij of zei zij zei of zij zei zei?
pi_90100806
Zouden de mensen die me hebben gequote hun posts even aan willen passen? :@. De foto's verwijderen, dus?
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:17:42 #257
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90100818
argh, ik snap echt niet waarom mensen denken dat het ok is om opmerkingen te maken over hoe dun iemand is terwijl ze het nooit in hun hoofd zouden halen om tegen iemand te zeggen dat ze te dik zijn?
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:23:15 #258
331 Merel
Be here now.
pi_90101055
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
@ Merel: Zij :o
:o

Komt door dat typen op m'n iPhone, dan gebeuren soms gekke dingen!

Maar DaD, is dat iemand van school of van je studie? Ik zou er iets van zeggen, zoiets kan niet hoor.

Loveli, ik ontdek hier dat ik nog die DVD van jou heb liggen! Hij is netjes meeverhuisd dus ;)
pi_90101064
Gecondoleerd XM. Altijd rot, maar in deze periode nog eens extra. :*

Mooie outfits! O+
DaD, in die nette kleding zie je er echt heel slank & hot uit! Kijk niet vreemd op als de jongens uit de klassen naar je staren ;) !

Jagar, succes morgen! Ik duim dat je vliegtuig gewoon gaat.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:25:41 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90101139
Ibuprofen uit de schappen.

:{

Ik heb hier echt de pest over in. Even hamsteren voor 1 januari.
pi_90101583
Oh bah. Ik gebruik dat spul zelf ook, paracetamol werkt bij mij niet. Omdat er een paar debielen de handleiding niet lezen moet dat maar uit de schappen?
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:39:29 #262
331 Merel
Be here now.
pi_90101784
O+ ibuprofen O+

Ik slik bijna nooit pijnstillers, maar áls het nodig is helpt ibuprofen altijd geweldig. Ik ga dus ook maar even inslaan.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:39:43 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90101797
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef Ewelina het volgende:
Oh bah. Ik gebruik dat spul zelf ook, paracetamol werkt bij mij niet. Omdat er een paar debielen de handleiding niet lezen moet dat maar uit de schappen?
Blijkbaar.

Ik ben écht niet blij. Paracetamol is zo effectief als mentos.
pi_90101846
naja, ik denk dat het niet om een 'paar' gaat willen ze die maatregel nemen. Mij boeit het niet zo, maar ik slik eigenlijk alleen iets als ik bijna doodga :')

lijkt me in het geval van XM wel vervelend.... Maar looking on the bright side, je hebt nog een paar dagen om in te slaan :) En wellicht valt het allemaal wel mee, dus dat je het probleemloos bij de apotheek kan krijgen.
pi_90101890
leuk jrukje Merel!
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:41:21 #266
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90101897
is het dan alleen nog op recept verkrijgbaar?

XM, jij zult toch wel gewoon een herhaalrecept van je huisharts krijgen in dat geval?
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:43:26 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90101996
Vast wel, maar dan moet ik weer langs de apotheek op mn vrije dag en tis gewoon irritant.
pi_90102131
ze kunnen vaak ook thuisbezorgen he :) En als je er niet bent dan gooien ze het in de bus.
pi_90102254
Ja, ik laat mijn medicijnen ook bezorgen :Y Maar het is wel makkelijker als je het zonder recept kan kopen enzo.. ik vergeet meestal te bellen voor een herhaalrecept :')
  Vis een optie? zaterdag 18 december 2010 @ 23:15:20 #270
70532 loveli
N
pi_90103346
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef Ewelina het volgende:
Paracetamol is ook slecht als je te veel slikt..... Dacht juist dat ze dat uit de schappen wilden hebben.
crap in = crap out
pi_90104386
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Paracetamol is ook slecht als je te veel slikt..... Dacht juist dat ze dat uit de schappen wilden hebben.
ALLES is slecht als je er te veel van slikt. Daarvoor bestaan er gebruiksaanwijzingen :')
pi_90104422
Alles waar 'te' voor staat is niet goed toch. O-)
  Vis een optie? zaterdag 18 december 2010 @ 23:44:08 #273
70532 loveli
N
pi_90104512
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

ALLES is slecht als je er te veel van slikt. Daarvoor bestaan er gebruiksaanwijzingen :')
Doosje paracetamol leegeten => leverschade die dodelijk kan zijn. Mensen die als aandachtskreet zelfmoord willen plegen met paracetamol (dus niet werkelijk dood willen), komen van een koude kermis thuis. Nou ja, in het ziekenhuis of erger.
crap in = crap out
pi_90104687
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Doosje paracetamol leegeten => leverschade die dodelijk kan zijn. Mensen die als aandachtskreet zelfmoord willen plegen met paracetamol (dus niet werkelijk dood willen), komen van een koude kermis thuis. Nou ja, in het ziekenhuis of erger.
Kun je net zo goed ook alle alcohol uit de schappen halen. :{
pi_90104888
Het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid hoor.. Je moet zelf weten of je zo'n heel doosje pillen naar binnen propt.. maar dan niet zeuren over de gevolgen. :N
  Vis een optie? zaterdag 18 december 2010 @ 23:56:25 #276
70532 loveli
N
pi_90105027
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:53 schreef Swietje het volgende:
Het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid hoor.. Je moet zelf weten of je zo'n heel doosje pillen naar binnen propt.. maar dan niet zeuren over de gevolgen. :N
Gaat er meer om dat iets wat onschuldig lijkt gevaarlijk kan zijn. Paracetamolletje, wat stelt dat nou voor.
crap in = crap out
pi_90105115
Het is en blijft een medicijn ;) Al ben ik er soms ook wel makkelijk mee hoor.
  zondag 19 december 2010 @ 00:40:39 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90107001
't Sneeuwt hier al uren weer behoorlijk!
  zondag 19 december 2010 @ 01:40:46 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90109627
Oei XM -O- Sterkte! :*

Merel :9~ DaD :9~ Mooie vrouwelijke lijven in mooie classy kleding! O+

Ewelina: je jurk is ook erg mooi! Ik hou van die kleur rood, en je ziet er erg slank in uit! Ik lijk in dit soort jurken altijd snel een propje geloof ik :P Ben je ook afgevallen de laatste tijd eigenlijk? Zou zo zeggen van wel!

Woei, late Sinterklaasviering gehad O+ Was erg gezellig! Munchkin gedaan als dobbelspel voor gekke minikadootjes _O- Ik had scones gebakken (voor het eerst! en ze waren nog gelukt ook ondanks dat het recept stom deed!) en we hadden Secret Santa en men vond mijn gedicht leuk B-) Jammer wel dat mijn Santa door de sneeuw niet kon komen, maar die zie ik morgen denk ik.

Lijstje viel (gezien het gezelschap) nog mee ook! :+

O: twee sneetjes met hagelslag
T: paar worteltjes
L: snee brood met leidse kaas en plakje Surinaams kerstbrood
T: gekookt eitje
D: empanadas
T: 1 scone met jam en cream, halve sandwich met zalm-roomkaas-rucola en halve sandwich met ei-bacon-rucola, twee bakjes bowl (zonder alcohol, dus veel fruit met vruchtensap), 3 blokjes kaas, glaasje cola

*burp* :Y)

En nu slapies!
  zondag 19 december 2010 @ 02:19:44 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90110761
*licht uitdoet.
pi_90112407
ik doe het licht maar aan...Geloof dat ik weinig geslapen heb.
pi_90112520
Ga je nu naar het vliegveld?
pi_90112685
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 03:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ga je nu naar het vliegveld?
ja, bijna. Een taxi komt me over 20 minuten ophalen. Maar, als ik zo vroeg opmoet slaap ik altijd slecht omdat ik bang ben door de wekkers heen te slapen, dus ik was al vroeg wakker..

Tot zover ziet het eruit alsof m'n vlucht doorgaat...I hope so!
pi_90112753
* doet het licht achter zich uit...
  zondag 19 december 2010 @ 05:05:17 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90113033
*licht aan*

Goede reis Jager!
pi_90113621
Goede reis Jager!!! Ik hoop echt dat je vlucht vertrekt..

Zo dat was me het avondje wel weer, eerst uit eten met mijn moeders kant van de familie en daarna een techno feestje @ Utrecht...

Zo maar eens slapen, gelukkig hoeven we verder vandaag niks meer O+
pi_90113842
Ik hoop dat je vliegtuig gewoon gaat, Jag!

Maria, klinkt als een leuke avond. Fijn om weer thuis te zijn?

Koopzondag, dus straks weer werken, en daarna naar Baardmans. Hij wil me blijkbaar nog wel een keertje zien. :P.
  zondag 19 december 2010 @ 09:35:33 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90113916
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:41 schreef Swietje het volgende:
Alles waar 'te' voor staat is niet goed toch. O-)
Met 'te sexy' is anders niks mis :9 :').

Goedemorgen :W.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 19 december 2010 @ 09:37:04 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90113925
En ik vind Ibu ook veel fijner dan Paracetamol. Misschien kunnen ze beter een opleidingsniveau aan de verkoop verbinden dan het product uit de schappen halen? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_90113980
Pardon?
pi_90114006
Goeiemorgen :s)
Lucky Fonz gister was echt leuk! O+ leuker dan ik verwacht had zelfs.
Over de ibu, dat begrijp ik wel: bij sommige mensen is na een week gebruik al schade aan het maagslijmvlies aantoonbaar. Daarnaast kan het de nierfunctie verslechteren, voor oudere mensen kan dat desastreus zijn.
Maar voor XM begrijp ik dan wel weer goed dat t beter werkt dan paracetamol.
Ik ben er niet tegen, lagere doseringen blijven toch!
pi_90114134
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ewelina: je jurk is ook erg mooi! Ik hou van die kleur rood, en je ziet er erg slank in uit! Ik lijk in dit soort jurken altijd snel een propje geloof ik :P Ben je ook afgevallen de laatste tijd eigenlijk? Zou zo zeggen van wel!
Dank je! Mijn verhoudingen zijn anders, mijn taille is smaller geworden. Moet alleen de jurk een beetje in laten nemen, in het middel zit ie te wijd, maar op de foto lost de riem dat op. Die gesp gaat nog verdwijnen, ik ga er een tailleband met strik omheen doen. Dat gaat er ongeveer zo uitzien:

zondag 19 december 2010 @ 10:11:32 #293
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90114228
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
En ik vind Ibu ook veel fijner dan Paracetamol. Misschien kunnen ze beter een opleidingsniveau aan de verkoop verbinden dan het product uit de schappen halen? :@.
serieus? ik ken anders ook genoeg hoogopgeleide mensen die ibuprofen/paracetamol gebruiken alsof het snoepgoed is..

en goedemorgen :O ik ben net wakker, zo fijn om niet meer iedere dag standaard om 6.45 wakker te worden! alleen jammer dat doordeweeks opstaan nu ook moeilijker is :')

goede reis Jag! ik hoop dat je inmiddels in het vliegtuig zit, weet iemand eigenlijk hoe laat haar vlucht zou zijn? er is vanochtend wel een vlucht uit stockholm op schiphol geland, zou dat hem zijn?
pi_90114363
Hoe was je stoofvlees, Blurred?
pi_90114380
wat een sneeuw!!
Ja doei.
pi_90114446
Ik hoor mijn papa sneeuwschuiven en ik lig nog in bed in dw serre O+
  zondag 19 december 2010 @ 10:38:03 #297
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90114606
quote:
5s.gif Op zondag 19 december 2010 10:21 schreef conleche het volgende:
Hoe was je stoofvlees, Blurred?
super lekker :9 het vlees had misschien ietsie malser gekund, maar ik ben voor een eerste keer zeker niet ontevreden! ik vond alleen wel dat ik er maar weinig porties uit kon halen (of ik eet gewoon veel :')). Ik had ongeveer 600g riblappen en dat waren uiteindelijk maar 3 porties stoofvlees?

hier is vannacht ook weer een dik pak sneeuw gevallen, ik ga zo na mijn ontbijt eens kijken of het lukt om een stukje hard te lopen in de sneeuw O+
pi_90114687
was ooit actief hier in dit topic :D
heb een nieuw account, maargoed
het resultaat;
http://img221.imageshack.us/i/75548785.png/

ben er erg blij mee, nu nog het zo houden :)

[ Bericht 0% gewijzigd door CosmicGrrl op 19-12-2010 10:43:33 (typo) ]
pi_90114737
Daar mag je zeker blij mee zijn ^O^
pi_90114743
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Dit soort opmerkingen vind ik echt nergens op slaan :')

Goeiemorgen! Vannacht door de sneeuw gereden en thuis afgezet, maar de twee die nog verder door moesten naar huis (Greys en Loveless85) zijn uiteindelijk gestrand in Utrecht. :o
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_90114777
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen vind ik echt nergens op slaan :')

Goeiemorgen! Vannacht door de sneeuw gereden en thuis afgezet, maar de twee die nog verder door moesten naar huis (Greys en Loveless85) zijn uiteindelijk gestrand in Utrecht. :o
Ik denk dat viking bedoelt dat ze apotheker oid moeten zijn ipv apothekers assistent, maar dan moet je het geloof ik gelijk bij de apotheek halen. Maar ze had het wel iets vriendelijker kunnen zeggen ja :P (Kruidvat meisjes hebben als het goed is al een medicijnenverkoop opleiding!!!)
pi_90114781
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef CosmicGrrl het volgende:
was ooit actief hier in dit topic :D
heb een nieuw account, maargoed
het resultaat;
http://img221.imageshack.us/i/75548785.png/

ben er erg blij mee, nu nog het zo houden :)
netjes hoor _O_
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')