abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90095020
Ohh Aventura, wat rot zeg, ik kan me heel goed voorstellen dat je een beetje in een dip raakt op deze manier, ik hoop enorm voor je dat het niet te lang glad blijft en je je gauw weer een beetje meer deel van de wereld kunt voelen! T komt ook zo ongelukkig samen nu allemaal..

Thnx Tankgirl!! Inderdaad...whoehoeeeeeeeeeee *O* 20 weken!! *O*

En we hebben net de SEO gehad en alles leek goed, tis nog steeds een manneke, maar wel een klein manneke, Lena liep bij deze termijn al iets voor en was uiteindelijk bijna 8 pond, onze kleine man loopt juist (en dan vooral zn hoofdje) een weekje achter, maar goed, wie weet moet zn groeispurt nog komen een dezer dagen, geen zorgen in ieder geval, maar ze houden t in de gaten. Hij heeft een ander profieltje als Lena, althans, een ander neusje, in t mondje zag ik wel wat herkenbaars en door zn manier van liggen zag ik Lena in dr bedje liggen op precies dezelfde manier O+ En nu is onze kleine mup uit logeren, terwijl ik juist zo'n zin had om haar even een stevige knuffel te geven nadat we net even zo lekker naar haar kleine broer mochten gluren O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:00:52 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90095071
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat balen zeg Aventura. Logisch dat je eigenlijk niet naar buiten durft met die gladheid. Je mag ook niks anders slikken dan paracetamol ofwel?

Ik ben die primperan en emesafene zo beu heel mijn kont doet er pijn van.
Nee ik kan alleen paracetamol nemen.

Moest een beetje lachen over je zetpillen, sorry. Dat lijkt me ook geen pretje :P
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:02:23 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90095137
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:59 schreef Poppedein het volgende:
Ohh Aventura, wat rot zeg, ik kan me heel goed voorstellen dat je een beetje in een dip raakt op deze manier, ik hoop enorm voor je dat het niet te lang glad blijft en je je gauw weer een beetje meer deel van de wereld kunt voelen! T komt ook zo ongelukkig samen nu allemaal..

Thnx Tankgirl!! Inderdaad...whoehoeeeeeeeeeee *O* 20 weken!! *O*

En we hebben net de SEO gehad en alles leek goed, tis nog steeds een manneke, maar wel een klein manneke, Lena liep bij deze termijn al iets voor en was uiteindelijk bijna 8 pond, ons kleine man loopt juist (en dan vooral zn hoofdje) een weekje achter, maar goed, wie weet moet zn groeispurt nog komen een dezer dagen, geen zorgen in ieder geval, maar ze houden t in de gaten. Hij heeft een ander profieltje als Lena, althans, een ander neusje, in t mondje zag ik wel wat herkenbaars en zn door zn manier van liggen zag ik Lena in dr bedje liggen op precies dezelfde manier O+ En nu is onze kleine mup uit logeren, terwijl ik juist zo'n zin had om haar even een stevige knuffel te geven nadat we net even zo lekker naar haar kleine broer mochten gluren O+
Wat speciaal O+
pi_90095409
jaja lach mij maar uit ;)
Ik ga de talkpoeder maar een uitproberer ofzo.
pi_90095557
*O* Poppedein alweer 20 weken *O*
Wat fijn dat de SEO goed was, hopelijk trekt de groei binnenkort aan bij je ventje!
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:15:12 #46
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90095649
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
jaja lach mij maar uit ;)
Ik ga de talkpoeder maar een uitproberer ofzo.
Ik hoop dat het doel de middelen heiligt iig :)
pi_90096186
Tankgirl have fun tonight!

Aventura, even een :* voor jou. Hopelijk ben je je dip snel te boven (en is de gladheid snel over)!

Poppedein een *O* voor je 20 weken mijlpaal!

F_R wat leuk dat je kleertjes hebt gekocht! Hopelijk wordt de wolk voor jou snel wat rozer meis!
pi_90096308
Jeempie Poppedein, je bent gewoon al op de helft joh!! wat is dat snel gegaan!
en fijn dat de SEO goed was; en dat weekje komt vast ook helemaal in orde.
En het is gewoon ECHT ECHT ECHT een jongetje!

*O*

en ik ben benieuwd wie jij denkt dat ik ben ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 december 2010 @ 20:34:47 #49
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90096479
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben vandaag de 1e babykleertjes gekocht. Toch wel een apart idee dat straks ons kindje dat aan gaat hebben.
ik heb deze zwangerschap werkelijk nog geen enkel kledingstuk gekocht voor de baby moet ik bekennen :@ Ik heb nog liggen van jan (voornamelijk boxpakjes en rompertjes) en ik kreeg een paar weken geleden een tas vol van een tante, en afgelopen week nog eens drie dozen kleding via m'n schoonvader. We zijn, deze zwangerschap is de jongste in de fam's, een beetje de "dump-plek" voor babyspul :@ het enige wat ik tot nu toe bewust heb gekocht is de muziek-dino (draak?) van de HEMA. Jan had de uil gekregen als muziekdoosje, baby krijgt de draak :)

deze dus.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90096724
Die is schattig DJMO!! Heb je nog Nijntje-spulletjes gekregen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 december 2010 @ 20:43:32 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90096899
Er zit ook Nijntje spul bij :Y En onlangs van een lieve OUD-er een pak gekregen met wat positiekleding en spulletjes voor Jan en de Baby, en ook daar zaten Nijntje dingen bij, het was het eerste waar m'n oog op viel toen ik de doos opende ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_90097496
Ook de mobile???
pi_90098947
Oe showkloon nou heb ik ook ineens een idee wie je bent!
Poppedein fijn dat alles goed was!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90099256
Poppedein, fijn dat alles er goed uitzag! En hier heeft juist het hoofdje een enorme spurt doorgemaakt. Maar maf is het wel, he, dat je tweede anders groeit dan je eerste? Op een of andere manier verwacht ik telkens een herhaling van zetten, net alsof ik maar één soort kind af kan leveren. :+

Mefke, ik heb begrepen dat je wat minder kans hebt op een dochter nu je al een zoon hebt. Ik zou de statistieken er eens op na moeten slaan.

Pff, ik heb echt een rotdag. Man, wat voel ik me labiel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90101401
Claudia, ik hoop dat een beetje slaap wonderen doet!

Ik vergelijk ook telkens tussen deze zwangerschap en de vorige, maar er zijn zoveel verschillen. Toen voelde ik pas wat met iets van 22 weken, nu met 14 ofzo. Toen was ik met 13 weken zo blij met mijn positiebroeken en smokkelde ik al weken met eigen broeken, nu had ik vandaag een positiebroek aan en dat ding bleef van mijn kont zakken. Grappig!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 december 2010 @ 22:35:28 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90101563
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:54 schreef twentemeisje het volgende:
Ook de mobile???
nee die niet ;)

Ik word af en toe flink verbouwd door zoonlief .. vanmiddag zat hij tegen m'n ribben aan, was vergeten hoe dat voelde .. *AU*

Claudia: minder kans op een dochter wanneer je al een zoon hebt? En als je een dochter en een zoon hebt? Hoe zit het dan? :D

zaterdag 18 december 2010 @ 23:02:53 #57
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90102857
Showkloon, ik heb ook een heel klein vermoeden, maar moet nog verder gaan spitten :D

Ik ben er ook al achter dat ik twee verschillende zwangerschappen heb, ben dus niet de enige.

Poppedein gewoon al op de helft!

En ik heb ook nog helemaal niets voor de baby gekocht. Wordt toch maar eens een beetje tijd denk ik
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 19 december 2010 @ 01:55:45 #58
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90110161
*gluurt ook ff om het hoekje*

ff jompelen voor Poppedein dr mooie mannetje *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 19 december 2010 @ 08:30:53 #59
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_90113572
mefke jij krijgt gewoon een meisje ;)

f_r leuk zo een eerste kleertjes blijft speciaal.

poppedein gefeliciteerd met je mijlpaal *O* wat fijn dat de SEO goed was. dat weekje komt vast wel goed. ;)

claudia vandaag een nieuwe dag. :*

wij hebben ook nog niks gekocht. ik ga ook wachten tot ik weet wat het word en dan kan ik kijken wat ik heb en niet heb. al had ik vorige week wel bijna een kinderwagen gekocht maar manlief wil nog wachten. terwijl het een koopje was. :{

iemand een idee of je kinderen mee mag nemen naar een pretecho? hoe je die het beste kan zoeken?
  zondag 19 december 2010 @ 08:51:16 #60
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90113656
Nou is het officieel, we zijn 20 weken zwanger vandaag!!! *O* *O*

Sja, zoals ik al had voorspeld zat mijn vriendin al de hele tijd naar mijn buik(je) te gluren, dus toen ik zei dat ik iets belangrijks had te vertellen, zei ze gelijk al: je bent zwanger!

Maar ze vonden het allebei erg leuk :)

Aventura, Claudia, F_R en iedereen die het nodig heeft een dikke :* van mij
Poppedein we gaan er vanuit dat qua groei het dadelijk allemaal in orde komt!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 19 december 2010 @ 09:36:53 #61
238474 Jeetjejom
pi_90113923
Rotsje, ik heb de vorige keer de SEO bij een echobureau gedaan en daar mocht je gewoon mensen meenemen hoor! Deze keer hebben we het niet gedaan, ik weet niet of het in het zh ook mag namelijk
Jouw warmte is genoeg
pi_90113940
*O* Thnx voor jullie lieve reacties!

*O* Tank 20 weken!! *O* Mooie mijlpaal! Was het niet gister dat we 2 streepjes piesten trouwens?

Rotsje, bij een pretecho is het volges mij nooit een probleem om je kinderen mee te nemen, ik weet natuurlijk niet hoe oud je kinderen zijn ( O-) ) Maar je betaald zelf voor die echo, en als jij het niet vervelend vind dat je je wellicht minder op de beelden kunt concentreren omdat je aandacht ook naar je andere kinderen gaat dan is dat vooral "jouw" probleem. Bij de medische echo's en vooral de SEO is het belangrijk dat de echoscopist goed en geconcentreerd zijn werk kan doen en met een juiste diagnose kan komen, dus daar ligt het weer wat anders. Volgens mij zijn er genoeg mensen die júist een pretecho maken omdat ze hun kindjes ook mee willen nemen en uitgebreid hun commentaar willen kunnen laten geven!

Claudia...je bent gewoon bijna7 weken, ongelooflijk zeg! En tis inderdaad wat je zegt, (on)bewust vergelijk je je 2e zwangerschap continue met je eerste, op sommige vlakken is het dan heel snel duidelijk en normaal dat t deze keer anders verloopt; een ander soort buik, wel of niet misselijk, wel of geen last van je bekken etc., Maar idd qua groei, ik ben er gewoon nooit anders vanuit gegaan dat dit kindje anders zou kunnen groeien dan Lena deed, helemaal omdat het een jongetje is dit keer, ik mn hoofd verwacht ik een 8p+er, evenals ik me ook echt werkelijk niet zou kunnen voorstellen dat ik dit keer bij 38-39 weken al zou gaan bevallen en éigenlijk had ik datzelfde gevoel al een beetje met het geslacht. Tuurlijk wist ik dat ik evengoed weer 50% kan had, maar dat ik ook werkelijk echt jongentjes kan bakken vind ik nog steeds een beetje onwerkelijk (en nog onwerkelijker dat ik dat gevoel nú al heb ipv dat ik eerst 15 dochters heb gebaard en toen ineens een zoon kreeg, haha)

En tóch stiekem baart die groeiachterstand me stiekem meer zorgen dan ik toe wilde geven of mijn collega deed overkomen. Het gemiddelde kwam dan wel op 19+1 uit bij 20+0 wkn, maar mijn inziens kwam dat vooral doordat ook deze kleine man weer lange benen heeft, de kleine hersenen, 1 van de belangrijkste metingen, kwam op 18+4 en dat zit me tóch niet lekker, dus ik geloof dat ik straks nog maar even ga bellen voor wat geruststellende woorden...
  zondag 19 december 2010 @ 09:43:06 #63
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_90113968
Jeetjejom de SEO moet in het ziekenhuis hier en daar mogen geen kinderen bij zijn. wij nemen ook niemand mee voor de SEO. daarom dat ik dacht misschien leuk om een pretecho te laten maken waar de kinderen bij zijn. leek me wel leuk voor ze om het een keer mee te maken en hun zusje of broertje te zien in de buik :)

poppedein gewoon bellen :*
pi_90114028
quote:
Op zondag 19 december 2010 09:38 schreef Poppedein het volgende:
En tóch stiekem baart die groeiachterstand me stiekem meer zorgen dan ik toe wilde geven of mijn collega deed overkomen. Het gemiddelde kwam dan wel op 19+1 uit bij 20+0 wkn, maar mijn inziens kwam dat vooral doordat ook deze kleine man weer lange benen heeft, de kleine hersenen, 1 van de belangrijkste metingen, kwam op 18+4 en dat zit me tóch niet lekker, dus ik geloof dat ik straks nog maar even ga bellen voor wat geruststellende woorden...
Ik kan me levendig voorstellen dat je je zorgen maakt.
Geen kans op een meetfout hier of daar? De ruime week tussen de inschattingen bij 2 echo's 2 dagen na elkaar hebben mij wel iets minder doen geloven dat zo'n echo een precisiemeting is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_90114098
Die optie zou ik absoluut in mijn achterhoofd gehouden hebben als ik niet wist wat voor ongelooflijk doorgewinterde echoscopiste mijn collega is...laat t dan eens een keer een dag of hooguit 2 schelen, maar die ruime week verschil die blijft er, wellicht heeft ze m zelfs nog wel te ruim gemeten.
Ik merk nu dat ik mezelf gisteren als echoscopiste & verloskundige gerustgesteld heb, of eigenlijk was van geruststellen niet eens sprake, het was voor mezelf gewoon een zakelijke aanname, vannacht heb ik me er als moeder zorgen overgemaakt en ieder ander zou dan ook gebeld hebben ter geruststelling, dus moet ik zelf nu ook gewoon maar even in díe rol blijven.
pi_90114335
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotte!
Noah!
pi_90114350
*O* ^O^
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90114359
Oh muh ik wilde net komen jompelen voor je SEO poppedein -O-
ik doe het gewoon toch want behalve de groeiachterstand doet jullie menneke het super *O* *O* *O* dus yay daarvoor!!
En het is helemaal niet gek dat je je zorgen maakt. Je bént ook gewoon moeder en natuurlijk zit zoiets je niet lekker. Ik zou gewoon even bellen ja, niet te zakelijk willen zijn daarin voor jezelf :*
En oh ik kan me je zorgen zo levendig voorstellen. Het kan zo enorm knagen, zelfs al kun je het heel rationeel benaderen voor jezelf. Lekker bellen en jezelf gerust laten stellen!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90114365
Yaaaaay Linda gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
was je een kloon eerst? Hoe ver en dergelijke? woehoe een brusje voor Lotte O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90114441
Ohhhhhh Linda!!! Wow!!! Wat ontzettend leuk joh! Hoe wat en wanneer?? Heb je al mogen spieken? Lotte wordt een grote zus!! O+
pi_90114649
Ik weet niet hoe lang :o Een week of 5 denk ik. Ik was geen kloon. En nu ga ik me maar eens inlezen hier :o En nog een beetje rustig houden, want niemand weet het nog...

Ik ben in shock 8)7
Lotte!
Noah!
pi_90114875
Linda, heel voorzichtig gefeliciteerd *O*
Is je man er net zo blij en in schok van?
pi_90114976
Gefeliciteerd Linda.

@poppedein dat is natuurlijk minder leuk nieuws. Ondanks dat het je werkgebied is maar jij je als moeder gewoon zorgen. Dus loisch dat je even gerustgesteld wilt worden. Krijg je nu een extra echo om de groei bij te houden?

Wij zijn volgens mij wel verwend met de echo's ik heb er nu 5 gehad in vandaag precies 14wk

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 19-12-2010 12:33:45 ]
pi_90114979
Linda, gefeliciteerd! *O*
En ik kan me de shock een beetje voorstellen denk ik...
  zondag 19 december 2010 @ 11:28:37 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_90115762
Linda, gefeliciteerd *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_90116502
Linda, gefeliciteerd!

Wij hebben al wel wat gekocht, maar nog niet bijzonder veel. Deze kerstvakantie maar eens flink shoppen denk ik. Hoeveel kleertjes hadden jullie in maat 50 gekocht? Ik heb drie pakjes nu en volgens mijn beste vriendin hoef ik niet al te veel in die maat bij te kopen, maar drie lijkt me toch ook wel wat weinig...
pi_90116778
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef -Nienna- het volgende:
Linda, gefeliciteerd!

Wij hebben al wel wat gekocht, maar nog niet bijzonder veel. Deze kerstvakantie maar eens flink shoppen denk ik. Hoeveel kleertjes hadden jullie in maat 50 gekocht? Ik heb drie pakjes nu en volgens mijn beste vriendin hoef ik niet al te veel in die maat bij te kopen, maar drie lijkt me toch ook wel wat weinig...
Hmm echt maat 50 is een twijfelgeval vind ik, ik geef je vriendin gelijk, ik zou eerder bijkopen in maat 50-56 en eventueel in maat 56.

Amélie was heel gemiddeld bij de geboorte, ze was 51 cm, dus als je in je achterhoofd houdt dat de maten op lichaamslengte gaan dan zie je dat 50 niet heel lang zou passen. Ze heeft echt puur maat 50 een week of 2 hooguit gedragen. Daarna wel 2 maanden in 50-56 en maat 56.

En mocht je kindje 48 cm zijn bij de geboorte dan is maat 50 ook vrij rap bijgekocht.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90117018
Linda! Gefeliciteerd!! Wat leuk zeg, jouw Lotte grote zus!
  zondag 19 december 2010 @ 12:09:58 #79
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_90117258
linda gefeliciteerd *O*

nienna ik zou ook niet teveel halen. meestal krijg je ook wat en de maten gaan zo snel veranderen.. ik heb mijn ouders op een gegeven moment eruit gestuurd(mijn moeder hielp hier met de kraamweek) om kleren te halen(en ik rust). hier was het 4 weken maat 50 tot maat 68 en daarna ging het iets rustiger. :D
  zondag 19 december 2010 @ 12:13:04 #80
238474 Jeetjejom
pi_90117345
Linda gefeliciteerd!!!!!!! Hopelijk ben je snel over de schock heen!

Ik zou ook inderdaad even wachten met al te veel 50 te kopen, meestal kun je ze na 2 weken ongedragen weggooien en je hebt mam, manlief, zus, vriendin, enz, enz snel genoeg naar de winkel gestuurd.....
(Ik wacht helemaal met eerste kleertjes te kopen omdat ik waarschijnlijk van te voren weet welke maat mijn mannetje ongeveer zal hebben) Ik denk dat ik los ga op de 50/56 en de 62. Maar wacht nog even totdat er wat meer voorjaarsspul te koop is....
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')