Klopt, maar hier kun je alle stremmingen ook zien: http://www.9292ov.nl/9292ov4.aspquote:

Sneu, dat is wel erg bruut.....quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef marcel-o het volgende:
k had vanmorgen ook al een kat met van die grote oogjes die naar binnen wilde.
helaas alergisch, anders vond k t echt prima.
mensen die hun kat in de sneeuw achter laten

...
...  

Pictures kunnen daarquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef Verbal het volgende:
D'r ligt me hier toch een pak sneeuw...
V.

Ja, nou, maar, als ze met grote ogen naar vreemden gaan kijken dan is het wel tijd om ze naar binnen te doen toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:30 schreef Re het volgende:
die katten kunnen echt wel een beetje tegen de kou hoor...
maar haast geen OV meer dus hier, dat gaat nog leuk worden

Wij hebben vier konijntjes, die staan buiten. Ze hebben een dubbel nachthok en een grote ren tot hun beschikking. Drie ervan zijn niet weg te slaan uit de sneeuw, ze doen niks anders dan sneeuw eten, rennen en liggen in de sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef marcel-o het volgende:
k had vanmorgen ook al een kat met van die grote oogjes die naar binnen wilde.
helaas alergisch, anders vond k t echt prima.
mensen die hun kat in de sneeuw achter laten

.
.

Er zal niet zoveel vallen als in west maar toch...
 Er zal niet zoveel vallen als in west maar toch...

Ik moet er vanavond heen... maar of het verstandig isquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:39 schreef MaLo het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen als rasechte Twentse, maar wat zou ik nu graag in Noord-Holland wonen.

Als brekend tegenwoordig "dat was drie kwartier geleden al bekend" betekent, dan wel jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:42 schreef Infection het volgende:
BREKEND: Het KNMI heeft een weeralarm afgegeven voor Noord Holland, Zuid Holland en Utrecht!
http://knmi.nl/
 .
.

quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Als brekend tegenwoordig "dat was drie kwartier geleden al bekend" betekent, dan wel ja.
 Jammer... dacht dat ik de eerste was.
  Jammer... dacht dat ik de eerste was.   

idd, gaat nu net weer los. Op t station hier is t n chaosquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gouda meldt zeker 10 cm, wegen waar je beter op kunt schaatsen en nu een nieuwe sneeuwbui.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |