Thnx voor jullie lieve reacties!

Tank 20 weken!!

Mooie mijlpaal! Was het niet gister dat we 2 streepjes piesten trouwens?
Rotsje, bij een pretecho is het volges mij nooit een probleem om je kinderen mee te nemen, ik weet natuurlijk niet hoe oud je kinderen zijn (

) Maar je betaald zelf voor die echo, en als jij het niet vervelend vind dat je je wellicht minder op de beelden kunt concentreren omdat je aandacht ook naar je andere kinderen gaat dan is dat vooral "jouw" probleem. Bij de medische echo's en vooral de SEO is het belangrijk dat de echoscopist goed en geconcentreerd zijn werk kan doen en met een juiste diagnose kan komen, dus daar ligt het weer wat anders. Volgens mij zijn er genoeg mensen die júist een pretecho maken omdat ze hun kindjes ook mee willen nemen en uitgebreid hun commentaar willen kunnen laten geven!
Claudia...je bent gewoon bijna7 weken, ongelooflijk zeg! En tis inderdaad wat je zegt, (on)bewust vergelijk je je 2e zwangerschap continue met je eerste, op sommige vlakken is het dan heel snel duidelijk en normaal dat t deze keer anders verloopt; een ander soort buik, wel of niet misselijk, wel of geen last van je bekken etc., Maar idd qua groei, ik ben er gewoon nooit anders vanuit gegaan dat dit kindje anders zou kunnen groeien dan Lena deed, helemaal omdat het een jongetje is dit keer, ik mn hoofd verwacht ik een 8p+er, evenals ik me ook echt werkelijk niet zou kunnen voorstellen dat ik dit keer bij 38-39 weken al zou gaan bevallen en éigenlijk had ik datzelfde gevoel al een beetje met het geslacht. Tuurlijk wist ik dat ik evengoed weer 50% kan had, maar dat ik ook werkelijk echt jongentjes kan bakken vind ik nog steeds een beetje onwerkelijk (en nog onwerkelijker dat ik dat gevoel nú al heb ipv dat ik eerst 15 dochters heb gebaard en toen ineens een zoon kreeg, haha)
En tóch stiekem baart die groeiachterstand me stiekem meer zorgen dan ik toe wilde geven of mijn collega deed overkomen. Het gemiddelde kwam dan wel op 19+1 uit bij 20+0 wkn, maar mijn inziens kwam dat vooral doordat ook deze kleine man weer lange benen heeft, de kleine hersenen, 1 van de belangrijkste metingen, kwam op 18+4 en dat zit me tóch niet lekker, dus ik geloof dat ik straks nog maar even ga bellen voor wat geruststellende woorden...