Dat wordt een avontuurquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
Yay F_R
Ondergetekende moet nog met de trein, van Rotterdam naar Leiden![]()
![]()
Oeh, kun je geen lift regelen weer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
Yay F_R
Ondergetekende moet nog met de trein, van Rotterdam naar Leiden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt niks met katten maar Lingo is echt katonwaardig leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt niks met katten maar Lingo is echt katonwaardig leuk![]()
[ afbeelding ]
Zelfs mèt schoenen nog koude pootjes?quote:
en dekens meenemen, extra kleding en warme drankquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Je moet in dit weer in elk geval zorgen voor een volle tank als je op pad gaat met de auto. Kom je niet zo snel zonder verwarming te zitten
Ja we waren al een uur aan de wandel, toen waren zn sjoene zeikenat en bevrorenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zelfs mèt schoenen nog koude pootjes?
Niet verder dan Delft, m'n collega's willen ook graag thuis komen vanavondquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, kun je geen lift regelen weer?
fijnquote:
Eitje eigenlijkquote:
GodverdehoerekutTNTquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NopeWel een berg post, maar niks van jou
Ik ga voortaan ook nog maar halve zegels plakken.quote:
Lekker handig ook. Op het werk hebben we het ook vaak zat, van die mensen die 5 jaar emailarchief alleen lokaal bewaren, is de harddisk defect, alles kwijt. En als je dat dan uitlegt heb JIJ het gedaan, of is het de schuld van IT'ers dat hún nooit een backup makenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Ow ow.
Collega stond hier net te janken.
Want ze had dr laptop hier gebruikt op het netwerk, en nu was die gecrasht, en nu was ze al dr privé shit kwijt.
Mijn reactie was WTF, back up je je foto's en zo dan niet?
![]()
Toen had ik het gedaan
Twas een laptop van 4 jaar oud waar nooit meer op gedaan werd dan msn en wat surfen, dus tjaquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker handig ook. Op het werk hebben we het ook vaak zat, van die mensen die 5 jaar emailarchief alleen lokaal bewaren, is de harddisk defect, alles kwijt. En als je dat dan uitlegt heb JIJ het gedaan, of is het de schuld van IT'ers dat hún nooit een backup maken
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker handig ook. Op het werk hebben we het ook vaak zat, van die mensen die 5 jaar emailarchief alleen lokaal bewaren, is de harddisk defect, alles kwijt. En als je dat dan uitlegt heb JIJ het gedaan, of is het de schuld van IT'ers dat hún zij nooit een backup maken
Het is wel HUN foutquote:
Goed hè!quote:
Ik had ook nét mazzelquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed hè!Ik heb de bus gepakt richting mijn oude werk en vanuit daar met een ex-collega uit mijn woonplaats meegereden! En op de A2 richting mijn huis stond geen file
Net in de auto was er een file overzicht op de radio.. Met files vanaf 21 km, daar onder tel je niet mee!quote:
Niks geraakt? Geen gewonden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef Qwea het volgende:
Fucking hell. Even van Den Helder naar Jdorp gereden. Normaal ben je er binnen 10 min. Ik heb er nu voor heen en terug bijna 1,5u over gedaan. Pokke glad!
Ik hoop dat die mensen een volle tank hebben en kaarsjes en dekens meequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Net in de auto was er een file overzicht op de radio.. Met files vanaf 21 km, daar onder tel je niet mee!![]()
![]()
![]()
![]()
Langste file was 40 km trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |