quote:
quote:
Ik weet het echt nietquote:
Mensen zoals jij irriterenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
wat doe je hier dan (kun je dubbel opvatten)
Nee hoor , vrij weinig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Whatever, ik ben in ieder geval meer waard.
En profiteren van uitkeringen en soepsidie die ik krijg van Wouter en Job.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
wat doe je hier dan (kun je dubbel opvatten)
HOND GEHT RAUS!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:12 schreef betyar het volgende:
* betyar is een allochtone Nederlander en zijn kinderen ook.de hond is een echte allochtoon via de kofferbak Nederland binnengekomen
![]()
![]()
![]()
Wat voor een allochtoon?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:12 schreef betyar het volgende:
* betyar is een allochtone Nederlander en zijn kinderen ook.de hond is een echte allochtoon via de kofferbak Nederland binnengekomen
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me in jouw geval de meest wijze oplossing.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben hiërarchisch ingesteld. In ieder geval ben 'jij' niet interessant genoeg om mee te discussiëren, dus bij deze negeer ik je.
Arier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:09 schreef GSbrder het volgende:
Kan iedereen even z'n nationaliteit posten zoals de PVV van ons wilt?
* GSbrder is een autochtone Nederlander
Nee hoor, autochtoon wil alleen maar zeggen dat je ouders in NL zijn geboren.quote:
Zolang je maar niet in de islam gelooft. die is engquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in de islam gelooft. die is eng
Tot nu toe is de PVV de enige partij in Nederland die een boek wil verbieden. Da's ook al heel lange tijd niet meer voorgekomen.quote:
De PVV is dan ook de Partij van de Vrijheid. De vrijheid gaat gepaard met vele, vele geboden en beperkingen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Tot nu toe is de PVV de enige partij in Nederland die een boek wil verbieden. Da's ook al heel lange tijd niet meer voorgekomen.
Zijn we het akkefietje van Plasterk en Mein Kampf alweer vergeten dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Tot nu toe is de PVV de enige partij in Nederland die een boek wil verbieden. Da's ook al heel lange tijd niet meer voorgekomen.
Dat maak jij ervan. Je leeft in een zeer beperkt wereldje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in de islam gelooft. die is eng
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |