Je hebt hem precies waar die moetquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl/BWBR0017452/geldigheidsdatum_17-12-2010
Marktwerking, haha.
Precies, Femke wou gaan regeren en dacht echt dat het dit jaar wel zou lukken. Nu dat niet het geval is laat ze haar kiezers stikken. Netjes en sociaal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een uitermate zwak verhaal van Femke zeg. Als je het dan hebt over 'passanten', waarom dan per se dispensatie voor een vierde termijn vragen? Geef dan gewoon eerlijk toe dat je in het pluche wilde.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Weet ik. maar zoals jij het typte klonk het als Steffertje Blok
Bah, ordinair wijf.quote:
Je bent zelf een ordinair wijf.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Bah, ordinair wijf.
In ieder geval is haar accent Enschedees kak.
Ze zitten nog steeds op een erg gemengde school en bemoei je met je eigen privé zaken gestoordeling.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Femke geeft haar verlies toe... op zich wel weer mooi natuurlijk. Eerst haalt ze haar kindertjes van de gekleurde school af en dan verlaat ze de politiek en gaat ze genieten van haar wachtgeld. Links lullen, rechts vullen
Prive zaken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze zitten nog steeds op een erg gemengde school en bemoei je met je eigen privé zaken gestoordeling.
Als iets breeduit in de pers staat kun je het niet echt meer prive noemen he? Waarom maakt dat mij direct gestoord?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja , je praat over de schoolkeuze van andermans kinderen.
quote:
Ik vind je net zo belangrijk als de sneeuw onder mijn schoenen....niet belangrijk maar wel irritant.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:40 schreef IHVK het volgende:
Omdat ik dat vind. Mijn mening is belangrijk.
Doe es gewoon, lelijke Tukker.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef mlg het volgende:
Meneer de allochtoon denkt ook dat hij belangrijk is nu hij in Nederland is opgenomen.
Hollands?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef Ringo het volgende:
Of dacht je dat je belangrijk was nu je het Hollands beheerst?
Nee, vanwege mijn status ten aanzien van een studerende allochtoon op andermans centen. Ik ben van oorsprong geen tukker, ook geen Nederlander, dus maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef Ringo het volgende:
Of dacht je dat je belangrijk was nu je het Hollands beheerst?
Ah, ik dacht al wat ruik in nu , maar het is knoflook met gierquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, vanwege mijn status ten aanzien van een studerende allochtoon op andermans centen. Ik ben voor oorsprong geen tukker, ook geen Nederlander, dus maak je maar geen zorgen.
Whatever, ik ben in ieder geval meer waard.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:51 schreef Ringo het volgende:
Nep-Nederlander met een iets te grote muil, dus.
Wat bedoel jij daarmee?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al wat ruik in nu , maar het is knoflook met gier
![]()
![]()
Zegt je moeder dat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Whatever, ik ben in ieder geval meer waard.
Ik ben hiërarchisch ingesteld. In ieder geval ben 'jij' niet interessant genoeg om mee te discussiëren, dus bij deze negeer ik je.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |