oh wat fijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
YEAH! Het is idd het nr van m'n ouders. Hebben een paar weken geleden 257 overgeboekt gekregen en snapten al niet waarvoor. Nou dan is er ws wel meer wat nog voor mij bestemd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe niet zo raar, laiverd.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef sigme het volgende:
[..]WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat idd. Al kan ik me je angst wel een beetje voorstellen.quote:Doe niet zo raar, laiverd.
Troost: mijn ouders zijn al 46 jaar samen (riep ze nog maar een keer heel trots) en die vinden elkaar nog steeds keileuk! Meestal dan.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe niet zo raar, laiverd.![]()
Vik, wat fijn dat het terecht is.
zo, bijna ingepakt. Nog even wachten op de schone was...
Nu maar hopen dat je niet aangehouden wordt bij de douanequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef Jagärtrut het volgende:
maar als je je daar druk over maakt dan kun je nergens meer van genieten. Gewoon genieten zolang het leuk en fijn is!
Zo, 2 pakjes bakpoeder in m'n koffer gestopt...
koffer wordt ingecheckt. En er staat bakpoeder op..Al heb ik wel bedacht dat ik de pakjes over ga doen in een plastic zakje ofzo, voordat ik ze op de post doe naar DaD. Scheelt portokosten, maar de post kan daar wel wat gek van opkijken, natuurlijk....quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je niet aangehouden wordt bij de douane.
Tomaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden.. Zulke gedachten zijn moeilijk te onderdrukken, af en toe...
Over naar echt belangrijke kwesties: wat eten jullie bij spaghetti carbonara, voor wat betreft groente?
Niet zoveel eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Over naar echt belangrijke kwesties: wat eten jullie bij spaghetti carbonara, voor wat betreft groente?
in Bremen behoorlijk wat. Maar Duitsland is groot!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel sneeuw ligt er in Duitsland?
Beetje een slechte vraag trouwens
Ja daarom was het ook een slechte vraag!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in Bremen behoorlijk wat. Maar Duitsland is groot!
Waar in Dld?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja daarom was het ook een slechte vraag!
De date probeert nu naar z'n ouders/naar Duitsland te komen. Ben benieuwd of het lukt!
En we hebben zondag afgesproken dus ben benieuwd of ie terug komt
Voorlopig nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wanneer kom jij je riem ophalen?
Jawel, enorm! Hij neemt zoveel ruimte in beslag...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar erg in de weg ligt 'ie niet toch?
k*tquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Jagärtrut het volgende:
fuck, de klm site zegt dat m'n vlucht al gecancelled is. Zo maar even bellen....
Biedt de KLM ook schadevergoeding of een hotelovernachting oid? Dan kan je in elk geval ergens terecht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
nee, dat is balen. Ik ben omgeboekt op een vlucht voor zondag. Een dag minder met de duutser, en ik heb geen huis....het huis waar ik nu woon komt de bewoner morgen weer terug. Godverdomme.
ze wisten niet zeker of ze dat zouden vergoeden, de man met wie ik sprak kon me dat niet vertellen, en het bureau wat daar over gaat is dicht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Biedt de KLM ook schadevergoeding of een hotelovernachting oid? Dan kan je in elk geval ergens terecht.
Hehe, eindelijk is 'ie erquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Phaidra het volgende:
*Valt binnen: bedankt voor jullie kaartje!! Wat ontzettend lief![]()
![]()
![]()
ik ook..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk is 'ie er. We (ik iig
) begonnen ons al een beetje zorgen te maken.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef Phaidra het volgende:
*Valt binnen: bedankt voor jullie kaartje!! Wat ontzettend lief![]()
![]()
![]()
Jee Nynke dat is mooi kut!
Doen. Jij ziet nog eens een hotel daar, met je woonperikelen.Vorige was duur maar lekker toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef Jagärtrut het volgende:
en in plaats van in m'n nieuwe huis slapen, dat nog vol staat met de spullen van de vorige bewoner en waar ik eerst grondig zou moeten opruimen en schoonmaken enzo, kan ik ook in een hotel slapen, ik krijg 60 euro per nacht van de reisverzekering, als klm het niet vergoedt....
heerlijk. Ja, ik denk dat ik het ook doe. Scheelt gedoe met ontbijt kopen, bed opmaken en afhalen als ik weer wegga, spul van de oude bewoner verplaatsen en weer terugleggen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Doen. Jij ziet nog eens een hotel daar, met je woonperikelen.Vorige was duur maar lekker toch?
Lekker!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:49 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, ik verblijf morgennacht in het best western hotel uppsala. Niet verkeerd, denk ik..
Die nespresso smaakjes zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef _aurum_ het volgende:
hier is het eigenlijk goed begaanbaar
Samen met lief lekker naar de stad geweest, kleding gescoord, wat make up gehaald en nog wat tips gekregen van de MAC mevrouw, da's altijd mooi meegenomen
En nog van die speciale tijdelijke smaakjes gehaald voor onze nespresso
wat een fijn nieuwsquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef Phaidra het volgende:
Die rot TNT staking ook...![]()
Het gaat eigenlijk erg goed, de trachiostoma scheelt behoorlijk. Al schoot 'ie vanochtend een paar keer los, zit lekker stevig. Praten lukt nog niet zo goed, schrijven echter wel. En ze staat op de wachtlijst om overgeplaatst te worden naar een ander ziekenhuis. Misschien maandag!
tof zeg! Ik ben echt heel blij voor je!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Werkze DaD!
ik ben al voor de 2e morgen op rij met keelpijn wakker geworden.. zul je zien dat ik ziek word nu de stress wat begint te zakken![]()
hebben jullie nog fijne weekendplannen?
ik ga maandag vragen op mijn baan (die ik voor 2 maanden had en nu nog 7 mag blijven) of ik een schaal hoger kan worden ingeschaald, want ik ben een schaal onder mijn niveau gezet..
En de dag voor kerst heb ik contractbespreking met de andere baan! Spannend zeg allemaal, dat heb ik nog nooit eerder gedaan
http://www.amazon.com/You(...)-Cohen/dp/0553281097quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:10 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga maandag vragen op mijn baan (die ik voor 2 maanden had en nu nog 7 mag blijven) of ik een schaal hoger kan worden ingeschaald, want ik ben een schaal onder mijn niveau gezet..
En de dag voor kerst heb ik contractbespreking met de andere baan! Spannend zeg allemaal, dat heb ik nog nooit eerder gedaan
Laten omboeken naar Luik kon niet? Of Maastricht Aachen Airport? Daar vliegen ze nog wel meen ik. Vind het echt zo rot voor julliequote:Op zaterdag 18 december 2010 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg Merel, doe het licht eens uit in de toekomst!
OH, ik baal zo van die situatie met de vluchten. Ik bedoel het is niet anders...maar zondag zou de enige dag zijn de komende tijd die de Duutser en ik samen zouden hebben.. Maandagavond heeft hij iets met het werk, dinsdag moet hij tot half 9 lesgeven en is daarna afgedraaid en moet nog pakken...en woensdag gaan we naar onze ouders...Nu kom ik zondag om zes uur afgepeigerd aan. Als ik dan al aan kom..
Nee, helaas. Ach ja. Niets aan te doen. Ik ga vannacht lekker luxe in een hotel slapen, en heel hard hopen dat de vluchten morgen wel gaan...quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Laten omboeken naar Luik kon niet? Of Maastricht Aachen Airport? Daar vliegen ze nog wel meen ik. Vind het echt zo rot voor jullie
Mogge! Lekker uitgeslapen?quote:
Uiteindelijk welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |