Dat wordt een avontuurquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
Yay F_R
Ondergetekende moet nog met de trein, van Rotterdam naar Leiden![]()
![]()
Oeh, kun je geen lift regelen weer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
Yay F_R
Ondergetekende moet nog met de trein, van Rotterdam naar Leiden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt niks met katten maar Lingo is echt katonwaardig leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt niks met katten maar Lingo is echt katonwaardig leuk![]()
[ afbeelding ]
Zelfs mèt schoenen nog koude pootjes?quote:
en dekens meenemen, extra kleding en warme drankquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Je moet in dit weer in elk geval zorgen voor een volle tank als je op pad gaat met de auto. Kom je niet zo snel zonder verwarming te zitten
Ja we waren al een uur aan de wandel, toen waren zn sjoene zeikenat en bevrorenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zelfs mèt schoenen nog koude pootjes?
Niet verder dan Delft, m'n collega's willen ook graag thuis komen vanavondquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, kun je geen lift regelen weer?
fijnquote:
Eitje eigenlijkquote:
GodverdehoerekutTNTquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NopeWel een berg post, maar niks van jou
Ik ga voortaan ook nog maar halve zegels plakken.quote:
Lekker handig ook. Op het werk hebben we het ook vaak zat, van die mensen die 5 jaar emailarchief alleen lokaal bewaren, is de harddisk defect, alles kwijt. En als je dat dan uitlegt heb JIJ het gedaan, of is het de schuld van IT'ers dat hún nooit een backup makenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Ow ow.
Collega stond hier net te janken.
Want ze had dr laptop hier gebruikt op het netwerk, en nu was die gecrasht, en nu was ze al dr privé shit kwijt.
Mijn reactie was WTF, back up je je foto's en zo dan niet?
![]()
Toen had ik het gedaan
Twas een laptop van 4 jaar oud waar nooit meer op gedaan werd dan msn en wat surfen, dus tjaquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker handig ook. Op het werk hebben we het ook vaak zat, van die mensen die 5 jaar emailarchief alleen lokaal bewaren, is de harddisk defect, alles kwijt. En als je dat dan uitlegt heb JIJ het gedaan, of is het de schuld van IT'ers dat hún nooit een backup maken
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker handig ook. Op het werk hebben we het ook vaak zat, van die mensen die 5 jaar emailarchief alleen lokaal bewaren, is de harddisk defect, alles kwijt. En als je dat dan uitlegt heb JIJ het gedaan, of is het de schuld van IT'ers dat hún zij nooit een backup maken
Het is wel HUN foutquote:
Goed hè!quote:
Ik had ook nét mazzelquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed hè!Ik heb de bus gepakt richting mijn oude werk en vanuit daar met een ex-collega uit mijn woonplaats meegereden! En op de A2 richting mijn huis stond geen file
Net in de auto was er een file overzicht op de radio.. Met files vanaf 21 km, daar onder tel je niet mee!quote:
Niks geraakt? Geen gewonden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef Qwea het volgende:
Fucking hell. Even van Den Helder naar Jdorp gereden. Normaal ben je er binnen 10 min. Ik heb er nu voor heen en terug bijna 1,5u over gedaan. Pokke glad!
Ik hoop dat die mensen een volle tank hebben en kaarsjes en dekens meequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Net in de auto was er een file overzicht op de radio.. Met files vanaf 21 km, daar onder tel je niet mee!![]()
![]()
![]()
![]()
Langste file was 40 km trouwens.
Tis ook alsof de duivel ermee speeltquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Net in de auto was er een file overzicht op de radio.. Met files vanaf 21 km, daar onder tel je niet mee!![]()
![]()
![]()
![]()
Langste file was 40 km trouwens.
Niks geraakt, geen gewonden. Overal 20 a 30 gereden en 4x is mijn kont weggegleden als ik een bocht door wildequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Niks geraakt? Geen gewonden?
Tis niet normaal. Meneer Maes was om 13.15 uit Amsterdam vertrokken en om 16.00 (omennabij) thuis.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
Tis ook alsof de duivel ermee speelt
[ afbeelding ]
quote:Al ruim 650 sneeuwongevallen op de weg
AMSTERDAM - Bij de alarmcentrale Mondial Assistance zijn tot vrijdagmiddag 15.00 uur al ruim 650 meldingen van ongevallen binnengekomen. Dat is een verdubbeling ten opzichte van een normale vrijdag. Volgens een woordvoerster komen er steeds meer auto's stil te staan in de sneeuw. Ook is er sprake van veel ongevallen waarbij geen andere auto's zijn betrokken (de zogeheten eenzijdige ongevallen).
De alarmcentrale fungeert als Landelijk Centraal Meldpunt (LCM), aangestuurd door Rijkswaterstaat, en zorgt ervoor dat bergers op pad gaan om de wegen weer vrij te maken.
Volgens de woordvoerster kunnen de bergers het werk nog aan. Ze benadrukt wel dat het verstandig is om eten en drinken en iets extra warms mee te nemen.
quote:Op de A27 tussen Almere en Gorinchem staat een file van vijftig kilometer omdat trucks de brug bij Houten niet op komen.
oh oh nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Qwea het volgende:
Iemand die caramel dinges van de mac al geprobeerd?
Wodkaquote:Bier
OPENMAKEN DOOSJE!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:00 schreef Nonneke het volgende:
![]()
oh-oh ze kwamen net van de tnt je pakje afleveren![]()
![]()
Arme TNTmevrouw leek wel een ijsbeer![]()
Tóch nog op Faas dr verjaardagMoettie onder de boom of wat ?
Ja het was écht een gekkenhuis in de Randstad, al viel het (imho) vanmiddag rond R'dam wel mee. Jij nog veel last gehad Greysie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef oh-oh het volgende:
YAY Baaf is ook thuis.
Greys nog denk ik???
Ik liep de deur uit en er kwam meteen een goede bus, haske vol, maar met lieve mensen, een schoot voor elke hondEn dus gewoon op tijd thuis
![]()
Ik zit vol verbazing naar de taferelen op de weg te kijken bij Boulevard
Och jee, is het weer zover?quote:
Tis weekendddddquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Jurk tegen Marco Borsato (die hun voorprogramma is); "Ja dan kom je zo'n zaal binnen, en dan staat er ineens 800 mandan moet je niet schrikken hoor"
Ik ben daar wel naar wat concerten geweest, heel tof.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaDaar een keer wezen stappen, erg leuk
In Rotterdam niet, maar hoe dichter ik bij Bleiswijk kwam, des te rotter werd het steedsquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het was écht een gekkenhuis in de Randstad, al viel het (imho) vanmiddag rond R'dam wel mee. Jij nog veel last gehad Greysie?
Same hier in jdorp!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In Rotterdam niet, maar hoe dichter ik bij Bleiswijk kwam, des te rotter werd het steeds
Echt complete ijsbanen, je kon schaatsen op de weg, echt!
Ja R'dam centrum/noord/alex viel reuze mee, maar in Zuid merkte je het ook wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In Rotterdam niet, maar hoe dichter ik bij Bleiswijk kwam, des te rotter werd het steeds
Echt complete ijsbanen, je kon schaatsen op de weg, echt!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Ynske het volgende:
maar qwea hoe zit dat nu, haal de dat opblaasding van je been af om te gaan autorijden?
Ooh, die had ik gemist!quote:
In- en uitparkeren met de Smart is ook een kunst op zich, langs de stoeprandquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
net de auto uit de sneeuw moeten duwen en glibberen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef oh-oh het volgende:
YAY Baaf is ook thuis.
Greys nog denk ik???
Ik liep de deur uit en er kwam meteen een goede bus, haske vol, maar met lieve mensen, een schoot voor elke hondEn dus gewoon op tijd thuis
![]()
Ik zit vol verbazing naar de taferelen op de weg te kijken bij Boulevard
Lief zijn we hé?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:03 schreef Ynske het volgende:
weet je, dat meeleven met iedereen of ze goed thuis komen vind ik zo
Wat let jou dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef Qwea het volgende:
Ik ben trouwens zooooooo jaloers gewoon. Goeie vriend van me zit nou bij de tattoo artisthij gaat gvd gewoon een tattoo laten zetten
Ja, 't gekke was dus dat het bij ons de hele middag droog was, de snelweg was ook prachtig maar de donkere wolken bleven lekker over Den Haag stromen (ik kijk uit richting noord, wat in R'dam zelf gebeurde heb ik niet meegekregen maar kon me niet voorstellen dat het zelfs zo dichtbij zo slecht was.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja R'dam centrum/noord/alex viel reuze mee, maar in Zuid merkte je het ook wel.
Ik rij zo 30 met die aygo, zegt MM " RIJ ES DOOR OFZO"quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
In- en uitparkeren met de Smart is ook een kunst op zich, langs de stoeprand
Als ik gas geef vliegt de kont van de auto (oke oke.. overdekte rolschaats) tegen de stoeprand ipv vooruit
Nee, die is officieel van S.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ging je niet met de jeep dan Greys?
Mike. Hij dreigt me te deporteren als ik er nog 1 laat zettenquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die is officieel van S.![]()
En die is er mee naar Duitsland deze week, gaat normaal met vliegtuig maar rijden was nu handiger (dacht ie) omdat hij op verschillende plekken moest zijn in Duitsland. Hij is al vanaf vanmorgen 9.00 uur aan het rijden naar hier
Whehehehequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik rij zo 30 met die aygo, zegt MM " RIJ ES DOOR OFZO"
Ik : Spoor jij niet? VET glad.
hij : Welnee kan makkelijk!
Dus ik geef gas, woppa, zo bijna de sloot in
Hij is de hele weg stil geweest
hoeveel en wat heb je dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike. Hij dreigt me te deporteren als ik er nog 1 laat zetten![]()
Stukken snelweg waren afgesloten om ijsvrij te maken in Duitsland. Om vier uur was hij pas in Arnhemquote:
1, een tribalquote:
Mannenquote:
Ik ken hem alleen als Heer G. Nu weet ik ook de 1e letter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die is officieel van S.![]()
En die is er mee naar Duitsland deze week, gaat normaal met vliegtuig maar rijden was nu handiger (dacht ie) omdat hij op verschillende plekken moest zijn in Duitsland. Hij is al vanaf vanmorgen 9.00 uur aan het rijden naar hier
Hallo, het is een man. Denk je dat ik voor de lol mijn 4de bier zo open trek?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als Heer G. Nu weet ik ook de 1e letter.
Maar je zet de passoa jus al klaar omdat hij thuis komt? Zie je het zo somber in?
Jezus Ynsk, wat vraag jij je rare dingen afquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef Ynske het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag, als je nu zou vliegen, maar reis is geannuleerd. gaat hij dan gewoon helemaal niet meer door? of op een later tijdstip? zo ja op later tijdstip, moet je dan maar op Schiphol blijven hangen? en als hij niet door gaat, krijg je dan je totaal bedrag terug?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus Ynsk, wat vraag jij je rare dingen af
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus Ynsk, wat vraag jij je rare dingen af
Oh nee hoor, ik ben haast de hele avond alleen thuis en ik heb gewoon zin in Passoa op vrijdagavond tijdens The Voice of Hollandquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als Heer G. Nu weet ik ook de 1e letter.
Maar je zet de passoa jus al klaar omdat hij thuis komt? Zie je het zo somber in?
Kut mongolenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die tekst linksonder![]()
[..]
Heb je een fles?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ben haast de hele avond alleen thuis en ik heb gewoon zin in Passoa op vrijdagavond tijdens The Voice of Holland
doettie daar?quote:
Hoe kan ik dat nou weten, het is straks pasquote:
Tegenwicht bieden aan al die exposure van Ben denk ikquote:
Is dat eigenlijk duur, een tattoo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja hey de NS was in de zomer al winterklaar![]()
Ik wil ook Frits zn poot nog steeds laten zetten, het komt dr maar niet van
Ik heb geeeeeeeeeeeen idee wat dat tegenwoordig kost, ik heb dr een uit het jaar 0 en die was gratis en die andere is ook nog uit de guldentijdquote:
Stond ook een interview met hem in het AD vandaag. Dat ie zo blij is dat ie ook nog gewoon als verpleger werkt en er patiënten (vooral oudere) zijn die niet weten wie hij is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegenwicht bieden aan al die exposure van Ben denk ik
Ik hoop nog steeds dat ze de format gaan wijzigen, zodat Lenny én Ben allebei in de finale komen, dan wordt het tenminste spannend!
Ik ga het goochelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeeeeeeeen idee wat dat tegenwoordig kost, ik heb dr een uit het jaar 0 en die was gratis en die andere is ook nog uit de guldentijd
Je wil dr ook een van Frits zn pootje?quote:
Lijkt me eeeeeeeeeeeeenigquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je wil dr ook een van Frits zn pootje?
staat aan, maar dan moet je zn hoofd wel weten te herkennenquote:
Neuh, ligt eraan. Mijne op mijn arm was 90.quote:
Leuk hoofd, dreadlocks, kan niet missenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
staat aan, maar dan moet je zn hoofd wel weten te herkennen
Nou hij was dr net opquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
staat aan, maar dan moet je zn hoofd wel weten te herkennen
Oh dan moet Frits echt voor 10 euri klaar zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh, ligt eraan. Mijne op mijn arm was 90.
Die van Baloe zou ook zoiets kosten.
Hangt natuurlijk van grootte en aantal kleuren af, ik gok (omdat je toch gaat googlen) dat een monochroom pootje van 3x3 zo'n 35 euro kost?quote:
Doe mij dr ook een please!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:26 schreef Qwea het volgende:
Strakjes lekker bieren bij die vriend die nu de tattoo aan het zetten is en ff naar de mac de milkshake halen![]()
!!
die van Baloe is niet eens zo groot. En ook enkel de voetafdruk en in het zwart.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan moet Frits echt voor 10 euri klaar zijn
DAT WAS IK ZEKER VAN PLANquote:
Ja maar Frits zn poot is zo groot als Baloe zijn pinknagel natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
die van Baloe is niet eens zo groot. En ook enkel de voetafdruk en in het zwart.
Ik zou echt zoooooooo graag willen
Pijp je vent plat tot hij 'ja' zegtquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
die van Baloe is niet eens zo groot. En ook enkel de voetafdruk en in het zwart.
Ik zou echt zoooooooo graag willen
In that case krijg je em van mij voor je verjaardagquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan moet Frits echt voor 10 euri klaar zijn
Ik zal je laten weten of je hem moet halen of beter kan laten liggenquote:
Been there, done that. Werkt niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Pijp je vent plat tot hij 'ja' zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |