Ja, dat staat er al een tijdje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:11 schreef Maver24 het volgende:
KNMI geeft nu code ROOD !! voor Zuid Holland en Utrecht en Noord Holland, mijn god !!!
Zolang Overijssel nog geel blijft en niet oranje wordt zal het wel meevallen hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:14 schreef MaLo het volgende:
"Gelukkig is er geen sneeuw op de buis, Bar"
Nu je het zegt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zooo vet. Die stoelen lijken net Ted en Barbara uit de ziggo-reclame
Word er nog één wakker...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:11 schreef Maver24 het volgende:
KNMI geeft nu code ROOD !! voor Zuid Holland en Utrecht en Noord Holland, mijn god !!!
Zolang het ook maar boven Amsterdam blijftquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:17 schreef xxiessiexx het volgende:
Er gaat hier vanavond 15 centimeter sneeuw vallen volgens meteoconsult (dat tot nu toe altijd klopt) en er ligt al een dik pakEn ik moet morgen de postbode uit gaan hangen
Amsterdam?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zolang het ook maar boven Amsterdam blijftMaar zo te zien is dat wel het geval.
Spits moet nog beginnen. Gaan waarschijnlijk toch nog duizenden mensen straks de weg op omdat ze denken dat ze het wel aankunnenquote:
Nieuw record misschien?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Spits moet nog beginnen. Gaan waarschijnlijk toch nog duizenden mensen straks de weg op omdat ze denken dat ze het wel aankunnen
Ze kunnen moeilijk allemaal het hele weekend op het werk overnachtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Spits moet nog beginnen. Gaan waarschijnlijk toch nog duizenden mensen straks de weg op omdat ze denken dat ze het wel aankunnen
Je kan beter op je werk overnachten dan in je autoquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk allemaal het hele weekend op het werk overnachten
Dat is op 1.5 meter uit de wind, het vriest aan de grond nog wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:23 schreef VacaLoca het volgende:
Rotterdan noteert 0.1 graden... dooi zou jammer zijn
Ik ben in ieder geval blij dat ik met een vooruitziende blik een dag vrij heb genomen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je kan beter op je werk overnachten dan in je auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |