Tis ook alsof de duivel ermee speeltquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Net in de auto was er een file overzicht op de radio.. Met files vanaf 21 km, daar onder tel je niet mee!![]()
![]()
![]()
![]()
Langste file was 40 km trouwens.
Niks geraakt, geen gewonden. Overal 20 a 30 gereden en 4x is mijn kont weggegleden als ik een bocht door wildequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Niks geraakt? Geen gewonden?
Tis niet normaal. Meneer Maes was om 13.15 uit Amsterdam vertrokken en om 16.00 (omennabij) thuis.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Tis ook alsof de duivel ermee speelt
[ afbeelding ]
quote:Al ruim 650 sneeuwongevallen op de weg
AMSTERDAM - Bij de alarmcentrale Mondial Assistance zijn tot vrijdagmiddag 15.00 uur al ruim 650 meldingen van ongevallen binnengekomen. Dat is een verdubbeling ten opzichte van een normale vrijdag. Volgens een woordvoerster komen er steeds meer auto's stil te staan in de sneeuw. Ook is er sprake van veel ongevallen waarbij geen andere auto's zijn betrokken (de zogeheten eenzijdige ongevallen).
De alarmcentrale fungeert als Landelijk Centraal Meldpunt (LCM), aangestuurd door Rijkswaterstaat, en zorgt ervoor dat bergers op pad gaan om de wegen weer vrij te maken.
Volgens de woordvoerster kunnen de bergers het werk nog aan. Ze benadrukt wel dat het verstandig is om eten en drinken en iets extra warms mee te nemen.
quote:Op de A27 tussen Almere en Gorinchem staat een file van vijftig kilometer omdat trucks de brug bij Houten niet op komen.
oh oh nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Qwea het volgende:
Iemand die caramel dinges van de mac al geprobeerd?
Wodkaquote:Bier
OPENMAKEN DOOSJE!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:00 schreef Nonneke het volgende:
![]()
oh-oh ze kwamen net van de tnt je pakje afleveren![]()
![]()
Arme TNTmevrouw leek wel een ijsbeer![]()
Tóch nog op Faas dr verjaardagMoettie onder de boom of wat ?
Ja het was écht een gekkenhuis in de Randstad, al viel het (imho) vanmiddag rond R'dam wel mee. Jij nog veel last gehad Greysie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef oh-oh het volgende:
YAY Baaf is ook thuis.
Greys nog denk ik???
Ik liep de deur uit en er kwam meteen een goede bus, haske vol, maar met lieve mensen, een schoot voor elke hondEn dus gewoon op tijd thuis
![]()
Ik zit vol verbazing naar de taferelen op de weg te kijken bij Boulevard
Och jee, is het weer zover?quote:
Tis weekendddddquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Jurk tegen Marco Borsato (die hun voorprogramma is); "Ja dan kom je zo'n zaal binnen, en dan staat er ineens 800 mandan moet je niet schrikken hoor"
Ik ben daar wel naar wat concerten geweest, heel tof.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaDaar een keer wezen stappen, erg leuk
In Rotterdam niet, maar hoe dichter ik bij Bleiswijk kwam, des te rotter werd het steedsquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het was écht een gekkenhuis in de Randstad, al viel het (imho) vanmiddag rond R'dam wel mee. Jij nog veel last gehad Greysie?
Same hier in jdorp!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In Rotterdam niet, maar hoe dichter ik bij Bleiswijk kwam, des te rotter werd het steeds
Echt complete ijsbanen, je kon schaatsen op de weg, echt!
Ja R'dam centrum/noord/alex viel reuze mee, maar in Zuid merkte je het ook wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In Rotterdam niet, maar hoe dichter ik bij Bleiswijk kwam, des te rotter werd het steeds
Echt complete ijsbanen, je kon schaatsen op de weg, echt!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Ynske het volgende:
maar qwea hoe zit dat nu, haal de dat opblaasding van je been af om te gaan autorijden?
Ooh, die had ik gemist!quote:
In- en uitparkeren met de Smart is ook een kunst op zich, langs de stoeprandquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
net de auto uit de sneeuw moeten duwen en glibberen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef oh-oh het volgende:
YAY Baaf is ook thuis.
Greys nog denk ik???
Ik liep de deur uit en er kwam meteen een goede bus, haske vol, maar met lieve mensen, een schoot voor elke hondEn dus gewoon op tijd thuis
![]()
Ik zit vol verbazing naar de taferelen op de weg te kijken bij Boulevard
Lief zijn we hé?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:03 schreef Ynske het volgende:
weet je, dat meeleven met iedereen of ze goed thuis komen vind ik zo
Wat let jou dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef Qwea het volgende:
Ik ben trouwens zooooooo jaloers gewoon. Goeie vriend van me zit nou bij de tattoo artisthij gaat gvd gewoon een tattoo laten zetten
Ja, 't gekke was dus dat het bij ons de hele middag droog was, de snelweg was ook prachtig maar de donkere wolken bleven lekker over Den Haag stromen (ik kijk uit richting noord, wat in R'dam zelf gebeurde heb ik niet meegekregen maar kon me niet voorstellen dat het zelfs zo dichtbij zo slecht was.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja R'dam centrum/noord/alex viel reuze mee, maar in Zuid merkte je het ook wel.
Ik rij zo 30 met die aygo, zegt MM " RIJ ES DOOR OFZO"quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
In- en uitparkeren met de Smart is ook een kunst op zich, langs de stoeprand
Als ik gas geef vliegt de kont van de auto (oke oke.. overdekte rolschaats) tegen de stoeprand ipv vooruit
Nee, die is officieel van S.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ging je niet met de jeep dan Greys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |