abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:00:17 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90049154
Het vorige deel: Slank # 1273 met TODO lijstjes

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:00:47 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90049180
fipo!!!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:01:25 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90049200
Dinsdag pas pay-day hier.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:01:36 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90049207
YEAH! Het is idd het nr van m'n ouders :D. Hebben een paar weken geleden 257 overgeboekt gekregen en snapten al niet waarvoor. Nou dan is er ws wel meer wat nog voor mij bestemd is.
Niet meer actief op Fok!
pi_90049227
Nou, graven! *O*
Ja doei.
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:02:47 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90049252
En een factuur sturen! :D
pi_90049301
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
YEAH! Het is idd het nr van m'n ouders :D. Hebben een paar weken geleden 257 overgeboekt gekregen en snapten al niet waarvoor. Nou dan is er ws wel meer wat nog voor mij bestemd is.
oh wat fijn *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90049316
Ah, dus je ouders zijn de mensen die... :P.

Nee, grapje. Fijn dat het opgehelderd is!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90049422
Jeej Vik! Da's fijn! ^O^

Hmm.. ik breek al dagen mijn hoofd over wat ik voor kerstcadeaus moet geven aan mijn familie.. Wat geven jullie als jullie iets geven? }:|
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:08:02 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90049454
Hahahaha, ja kaalplukken zal ik ze! }) . Nah, het zal hooguit om een paar honderd euro gaan. Net even gebeld en we gaan de rest ook nog even bekijken. Gelukkig heeft m'n pa z'n administratie beter op orde dan ik :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90049623
Ik heb mijn salaris al gehad. Plus eindejaarsbonus O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90049630
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90049649
hoi!
pi_90049683
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90049686
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
SPOILER
Doe niet zo raar, laiverd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_90049689
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:12 schreef Perruche het volgende:
hoi!
:W

Wanneer kom jij je riem ophalen?
pi_90049734
zo, lekker chillen op de bank :) :W
Ja doei.
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:17:34 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90049845
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
Whehehe :P.

quote:
Dat idd. Al kan ik me je angst wel een beetje voorstellen.

Troost: mijn ouders zijn al 46 jaar samen (riep ze nog maar een keer heel trots) en die vinden elkaar nog steeds keileuk! Meestal dan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90049953
Zo, helemaal alleen over in de bieb ;( moet tot 18.00-18.30 wachten tot we gaan eten :9
Ah damn ben het licht vergeten uit te doen op de plee's :(

Vik, wat fijn dat het nummer van je ouders is :D *O* *O* *O*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_90050035
De mijne al 38 jaar samen *; Ze belden gisteren, samen naar de Gamma om voor mij raufaser te kopen. En ze hebben donderdag samen in mijn huis geklust :7 (niet op de OUD-manier. Tenminste, dat denk ik niet *huuu*).

Morgen eens zien wat ze hebben gedaan.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_90050037
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
O+

Vik, wat fijn dat het terecht is.

zo, bijna ingepakt. Nog even wachten op de schone was...
pi_90050054
46 jaar hoeft nu ook niet weer direct, maar ik heb soms het gevoel alsof me gewoon een bepaalde tijd gegund is voor hij (of iemand anders, for that matter) erachter komt dat ik eigenlijk helemaal niet zo leuk of lief of wat dan ook ben. Zo is het immers al een paar keer gegaan.
pi_90050088
maar als je je daar druk over maakt dan kun je nergens meer van genieten. Gewoon genieten zolang het leuk en fijn is!

Zo, 2 pakjes bakpoeder in m'n koffer gestopt...
pi_90050135
Wat is lopend boodschappen doen een feest met dit weer O+ !
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:27:48 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90050251
Idd. Geen zorgen voor de dag van morgen, DaD! O+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:28:11 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90050263
Ik ga straks een film met Tilda Swinton kijken, de enige echte ijskoningin! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_90050269
DaD gewoon van genieten en je niet bezig houden met van die onzin gedachten ;)
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:29:19 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90050305
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Jagärtrut het volgende:
maar als je je daar druk over maakt dan kun je nergens meer van genieten. Gewoon genieten zolang het leuk en fijn is!

Zo, 2 pakjes bakpoeder in m'n koffer gestopt...
Nu maar hopen dat je niet aangehouden wordt bij de douane :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90050343
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat je niet aangehouden wordt bij de douane :P.
koffer wordt ingecheckt. En er staat bakpoeder op..Al heb ik wel bedacht dat ik de pakjes over ga doen in een plastic zakje ofzo, voordat ik ze op de post doe naar DaD. Scheelt portokosten, maar de post kan daar wel wat gek van opkijken, natuurlijk....
pi_90050534
Bedankt voor de lieve woorden. :*. Zulke gedachten zijn moeilijk te onderdrukken, af en toe...

Over naar echt belangrijke kwesties: wat eten jullie bij spaghetti carbonara, voor wat betreft groente?
pi_90050588
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden. :*. Zulke gedachten zijn moeilijk te onderdrukken, af en toe...

Over naar echt belangrijke kwesties: wat eten jullie bij spaghetti carbonara, voor wat betreft groente?
Tomaat
pi_90050918
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

Niet zoveel eigenlijk :@

Maar een frisse salade met sla, tomaat, komkommer en een lekkere dressing smaakt er goed bij.
pi_90051381
ik eet bij spaghetti carbonara meestal groenten uit de oven, ui, courgette, champignon, paprika :9

heb de biologische riblappen in de marinade liggen voor mijn stoofvlees morgen, heb er nu al zin in!
en doordat ik zo bezig was met wat ik morgen ga eten had ik voor vandaag geen inspiratie meer dus eet ik ovenfrietjes en een kroket en broccoli :')
ach ja, ik ben ook heel zielig vandaag want ongesteld dus dan mag dat best vind ik :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_90051725
Hoeveel sneeuw ligt er in Duitsland?
Beetje een slechte vraag trouwens :')
pi_90051954
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel sneeuw ligt er in Duitsland?
Beetje een slechte vraag trouwens :')
in Bremen behoorlijk wat. Maar Duitsland is groot!
pi_90052052
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in Bremen behoorlijk wat. Maar Duitsland is groot!
Ja daarom was het ook een slechte vraag!
De date probeert nu naar z'n ouders/naar Duitsland te komen. Ben benieuwd of het lukt!
En we hebben zondag afgesproken dus ben benieuwd of ie terug komt ;)
pi_90052077
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja daarom was het ook een slechte vraag!
De date probeert nu naar z'n ouders/naar Duitsland te komen. Ben benieuwd of het lukt!
En we hebben zondag afgesproken dus ben benieuwd of ie terug komt ;)
Waar in Dld?
pi_90052161
Oeh, ik ben trots op mijn filmpje, nu de andere 2 deadlines nog!
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:25:55 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90052513
Genieten DaD, ellende komt altijd onverwachts! En bang zijn is de grootste angst... zonde dus!

Stap er in met volle overgave en geniet.
Je wordt geboren, je gaat dood en tussendoor moet je zoveel mogelijk leuke dingen doen.
Hoe het ook loopt, heb je iig een leuke tijd gehad :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 17 december 2010 @ 18:46:18 #40
70532 loveli
N
pi_90053318
w/
crap in = crap out
pi_90053482
fuck, de klm site zegt dat m'n vlucht al gecancelled is. Zo maar even bellen....
pi_90053663
Ik zou visite krijgen dus ik had muffins gebakken maar nu heb ik ze zelf allemaal maar opgegeten want de visite heeft afgebeld.

Wel van die vieze kruidcake muffins, dus maar beter dat ik ze niet aan mijn visite gegeven heb..
pi_90053760
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Ewelina het volgende:

[..]

:W

Wanneer kom jij je riem ophalen?
Voorlopig niet :P veel te druk man, 40 uur werken. En het is ook te koud :D Maar erg in de weg ligt 'ie niet toch?
pi_90054091
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar erg in de weg ligt 'ie niet toch?
Jawel, enorm! Hij neemt zoveel ruimte in beslag... ;)
pi_90054443
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Jagärtrut het volgende:
fuck, de klm site zegt dat m'n vlucht al gecancelled is. Zo maar even bellen....
k*t
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:21:42 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90054894
Hopen dat ie nog gaat Nynk :Y Zou wel erg klote zijn anders!

Zo maar even douche en naar bed, morgen moeten we allebei er om 4.30 uur eruit, daarna nog 3 x :')
pi_90054980
Dat zou balen zijn Nyn! -O-

Muhh, ik verveel me nu al. :@
pi_90055036
nee, dat is balen. Ik ben omgeboekt op een vlucht voor zondag. Een dag minder met de duutser, en ik heb geen huis....het huis waar ik nu woon komt de bewoner morgen weer terug. Godverdomme.
pi_90055108
:{ Klote...
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:26:10 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90055132
:o Dat is zachtjes uitgedrukt erg onpraktisch!
pi_90055143
ah wat shit zeg Nynke -O-
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:28:10 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90055242
Idd, wat kut zeg, Nynke -O-. Wat nu?
Niet meer actief op Fok!
pi_90055479
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
nee, dat is balen. Ik ben omgeboekt op een vlucht voor zondag. Een dag minder met de duutser, en ik heb geen huis....het huis waar ik nu woon komt de bewoner morgen weer terug. Godverdomme.
Biedt de KLM ook schadevergoeding of een hotelovernachting oid? Dan kan je in elk geval ergens terecht.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_90055545
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Biedt de KLM ook schadevergoeding of een hotelovernachting oid? Dan kan je in elk geval ergens terecht.
ze wisten niet zeker of ze dat zouden vergoeden, de man met wie ik sprak kon me dat niet vertellen, en het bureau wat daar over gaat is dicht.

Maar, het is al geregeld, ik kan in het apartement waar ik in januari ga wonen terecht. Ik baal er wel van, want dat zit vol met spullen van de huidge bewoner, en dat vind ik wat ongemakkelijk...
pi_90055625
*Valt binnen: bedankt voor jullie kaartje!! Wat ontzettend lief O+ O+ O+

Jee Nynke dat is mooi kut! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90055644
Balen Jagär, maar ik ben blij dat je onderdak bent.
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:38:29 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90055770
Phaidra O+ Hoe gaat het nu?

Fijn Nyn dat je onderdak hebt
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:41:05 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90055908
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Phaidra het volgende:
Hehe, eindelijk is 'ie er *O*. We (ik iig :@) begonnen ons al een beetje zorgen te maken.
Niet meer actief op Fok!
pi_90055956
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehe, eindelijk is 'ie er *O*. We (ik iig :@) begonnen ons al een beetje zorgen te maken.
ik ook..
pi_90056009
ah het kaartje is er O+

Hoe is het nou met je moeder Phaidra?
pi_90056962
Die rot TNT staking ook... ;)

Het gaat eigenlijk erg goed, de trachiostoma scheelt behoorlijk. Al schoot 'ie vanochtend een paar keer los, zit lekker stevig :D . Praten lukt nog niet zo goed, schrijven echter wel. En ze staat op de wachtlijst om overgeplaatst te worden naar een ander ziekenhuis. Misschien maandag!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90057094
Kan je vast wennen in je nieuwe huis jag !
Lekker stamppot gegeten :9
Fijn dat je mama naar een ziekenhuis dichterbij mag phaidra!
pi_90057134
De weg was wel een ramp vandaag: Zaandam - Amstelveen 2 uur, Amstelveen - Hoofddorp 1 uur :') En dat ruim buiten de spits...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_90057937
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Phaidra het volgende:

Jee Nynke dat is mooi kut! :*
:*
Ja doei.
pi_90058020
en in plaats van in m'n nieuwe huis slapen, dat nog vol staat met de spullen van de vorige bewoner en waar ik eerst grondig zou moeten opruimen en schoonmaken enzo, kan ik ook in een hotel slapen, ik krijg 60 euro per nacht van de reisverzekering, als klm het niet vergoedt....
pi_90058503
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Jagärtrut het volgende:
en in plaats van in m'n nieuwe huis slapen, dat nog vol staat met de spullen van de vorige bewoner en waar ik eerst grondig zou moeten opruimen en schoonmaken enzo, kan ik ook in een hotel slapen, ik krijg 60 euro per nacht van de reisverzekering, als klm het niet vergoedt....
Doen. Jij ziet nog eens een hotel daar, met je woonperikelen.Vorige was duur maar lekker toch?
pi_90059849
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Doen. Jij ziet nog eens een hotel daar, met je woonperikelen.Vorige was duur maar lekker toch?
heerlijk. Ja, ik denk dat ik het ook doe. Scheelt gedoe met ontbijt kopen, bed opmaken en afhalen als ik weer wegga, spul van de oude bewoner verplaatsen en weer terugleggen...
  vrijdag 17 december 2010 @ 21:37:25 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90062217
Yay kaartje is gearriveerd O+ Fijn dat het vrij goed gaat, Phaidra!

Jagärtrut: mooi ruk -O- Wel hotel, dat kan wel leuk zijn O+

Ik zit me nu al af te vragen of de fietspaden morgenochtend schoon genoeg zullen zijn voor Zumba oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_90062946
zo, ik verblijf morgennacht in het best western hotel uppsala. Niet verkeerd, denk ik..
pi_90062958
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:49 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, ik verblijf morgennacht in het best western hotel uppsala. Niet verkeerd, denk ik..
Lekker!
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:31:48 #71
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_90065434
Fijn dat dat kan nynke!
Ik ben net terug uit Amsterdam, na ruim een uur op duivendrecht te hebben gewacht kwam er toch nog een stoptrein, in totaal 3 uur ofzo over gedaan, maar ik ben allang blij dat ik thuis ben!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_90065576
hier is het eigenlijk goed begaanbaar :)

Samen met lief lekker naar de stad geweest, kleding gescoord, wat make up gehaald en nog wat tips gekregen van de MAC mevrouw, da's altijd mooi meegenomen :Y

En nog van die speciale tijdelijke smaakjes gehaald voor onze nespresso :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90065999
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef _aurum_ het volgende:
hier is het eigenlijk goed begaanbaar :)

Samen met lief lekker naar de stad geweest, kleding gescoord, wat make up gehaald en nog wat tips gekregen van de MAC mevrouw, da's altijd mooi meegenomen :Y

En nog van die speciale tijdelijke smaakjes gehaald voor onze nespresso :9
Die nespresso smaakjes zijn :9~
pi_90066233
we gaan ze morgen testen, ik ben benieuwd :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90070314
Oooh Jag, wat een gedoe! Ik hoop dat je weer zo snel mogelijk bij de Duutser bent!

Phaidra, wat een goed nieuws! Heerlijk!
pi_90071187
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef Phaidra het volgende:
Die rot TNT staking ook... ;)

Het gaat eigenlijk erg goed, de trachiostoma scheelt behoorlijk. Al schoot 'ie vanochtend een paar keer los, zit lekker stevig :D . Praten lukt nog niet zo goed, schrijven echter wel. En ze staat op de wachtlijst om overgeplaatst te worden naar een ander ziekenhuis. Misschien maandag!
wat een fijn nieuws :*

truste iedereen die dit nog leest! :*
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 18 december 2010 @ 01:29:24 #77
70532 loveli
N
pi_90074767
trusten!

*licht uit*
crap in = crap out
  zaterdag 18 december 2010 @ 03:03:37 #78
331 Merel
Be here now.
pi_90076524
Ik doe het licht weer even aan hoor!

Vanavond kerstfeest nr.2 gehad. En heb me gedragen! Taxi vinden daarna was nog gedoe, maar gelukt. Nu logeren bij een vriend die echt irritant dronken was toen ik thuis kwam, dus die heb ik maar naar bed geschopt. Zo zelf ook maar eens doen :O
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 18 december 2010 @ 04:59:26 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90077270
*Licht aangelaten door Merel*
Goedemorgen
*kwark eet*
pi_90077492
Mogge!
pi_90077674
Goedemorgen. :).
pi_90077691
Goedemorgen D&D!

Wat ga je eigenlijk met je nietgrotemensenbaan doen nu je een welgrotemensenbaan in de wacht gesleept hebt?
pi_90077789
Ik blijf voorlopig nog even, maar dan wel maar voor één zaterdag(middag) in de twee weken, en geen koopavonden meer. Ik zou het best wel jammer vinden om weg te gaan, heb zulke geweldige collega's! Maar als dit niet wil, dan ga ik helemaal stoppen.

Off to work! :W .
  zaterdag 18 december 2010 @ 09:10:56 #84
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_90077957
Werkze DaD!

ik ben al voor de 2e morgen op rij met keelpijn wakker geworden.. zul je zien dat ik ziek word nu de stress wat begint te zakken }:|

hebben jullie nog fijne weekendplannen?

ik ga maandag vragen op mijn baan (die ik voor 2 maanden had en nu nog 7 mag blijven) of ik een schaal hoger kan worden ingeschaald, want ik ben een schaal onder mijn niveau gezet..
En de dag voor kerst heb ik contractbespreking met de andere baan! Spannend zeg allemaal, dat heb ik nog nooit eerder gedaan :o
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_90078045
Zeg Merel, doe het licht eens uit in de toekomst!

OH, ik baal zo van die situatie met de vluchten. Ik bedoel het is niet anders...maar zondag zou de enige dag zijn de komende tijd die de Duutser en ik samen zouden hebben.. Maandagavond heeft hij iets met het werk, dinsdag moet hij tot half 9 lesgeven en is daarna afgedraaid en moet nog pakken...en woensdag gaan we naar onze ouders...Nu kom ik zondag om zes uur afgepeigerd aan. Als ik dan al aan kom..
pi_90078050
het grote voordeel van de sitautie is dat ik me niet hoef te stressen over verhuizen en degelijke, anders had ik nu al lang op gemoeten en dingen moet inpakken enzo..nu lig ik nog in bed met laptop..
pi_90078080
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Werkze DaD!

ik ben al voor de 2e morgen op rij met keelpijn wakker geworden.. zul je zien dat ik ziek word nu de stress wat begint te zakken }:|

hebben jullie nog fijne weekendplannen?

ik ga maandag vragen op mijn baan (die ik voor 2 maanden had en nu nog 7 mag blijven) of ik een schaal hoger kan worden ingeschaald, want ik ben een schaal onder mijn niveau gezet..
En de dag voor kerst heb ik contractbespreking met de andere baan! Spannend zeg allemaal, dat heb ik nog nooit eerder gedaan :o
tof zeg! Ik ben echt heel blij voor je!

Over weekeindplannen: vandaag niet zo veel, spullen naar m'n nieuwe appartement verhuizen, wat door de stad lopen en relaxen..Gek, ineens heb ik een dag over die niet in m'n planning past.

Morgen vliegvelden enzo..
  Vis een optie? zaterdag 18 december 2010 @ 09:28:43 #88
70532 loveli
N
pi_90078090
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:10 schreef _Calimero_ het volgende:
http://www.amazon.com/You(...)-Cohen/dp/0553281097

Moet ik ook nog eens lezen ;)
crap in = crap out
pi_90078266
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg Merel, doe het licht eens uit in de toekomst!

OH, ik baal zo van die situatie met de vluchten. Ik bedoel het is niet anders...maar zondag zou de enige dag zijn de komende tijd die de Duutser en ik samen zouden hebben.. Maandagavond heeft hij iets met het werk, dinsdag moet hij tot half 9 lesgeven en is daarna afgedraaid en moet nog pakken...en woensdag gaan we naar onze ouders...Nu kom ik zondag om zes uur afgepeigerd aan. Als ik dan al aan kom..
Laten omboeken naar Luik kon niet? Of Maastricht Aachen Airport? Daar vliegen ze nog wel meen ik. Vind het echt zo rot voor jullie :{
pi_90078301
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Laten omboeken naar Luik kon niet? Of Maastricht Aachen Airport? Daar vliegen ze nog wel meen ik. Vind het echt zo rot voor jullie :{
Nee, helaas. Ach ja. Niets aan te doen. Ik ga vannacht lekker luxe in een hotel slapen, en heel hard hopen dat de vluchten morgen wel gaan...
pi_90078414
goedemorgen! wat balen Nynke, dat je vastzit.

was gisteren op congres waar ook een aantal mensen afwezig waren ivm vastgesneeuwd in diverse Europese landen. dinertje erna was erg gezellig en erg lekker, maar moest wel 45 minuten naar huis schuifelen over ijs en sneeuw.

net verslapen want mn wekker wekt niet meer op mn foon, die is gewoon stil! hoef er gelukkig pas om 11 uur te zijn, maar lopend duurt dat allemaal wat langer... had voor t congres nog willen printen enzo, hebben een presentatietje vanmiddag met de hele projectgroep. dat gaat nu niet meer lukken want zit nog halfnakend...

vanavond concert vriendje en dan ben ik wel weer actief genoeg geweest voorlopig.
Kwak
pi_90078443
Hoe is het met je buik, kwak? Kan je al weer wat eten naar binnen krijgen?
En bevalt in je eigen huis zijn alweer wat beter?
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:03:05 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90078453
Mogge :)
pi_90078465
Ik had het congres geskipt Kwak, dus ik vind je echt een heldin :Y
Ik denk altijd dat mijn grenzen veel lager liggen dan ze echt liggen :@ :')
Nou ja, ik kom er ook wel, alleen een stuk langzamer :P

Ik baal wel dat ik de verhuisdozen van mijn collega niet kon lenen (die wat gevallen is en dus niet kon komen werken). Had ik die wel dan had ik nu alles al ingepakt, moet nu waarschijnlijk eerst dozen legen in het nieuwe huis en dan terug. Ach ja.

De keukenkastjes zijn bijna leeg 8-)
pi_90078466
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge :)
Mogge! Lekker uitgeslapen?
pi_90078485
En de kaartlezer gaat mee naar mijn ouders, dus ik hoop vanavond mijn klustopique te kunnen openen :9
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:07:48 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90078489
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Mogge! Lekker uitgeslapen?
Uiteindelijk wel :D. Was om 6:30 klaarwakker, maar ben uurtje later nog weer in slaap gevallen. Fietsen zat er toch niet in want trotse bezitster van een auw-lijf na lange wachten in de kou op CS gister :'). Dus lekker rustig aan. Durf toch niet te fietsen of te autorijden met die ijsbanen die voor wegen door moeten gaan :D.
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:08:55 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90078501
Goeiemorgen :W.

Ik lag ook wakker tot een uur of 2:30. Ga straks miss een sneeuwpop maken met Nachtwacht :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90078521
goedemorgen!

Ik wel! Wat heb ik heerlijk geslapen! Gisteravond lekker een Stargate Marathon gehouden, toen om half 1 maar 's gaan slapen en nu rond half 10 wakker! O+ Ga er vandaag een rustig/productief dagje van maken!
Zo eerst lekker ontbijten, dan alvast wat kerstboodschapjes doen (gisteren al een groot blok Old Amsterdam voor 't kaasplankje gehaald in de aanbieding bij de Jumbo, evenals Hertog Jan!) en beginnen met m'n tentamen-essay voor 20th-century American Literature O+ heb leuke essay onderwerpen en 15 boeken uit de bieb meegenomen, dus kan wel vooruit!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')