oh wat fijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
YEAH! Het is idd het nr van m'n ouders. Hebben een paar weken geleden 257 overgeboekt gekregen en snapten al niet waarvoor. Nou dan is er ws wel meer wat nog voor mij bestemd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe niet zo raar, laiverd.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef sigme het volgende:
[..]WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat idd. Al kan ik me je angst wel een beetje voorstellen.quote:Doe niet zo raar, laiverd.
Troost: mijn ouders zijn al 46 jaar samen (riep ze nog maar een keer heel trots) en die vinden elkaar nog steeds keileuk! Meestal dan.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe niet zo raar, laiverd.![]()
Vik, wat fijn dat het terecht is.
zo, bijna ingepakt. Nog even wachten op de schone was...
Nu maar hopen dat je niet aangehouden wordt bij de douanequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Jagärtrut het volgende:
maar als je je daar druk over maakt dan kun je nergens meer van genieten. Gewoon genieten zolang het leuk en fijn is!
Zo, 2 pakjes bakpoeder in m'n koffer gestopt...
koffer wordt ingecheckt. En er staat bakpoeder op..Al heb ik wel bedacht dat ik de pakjes over ga doen in een plastic zakje ofzo, voordat ik ze op de post doe naar DaD. Scheelt portokosten, maar de post kan daar wel wat gek van opkijken, natuurlijk....quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je niet aangehouden wordt bij de douane.
Tomaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden.. Zulke gedachten zijn moeilijk te onderdrukken, af en toe...
Over naar echt belangrijke kwesties: wat eten jullie bij spaghetti carbonara, voor wat betreft groente?
Niet zoveel eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Over naar echt belangrijke kwesties: wat eten jullie bij spaghetti carbonara, voor wat betreft groente?
in Bremen behoorlijk wat. Maar Duitsland is groot!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel sneeuw ligt er in Duitsland?
Beetje een slechte vraag trouwens
Ja daarom was het ook een slechte vraag!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in Bremen behoorlijk wat. Maar Duitsland is groot!
Waar in Dld?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja daarom was het ook een slechte vraag!
De date probeert nu naar z'n ouders/naar Duitsland te komen. Ben benieuwd of het lukt!
En we hebben zondag afgesproken dus ben benieuwd of ie terug komt
Voorlopig nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wanneer kom jij je riem ophalen?
Jawel, enorm! Hij neemt zoveel ruimte in beslag...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar erg in de weg ligt 'ie niet toch?
k*tquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Jagärtrut het volgende:
fuck, de klm site zegt dat m'n vlucht al gecancelled is. Zo maar even bellen....
Biedt de KLM ook schadevergoeding of een hotelovernachting oid? Dan kan je in elk geval ergens terecht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
nee, dat is balen. Ik ben omgeboekt op een vlucht voor zondag. Een dag minder met de duutser, en ik heb geen huis....het huis waar ik nu woon komt de bewoner morgen weer terug. Godverdomme.
ze wisten niet zeker of ze dat zouden vergoeden, de man met wie ik sprak kon me dat niet vertellen, en het bureau wat daar over gaat is dicht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Biedt de KLM ook schadevergoeding of een hotelovernachting oid? Dan kan je in elk geval ergens terecht.
Hehe, eindelijk is 'ie erquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Phaidra het volgende:
*Valt binnen: bedankt voor jullie kaartje!! Wat ontzettend lief![]()
![]()
![]()
ik ook..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk is 'ie er. We (ik iig
) begonnen ons al een beetje zorgen te maken.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Phaidra het volgende:
*Valt binnen: bedankt voor jullie kaartje!! Wat ontzettend lief![]()
![]()
![]()
Jee Nynke dat is mooi kut!
Doen. Jij ziet nog eens een hotel daar, met je woonperikelen.Vorige was duur maar lekker toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Jagärtrut het volgende:
en in plaats van in m'n nieuwe huis slapen, dat nog vol staat met de spullen van de vorige bewoner en waar ik eerst grondig zou moeten opruimen en schoonmaken enzo, kan ik ook in een hotel slapen, ik krijg 60 euro per nacht van de reisverzekering, als klm het niet vergoedt....
heerlijk. Ja, ik denk dat ik het ook doe. Scheelt gedoe met ontbijt kopen, bed opmaken en afhalen als ik weer wegga, spul van de oude bewoner verplaatsen en weer terugleggen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Doen. Jij ziet nog eens een hotel daar, met je woonperikelen.Vorige was duur maar lekker toch?
Lekker!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:49 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, ik verblijf morgennacht in het best western hotel uppsala. Niet verkeerd, denk ik..
Die nespresso smaakjes zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef _aurum_ het volgende:
hier is het eigenlijk goed begaanbaar
Samen met lief lekker naar de stad geweest, kleding gescoord, wat make up gehaald en nog wat tips gekregen van de MAC mevrouw, da's altijd mooi meegenomen
En nog van die speciale tijdelijke smaakjes gehaald voor onze nespresso
wat een fijn nieuwsquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef Phaidra het volgende:
Die rot TNT staking ook...![]()
Het gaat eigenlijk erg goed, de trachiostoma scheelt behoorlijk. Al schoot 'ie vanochtend een paar keer los, zit lekker stevig. Praten lukt nog niet zo goed, schrijven echter wel. En ze staat op de wachtlijst om overgeplaatst te worden naar een ander ziekenhuis. Misschien maandag!
tof zeg! Ik ben echt heel blij voor je!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Werkze DaD!
ik ben al voor de 2e morgen op rij met keelpijn wakker geworden.. zul je zien dat ik ziek word nu de stress wat begint te zakken![]()
hebben jullie nog fijne weekendplannen?
ik ga maandag vragen op mijn baan (die ik voor 2 maanden had en nu nog 7 mag blijven) of ik een schaal hoger kan worden ingeschaald, want ik ben een schaal onder mijn niveau gezet..
En de dag voor kerst heb ik contractbespreking met de andere baan! Spannend zeg allemaal, dat heb ik nog nooit eerder gedaan
http://www.amazon.com/You(...)-Cohen/dp/0553281097quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:10 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga maandag vragen op mijn baan (die ik voor 2 maanden had en nu nog 7 mag blijven) of ik een schaal hoger kan worden ingeschaald, want ik ben een schaal onder mijn niveau gezet..
En de dag voor kerst heb ik contractbespreking met de andere baan! Spannend zeg allemaal, dat heb ik nog nooit eerder gedaan
Laten omboeken naar Luik kon niet? Of Maastricht Aachen Airport? Daar vliegen ze nog wel meen ik. Vind het echt zo rot voor julliequote:Op zaterdag 18 december 2010 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg Merel, doe het licht eens uit in de toekomst!
OH, ik baal zo van die situatie met de vluchten. Ik bedoel het is niet anders...maar zondag zou de enige dag zijn de komende tijd die de Duutser en ik samen zouden hebben.. Maandagavond heeft hij iets met het werk, dinsdag moet hij tot half 9 lesgeven en is daarna afgedraaid en moet nog pakken...en woensdag gaan we naar onze ouders...Nu kom ik zondag om zes uur afgepeigerd aan. Als ik dan al aan kom..
Nee, helaas. Ach ja. Niets aan te doen. Ik ga vannacht lekker luxe in een hotel slapen, en heel hard hopen dat de vluchten morgen wel gaan...quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Laten omboeken naar Luik kon niet? Of Maastricht Aachen Airport? Daar vliegen ze nog wel meen ik. Vind het echt zo rot voor jullie
Mogge! Lekker uitgeslapen?quote:
Uiteindelijk welquote:
Mo, ken je deze site: http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
() in de aanbieding bij de Jumbo, evenals Hertog Jan!()
ja, daar hebben we die aanbieding ook gevondenquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Mo, ken je deze site: http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen ?
Handig. Aan de rechterkant kan je aan/afvinken welke winkelketens je wil zien.
Ik dacht aan de IJsbreker, zit aan de weesperzijde, maar dan wat verder richting Amstelstation. Weet alleen niet zeker of die vroeg open is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:50 schreef Merel het volgende:
Mogguh.
Weet iemand hier een leuk tentje in Amsterdam, op loopafstand van Carré, waar je leuk kunt ontbijten? Vrijdag maar de matineevoorstelling van het kerstcircus, maar wil van tevoren wel even wat eten. Voorstelling begint om 12 uur, net zo'n onhandige tijd!
Leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Kater.![]()
Net een ei en een paar plakjes ciabatta gegeten. Meer krijg ik er niet in
Ik hoop dat het erin blijft, danquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Kater.![]()
Net een ei en een paar plakjes ciabatta gegeten. Meer krijg ik er niet in
In het Amstel hotel is het zeker lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:50 schreef Merel het volgende:
Mogguh.
Weet iemand hier een leuk tentje in Amsterdam, op loopafstand van Carré, waar je leuk kunt ontbijten? Vrijdag maar de matineevoorstelling van het kerstcircus, maar wil van tevoren wel even wat eten. Voorstelling begint om 12 uur, net zo'n onhandige tijd!
dat had ik eerst staan, maar ik weet niet of dát nou zo'n goede motivatie is.. ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan ook noemen dat je hogere cijfers had kunnen halen als je niet zo veel tijd in je baantjes had moeten steken, die je nodig hebt om je college geld te betalen. Dus dat je de beurs heeeel hard nodig hebt.
Ex had het er in en werd als een van de weinige aangenomen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat had ik eerst staan, maar ik weet niet of dát nou zo'n goede motivatie is.. ?
Het gros van de docenten die ik dit kan vragen beslist meequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mo, als het goed is helpt een docent je nog voor hij officieel wordt ingediend?
Ik was even naar de application letter van ex aan het kijken maar daar werd ik treurig van dus ben er maar mee gekapt
Hmm.. Ik weet nog dat hij een contactpersoon had die de brief voor hem nakeekquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gros van de docenten die ik dit kan vragen beslist meedus dat doen ze niet
Hij heeft hem geloof ik ook na laten kijken door andere mensen, dat kun je natuurlijk sowieso doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat hebben we dus niet, geloof me, dat heb ik al nagevraagd
Ook al gedaan, en waarom denk je dat ik hier ook om advies vraag? Genoeg mensen zoals Maria met ervaringquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij heeft hem geloof ik ook na laten kijken door andere mensen, dat kun je natuurlijk sowieso doen.
Waar zit je werk?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O bummer, ik hoef niet met kerst te werkenAlleen kerstavond..
quote:
jij zou dat kunnen proberen. Ik niet, m'n borsten zijn er niet groot genoeg voor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Sorry voor de smileyoverload, maar ik lig nu echt op de grond van het lachen.
Dat ik dat KAN, wil niet per sé zeggen dat ik dat wilquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij zou dat kunnen proberen. Ik niet, m'n borsten zijn er niet groot genoeg voor!
it's all up to you!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh my!
Jagärtrut: ik moet echt beslissen over een afkorting, want mijn intuïtie zegt steeds 'trut' en da's heul niet lief nieIk ga denk ik voor JAT ofzo
Of JÄT
Jätje = Jetje?
Ik aan Barbar, maar mijn synapsjes zitten wat los.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk steeds aan jagermeister!
en dit doet mij weer denken aan babar!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik aan Barbar, maar mijn synapsjes zitten wat los.
[ afbeelding ]
oh, mijn held. Wat was ik gek op dat tv programma!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en dit doet mij weer denken aan babar!
[ afbeelding ]
ik ga de sneeuw trotseren! even het centrum in wat dingetjes halen en dan boodschappen doen
En dat doet mij weer denken aan:quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en dit doet mij weer denken aan babar!
[ afbeelding ]
ik ga de sneeuw trotseren! even het centrum in wat dingetjes halen en dan boodschappen doen
Ligt bij de verse kazen naast de grana padano? Heb je daar al gekeken? (19 euro per kilo.. 3-4 euro per stukjequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat doet mij weer denken aan:
[ afbeelding ]
Grr, naar welke AH ik ook ga: altijd hebben ze iets wat ik nodig heb niet in het assortiment. Pecorino kaas. Naja, volgende week maar even inslaan bij de XL.
Ja, daar heb ik gekeken ja. Van alles gezien behalve... juistquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ligt bij de verse kazen naast de grana padano? Heb je daar al gekeken? (19 euro per kilo.. 3-4 euro per stukje)
Ik ook!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk steeds aan jagermeister!
Het borrelt niet te hard hè?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:35 schreef Blurred86 het volgende:
stoofvlees staat op! ben benieuwd, het ruikt iig al goed
nee nee, heeeel zachtjes! dat het nog nét borrelt zeg maar, dat is goed toch?quote:
Ja, da's goed. Het moet trekken eerder dan koken. Als je het idee krijgt dat het op den duur toch te hard gaat: gewoon nog een koekenpan dronder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee nee, heeeel zachtjes! dat het nog nét borrelt zeg maar, dat is goed toch?
ok, gaat helemaal goed komen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, da's goed. Het moet trekken eerder dan koken. Als je het idee krijgt dat het op den duur toch te hard gaat: gewoon nog een koekenpan dronder.
kan wel hoor! hier: http://www.tntpost.nl/voo(...)u%2Din%2Dde%2Dbuurt/quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom kan ik niet (online) vinden waar ik een pakketje kan versturen? Stomme postkantoren..
Ah, ik zocht op www.ing.nl en op www.postkantoor.nl thank you!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
kan wel hoor! hier: http://www.tntpost.nl/voo(...)u%2Din%2Dde%2Dbuurt/
even kijken hoor.. gewoon postkantoor volgens mij?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ah, ik zocht op www.ing.nl en op www.postkantoor.nl thank you!
maar hoe zie ik of ik er een pakketje weg kan brengen? welke optie moet ik dan aanvinken?
Nee postkantoren bestaan bijna niet meer, dus moet je naar winkels... Hmmquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
even kijken hoor.. gewoon postkantoor volgens mij?
bij mij geeft hij wel de balie in de AH aan als ik aanvink dat ik een postkantoor zoek.. dus hij vindt dan ook de winkels neem ik aan..quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee postkantoren bestaan bijna niet meer, dus moet je naar winkels... Hmm
Ja maar dan moet ik alsnog uitzoeken of ze niet alleen postzegels verkopen..quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bij mij geeft hij wel de balie in de AH aan als ik aanvink dat ik een postkantoor zoek.. dus hij vindt dan ook de winkels neem ik aan..
awhquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Jagärtrut het volgende:
verdomme, vlucht voor morgen is ook geannuleerd? KLM maar bellen.
O wat kudt!!!!! En nu?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Balenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb van het hotel een broodje gekregen als ontbijt voor morgenochtend, maar ik denk dat ik dat nu opeet, dan hoef ik er niet meer uit. Ik heb om 4 uur toch geen zin in ontbijt...quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:
nu vlieg ik morgen al om 20 over 6 's morgens naar amsterdam, alwaar ik 6 uur moet wachten, en dan vlieg ik naar hannover, en vandaar moet ik nog in Bremen zien te geraken. Jippie. 20 over zes vliegen betekend dat ik om half 5 hier weg moet, om om 5 uur in het ziekenhuis te zijn. Nog meer jippie.
je hebt vetten nodig voor je hormoonhuishouding, en dan bedoel ik goede vetten. Volgens mij heb je minimaal 80 gram per dag nodig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vet sla je niet op als vet maar als ....?
En koolhydraten sla je wel op als vet?
Ik zoek een argument om wel vet te eten
onder de zonnebank gaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik raak een beetje in een winterslaap! Al vanaf woensdag nacht niet buiten geweest, alleen zin in croissaintjes, kant en klaar eten, etc.. Gister 19!!! uur geslapen...
Nu kan ik natuurlijk geen wandeling meer in het licht maken, dat zal vast wel helpen, maar wat nog meer behalve gezond eten en sporten?
Wie had er nu hardgelopen in de sneeuw? Kan dat? Ik wilde gaan zwemmen, maar ik kon niet echt een zwembad in de buurt vinden dat nu open was..
nee hoor, je kunt bij alle postkantoren pakketen verzenden (er is ook een apart vinkje voor postzegels kopenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik alsnog uitzoeken of ze niet alleen postzegels verkopen..
maar goed..quote:Pakket versturen en afhalen op het postkantoor
Een pakket versturen binnen Nederland of naar het buitenland regelt u op een van de postkantoren van TNT Post . Daar kunt u ook alle benodigde postzegels en verzendartikelen kopen.
Ja dat deed ik al een maand lang 1x per week, ben nu een week niet gegaan. Maar ga vanavond dan nog maar eens een keer..!quote:
Hij staat heel erg mooi! Je lijkt er erg lang in!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:07 schreef Ewelina het volgende:
Edit: betere foto.
[ afbeelding ]
Riem wordt nog vervangen door een zwarte tailleband, die van achter naar beneden hangt.
Dank je!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij staat heel erg mooi! Je lijkt er erg lang in!!
Betere foto!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:07 schreef Ewelina het volgende:
Edit: betere foto.
[ afbeelding ]
Riem wordt nog vervangen door een zwarte tailleband, die van achter naar beneden hangt.
Picsquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef Merel het volgende:
Mooie jurk Ewelina!
Balen van je vlucht TrutMaar ik zie liever dat de KLM je véílig naar Duitsland brengt dan dat we straks een Slankie minder hebben wegens een uitgegleden vliegtuig
Net thuis, was glibberig op de weg! TV gekocht, en een jurkje
ik zit te overwegen om naar AMS te vliegen en niet naar Bremen te gaan. de tijd met de Duutser is zo weinig, en we zien elkaar na kerstmis...en het zou me zoveel gedoe schelen..quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef Merel het volgende:
Mooie jurk Ewelina!
Balen van je vlucht TrutMaar ik zie liever dat de KLM je véílig naar Duitsland brengt dan dat we straks een Slankie minder hebben wegens een uitgegleden vliegtuig
Net thuis, was glibberig op de weg! TV gekocht, en een jurkje
Volgens mij mag je blij zijn als je voor maandagavond kunt vliegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zit te overwegen om naar AMS te vliegen en niet naar Bremen te gaan. de tijd met de Duutser is zo weinig, en we zien elkaar na kerstmis...en het zou me zoveel gedoe schelen..
Geen idee. Vlieg van Frankfurt en daar schijnt het nu een drama te zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
zaterdag moet wel lukken toch? en volgens mij is het vooral het eruopese verkeer dat pecht heeft...
Vanaf.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Jagärtrut het volgende:
via of vanaf? Gelukkig is het pas over een week, dat scheelt vast..
de Nederlandse klm telefoondienst komt een mens niet doorheen, de Duitse is gesloten, en de Zweedse doet het niet...wat moet ik nu? ik wil m'n ticket veranderen!
Nee, ze zullen wel alleen mailtjes beantwoorden. ik ga er maar vanuit dat ze me morgen op het vliegveld kunnen helpen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vanaf.
Ik wou dat ik je kon helpen, maar weet het ook niet. Mailen misschien?
quote:KLM vraagt reizigers naar huis te gaan
Uitgegeven: 18 december 2010 18:58
Laatst gewijzigd: 18 december 2010 18:58
SCHIPHOL - De KLM vraagt zaterdagavond reizigers op Schiphol van wie het ticket niet is omgeboekt, naar huis te gaan.
© ANPDe luchtvaartmaatschappij hoopt dat daarmee de wachtrijen voor de balies korter worden. Ook vraagt de luchthaven mensen niet te komen als hun vlucht is geannuleerd, zei een woordvoerster zaterdagavond.
Veel vluchten binnen Europa zijn geannuleerd, omdat ook elders veel sneeuw ligt. Zelfs in Algerije is plaatselijk 30 cm gevallen. De woordvoerster verwacht dat de situatie op Schiphol zondagochtend nog hetzelfde zal zijn als zaterdag.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik keek alleen zo uit naar ontbijt in het hotel...
*geeft Mo een schop onder d'r kont om brief in te sturen*quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Sneeuw komt er nu al aan!
M'n motivatie is af.. nu moet ik alleen nog de moed vinden hem in te sturen.. uiterlijk morgenavond moet hij weg
Mooi, chic!quote:
Zo, mooi! Pied de poulequote:
Gecondoleerd! Een naaste?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, vanochtend bericht gehad, a.s. vrijdag een crematie. De dag voor kerst. Bah
. Dat maakt het allemaal nog extra 'zwaar'.
Had 'm al eens eerder gepast maar vond 'm toen te duur. Nu uitverkoop!quote:
De vader van de vriend van mijn schoonzusje.quote:
Mo, ik heb het niet helemaal gevolgd omdat ik niet meer helemaal in het studeer-gebeuren zit, maar gaat dit nou om een beurs of überhaupt om een studieplek daar? Hoe dan ook, succesquote:
Ik kijk ook Gok.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gecondoleerd, XM..
Prachtig jurkje, Merel.
Gok op tv..
Chic! Maar volgens mij kleed jij je toch sowieso wel netjes?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst naar aanleiding van een lesbezoek de opmerking dat ik me te onvolwassen kleed. Dus ik ben maar even gaan shoppen voor een nieuwe outfit om m'n brugklassertjes straks in tegemoet te treden.
Staat je goed. Je hoeft trouwens niet perse in het zwart of grijs als je je volwassen wilt kleden he? Kleur mag best . En het hoeft gelukkig ook niet saai te zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg laatst naar aanleiding van een lesbezoek de opmerking dat ik me te onvolwassen kleed. Dus ik ben maar even gaan shoppen voor een nieuwe outfit om m'n brugklassertjes straks in tegemoet te treden.
Oh, ik voel me ook goed in m'n nieuwe outfit hoor! Ga het ook gewoon met kerst dragen, denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, je moet je toch gemakkelijk voelen tijdens 't lesgeven? Lijkt me dat je dat meer doet in je eigen 'onvolwassen' kleding dan in iets wat je liever niet draagt?
Kan ik wel inkomen. Als je er een colbertje over had gedragen met hoge pumps was het trouwens prima geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik voel me ook goed in m'n nieuwe outfit hoor! Ga het ook gewoon met kerst dragen, denk ik..
Tijdens dat lesbezoek droeg ik trouwens een tuniekje op een nette donkere spijkerbroek.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik voel me ook goed in m'n nieuwe outfit hoor! Ga het ook gewoon met kerst dragen, denk ik..
Tijdens dat lesbezoek droeg ik trouwens dit tuniekje op een nette donkere spijkerbroek.
Inderdaad. Je moet je niet hetzelfde kleden als de leerlingen. Vandaar dat ik ook altijd een pantalon en een blouse droeg, dingen die ik thuis nooit draag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heeft het wat te maken met overwicht hebben op een klas ed. Als je dat moeilijk vindt,kan het helpen je wat minder casual te kleden. En je kan zeggen wat je wilt, maar dat geruite tuniekje was zeer casual. Wel leuk trouwens.
WTF. Dat vind ik wel buiten het boekje gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is het ook inderdaad, Tink. Ik maak me wel echt veel te druk om die opmerking hoor (en passant ging het ook nog even over m'n tengere, onvolwassen lijf. Alsof ik daar iets aan kan veranderen). Ik werd er gewoon nogal onzeker van.
Raar mens. Jij niet. De dame die dat tegen je zei dus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat zij ze zo, Merel.
Maar goed. Beter op m'n kleding letten, veel meer kan ik niet doen.
quote:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef Ewelina het volgende:
Oh bah. Ik gebruik dat spul zelf ook, paracetamol werkt bij mij niet. Omdat er een paar debielen de handleiding niet lezen moet dat maar uit de schappen?
Paracetamol is ook slecht als je te veel slikt..... Dacht juist dat ze dat uit de schappen wilden hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef Ewelina het volgende:
Oh bah. Ik gebruik dat spul zelf ook, paracetamol werkt bij mij niet. Omdat er een paar debielen de handleiding niet lezen moet dat maar uit de schappen?
ALLES is slecht als je er te veel van slikt. Daarvoor bestaan er gebruiksaanwijzingenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Paracetamol is ook slecht als je te veel slikt..... Dacht juist dat ze dat uit de schappen wilden hebben.
Doosje paracetamol leegeten => leverschade die dodelijk kan zijn. Mensen die als aandachtskreet zelfmoord willen plegen met paracetamol (dus niet werkelijk dood willen), komen van een koude kermis thuis. Nou ja, in het ziekenhuis of erger.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
ALLES is slecht als je er te veel van slikt. Daarvoor bestaan er gebruiksaanwijzingen
Kun je net zo goed ook alle alcohol uit de schappen halen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Doosje paracetamol leegeten => leverschade die dodelijk kan zijn. Mensen die als aandachtskreet zelfmoord willen plegen met paracetamol (dus niet werkelijk dood willen), komen van een koude kermis thuis. Nou ja, in het ziekenhuis of erger.
Gaat er meer om dat iets wat onschuldig lijkt gevaarlijk kan zijn. Paracetamolletje, wat stelt dat nou voor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:53 schreef Swietje het volgende:
Het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid hoor.. Je moet zelf weten of je zo'n heel doosje pillen naar binnen propt.. maar dan niet zeuren over de gevolgen.
ja, bijna. Een taxi komt me over 20 minuten ophalen. Maar, als ik zo vroeg opmoet slaap ik altijd slecht omdat ik bang ben door de wekkers heen te slapen, dus ik was al vroeg wakker..quote:Op zondag 19 december 2010 03:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ga je nu naar het vliegveld?
Met 'te sexy' is anders niks misquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:41 schreef Swietje het volgende:
Alles waar 'te' voor staat is niet goed toch.
Dank je! Mijn verhoudingen zijn anders, mijn taille is smaller geworden. Moet alleen de jurk een beetje in laten nemen, in het middel zit ie te wijd, maar op de foto lost de riem dat op. Die gesp gaat nog verdwijnen, ik ga er een tailleband met strik omheen doen. Dat gaat er ongeveer zo uitzien:quote:Op zondag 19 december 2010 01:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelina: je jurk is ook erg mooi! Ik hou van die kleur rood, en je ziet er erg slank in uit! Ik lijk in dit soort jurken altijd snel een propje geloof ikBen je ook afgevallen de laatste tijd eigenlijk? Zou zo zeggen van wel!
serieus? ik ken anders ook genoeg hoogopgeleide mensen die ibuprofen/paracetamol gebruiken alsof het snoepgoed is..quote:Op zondag 19 december 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
En ik vind Ibu ook veel fijner dan Paracetamol. Misschien kunnen ze beter een opleidingsniveau aan de verkoop verbinden dan het product uit de schappen halen?.
super lekkerquote:
Dit soort opmerkingen vind ik echt nergens op slaanquote:Op zondag 19 december 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
En ik vind Ibu ook veel fijner dan Paracetamol. Misschien kunnen ze beter een opleidingsniveau aan de verkoop verbinden dan het product uit de schappen halen?.
Ik denk dat viking bedoelt dat ze apotheker oid moeten zijn ipv apothekers assistent, maar dan moet je het geloof ik gelijk bij de apotheek halen. Maar ze had het wel iets vriendelijker kunnen zeggen jaquote:Op zondag 19 december 2010 10:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen vind ik echt nergens op slaan![]()
Goeiemorgen! Vannacht door de sneeuw gereden en thuis afgezet, maar de twee die nog verder door moesten naar huis (Greys en Loveless85) zijn uiteindelijk gestrand in Utrecht.
netjes hoorquote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef CosmicGrrl het volgende:
was ooit actief hier in dit topic
heb een nieuw account, maargoed
het resultaat;
http://img221.imageshack.us/i/75548785.png/
ben er erg blij mee, nu nog het zo houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |