wat voor de een een vraag is is voor een ander een weetquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:47 schreef Zolcon het volgende:
waarom moet je voor elke gedachte die in je hoofd opkomt een topic openen? Wat heeft de PvdA je aangedaan dat je ze zo intens haat? Of is het een trend waar je op mee springt omdat dat cool is?
gtotep opent al jaren kwaliteitstopics over het kwaad dat luistert naar de naam PvdA.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:47 schreef Zolcon het volgende:
waarom moet je voor elke gedachte die in je hoofd opkomt een topic openen? Wat heeft de PvdA je aangedaan dat je ze zo intens haat? Of is het een trend waar je op mee springt omdat dat cool is?
Oja? Waar dan? In tegenstelling tot de PVV heeft de PvdA er in het land velen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:54 schreef Picchia het volgende:
Maar blijkbaar is Wilders een betere bruggenbouwer dan Cohen, want hij heeft wel een coalitie met een meerderheid.
dat is nou net de kunstquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef TomLievense het volgende:
Gtotep kun je nou nooit eens fatsoenlijke poll maken? Eentje waar ik ook kan kiezen voor iets waar ik het wel mee eens ben? Ik zou me enorm schamen als ik zo'n POLL had gemaakt.
Is daar nog enig bewijs voor of komt het rechtstreeks uit het programmaboekje van de PvdA?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef Picchia het volgende:
Cohen is niet aan het modderen. Hij is druk bezig met bruggen bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |